Şimdi Ara

CITROËN C4 PICASSO II KULÜBÜ (142. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.655
Cevap
99
Favori
367.500
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mahir3461

    Ayrica bir kac gun oce aracimim ön cam ile cam tavani birlestiren cam aksaminin sag ve sol tarafinda cukur oldugunu fark ettim .citroene sikayette bulundum bakalım sonuc ne olacak.sağ taraftaki o kadar degil ama sol taraftaki dikkat esince baya bir belli oluyor. ayrica aracimi aldigimda kapilardaki nikelajlarda da ince ince pas vardi servis pasyayla gecici cozum sagladi ama simdi yeniden ince ince paslanmaya basladi eger artarsa onuda sikayet edicem.daha bir suru sorun yasadim anlatsamnroman olur zenon arizasindan tutunda amortisor takozlarina kadar.

    öncelikle hayırlı olsun. sonra geçmiş olsun. yeni arabada bunlar can sıkıyor umarım çözüm bulurlar.

    krom korozyonu ve cam tavan ön cam yerlerinin fotolarını koyabilir misin?

    bir de amatisör takozlarında ne gibi problem olmuştu ayrıntı verir misin?



    bu arada teknoloji paketinde araçlar arası süre yok. güvenlik paketi içerisinde. aktif hız sabitleyicinin bir komponenti.

    ve klima rear tuşu yoksa arka menfezler yok demektir yada menfez varsa sürekli çalışabilir ayarlanmış olabilir.

    teknoloji paketinde otomatik uzun farların olması gerekir. ilk menünün sağ altında olmalı.


    tüm bunların ötesinde menülerde neden bir standart yok anlamış da değilim. bu konuda citroen tam bir fransız.

    yazılımınızın güncelliği için servise danışmayı unutmayın.




  • rear var yaa nasıl yok, baya da işime yarıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    rear var yaa nasıl yok, baya da işime yarıyor

    Hani nerde ya? 7 kişilikte mi oluyor bu tuş, caps alabilir miyiz?
  • klima menüsüne gelince ekranın solunda bi "ok" gibi bişey varya, ona basınca geliyor işte... hani hızlı yavaş falan seçenekleri de var... mono seçeneği falan var mesela

    du bakıyım kılavuzda olması lazım


    dostum kılavuzun 110. sayfasında bahsettiğim yreini 113. sayfada da işlevin detayını görebilirsin. kılavuz yok diyorsan görüntü atarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 11 Temmuz 2014; 13:13:13 >
  • yazacağım yazacağım diyordum ahan da yazdım... sarppy bi ara ana sayfaya da kopyalar mısın... ilk görüşlerimden sonra 25.000km görüşleri olarak

    Kendi beklentilerime, tecrübelerime ve bundan önceki araçlarıma göre;

