Şimdi Ara

China Post Kullanmayın Arkadaşlar - Çok Yavaş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
245
Cevap
4
Favori
34.413
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omer112

    quote:

    Orijinalden alıntı: unfortunately

    Arkadaşlar önemli, şöyle bir bilgi aktarmak istiyorum sizlere. Ben de sıkça yurtdışından (özellikle Çin'den) alışveriş yapmaktayım. Çin'den ticaret yaptığım uzman bir kişiyle konuştum. 30 Eylül-8 Ekim arasında Çin'de bir haftalık tatil dönemi olduğundan (muhtemelen dini bayram gibi) birşeyden bahsetti. Bu dönemde hiçbir şekilde işlem olmadığını, kargoların olduğu yerde kaldığını ve ilerleme katetmediğini söyledi. Bu durum hep satıcılar hem de kargo şirketleriyle alakalı. Muhtemelen 15 Ekim'den sonra rayına otururmuş. İnşallah aldığım istihbarat doğrudur da herkesin içi rahat eder.

    Bence pek alakası yok.çünkü
    benim 7 eylülde "gönderi müşteriden alınmıştır" diye belirtilen siparişim senin dediğin tatilin başlangıç tarihi olan 30 eylüle kadar hiç yerinden kıpırdamadı..Normalde en geç 8 günde türkiye sınırlarına girmesi gerekiyodu.
    Ortada gerçekdende bi sorun var arkadaşlar.Siparişim çin sınırları içinde bi gitmiş bi gelmiş.Bu arada hala teslim alamadım.

    omer kardes benim post taki sorunun aynisi var sendede..satici irtibat kuracam dedi beklemedeyim..hong kong post ile yollayacam dedi bundan sonra..o daha hizliydi hemen geliyordu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • başka bir Dh konusunda bana çinli bir satıcan kargo gecikmesi ile ilgili gelen bir maili paylaşmıştım.Bu ingilizce maili "hasantezel" nickli bir kardeşimiz çevirisini yapmıştı.Metin aynen aşşağıdaki gibidir.Umarım sana durumla ilgili bir fikir verir.

    quote:

    omer112
    Merhaba arkadaşlar. 40 gün boyunca elime ulaşmamış bir elektronik ürünle ilgili satıcının bana attığı cevabı size aynen iletiyorum.Çevirisini yaparmısınız.Sanırım çin gümrüğü ile ilgili bişeyler diyor.


    hi, yes,we know this status and we contacted with china post who said that all parcels in September are delayed and some returned back due to strict checking on China Customs. Your parcel for this order returned back first by china post ,but not returned to us directly. And then they pack and ship again now. It shows departing from Beijing to Turkey. Hoping this time it can arrive Turkey smoothly. We can promise here that if parcel this time can not reach

    hasantezel (çeviri)
    eylülde gönderilen ürünler için sıkı bir denetim varmış çinde. çoğunlukla china post geri gönderiyormuş ürünleri satıcıya fakat ürünler direk ellerine geçmiyormuş ve tekrar gönderilmek üzere yola çıkıyormuş.şu an senin paket pekinde gönderilmek üzere bekliyormuş.bu sefer türkiyeye gönderileceğini umuyormuş.




  • Ya var ya öldürdüler öldürdüler bu kez...

    Eylülün 5 inde müşteriden alındı diye görünen bi tabletim var 5 eylülden bu yana tık yok... Satıcılar bişey ezberlemiş gelecek de gelecek başka bişey yok papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar.

    Olmaz görmez olsun şu Chinapot illeti.

    Rus ruleti oynamak gibi bişi oldu artık Chinapost.

    5 eylülden beri yurtdışına sevk edilmedi ürünüm. Halen bekliyorum bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dyebto

    Ya var ya öldürdüler öldürdüler bu kez...

    Eylülün 5 inde müşteriden alındı diye görünen bi tabletim var 5 eylülden bu yana tık yok... Satıcılar bişey ezberlemiş gelecek de gelecek başka bişey yok papağan gibi aynı şeyi tekrarlıyorlar.

    Olmaz görmez olsun şu Chinapot illeti.

    Rus ruleti oynamak gibi bişi oldu artık Chinapost.

