Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (183. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.664
Cevap
101
Favori
370.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 181182183184185
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim aracım mandallı oto karartma yok.sizin aracınızda farklı olarak oto karartma olması çok ilginç.bu farklılığı yaşayan başka arkadaşlar var mı forumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsigani8117

    Benim aracım mandallı oto karartma yok.sizin aracınızda farklı olarak oto karartma olması çok ilginç.bu farklılığı yaşayan başka arkadaşlar var mı forumda.

    Mandallı olan manuel versiyon aracın donanımına göre değişebilir. Benimki Güvenlik ve Teknoloji Paketli, sizinki daha düşük ise olmayabilir otomatik kararan ayna. Yine de bizim ülkemize gelirken araçların bazı özelliklerini kırpıyorlar. En iyisi aldığınız bayiye sormak.
  • theadramelech T kullanıcısına yanıt
    benim aynada otomatik kararıyor mandal yok grand tekno+ güvenilk
  • Arkadaşlar teşekkürler.sanırım tekno ve güvenlik paketine sahip araçlarda var bu özellik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 Ekim tarihli C4 picasso föyünden alıntıdır. (bunu bir şekilde zamanında kaydetmişim)

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    yani buzlanma uyarı sistemi tüm donanım seviyelerinde standart olması lazım.

    fakat işin ilginç yanı aynı föyde iç dikiz aynasının otomatik mi veya manuel mi olduğunu gösteren bir açıklama yok.

    benim araç tp+gp'li ve iç dikiz ayna otomatik kararıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goce

    2014 Ekim tarihli C4 picasso föyünden alıntıdır. (bunu bir şekilde zamanında kaydetmişim)

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    yani buzlanma uyarı sistemi tüm donanım seviyelerinde standart olması lazım.

    fakat işin ilginç yanı aynı föyde iç dikiz aynasının otomatik mi veya manuel mi olduğunu gösteren bir açıklama yok.

    benim araç tp+gp'li ve iç dikiz ayna otomatik kararıyor.

    Bu buzlanma uyarı sistemi neye yarıyor bilen var mı? Benim 2010 focus'ta da vardı sistem, 4 derece altında sarı ikaz verirdi, 0 derecede iken kırmızı olurdu ve arka cam ile aynaların buğu önleme sistemini (arka cam rezistansı) otomatik açardı. Picasso'da sadece küçük bir kar tanesi gösteriyor, onun da varlığı yokluğu belli değil. Bizim araçların uyarı verme harici yaptığı bir şey varsa ben de bilmek isterim.


     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theadramelech -- 7 Ocak 2015; 13:01:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: theadramelech

    quote:

    Orijinalden alıntı: goce

    2014 Ekim tarihli C4 picasso föyünden alıntıdır. (bunu bir şekilde zamanında kaydetmişim)

     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    yani buzlanma uyarı sistemi tüm donanım seviyelerinde standart olması lazım.

    fakat işin ilginç yanı aynı föyde iç dikiz aynasının otomatik mi veya manuel mi olduğunu gösteren bir açıklama yok.

    benim araç tp+gp'li ve iç dikiz ayna otomatik kararıyor.

    Bu buzlanma uyarı sistemi neye yarıyor bilen var mı? Benim 2010 focus'ta da vardı sistem, 4 derece altında sarı ikaz verirdi, 0 derecede iken kırmızı olurdu ve arka cam ile aynaların buğu önleme sistemini (arka cam rezistansı) otomatik açardı. Picasso'da sadece küçük bir kar tanesi gösteriyor, onun da varlığı yokluğu belli değil. Bizim araçların uyarı verme harici yaptığı bir şey varsa ben de bilmek isterim.


     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    ikaz verip gerektiğinde rezistansı açması çok mantıklıymış. yazılımı yapan programcıya tebrikler. yazılımsal olarak isteseler picasso içinde devreye alabilirler. ama nerdeeee?

    servise gittiğimde yazılım güncelleyelim 5.01 varmış dedim. bize en son 4 sürümünü gönderdi fransızlar dediler. çok geriden geliyor maalesef.