    Artılar

    1- Yakıt tüketimi: Bu satırları yazarken aracım 25.000km’yi geçti ve bu toplam km’nin yakıt tüketimi 4.87lt/100km. Scenic’te 103.000km’nin ortalaması 5.46 idi. Aynı şekilde Fluence’in 90.000km’sinin ortalaması 4.74 idi… 7 kişi kullanıma göre bence çok iyi. Muhtemelen daha da düşecektir. Günlük rekorum ise 6 kişi 85km yol yaparak klimasız 4.0lt/100km, klimalı 6 kişi ise daha bugün 4.1 yaptım. Çoook çok iyi…
    2- En önemli özelliklerinden biri tabiî ki içine binen herkesin ilk görüşü olan kabin ferahlığı ve görüşün üst düzeyde oluşu
    3- Kabin ses yalıtımı da gayet başarılı
    4- Scenic’te buğu problemi yaşardım ama bunda ne yağmurda ne başka bir durumda buğu problemi yaşamadım. Hemde havalandırma hızı 1/8 yada 2/8 iken bile… sadece ön cama yönlendirmek yetiyor. Bu kadar büyük cam alana sahip bir araçta müthiş bir avantaj
    5- Vitesin konumu müthiş, alt tarafta gereksiz yer kaplamıyor ve her daim elin altında hissi veriyor. Gayet iyi düşünülmüş
    6- Direksiyon arkasında düz bölüm iyi, bir şeyler koyabilmek için yeterli alan sunuyor. Tabi kenarlı bir yapıda olmasını tercih ederdin. Telefon vb kaymasın diye. Önceki kasada sanırım o bölümde kapaklı göz varmış, o da güzel olabilirdi
    7- Kesinlikle en başarılı bulduğum yanı yönlendirilebilir farlar. Tepkiler çok seri, açı hesabı her zaman doğru. Alacağım araç hangisi olursa olsun aradığım bir özellikti ve çok işime yarıyor
    8- Yağmur sensörünün tepkileri başarılı. Sadece çok ince çise gibi yağmurda kararları yanlış olabiliyor. Ama bundan önceki araçlarımda da öyleydi. Scenic ve Fluence’ten farklı olarak çalışması gereken anda düşünmeden çalışmaya başlıyor. Birçok kez solladığım kamyonlar camıma su boca etmişti ve diğer araçlarımın silecekleri tepki vermekte gecikmişti. Bu tehlikeli durum da oluşturuyor. Yada benzer şekilde tünelden çıkışta…
    9- Şerit ihlal sistemi güzel çalışıyor, Allah korusun bugüne kadar sıkıntıda olduğum bir durum olmadı ama olması güven veriyor ve güzel çalışıyor. Sadece yağmurda, gecede kaçırabiliyor. Bu eksik yanlarını bilmekte fayda var. Onun dışında bazen benim tahmin etmediğim nerdeyse silinmiş yerleri bile algılıyor
    10- Anahtar ile kilitleri düşürünce kapıları 30sn içinde açmazsanız tekrar kitleniyor. Cepte yanlış açılmalar için gayet güzel düşünülmüş
    11- Anahtar üzerinden kapama düğmesine basarak açık olan camları istediğimiz miktarda kapatabiliyoruz. Ayrıca yeni keşfettiğim üzere, kapı kolu üzerindeki kitleme düğmesine de bastığımız oranda camlar yukarı çekiliyor. Yani anahtara da gerek yok. Başarılı detaylar
    12- Seyyar lamba kullanışlı, mantıklı
    13- Aktif hız sabitleyici çok ama çok güzel bir özellik. Güvenlik kısmı zaten müthiş de kullanıma desteği de harika. Çoğu durumda yavaşlamayı ve hızlanmayı kendisi yaptığı için ben ne gaza ne frene dokunmuş oluyorum. İlk sabitlemeyi yaptıktan sonra hemen 1sn olarak değiştiriyorum yalnız. Çünkü 2sn olunca gereksiz yavaşlamalar hızlanmalar yapmak zorunda kalıyor. Tabi bunu 94km/h hızla gittiğim için yapıyorum yüksek hızlarda seyahat etsem düşürmem… Önce güvenlik
    14- Unutmadan Stop&Start sistemi benim gibi kuş fotoğrafçıları için büyük nimet :)) Ve 3-4 dakikaya kadar çıkabiliyor süresi, ilginç

    Eksiler;