    5 eylülden beri yurtdışına sevk edilmedi ürünüm. Halen bekliyorum bakalım.

    benimkide 13 eylul den beridir sevkedilmedi hala beklemedeyim..insan sinir oluyor boyle olunca..yeni urunler alicamtim vazgectim valla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkasaşlar posta teslim sürecinde herhangi bir gelişme olan varsa paylaşabilir mi en azından bir hareketlilik var mı yok mu onu biliriz 1 ayı geçti sadece gönderi müşteriden alınmıştır diyor başka da birşey demiyor kargo çin içerisinde sürekli biryerlere gidip durmuş satıcılarında birşeyden haberi yok anlaşılan en azından burda gelişme olursa bir hareketlilik olduğunu anlarız.
  • bencede hareketlilik olunca birbirimize haber verelim..bende hala tik yok..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar benimde 7 eylülde China Post Air Mail ile kargolanmış gözüküyor
    11 Sep 2012 02:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir

    ibaresi var başka bişey yok 40 günü geçti kargo kayıp bide otomatik onaylanmış aliexpressden bu nası iptal edecez bi yardım edin ingilizcem zayıf nereye mesaj atacaz örnek bi yazı gönderirseniz süper olacak

    RA658044222CN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinoguz

    arkadaşlar benimde 7 eylülde China Post Air Mail ile kargolanmış gözüküyor
    11 Sep 2012 02:00 Receive item from customer (Otb) Gonderi musteriden alinmistir

    ibaresi var başka bişey yok 40 günü geçti kargo kayıp bide otomatik onaylanmış aliexpressden bu nası iptal edecez bi yardım edin ingilizcem zayıf nereye mesaj atacaz örnek bi yazı gönderirseniz süper olacak

    RA658044222CN

    gerisayım sayacıson güne gelmeden iade etmen gerekirdi galiba,
    ben de aynı durumdayım ama daha 10 gün oldu, 28 günüm var bakalım gelmezse son 2 gün kala disput yapacağım.
  • Dear Ersin Oguz
    .
    how areyou ? Under your order1013786679,the pacel was returned today by post office for Customs' checking .pls check the attached picture from your email address " ersnoguz@hotmail.com " .

    Now we are going to send the parcel again tomorrow based on the original tracking#. I know shipment delay is not good ,but the Customs' checking cannot be managed by us.and we only can send it again and pay freight again. Hope you can understand us.To the shipipng time,i had extended it for you .pls don't worry.

    From Sep,the China post is very slow to deliver parcel and update news,we also feel useless for the slow shipment recently,especially for the parcel which needs to be transfered from beijing city,the Customs' checking is very very very very serious.And as chinese 18th conference which wil be held next month.the country security has to pay more attention than usual;
    And if unluckly,some parcel will be stopped at chinese custom office for over 20 days then returned to us:-( .
    Anyway,pls be patient to wait your parcel and we will keep you In touch for the updated of your parcel,

    Best regards,
    The Service Center of Gooweel

     China Post Kullanmayın Arkadaşlar - Çok Yavaş

    _____________________________

    böyle mesaj yazmış çevirebilen var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinoguz

    Dear Ersin Oguz
    .
    how areyou ? Under your order1013786679,the pacel was returned today by post office for Customs' checking .pls check the attached picture from your email address " ersnoguz@hotmail.com " .

    Now we are going to send the parcel again tomorrow based on the original tracking#. I know shipment delay is not good ,but the Customs' checking cannot be managed by us.and we only can send it again and pay freight again. Hope you can understand us.To the shipipng time,i had extended it for you .pls don't worry.

    From Sep,the China post is very slow to deliver parcel and update news,we also feel useless for the slow shipment recently,especially for the parcel which needs to be transfered from beijing city,the Customs' checking is very very very very serious.And as chinese 18th conference which wil be held next month.the country security has to pay more attention than usual;
    And if unluckly,some parcel will be stopped at chinese custom office for over 20 days then returned to us:-( .
    Anyway,pls be patient to wait your parcel and we will keep you In touch for the updated of your parcel,

    Best regards,
    The Service Center of Gooweel

     China Post Kullanmayın Arkadaşlar - Çok Yavaş

    _____________________________

    böyle mesaj yazmış çevirebilen var mı?

    tekrar göndereceğini söylüyor,
    üzgün olduğunu ve çin postasıda kaynaklandığını falan söylüyor.
    yarın postaneye gidecekmiş yanlış okumadıysam.




  • benim satici ile konustum yarinda olmazsa satisi iptal edip parani geri verecegim dedi bakalim..gelismlerden sizi haberdar ederim sizde edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinoguz

    Dear Ersin Oguz
    .
    how areyou ? Under your order1013786679,the pacel was returned today by post office for Customs' checking .pls check the attached picture from your email address " ersnoguz@hotmail.com " .

    Now we are going to send the parcel again tomorrow based on the original tracking#. I know shipment delay is not good ,but the Customs' checking cannot be managed by us.and we only can send it again and pay freight again. Hope you can understand us.To the shipipng time,i had extended it for you .pls don't worry.

