Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (499. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.215
Cevap
89
Favori
1.074.361
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hector81

    Şanzımanı sorunsuzdur, dpf'yi,emme manifoldunu,turboyu,direksiyonu kontrol ettirin.
    Hocam yakın tanıdığım olduğu için biliyorum dpf ve turboyu yakın zamanda yaptırdı. Diğerlerini pek bilmiyorum ama araçta güncel problem yok. Sizce kaç para teklif edilmeli ? Aslında 2-3 yaşında bir araç alacaktım ama arkadaş kafamı karıştırdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakim bey

    Hocam yakın tanıdığım olduğu için biliyorum dpf ve turboyu yakın zamanda yaptırdı. Diğerlerini pek bilmiyorum ama araçta güncel problem yok. Sizce kaç para teklif edilmeli ? Aslında 2-3 yaşında bir araç alacaktım ama arkadaş kafamı karıştırdı.

    Alıntıları Göster
    Hocam ne diyebilirim ki şimdi :)
    Şahsi görüşüm, asgari 75 bin eder fakat siz de araştırın piyasasını.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Arkadaşlar merhaba. İki hafta önce aranıza 2011 siyah Captiva ile katıldım......................2- kapı dışlarında yer alan koruyucu plastik parçalar yer yer lekelenmiş. Sebebi nedir bilmiyorum ama kirli duruyor. Ne yapmak lazım, boyanmalı mı? Şimdiden teşekkürler, herkese kazasız belasız sürüşler



    plastik parçaları sormuştum ya, kimse cevap vermemişti.
    Neyseki hallettim, çok da kolay oldu. Gıcır gıcır da oldu.
  • Slm,yaklaşık 1 senedir Captivalara bakıyordum.En sonunda dayanamayıp (daha doğrusu temiz bulunca) hatasız-boyasız 2010 model 76.000km de siyah sport model sahibi oldum.1,5 ay civarı oldu alalı..İlk sahibinden aldım diyebiliriz.( 2. sahibi yiğeniymiş ve 3 ay kadar binmiş araca..) Alır almaz tüm filtre,yağ ve sıvılarını motulla değiştim.. Ne olur olmaz diye trigeride değiştirdim.Detaylı iç-dış temizlik,pasta-cila ve cam-ayna kapama modüllü cenmax alarmını da taktırdım. 2011 Astra'dan sonra tank gibi geldi.Otomatik oluşu da ayrı bir keyif.. Yol tutuşta biraz tedirgin etse de,alışınca limitleri zorlarım diye düşünüyorum.. Çalışmayan aksamı yok,zaten garaj da saklanıyormuş.Sadece uzun yolda kullanılmış.Arka 3. sıra koltuklar açılmamış bile-jelatinleri duruyor..Ses sistemi fena değil ama bir amfi ile arkaya bir bass daha keyifli olur sanırım.Bu ara kaptırıp ciddi masraf yaptım.biraz toparlayınca onuda düşünüyorum.Yakıt olarak beklentimin 1-1,5 lt üstünde yakıyor.Oda günlük 6km gidiş 6km geliş ve yarısı yokuşlu olduğu için diye düşünüyorum.Yoksa ş.içi 9-9,5 lt normal gibi söyleniyor sağlıklı Captivalar için.. Aslında 9,5 lt de gezerken ben tedbir amaçlı dpf temizleyici atınca depoya ortalamam yükseldi.(https://www.hepsiburada.com/berner-dizel-partikul-katalizor-katkisi-dpf-300-ml-2017-uretim-p-HBV00000D4IYN?magaza=powertensatis ) Tık ses gelmeyen arabadan alarm takarken açılan kapı döşemeleri yüzünden ufak tefek sesler duymaya başladım..(bu konuda takıntılıyım..dinlerim) Sözde bu işin en iyisine yaptırdık ama 2-3 seferde anca çözdüler aracı ve bıkkınlık sonucu sanırım biraz hor davranıp soketleri kırık taktılar.. Kendi suçları olmasına rağmen cezayı ben-biz çekiyorum-çekiyoruz..Araçta şimdilik tek şikayetim ön şoför koltuğunun oynaması..Gereksiz elektrikli yapmışlar ve kademeler arası boşluk olduğu için sert fren ve gazlarda ileri geri hafifte olsa oynuyor koltuk.. Onun dışında kesinlikle ve kesinlikle 80-90 bin TL aralığında alınabilecek en ideal 4x4 diyorum.. Kıyas yapılan araçlardan çok çok üstün ve donanımlı bir araç Captiva.. Tiguanla Captiva arasında kaldım.Yakıt olarak hemen hemen aynıydı TL bazında ama donanımsal Captiva açık ara öndeydi.. 2011-2012 arabada hız sabitleyici yok..Komik geldi bana ve isimle boş araç satmalarını çok hoşuma gitmedi,bu zihniyetle serviste öpebileceklerini düşündüm. Chevrolet'i zaten tartışmaya gerek yok diye düşünüyorum. Şanzıman sorulmuş; Hepsi mi öyle benimki mi öyle bilmiyorum,götürdüğüm özel serviste japon malı olduğunu söylediler. Zaten bende Hondanın vitesine benzetmiştim :D sorun çıkarmaz,rahatlıkla uzun yıllar kullanabilirsin dediler.. En büyük sıkıntılardan biride park konusu,araç büyük olduğu için her yere sığmıyor (yada ben çarpmayayım diye sığamıyorum..) Gözüm geniş yer arıyor.. Kapılarını dikkatsiz açan insanlardan nefret ediyorum.Şimdiden 3 nokta bırakmışlar arabama Saygısız-dikkatsiz insanlar,kendini düşünmüyorsan karşıyı düşün diyorum..(nerdeeee...)