    1- Kalorifer, ilk çalıştırma kısmını düşünürsek Fluence ve Scenic’in çok gerisinde, ısıtmaya başlaması için oldukça fazla yol gitmek gerekiyor. Scenic 400-500m yolda ılık üflemeye başlardı bunda ise 3km ve üstünde yol gitmek gerekiyor gibi.
    2- Arka ızgaralar ısıtma konusunda felaket. Araç normal ısıya ulaşsa bile 5 dk sonra sıcak gelmeye başlıyor. Bir aile arabası için oldukça kötü. Bağımsız sistemin bir dezavantajı olsa gerek. Ne ilginçtir ki soğutma için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.
    3- Eller Serbest sisteminin detayını yazmıştım. Fluence ve Scenic’ten farklı olarak araçtan uzaklaştığımızda araç kitlenmiyor. Kapı koluna, bagaja yada anahtardaki düğmeye dokunmamızı bekliyor. Bence aracın teknolojisine yakışmadığı gibi market durumlarında yada bebeği kucağa alma gibi durumlarda büyük problem. Bunu yaşadığım için çok net söyleyebiliyorum
    4- Statik kavşak aydınlatması, araç kılavuzunda bahsedilen bir durum olmasına rağmen bize sunulmayan bir özellik. Citröen merkez yönlendirilebilir farlar olduğu için yok demişti ama bu bir mantık değil. Çünkü yönlendirilebilir farlar ile sis farlarının aydınlatma açı ve şiddetleri tamamen farklı. Bizim araçlara koyulmadığını düşünüyorum ve büyük bir eksik olarak görüyorum
    5- Yokuş Kalkış destek sistemi güzel çalışsa da kritik eğimlerde problem yaratıyor. Tolerans çok düşük tutulmuş. Sonuçta bu sistem aracın geri kaymaması için düşünülmüş ve araç geri kayıyorsa demekki sistemde bir eksiklik var. Ben bunu eğimin olduğu yerlerde ayağımı frenden çok ufak çekerek önce test ediyorum. Araba geri kaçarsa biraz daha fazla çekiyorum aracın eğimi algılamasını sağlıyorum. Ondan sonra kalkışımı sorunsuz yapıyorum. Scenic’teki gibi ekranda sistemin devrede olduğunu gösteren bir uyarı olsa çok şık olurdu
    6- Vites geçişleri malumunuz hissediliyor. Bunu elimine etmek için gazdan ayak çekme yöntemi kullanılıyor. Hatta kendi keşfim olan vites atma zamanını takip ederek mükemmele yakın sonuç elde edilebilir. Araç vitesi değiştirmeden yaklaşık yarım saniye kadar önce ekranda vitesin değiştiğini gösteriyor. Bunu yakalarsanız kesintisize yakın oluyor sonuç. Ama ben artık takılmıyorum buna. Ayağımı çekmiyorum. Hatta yine kendi keşfim gaza belli bir miktarda basarsanız, nasıl oluyorsa geçişi çok ama çok az hissettiriyor. Çeyrek ile yarım arasında bir basış diyebiliriz.
    7- Vites’in manuel konumu çok da sevemiyorum, çünkü yine çok karışıyor araç. 1-2 kere dip gaz yaptım orda problem yok ama sakin kullanımda çok karışıyor. A modundan farkı yok gibi
    8- Aracın sadece ön kapılardan açılıyor olması müşteriye hakaret ve eksiklik bence. Maliyeti ne ki?
    9- 7” ekran üstteki 12” ekrana göre basit duruyor ve çok da yakışmıyor. Kontroller daha şık tasarlanabilirdi. Benzer şekilde mesela radyo yada USB komutları aynı sayfada konumlandırılabilirdi. Rastgele şarkı çaldırmak için 3-4 tıklama yapmak gerekiyor. Halbuki tek tuşu koy dimi ana sayfasına
    10- Son sıfırlamadan sonra litre bazında ne kadar yakıt tüketildiğini göstermiyor ve bu bana komik geliyor. Sonuçta araç ortalama tüketim hesaplıyor. Demekki tüketilen yakıt hesaplanmış, peki bunu neden gizliyorsun?
    11- ECO’nun toplam süresi her tekil seyir için sınırlandırılmış. Mesela toplamda ne ladar tasarruf yaptığımı görmek isterdim
    12- Koltukları pek beğenemedim başından beri zaten. Başlıkların oynamaması, kumaş olması, en arka sıranın katlanma mantığı falan filan…