    From Sep,the China post is very slow to deliver parcel and update news,we also feel useless for the slow shipment recently,especially for the parcel which needs to be transfered from beijing city,the Customs' checking is very very very very serious.And as chinese 18th conference which wil be held next month.the country security has to pay more attention than usual;
    And if unluckly,some parcel will be stopped at chinese custom office for over 20 days then returned to us:-( .
    Anyway,pls be patient to wait your parcel and we will keep you In touch for the updated of your parcel,

    Best regards,
    The Service Center of Gooweel

     China Post Kullanmayın Arkadaşlar - Çok Yavaş

    _____________________________

    böyle mesaj yazmış çevirebilen var mı?

    tekrar göndereceğini söylüyor,
    üzgün olduğunu ve çin postasıda kaynaklandığını falan söylüyor.
    yarın postaneye gidecekmiş yanlış okumadıysam.

    hemen söle singapur post a versin paketi china ya vermesin sakın !!!!!!!!!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lasvegaswings

    quote:

    Orijinalden alıntı: deneme1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinoguz

    Dear Ersin Oguz
    .
    how areyou ? Under your order1013786679,the pacel was returned today by post office for Customs' checking .pls check the attached picture from your email address " ersnoguz@hotmail.com " .

    Now we are going to send the parcel again tomorrow based on the original tracking#. I know shipment delay is not good ,but the Customs' checking cannot be managed by us.and we only can send it again and pay freight again. Hope you can understand us.To the shipipng time,i had extended it for you .pls don't worry.

    From Sep,the China post is very slow to deliver parcel and update news,we also feel useless for the slow shipment recently,especially for the parcel which needs to be transfered from beijing city,the Customs' checking is very very very very serious.And as chinese 18th conference which wil be held next month.the country security has to pay more attention than usual;
    And if unluckly,some parcel will be stopped at chinese custom office for over 20 days then returned to us:-( .
    Anyway,pls be patient to wait your parcel and we will keep you In touch for the updated of your parcel,

    Best regards,
    The Service Center of Gooweel

     China Post Kullanmayın Arkadaşlar - Çok Yavaş

    _____________________________

    böyle mesaj yazmış çevirebilen var mı?

    tekrar göndereceğini söylüyor,
    üzgün olduğunu ve çin postasıda kaynaklandığını falan söylüyor.
    yarın postaneye gidecekmiş yanlış okumadıysam.

    hemen söle singapur post a versin paketi china ya vermesin sakın !!!!!!!!!!!

    yahu biri ingilizce yazsın anlamıyorum ingilizce google translateye bulaşıp rezil olmak istemiyorum :D

    singapore post with shipment please mi yazayım?




  • 23 eylul de 1.5 dolara aldigim kargo CP ile dun geldi. Akip no da yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ersinoguz: Could you please send my product via Singapore Post? Thanks.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bungee20 -- 16 Ekim 2012; 19:39:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bungee20

    ersinoguz: Could you please send my product via Singapore Post? Thanks.
    kargonun teslim süresinin dolmasına 2 gün kala dispute açmıştım. 5 gün oldu bekliyorum. ne kadar bekleyeceğim paranın iade edilmesini veya yapmam gereken bişeyler var mı?? adama yazıyorum cevap bile vermiyo p......k !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerkenez78 -- 16 Ekim 2012; 19:58:24 >
  • disputta gelen cevapta e yazıyor?
    bir cevap verilmiş olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerkenez78

    kargonun teslim süresinin dolmasına 2 gün kala dispute açmıştım. 5 gün oldu bekliyorum. ne kadar bekleyeceğim paranın iade edilmesini veya yapmam gereken bişeyler var mı?? adama yazıyorum cevap bile vermiyo p......k !!!



    Aliexpressden mi aldiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunuss.10

    23 eylul de 1.5 dolara aldigim kargo CP ile dun geldi. Akip no da yoktu.

    Selam. 25 Eylülde kargoya verilmiş görünüyor paketim. Hala ses yok. 2 sinde dış servise sevkedildi, varış Türkiye diyor hepsi bu.

    Takip no yoktu derken ChinaPostun takip numarasız servisi de mi var? Yoksa numara vardı ama ekranda hareketlilik mi yoktu?

    Bilgi verebilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinoguz


    I don't want to face with the same problems with China Post again so please send my order with Singapore Post this time.


    bunu yaz yolla bakalım ne diyecek, ekstra para isteyebilir Singapore ile yollamak için.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.