  • Arkadaşlar Picasso'da start/stop'un devreye girmediği oluyor mu sizde de? Sanırım akünün seviyesi falan azalıyormuş da o yüzden genelde devreye girmiyor bizim araba. Bana çok saçma bir sebep gibi geldi.
  • Eğer çok yol gitmemişsen yeterince enerji depolamadığı için devreye girmiyor olabilir. Veya güç ihtiyacının çok olduğu zamanlarda mesela klima yüksek-düşük sıcaklıkta çalışırken veya rezistans açıkken devreye girmiyor ya da daha çabuk devreden çıkıyor. Bu soğuk günlerde daha çok yaşıyoruz, bunun gibi sıcak yaz günlerinde de aynısı olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makeles

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rollercoaster

    Yakıt tüketimindeki yükseklik mesela?Bu aracın tercih edilmesindeki öncelik yakıt tüketiminin azlığı ve konforu...Ama gördüğüm kadarıyla verilen değerler beklentimin çok üstünde...şanzımanı da vites geçişleri bakımından eleştiriliyor...Türkiye şartlarında 2.elinin de zayıf olduğunu düşünürsek tereddüt etmemek elde değil...

    popüler 3-4 markanın 5-6 modeli ve gri yada beyaz renk saplantılı bir memlekette 2. el piyasası haliyle çok saçma olabiliyor.

    karşılaştırırsınız hangisi içinize siniyorsa alır güle güle kullanırsınız. arabayı mutlak yatırım görüyorsanız toyota verso, ford c-max v.d bakın derim.


    ilerde picasso şanzıman değiştirirse, donanıma theadramelech bahsettiği gibi çarpışma önleyici fren sistemi eklenirse ilerde yine yeni picasso alacağım kesin. :P

    Arabayı yatırım olarak görmüyorum ama eğer kullanımını beğenmez de değiştirmek istersem elden çıkarırken uğraştırmasın istiyorum...Kullananlara bakarsak 6-7 lt şehirçi tüketim görünüyor ki bence çok...Bu performansta bir şanzıman için daha da ürkütücü duruyor...Çünkü tüketim ortalamanın üstünde ama arabadan aldığın ataklık ve performans ortalamanın altında...Bilmem katılır mısınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rollercoaster -- 7 Ocak 2015; 23:07:28 >




  • theadramelech T kullanıcısına yanıt
    Evet uzun zamandır çok yol yapmadım. Biraz uzun sürüşlerde de test ederim. Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • makyajlanmış hali böyle mi olacak acaba? ve bi de aracımın ödemelerini yapmış olmama rağmen hala teslim alabilmiş değilim..26 aralıkta kaporasını vermiştim, ayın 5'inde de geri kalanı ödedim ama hala alamadım aracımı...sözde çok yoğunluk varmış mış tescilde...üstüne de 50 tl bandrol farkı istediler benden...bu bandrol farkını istemeye hakları var mı ki?
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hard steel

    makyajlanmış hali böyle mi olacak acaba? ve bi de aracımın ödemelerini yapmış olmama rağmen hala teslim alabilmiş değilim..26 aralıkta kaporasını vermiştim, ayın 5'inde de geri kalanı ödedim ama hala alamadım aracımı...sözde çok yoğunluk varmış mış tescilde...üstüne de 50 tl bandrol farkı istediler benden...bu bandrol farkını istemeye hakları var mı ki?
     CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ

    japonlar şoplamışlar sanki. uzak doğu arabasına benzemiş. belki oralara bu makyajla yollasalar daha çok tutulur. memleketine göre makyaj..

    ben beğenmedim burnu sürtük çıkmış. bu haliyle daha yakışıklı. citroen geçmiş picassolarda çok sık makyaj yapmadı ufak dokunuşlar yapıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rollercoaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: makeles

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rollercoaster

    Yakıt tüketimindeki yükseklik mesela?Bu aracın tercih edilmesindeki öncelik yakıt tüketiminin azlığı ve konforu...Ama gördüğüm kadarıyla verilen değerler beklentimin çok üstünde...şanzımanı da vites geçişleri bakımından eleştiriliyor...Türkiye şartlarında 2.elinin de zayıf olduğunu düşünürsek tereddüt etmemek elde değil...

    popüler 3-4 markanın 5-6 modeli ve gri yada beyaz renk saplantılı bir memlekette 2. el piyasası haliyle çok saçma olabiliyor.

    karşılaştırırsınız hangisi içinize siniyorsa alır güle güle kullanırsınız. arabayı mutlak yatırım görüyorsanız toyota verso, ford c-max v.d bakın derim.


    ilerde picasso şanzıman değiştirirse, donanıma theadramelech bahsettiği gibi çarpışma önleyici fren sistemi eklenirse ilerde yine yeni picasso alacağım kesin. :P