    13- Araç içi gizli gözler hacim olarak Scenic’in heralde yarısından bile az.
    14- Otomatik uzun farlar aslında çok güzel bir özellik ama tolerans karşıya verilmiş ve araç uzuna geçmeyi zorlamak yerine kısada kalmayı tercih ediyor. Mesela sokak lambalarını bile araç olarak tanımlıyor. Yada beklide diyorki burada sokak lambası var uzunu ne yapacaksın? Bence belli seviyenin üstündeki ışık kaynaklarının hesaba katılmaması gerekirdi.
    15- Dikiz aynası biraz küçük sürekli ayarlamak zorunda kalıyorum. Üstteki küçük olanın ise açısı yeterli değil.
    16- Direksiyon kontrol tuşları çok sert. Takır tukur sesler geliyor
    17- Araçta bel destek yok, koltukların diğer bir eksisi.
    18- USB bölümünün ışığına da bir şey bulmuşum ama detayını hatırlayamadım şu an ))
    19- Yağmur sensörü hızlı devreye giriyor demiştim ama far sensörü önceden devreye girmiyor. Scenic mesela tünele girmeden önce farları yakmış olurdu ama bu girince yakıyor. Ve çıkınca hemen söndürüyor. Biraz bekle dimi? Çünkü burada çift tünel durumları oluyor…
    20- Viraj performansı iyi gibi ama Scenic’le 100-110’la girdiğim kötü bir viraja bununla ancak 90’la girebiliyorum. Devrilecekmiş hissi veriyor. Yada hala alışamadım. Ama yanımda oturan arkadaşım da aynı görüşte
    21- Çocuk kilidinin içerden yapılmaması büyük eksiklik. Fluence ve Scenin’ten sonra saçma geliyor
    22- 15.000 km’de yapılan periyodik bakımları yanlış buluyorum. Süre kısa olmasına rağmen maliyet yüksek. Renault’un gerisinde kalıyor böylece
    23- Bagaj perdesini araçta çıkardım, ona göre bir yer tasarlanmamış (7 kişi durumunda). Scenic’te yeri vardı. Valla bende öylece köye götürdüm duruyor. Bozulan kırılan olursa uygun fiyata anlaşırız ))
    24- En arka sıranın katlanması çok aşamalı ve zahmetli ve o katlanan parçaları açsan bile düz zemin elde edilmiyor. Scenic bu konuda da öndeydi.
    25- En arka camlarda güneşlik yok
    26- Güneş gözlüğü yeri yok
    27- Sis farlarının açılış şekli komedi. İki defa ileri itmen lazım bileziği… arkayı yakmak için. Kapatmak için de aynı. Scenic’te bağımsızdı. Öne itersen ön sis yanardın. Bi daha itersen kapanırdı. Aynı şekilde arkaya çekersen yanardı ve aynı şekilde sönerdi.
    28- 12” ekran araç çalışmazken hiçbir bilgi vermiyor. Ne tarih ne saat ne başka bir şey. Yanlış
    29- Stop eder etmez radyoyu da kapatıyor araç, bir daha açmak gerekiyor.
    30- İlk çalıştırma anında 7” ekran çok geç açılıyor, kontroller de hep bir yerde toplandığı için beklemek zorunda kalıyoruz. Örneğin havalandırma için
    31- Sürüş anında ECO aktif olursa klima çalışmamaya başlıyor ve bir süre sonra sıcak hava gelmeye başlıyor. Burda ekonomiden çok konforu düşünmesi gerekirdi bence. Yani klima durumu için bi tolerans tanımalıydı. Ben de mecburen park frenini çekiyorum klimanın çalışmasını böyle sağlıyorum
    32- Geri kamera yağmurlu durumlarda çok kirleniyor ve görüşü kapatıyor. Mesela kapaklı bir sistem düşünülebilirdi.
    33- Refakatçi aydınlatma sisteminde de bir eksiklik var. Renault’da kart üzerinde ayrıyetten bir far tuşu vardı. Bunda ise kapıları aç tuşuna basınca farlar yanıyor. Ama ilk açıldıktan sonra tekrar basınca farlar yeniden yanmıyor. Mecburen aracı kitleyip tekrar açmak gerekiyor.
    34- Harekete geçmeden kapıların tam kapanmadığını göstermiyor. Buna bir anlam veremedim. Ne zamanki biraz hareket edip ilerleyince kapı açık diyor???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msaltik -- 11 Temmuz 2014; 14:40:35 >




