Şimdi Ara

****CHEVROLET KALOS?????? (73. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.482
Cevap
23
Favori
367.631
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim vites kolunda sol tarafta çektiğim zaman tekrar ortaya gelmiyor kendisi içeride birşeyler mi kırık acaba veya yayı falan mı atti? Bilgisi olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleykum



    2002 model chevrolet kalos 1.4sx otomatik 29 bin lira sizce alınır mi abiler benim ilk arabam olacak 20 yaşındayım 96 binde araç beni üzer mi sonuçta ilk arabam pek bi fikrimde yok araclar hakkında ilginirseniz sevirim

    edit:2004 modelmiş pardon



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozbk -- 14 Haziran 2018; 1:37:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozbk O kullanıcısına yanıt
    Geçen aralıkta 2006 model 125 binde otm. Orijinal arabamı 28 bine verdim. Tabi fiyat arttı şimdi 30 ederdi, 29-30 çıkacaksan kesinlikle 2006 model bak çünkü makyajlı kasa eski aveo ile aynı o fiyatlara denk gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt konusunda nasıldı abi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbk

    Yakıt konusunda nasıldı abi?
    Tüm arabalarımda detaylı yakıt istatistiği tutarım 13.500 km yol yaptım ıyakıt ortalaması LPG 100 km de 9.7 litre, bu arada benzinde yaktık tabi onun oranı da 0.7 litre.



    Güncel fiyatlar ile değerlendirmek istersen düz hesap 10 litre ile aldığın gaz fiyatını hesaplayarak bulabilirsin.

    Bu yolu genel olarak 15 km gidiş geliş yolda yaptım şehir içi de var ama genelde şehir dışı ağırlıklı sayılır sattığım arkadaş daha çok yaktığını söyledi. Yani çok tasarruflu bir araba değil LPG de pahalı tabi. Ayrıca depo küçüktü sürekli istasyona girmek ayrıca sıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi educationist -- 14 Haziran 2018; 2:18:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yüzden mi piyasası diğer araçlara göre ucuz?

    İlk arabam olacak.Bu araç uygun olur mu abi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ozbk O kullanıcısına yanıt
    4 ileri vitesli otomatik araçların yakıtı genelde böyle aşağı yukarı. Ben 3 sene kadar kullandım önce eşim kullandı çok az km yaptık sonra benim arabayı satınca tek arabamız oldu genel olarak memnun kaldım arabadan. Otomatik vitesi sorunsuzdur bozmak için uğraşmaz iseniz bozulmaz. Parça sorunu hiç yaşamadım. Birçok parça opel ile uyumlu zaten ecotec opel motoru var 1.4 motor arabaya gayet yeterli seri bir araç 1.4 sx çelik jant rüzgarlık sis farı felan var orijinal duruşu güzel. Fiyat olarak genel chevrolet algısı etkili ama benim en hızlı sattığım araba oldu bir gün bile ilanda kalmadı çünkü otm ve hb araba bayanlara felan da iyi gittiği için piyasayı var aynı araba Manuel olsa bu kadar piyasası olmaz. Periyodik ve ağır bakım, akü değişimi, lastik vb standart giderler haricinde Direksiyon kutusu arızası verdi 800 TL çıkma ama temiz taktırdım, radyatör deposu su kaçırdı bulmak için çok uğraştık sanayide epey gezdim bir hortum delinmiş 100 TL tuttu başka masraf açmadı. Tekrar alır mıyım? Sattığım gibi temiz bir araç bulursam alırım ama 29 üzerini de hadi Max 30 diyelim kesinlikle düşünmem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hb ile sedan arasında fark var mı abi benim baktigim sedan çünkü

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sedan geniştir tabi bagaj iyi belki tüp tankıda büyük olur motor şanzıman zaten fark yoktur. Ön tarafta aynı, zevk meselesi ama hb arka tasarım ve duruşu çok daha şık geliyor bana genç işi hb daha iyi gider size.



