Şimdi Ara

Çift Hat Sorunsalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar Merhaba. Benim sorunum bundan yaklaşık 3 ay önce Turknet ten 49.90 (telefon ucreti yok)a artı 10 tl modem ucreti ile internet bağlattim . Toplamda bu hizmet bana 59.90 a gelmiş olacaktı. Bağlatirken yaşadığım sancılı dönemi yazmıyorum bile. Uc ay kullandım faturalarımi ödedim neyse yaklaşık bir hafta önce durduk yere internetim kesildi. Aradım faturalar yatmamis dediler dekontlar bizdeyse çözeceklerini belirttiler. Faturaları yatırdığımız yere götürdüm baktılar falan dediler ki adınıza iki tane bağlantı açılmış aynı eve aynı kişi adına. Ben inanamadim aradığımda ise iptal edemeyeceklerini ses kayıtlarını inceleyeceklerini belirttiler. Kiminle hangi tarihte konuştuğumu soruyorlar. Beceriksizlikleri bir tarafa çözüme kavusturacak hicbir yol gostermiyorlar. Hayır hangi hattın faturasını bile odedigimi bile bilmiyorum iyice karma corman bi durumdayim ve bunlar hakkında şikayetçi olmak istiyorum. Bana yardımcı olabilecek varmı acaba. Bir haftayı aşkın süredir kullanmadigim interneti ödüyorum ve magdurum. En iyi nerden sonuç alırım. Nerelerde şikayetçi olabilirim. Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jimmy McNulty -- 20 Ağustos 2015; 23:12:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Türk telekom müdürlüklerinden birine gitmeden çözemezsiniz.
    Ödediğiniz fatura ve makbuzlarınıda yanınıza alın.
  • Peki Türk Telekom Müdürlükleri turknet e bakarmi sonuç verir mi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgilenmezler.
  • Ne yapmam gereken hakkında en ufak bi bilgi varmı acaba? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk.Net mi 2 hat açmış. Öyle bir konu açmışsınız ki sorunu değil konuyu çözmek için uğraşıyoruz resmen.

    Mevcut Turk.Net aboneliğiniz varken 2. bir hat mı açılmış?
    Hat açılmışsa telefon da mı açılmış yoksa yalın internet mi?

    Müşteri hizmetlerinden zerre bilgi almadan çözüm bulmaya mı çalışıyorsunuz anlamadım.

    Önce sorunu tespit edin ki çözüm yolu arayabilelim.
  • Anladığım kadarıyla TurkNet yeni hat açarken 2 tane açmış. Bir nevi düzenbazlık yapmış.Müşteri hizmetleri sorunu çözemiyorsa TurkNet'in Genel Müdürlüğüne dilekçe yazın derdinizi anlatan.Yalnız açıklayıcı ve net ifadeler kullanınki adamlar sorunu anlasın. Dekont kopyalarınızı da ekleyin dilekçeye. Baktınız sonuç alamıyorsunuz BTK, Tüketici Hakem heyeti falan sırayla gezersiniz. En kötü ihtimal Ticaret Mahkemesi bakıyor sanırım oraya kadar gider
  • Evet sıfırdan hat açmak için başvuru yaptım.Adamlara 49.90 +telefon ucretsiz+10 tl modem ucreti ile olan kampanyayı istediğimi söyledim. Başvuruyu 24-25 nisanda yapmıştım ve ama kampanya ise 31 nisanda sona eriyordu. Neyse araya bir Mayıs falan girince bağlantı Mayıs'ın 6 sına kadar uzadı. Bağlantının sağlanmasıyla modem in gelmediğini belirttim. Adamlarda öyle bir başvuru görünmüyor sadece işte 59.90 lik yalın internet aboneliği görünüyor dendi. O kampanyaya başvurmadigimi anlattım ses kayitlari falan incelendi bir hafta sonra tamam dendi iptal edilecektir yerine ise istediğiniz kampanyali pakete gecilecektir. Iste diğeride iptal edilmemiş üstüne şimdiki kullandığım açılmış sonuç ise yukarıda bahsettigim gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 abonelik için sözleşme imzaladınız mı?
  • Evet yeni abonelik için sözleşme imzaladım yani her ikisi icinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.