  • arkadaslar cecaplarınız ıçın tesekkurler.rear tusu kitapcikta klima menusune girince ikinci sayfaya gecilince mono tusunun yaninda gozukuyor fakat malesef bende sadece mono tusu mevcut rear tusu ne yazikki yok. ayrica klima menusu bende ki kitapta 100 ve 103. sayfal arainda gecen citroeni aradim ordaki kadinda bana baska sayfa soyledi ve rear tusunun oldugunu iddia etti kitapcik sayfalarida aractan araca farkli bu ne bicim is anlamadim.kitapta mevcut ozellik menude neden olmaz.araclar arasi sure goruntuleme surus yardimlari menusune girilince ilgili tusa basinca aktif olur diyor.bu ozellik bende yok.ayrıca carpma riski uyarisi da surus yardimlari menusunun arac parametreleri kisminda gozukuyor bende buda malesef yok.bu ozellikler intensive donanim da standart degilmi benim aracim teknoloji paket benim menude bunlar yok.ayrica isiga duyarli far sistemi bazi yerlerde teknoloji paketi bazi yerlerde de guvenlik paketine dahil edilmis benim aracimda malesef ilgili menude yok.bu ozellik hangi pakette tam cozemedim.Amortisor takozlari na gelince aracta uzun zamandir ses vardi ben bunu ilk etaplarda arka dan bagajtan falan geliyo sanmistim bi kac defa serviae gittim stepneden yapiyodur falan dediler ama ses kesilmeyonce tekrar gittim test surusune ciktim sesi usta suydu ama ne oldugunu anlayamadi sokup bakicaz dedi ama sesin onden geldifini soyledi rotillere akslara falan bakilacak arac belki ikinci gune sarkabilir dedi.araci biraktigim gun aldim megerse ses amortisor takozlarindaymis takozlari yaglamislar ondan sonra ses gitti bu tarz sesler varsa muhakkak goturun baksinlar.arac resimlerini bi iki gune kadar koyarim ama resimde cok anlasilmayabilir.ayrica araci aldigim ilk gunden bugune kadar yasadigim tum sikinti ve deneyimlerimi buraya onumuzdeki gunlerde yazicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • msaltik kullanıcısına yanıt
    Hocam değerlendirme için teşekkürler... MPV araç alma arefesindeyim Grand Picasso ile Grand Scenic arasında gidip geliyorum, yıl sonuna doğru parayı denkleştirip alacağım ama bu değerlendirmeden sonra ne yapacağız bakalım. Picassonun dış görünümü ve donanım albenisi fazla ama sizin değerlendirme de sanki Scenic de fonksiyonellik ve konfor daha fazla... Yakıt tüketimi ve konfor arasında tercih yapmak zor... Neyse hayırlısı artık...
    edit: Renault sayfasından Grand Scenic'i kaldırmış. Sıfır almak istesek alamayacağız anlaşılan... Renault'u tebrik ediyorum huzurlarınızda...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeytinbey -- 11 Temmuz 2014; 16:50:31 >
  • ben zafira mı alsam diye yola çıkmıştım ama o hepten geride kalmıştı. Kendi kriterlerime göre Picasso > Scenic > Zafira...
  • msaltik yazdıklarınız ve gözlemleriniz cok dogru elinize saglik.aracın eksikliklerini bire bir dile getirmissinizsizin araciniz guvenlik paketimi birde guvenlikmpaketinde adi gecen aktif hiz düzenleyici ile kitapcikta bulunan aktif hız sabitleyici ayni seyler mi ki sanirim ayni ve bu durumda sizin araciniz sanirim guvenlik paketi.birde yonlendirilebilir farlardan bahsetmissiniz kitapcikta arac parametreleri bolumunden ayarlandigi soyleniyor benim menude buda yok.xenon far zaten otomatik yonlenen bir far degilmidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matar_1881 -- 11 Temmuz 2014; 17:45:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayrica aracimda arka menfezler var ama klima da rear tusu yok goruntu atarsaniz sewinirim.ikinci sayfada sadece mono tusu var aracim teknoloji paket rear tusunun bulunmasi gerekir diye dusunuyorum ayrica aracimda aldik alali cozulemeyem bir park yardim sistemi arizasi var ayni sorunu yasayan varmi kisa bir sure ariza verip sonuyor.servis cok ugrasti yazilim makinaya baglama falan sistemde bir hata olmadigi sensorler kirlenirse boyle sorun olabilecegini soyledi servis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hahaa park sistemi konusu biraz gerginlik yaratmıştı sayfada... Yok... Birazdan fazla. Eski sayfaları bi okuyun bence.