    Örnek ilan dediğim kasa ve model



    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-121,000-kmde-tam-otomatik-vites-sx-kalos-567679086/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-chevrolet-bayan-memurdan-otomatik-kalos-578073009/detay

    Benim baktigimda bu abi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Kalos yada aveo almayı düşünüyorum.kalos alırsam hangi model tavsiye edersiniz acaba? Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozcan4257 O kullanıcısına yanıt
    En güçlü ve dolusu olan SX paket tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba;



    Daha önceden hiç aklımda bulunmayan chevrolet kalos 1.4 otomatik sx 16v yi almaya karar verdim bulduğum araçta 97 binde otomatik benzinli daha önce hiç tüp takılmamış 2005 model modelinin en dolusu 4 parça toplamda 2300 tl küsür hasar kaydı var araç lacivert renk fiyatta 22 olarak anlaştık ama otomatiklerinin 4 ileri olması biraz beni korkuttu sizce almalı mıyım 4 ileri olduğu için sıkıntı yaşar mıyım?

    Edit: 20 yaşındayım ilk aracım olucak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canberk017 -- 24 Temmuz 2018; 21:8:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün Chevrolet Kalos marka 14 aracıma bozuk katalizör için yaptığım araştırmalar sonucunda katalizör taktırdım revizyonlu denilen bir katalizör sadece dış muhafazası daha önce kullanılmış içi sıfır toplamda 350 TL montajla birlikte ücret ödedim katalizörün içi metal olanlardan aldım gayet memnunum katalizör taktırmak isteyen arkadaşlar iyice araştırsınlar bazıları piyasada çok uçuk rakamlar çekiyor Oysaki araştırdığınız da ucuz fiyata da bulabiliyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chevrolet Kalos un piyasada hakkı teslim edilmeyen araçların en başında geldiğini düşünüyorum. Bir kere şunu söylemek istiyorum araç masrafsız bir araç. Sağlam yapılı bir araç olduğundan zırt pırt arıza vermiyor, orası burası kırılıp dökülmüyor. Herhangi bir parçayı elinize aldığınızda Opel sağlamlığını ve kalitesini hissediyorsunuz. Örneğin ben genelde arabanın dikiz aynalarını çarparım. 2010 ford fiesta'da ilk çarpmada dikiz aynalarının parçalarını toplamıştım. Ama belki bu altıncı olacak ama kalosunki sağasağlam. Tasarımda yekpareliğe önem vermişler araçların dikiz aynalarının dış bölümü 3 parçanın birleştirilmesiyle yapılmışken bu adamlar tek parça yapmış, kalın yapmış, haliyle de sağlam yapmış. Aracım 2006sx ve olmayan donanım yok. Bir ara Fabia almıştım. Araçta Airbag olmadığını aldıktan sonra öğrenmiştim. Düşünün o göz dolduran markalar da bile airbag yok. Böyle donanımlı bir arabayı başka markalardan almak için epey bir fark ödersiniz.

    Periyodik bakım malzemeleri bu fiyatahttps://www.onlineyedekparca.com/Chevrolet-Kalos-Aveo-14-16-Valf-Periyodik-Bakim-Seti-2004-2008,PR-14344.html
    Yedek parça gerektirmez ama olurda gerekirse gayet ucuzlar.
    Zaten arabayla şehir içi bir kaç küçük kaza yapınca ne kadar sağlam olduğunu da karşıdaki araca bakarak anlıyorsunuz.

    Otomobil dünyasında çok fazla algılarla oynanıyor. Kalos için konuşmuyorum sadece araç alırken ortalıkta dönen şehir efsanelerine çok kulak asmayın derim.
    Aracımdan gayet memnunum kolay kolay da satmayı düşünmüyorum. Benim için en güzel araba en masraf çıkarmayan arabadır.




