Şimdi Ara

Cihaz para iadesi hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
136
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba, size başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.
    07.07.2017 Tarihinde Turk TELEKOM bayinden satın almış olduğum huwei marka p9 LİTE 2017 model cihaz ayıplı çıktı. Aynı gün cihazı geri götürdüğümde değişimin yapılamayacağını garanti sürecinin başlaması gerektiğini söylediler. Bunun üzerine anlaşmalı olduğu Teleservice garanti şubesine İst/MALTEPE'ye gönderdim. İlk başka Cihazın ayıplı olduğunu ve değişimin beklendiği tarafıma bilgilendirildi, 1 hafta sonrasında hesap bilgilerimi istenip cihazın parasının geri ödeneceği bilgisi verildi. Ben bu cihazı Turk Telekomdan faturama dahil olmak üzere 12 aylık ödeme koşulu ile cihaz bedeli 1.275 TL olmak üzere toplam ödemesi 1.750 tl olmak üzere satın aldım. Aylık 150 TL/2 aylık taksitini ödemiş bulunuyorum. Ortada kullanmadığım/kullanamadığım cihazın ücretini ödüyorum. Garanti koşulları gereği mağduriyet açısından tarafıma geçici cihaz temin edilmemiş ve toplam garantide durduğu süre 2 ay olmak üzere,daha tarafıma ödeme yapılmadı bunun hakkında nasıl yasal süreçlere başvurabilirim. Benim gözümde Garanti veren yerde satın aldığım yerde suçlu durumda. Özellikle hukuk ile ilgilenen arkadaşların bu gibi durumu tecrübe ettiğini varsayıyorum ve sizden cevap bekliyorum. İlginiz için teşekkürler.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: reyes_19

    aklıma tüketici hakem heyetinden başka bişey gelmiyor ilginç bir konuymuş bende takipte kalayım merak ettim

    Aradığımda zaten tüketici hakem heyetinden onay alındı evraklarınız hazırlandı ödeme listesinde olduğumu söylediler 1 ay önce ama hala aradığımda aynı şeyi tekrar ediyolar papağancasına.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.