Eşimin annesi için Anneler hediyesi olarak www.ciceksepeti.com adresinden 05.05.2021 tarihinde 5100xxxxxxxxx832 numaralı sanal kredi kartım ile , sitede bulunan hesabımdan Samsung B350 telefon siparişi verdim Adres olarak annemin oturduğu adresi gösterdim Gecikme nedeni ile canlı destek hattından yardım istedim ancak Anneler günü geçtikten sonra bayramda da bir gelişme olmadı. Annemin bayram sonrasında yazlığa gidecek olması nedeni ile kendi adıma ve işyerim olarak adres güncellemesinde bulundum. Canlı destek hattından defalarca şikayet oluşturdum. 1 Haziran tarihinden itibaren 08502220079 numaralı çiçek sepeti müşteri hizmetlerini aradım. Para iadesini istedim ancak teknolojik ürün olduğundan dolayı para iadesi yapılamayacağı ürünün kargoya verileceği söylendi 4 Haziran tarihinde 30 günlük yasal süre sona erdiğinden dolayı Müşteri hizmetlerini tekrar arayarak ürün gelmediğinden dolayı para iadesi istedim tabi ki şeklinde karşılık verildi. 7 haziran tarihinde gece hesabıma yatan para olup olmadığına ve çiçek sepetinde gelişme olup olmadığını kontrol ettim değişiklik yok idi. 8 Haziran tarihinde sabah çiçek sepeti sitesini kontrol ederken “teslim edildi” ibaresini gördüm. Diğer siparişlerde kargo teslim numarası ve şirketi hatta kimin tarafından saat kaçta teslim alındığı görünürken bu bilgilerin olmaması nedeni ile canlı destek kanalı ile hangi kargo şirketinden hangi kargo takip numarası olduğunu öğrenmeye çalıştım bilgi vermediler ve bir süre sonra beni engellediler. 08502220079 numaralı çiçek sepeti müşteri hizmetlerini aradım Yurtiçi kargo ile 185582798-20 takip numarası ile gönderildiği ve benim tarafımdan teslim alındığı söylendi. Yurtiçi kargoda böyle takip numarası olmadığını söyledim. Yapacağı bir şey olmadığı söylendi. Yurtiçi kargonun 4449999 numaralı müşteri hizmetleri numarasını aradım ve çiçek sepeti aracılığı ile adıma kargo olup olmadığını sordum. Yakın geçmişte böyle bir kargonun olmadığı söylendi. Konu Tüketici Hakem Heyetinde iletilmiştir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonnie -- 10 Haziran 2021; 10:19:59 > |
Çiçek Sepeti SMS Dolandırıcılığına Dikkat Edin!
Son zamanlarda, bazı kötü niyetli kişilerin Çiçek Sepeti adını kullanarak cep telefonu numaralarına dolandırıcılık amacıyla mesajlar gönderdiği bildirilmiştir. Bu mesajlarda şunlar yer alabilir:
- "Çiçek Sepeti'nden hediye kazandınız!"
- "Siparişiniz için ödeme tamamlanmadı."
- "Hesabınız askıya alındı."
Bu tür mesajlara yanıt vermemeli veya içindeki bağlantılara tıklamamalısınız. Çiçek Sepeti, hediye verme veya hesap askıya alma gibi konularda SMS göndermez.
Şüpheli bir mesaj alırsanız, Çiçek Sepeti müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek mesajın gerçek olup olmadığını doğrulayın.
Çiçek Sepeti SMS Dolandırıcılığından Kendinizi Koruma Yolları:
- Bilinmeyen numaralardan gelen mesajlara yanıt vermeyin.
- Mesajlardaki bağlantılara tıklamayın.
- Şüpheli mesajları Çiçek Sepeti müşteri hizmetlerine bildirin.
- Kişisel bilgilerinizi veya finansal bilgilerinizi mesajlarda paylaşmayın.
Unutmayın, Çiçek Sepeti SMS dolandırıcılığı konusunda bilgili olmak ve bu tür mesajları tanıyarak kendinizi korumak önemlidir.