  • Arkadaşlar merhabalar 2006 yılından beri chevrolet kalos yada sonraki adıyla aveo kullanıcısıyım. Aracım şu anda 104 binde size km km sorunları toplu olarak yazacağım inşallah okuyan arkadaşlara faydalı olur. Haricinde sorularınız da varsa yazarsanız vakit buldukça cevaplarım.
    Bu araçların:
    30 bin km civarı ön fren balatası biter

    104 bin km civarı bitmemesine rağmen arka kampana balatası kendi kendine kopup düşer değiştirilir.

    70 bin km civarı ön diskler biter. Tornalattırılır devam.

    80 bin km civarı ön diskler tekrar tornalattırılır gittiği yere kadar.

    Bu araçlarda 90 bin km e kadar orjinal triger kayışı gidiyor. Ancak servisin önerdiği 70 bin km. Alternatör, klima motoru gibi parçaları çeviren kayışın ise ömrü 70 bin km dir. Yani 70 bin km de her iki kayışı beraber değiştirin dersek yalan olmayacaktır.

    90 bin km de kesinlikle ve kesinlikle aracın termostatı demir olan ile değiştirilmelidir. Yoksa plastik malzeme kendini saldığı için termostat açılmaz ve motor üst kapağı rektefiye görmek zorunda kalır. Benim termostat 103 binde patladı.

    90 bin km bu araçların 4 adet amartisörü, ön iki salıncak, 4 adet amartisor takozu, 2 adet ön amartisor başı direksiyon rulmanı, 2 adet rot kolu değiştirilmelidir. Ömürleri o kadar.

    100 bin km civarı km saati silik göstermeye başlar. Ara ara net gösterir. Tamire lüzum görmedim

    Bu araçlarda bogaz kelebeğinin oradan çıkan ve kör bir sensöre giden saç teli kalınlığında bir boru var. Yaklaşık 85 binde bu borunun plastik dirseği çürür ve araba gaz verilmediğinde ışıkta vs. yerde stop etmeye başlar. Halbuki çözüm 5 TL lik kauçuk dirsek almak kadar kolaydır.

    150 bin civarı radyatör hortumlarının ise patladığını duymuştum.

    Şu anda araçları bu km nin çok üstünde olanlar bu bin km lerin katlarını düşünerek işlem yapmaları gerekmektedir. Örneğin 90 bin km termostat değişecek dedik araçları 180 bin km de ise hemen değiştirmesi gerekmektedir.
    Ayrıca bu araçlarda Benzin deposunun dibi çok derin olduğu için benzin ışığı E harfinin orta çubuğunda yanıyor. Boşuna yanmıyor diye kafaya takmayın.
    Ayrıca bu araçlarda frenlemelerde hep problem var. O yüzden yok arka kampana frenlemeye dahil olmuyor yada ABS çalışmıyor diye kafaya takmayın. Hepsi çalışıyor. Ancak yetersiz. Mühendislik hata var.
    Umarım faydalı olmuştur...




  • Kalos kullanıyorum parasına göre piyasadaki en iyi araç olduğunu kesinlikle söyleyebilirim.. Oldukça konforlu yerden yüksek az yakar çok kaçar.. Motor zaten opel olduğu için gayet başarılı. Ben arabadan çok memnunum almak isteyenlerede tavsiye ederim. Şehir içi kullanımda Litresi 3.45 den gaz aldım 103 km de 32 tl yakmış bence yakıtıda harika

