Şimdi Ara

ÇİFT SİLİNİDİRLİ PEUGEOT HAKKINDA KISA BİLGİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1
Cevap
0
Favori
4.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar günümüzde peugeotlara ve mobylettelere çift silindir motor yapılıyor bu konu hakkında kısa bilgi verecegım

    Çift silindir yapılırken öncelikle ;

    2 adet SILINIDIR
    2 adet KRANK
    2 adet KARTEL
    2 adet ÜST KAPAK
    2 adet MANIFOLD (TEK MANIFOLDU BIRLESTIRIP TEK TARZI YAPIP 1 TANE KARBÜRATÖRDE KOYULUYOR BILGINIZE )
    2 adet KARBÜRATÖR
    1 adet VARYATÖR (Debriyaj sistemi)
    1 adet ATESLEME SISTEMI

    Öncelikle baslayalım arkadaslar
    Tornada kranklardan bir tanesinin kolu kesilir çünkü aradaki mesafeyi yakın tutmak için tork ta düşme yapıyor. Bu olayda daha önceden planladıgımız birlestirme sistemini bilmeniz gerekir yani nasıl bir birlestirme KAMALI,TOPUZLU veya PRESLi bir birlestirmemi
    Buna karar verdikten sonra tornacımız gerekli tadilatlarıyapmaya baslar (BIRLESTIRME ISLEMI YAPILIRKEN GRANKLAR BYRBYRNE TAM TERS BAKMASI GEREKIR YANI BIRINCI PISTON YUKARIDA IKEN IKINCI PISTON ASAGIDA OLMASI LAZIM )

    Birlesme ısleminden sonra kartel ler ve kranklar toplanır
    Sıra silindir takımında ;kesilen krankların arasında ki boslugu tork için azalttıgmız için silindirlerde bir tadilat i?lemi olacak iki silindirin yapıstıgı yerleri traslamamız lazımki silnidirler yerine otursun yoksa bir tane silinidir oturmaya bilir

    Manifold isleminde arkadaslar çift karbüratör kullanacaksnız iki manifoldu ayrı seklilde takın eger tek karbüratör kullancaksanız o iki manifoldu tek giriş yapmanız gerekmekte.

    Ateşleme işlemi en özel işlemdir burası çok önemliiii
    Arkadaşlar ateşlleme sistemi çok özel olucak eski manyato tablasını tam ortasından kesiyoruz aynı şekilde başka bir tablayıda kesmemiz gerek çünkü 1 tane tablada sadece 1 krank sensörü bağlantı yeri var biz çift silindir yapacağımız için 2 tane okuyucu koymamız lazım tam karşılıkllı olması gerek o yüzden avans ayarı için kapakları çevirmemiz lazım ki ateşlmeyi tam bulalım senteyi

    Ateşleme işleminden sonra karbüratör bağlantısı var burdada çift karbüratör yapacaksak gaz kütüğünden gelen tek teli iki teli çekicek şekilde bir düzenek yapmak gerekki iki silindirede aynı anda tek kütükten gaz verelim

    arkadaşlar kısaca anlattım sadece kendi anlatımıdır kafanızda biraz şekillensin diye anlattım gerisi sizin hayal dünyanıza kalmış




    İYİ FORUMLAR...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurozcan -- 19 Ocak 2015; 17:50:02 >







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.