    Ve evet imzamda göreceğiniz araca sahibim. Güvenlik ve tek. Pakete

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imzam derken forumda yeniyim.nasil bakicam bilmiyorum adinizin ustune tikladim ama goremedim profilinizi bu yonlendirmeli far olayini anlayamadim bendeki menude yok buda mi guvenlik paketiyle ilgili.anladigim kadariyla arac ozelliklerine hakimsiniz baya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    yazacağım yazacağım diyordum ahan da yazdım... sarppy bi ara ana sayfaya da kopyalar mısın... ilk görüşlerimden sonra 25.000km görüşleri olarak

    İlk sayfada gerekli güncelleme yapıldı.
  • msaltik kullanıcısına yanıt
    14 artı
    34 eksi

    yalnız kefeye koysan ağır basan taraf belli
  • Arkadaşlar bir sey sormak istiyorum.Klima açıkken 1000-1200 devirde vınlama uğultu gibi bir ses geliyor bende .Daha düşük veya yüksek devirde kesiliyor,sadece bu yazdığım devirlerde geliyor.Klimayı kapatıyorum her sey normale dönüyor.Bu durum normalmidir acaba.
  • merhabalar
    bana gore aracdaki en buyuk eksıklık dinlediğiniz muzık arac stop ettıkten sonra kaldıgı yerden devam etmıyor. en basta ki mp3 donuyor her seferinde... bide halen aracdan takırtı tukurtular geliyor.
  • oguzadal O kullanıcısına yanıt
    aynı dertten ben de rahatsızım. sanıyorum kompresör motora yük bindiriyor ve devir düşükken uğultu yapıyor.

    uğultu için servise danışmayı düşünüyorum. belki kayış sürtünmesi azaltılabilir. ya da başka bişi bilemiyorum..
  • sanalhack S kullanıcısına yanıt
    belleği okumada sorun olabilir mi?

    ben her seferinde kaldığı yerden dinliyorum. parçanın ortasında bile kalsa açılışta oradan başlıyor. hatta 2 gün sonra binsem bile değişmiyor bu.

    flash bellek hata veriyor olabilir mi? format atın ya da başka bir bellekle deneyin. hala oluyorsa o zaman sorun araç yazılımında olabilir.

    takırtı tukurtu olayına gelince bir tane tin tin var bende üşenip yapamadım. sağ emniyet kemeri yükseklik ayarının olduğu yerde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msaltik

    18- USB bölümünün ışığına da bir şey bulmuşum ama detayını hatırlayamadım şu an ))


    Kapağı açınca ışığın otomatik yanmaması, bizim düğmeye basarak açıp kapatmamız olabilir :))
  • MSLATİK arkadaşımıza çok teşekkürler. Bilgisi ve tecrübesi süper.
    Bende Scenic ve GP arasında bocalamıştım. Ama Scenic otomatik olanı daha fazla yakıyor denildi.
    Forumlarda böyle okudum. Bir de aracın görünüşü olarak scenic bana uzak geldi.

    Foruma az da olsa bişiler katayım dedim

    2014 Picasso 7 kişilik sahibiyim.
    aracımı 2014 mart ayında aldım.
    5500 km de
    En son Scenic i eledikten sonra Dizel Nissan Qaskai ye takılmıştım.
    İyiki Picasso almışım.

    -----
    1 - En son 85 TL ile 395 KM yol yaptım. 200 Km sinde klima açık ,
    yaklaşık 150 KM de ortalama hızım 130-140 km nin altına düşmedim araçta 4 yetişkin 2 çocuk ve bagaj dolu. 3 adet damacana dahil.
    Ses olayını ben pek farketmedim. Ama süspansiyonu biraz sert.
    2- 140-150 km hızla giderken bile hizınızı hissetmiyorsunuz. Daha önceki aracımda 120 yi geçince çoluk çocuk
    baba yavaşlasana derlerdi.
    3- Depo meraklılarındanım. Şu ana kadar en fazla 239 TL mazot aldım. Yaklaşık karma 950-1000 Km ortalamam.
    Henüz uzun yol yapamadım ama sanırım. stabil 90-100 km arası, klimasız bir uzun yolda 1300 km yaparım hissi var.

    Bu konuda en güzel değerler msaltik vermiş zaten.

    4-Aracın gösterge zenginliği insana güvence veriyor. Anlık göstergeler aracın kullanımında bana güven veriyor.
    5- Arka koltuk diz mesafesi süper, yolculuklarda o kadar rahatlık oluşturuyor ki , bir mini masa bile düşünüyorum. :)

    Normal Scenic de diz mesafesi dardı. Grand scenici görmedim.

    Araç 4x4 kadar olmasada yerden yüksek ve büyük.
    Aracın cüssesine göre yakıt süper, kullanımı çok rahat.
    Önceki aracım Honda Jazz dı, küçük bir araçtan büyük bir araca geçişte kullanım açısından hiç zorlanmadım.

    Araca binipte etkilenmiyen yok. Ama her nedense marka saplantısı var millet te.
    Bu paraya Binek tipi Mercedes , BMV , Volvo alabilirdim, başkalarına hava atmış olurdum.
    Ama rahatlık ve bu donanımdan fedekarlık yapmış olacaktım.
    Başka picasso kullanıcılarıda yazmış. Ben de yazıyorum.
    "Bundan sonraki aracım da daha picasso olabilir."




  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.