    Arbam 2005 model 1.4 sx

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle şunu belirtmek isterim şuana kadar kullandığım en rahat araçlardan biri. Megane 1.5, Getz 1.5, ve Linea 1.3 ten sonra. Sürüş olarak getze çok benziyor ama bana göre Kalos bı tık daha iyi. Motor ve yol sesi hepsinden iyi. Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum termostat harici arıza vermedi. Şaşmaz da 100 liraya yaptırdım. İlk aldığımda yakıtı biraz fazla gibi geldi. Buji, buji kablosu ve oksijen sensörü degisimi sonrası araç kendine geldi. 3.0 liradan aldığım 50 liralık gaz ile 140 160 km yol yapıyordum.(Ankara şehir içi trafikte) parçalar değiştikten sonra 200 km gördü araç. Yakıt olarak süper. Şehir içinde çok pratik sürüşü gerçekten keyifli araçtır. Aracı almadan önce biraz kullanma fırsatım oldu. Kullandıktan sonra bütün önyargıların gitti. Şehir dışında da 1.4 16 v 94 beygir gayet yeterli. Kliması harika. Görüş açıları güzel. Bagajı sınıfına göre yeterli düzeyde. Linea ve Megane 2 deki kötü plastik bu araçta yok. En azından boyaları çizilip atmıyor. Parça sıkıntısı asla yok GM Opel parçaları her yerde var. Aracım 2005 model 1.4 SX 16v. Yağ olarak motul 5.30 koyduk. 200000 de olmasına rağmen gram yağ eksiltmedi. Uzun lafın kısası bu fiyatlara alınabilecek en iyi araçlardan biridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gürhan 06 kullanıcısına yanıt
    hocam merhaba aynı araçtan bendede var.atiker sıralı taktırdım 2017 yılında.yakıttan illallah ettim 100 km de şehir içi 13-14 lt gaz gidiyor.1 hafta önce yağ ve filtre değişimlerini yaptırdım.bujileride değiştirdim.önceden 1 depo gazla 32-33 ltye fulleniyor. 230-240 km civarı gidiyordum.bu bakımdan sonra dün kırmızıya geçtim şuan 250 kmde 30 km dir kırmızıda gidiyorum.bujileri değiştirdim son bakımda 2si bitikmiş.boşh tek tırnak taktırdım.kablosunu ve sizin dediğiniz sensörü falan değiştirmedi.sanki bu seferde çok yakacak durum pek değişmiyecek gibi geldi.şuanki takibimde 280 -290 hadi 300 kmde bitsin 32 lt gaz aldım boş depoya 115 tl tuttu.tüpünüzün markası nedir.bilgisayarda bağlattığınızdaki değerlerini öğrenme imkanınız varsa yardımcı olurmusunuz.yakıtından bıktım usandım artık.kusura bakmayın araştırma içerisindeyim.aracım 148 binde 125 binde tüp takıldı.1,4 16 v 2005 model sx.iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altuğ26 -- 12 Nisan 2019; 11:37:47 >
  • İyi günler diliyorum aracimda 2017tarihli AKL kit takılı. Aracı aldığımda takiliydi. Şehir içinde sakın kullanımda tam 28 litre ile (yani bir depo simit tüp) 320 km görüyor. İlk benzinde calistirdigimda sabahları tüpe geçmeden hareket etmiyorum. Sana tavsiyem hava filitresini buji kablolarını oksijen sensorunu değiştir ve bujileri mutlaka orijinal GM bujileri ile degistirmen.Katalizore baktirdim temiz çıktı. Senin aracın çekişi nasıl bilmiyorum ama katalizör tıkalı olduğu zamanda hem çekişten düşer hemde yakıtın artar. Bunlara bı baktır. Katalizör için eğer Ankara da isen mutlaka İvedik'te Westar egzoz var oraya git. Katalizorun durumundan en iyi onlar anlıyor. Kaç egzozcu gezdim hepsi paraci. Adam kamera ile bakıyor. Benden para bile almadı. Daha olmadı güvendiğin bir tamirciye git belki başka bir problem vardır. LPG ayarı yapıldı ama değerlerini bilmiyorum sıkıntı yok dedi usta. LPG yi po gazdan almaya çalışıyorum benim hoşuma gidiyor. Bunlar haricinde senin aracı kullanman ve sıkışık trafikte haliyle etkiler. Saygılar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7172737475
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.