    Arabayı yatırım olarak görmüyorum ama eğer kullanımını beğenmez de değiştirmek istersem elden çıkarırken uğraştırmasın istiyorum...Kullananlara bakarsak 6-7 lt şehirçi tüketim görünüyor ki bence çok...Bu performansta bir şanzıman için daha da ürkütücü duruyor...Çünkü tüketim ortalamanın üstünde ama arabadan aldığın ataklık ve performans ortalamanın altında...Bilmem katılır mısınız?

    aynı kullanıcılara fabrika verileri otalama 4 olan herhangi bir aracı verseniz yine aynı ortalamaları görürler.. hele ki bu mevsimde.

    yorumla kıyaslama yapmak yanıltıcı olabilir. bu cüsse bir araçta daha az yakan var mı bilemiyorum. varsa bilelim düşünürüz.. :))




  • biraz devirli ve yüksek süratte 15-20 dakika kullanmanız yeterli olabilir. ya da akü takviye bağlayın 15-20 dakika stop&start devreye girecek kadar dolar.

    çok güç çekildiği dönemlerde ve düşük akü seviyelerinde alternatör aküyü yeterince şarj etmeye fırsat bulamıyor. uzun yollar şarj için en uygun ortamlar.

    ses sistemcimde akü takviye vardı. inverter işte. ses kurarken araçlara takıyorlar aküleri korumak için aynı zamanda şarj ediyor.

    ses sistemi yapılırken sık sık bağlattım faydasını çok gördüm. standart kullanıcı uğraşmaz hatta servise gidiyorlar bu iş için. vakit bolsa gidin tabi.

    varsa tanıdık ya da malzemeniz. önce + kutbu takın aküye ardından şase için boyasız bir yere tutturun - kutbu. vaktiniz varsa kalsın bir gece dolsun mis gibi.. :))
  • makeles kullanıcısına yanıt
    herkese selam soğuklarla ilgili bir sorum olacak

    önceki arabalarımda astra h ve meriva b el freni sık sık donardı dolasıyla ben böyle soğuklarda çekmezdim

    şimdi soğuklarda tekrar aklıma geldi

    aranızda el freni donan oldu mu ?

    bu önlemek için el frenini indirip sonra stop ettim vitesi A ya taktım ancak kapı açılırken araç uzun uzun ikaz verdi el frenini çekmedin diye

    merak ettim el freni çekmesem de araç stop edince viteste kalıyordur herhalde sonuçta robotize bir şanzıman var stop edince viteste kalıyordur diye düşünuyorum

    aracı itmeye çalıştım biraz viteste gibi sallandı durdu ama yine sizlere sorayım dedim

    iyi günler
  • c42 C kullanıcısına yanıt
    donacak kadar soğuklara maruz kalmadım ama -12 ve daha düşük sıcaklıklarda her araç risk altında bence.

    N konumu dışındaki tüm konumlarda araç viteste kalmış olması gerekir. vites dişlisinin gücüne göre haraket etmez.

    aşırı dik parklarda tek başınaviteste bırakmak yeterli olmayabilir dikkat edin. vites dişlisi atar hatta bir nevi araç kendi kendini vurdurur.

    el freni çekmeden inerseniz her zaman uyarı verir vites konumundan bağımsız.


    bu arada sürücü kapısı açıkken araç hareket etmiyor ya. çok zorlarsanız o bile hareket ediyor.
  • arkadaşlar mrb . bu sabah arabayı çalıştırıp hareket ettirirken direksiyonu çevirdikçe gıyklama sesleri geldi tahminimce aşırı soğuklardan yada buz tuttu bilmiyorum, 5 km işe geldim yine tam sağa ve sola çevirdim yine ses geliyor ama sabahki çalışmaya göre daha az acaba direksiyon hidroliğimi dondu anlayamadım ekran -3 dereceyi gösteriyor birgünde açık otaparkta kalmıştı umarım aşırı soğuklardandır.. birde çalıştırmadan önce kalariför açık bırakmışım kontağı ilk açtığım zaman da kalorifor motoru çok sesli ve sert çalışıyordu siz de de benim yaşadıklarım oldumu acaba yer İstanbul

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcekic M kullanıcısına yanıt
    direksiyondan gelen sese aynen katılıyorum soğuklar başlayınca oldu ancak hiç olmaması gereken bir ses bence daha çok manevra gibi uzun hareketlerde kendini belli ediyor benimkisi
  • Aynen dediğiniz gibi uzun manevralarda geliyor ve olmaması gereken bir ses..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 181182183184185
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.