    Ses sistemi hakkında,yönlendirme yapacak arkadaşların yorumlarını bekliyorum.Uygun fiyatlı ve kaliteli Amfi-bass şeklinde..link olursa sevinirim,özellik karşılaştırma açısından

    Herkese kazasız belasız güzel günlerde binmek nasip olsun inşallah..




  • Captiva 4x4 nasıl geçer yada süreklimidir bilgisi olan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet inan13

    Captiva 4x4 nasıl geçer yada süreklimidir bilgisi olan varmı
    Sürekli 4×4 değil hocam, otomatik geçiyor, siz müdahale edemiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hector81

    Sürekli 4×4 değil hocam, otomatik geçiyor, siz müdahale edemiyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Pekiii,4x4 devre dışıyken; önden çekiş mi arkadan itiş mi oluyor? ben gaza,altında yumurta varmış gibi dokunarak basıyorum.Aşırı yavaş devirleniyor ama sanki tapa gaz basmışım gibi motor sesi geliyor ve genelde bu şekilde 2500 de bir vites yükseltiyor.Geçen tesadüf 2100 civarı ayağımı hafif saldım gazdan ve hemen bir üst vitese geçti.Bunu nasıl ayarlıyoruz? ne kadar basarsak o kadar ileri devirde mi vites atıyor? 1 aydır otomatik vites kullanıyorum ve günde 10 km anca yol yapıyorum 4 vites üstüne çıkmıyor araba bu 10 km de.. Acaba manuele alıp ben vites attırsam daha mı az yakarım? (denedim ama vitesleri karıştırıyorum ;yükseltcem diye düşürüyorum vs.. )




  • RS182 kullanıcısına yanıt
    Normal şartlarda önden çekiş hocam, vites konusunda bişey diyemicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hector81

    Normal şartlarda önden çekiş hocam, vites konusunda bişey diyemicem.
    tşk ederim..
  • arkadaşlar selamlar,

    ekim başında astra j kasa aracımı 2013 model captiva ltz ile takasladım. aldıktan sonra bütün sıvılarını değiştirdim. ustam şimdilik şanzıman yağının ve trigerin değişmesine gerek olmadığını söyledi. ön-arka balatalar değişti, direksiyon tam çevirmede ses yapıyordu onunla ilgili birşey değişti, salıncaklar değişti. disklerin de değişmesi gerektiği söylendi ama o ara imkan olmadığından değiştirmedim yarında ön-arka diskleri değiştireceğim. arabayı aldığımda 201.000 km deydi tık trim sesi yoktu. hala yok o ayrı da sizlere sormak istediğim amortisör-yay değiştirsem mi? bir konforsuzluk gözlemlemedim ama 200.000 km yeter diye düşünüyorum. bu arada arabanın yol tutuşundan da çok memnunum. astradan sonra en ufak bir tedirginlik vermediği gibi astramla girdiğim hızlarla virajlara giriyorum en ufak bir sapma yaşamıyorum. 19 jant olmasına rağmen konforsuz değil. direksiyon pamuk gibi. şanzıman eco modunda çok uyuz ama moddan çıkarır çıkarmaz kendine geliyor. hızlıyım sanan çok b ve c sınıf süren taksiciyi tokatladım. bir arkadaşıma denemesi için verdim bu nasıl dizel hiç ses gelmiyor dedi. hakikaten 70 ten itibaren ses neredese hiç yok. bu aracı underrate yapanların otomobilden anladığını da düşünmüyorum neymiş qq den fazla yakıyormuş. neredeyse 800 kg daha fazla, 2.0 lt motorlu araç elbette fazla yakacak. ya qq den rahat olması, performanslı olması, geniş olması... hülasa reklamda dediği gibi chevrolet artısı büyük.

    not: üzerinde gelen lastikler kumho. ben çok memnunum eğer ki başka marka kullanan arkadaşlar varsa kumhoyu kesinlikle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 25 Kasım 2019; 18:39:48 >




  • Öncelikle herkese merhaba, uzun zamandır bu topici takip ediyorum. Hali hazırda Chevrolet Cruze 2.0d otomatik Hatcback kullanıcısıyım ama eşim hantal araç seviyorum büyük bişey alalım mı diyince, Captiva yı gosterdim bayıldı. Sahibinden.com da rezalet araçlar su ara. Eğer Captivasını satmak ya da takas etmek isteyen olursa Cruze ım ile takas yapabiliriz. 2011-2012 uygun olur. aracımın sadece sol kapı sacı değişti ve servis bakımlıdır. ilgilenen olursa lütfen özelden iletiime geçsin. Herkese sevgiler
  • ahmdkrc A kullanıcısına yanıt
    rica ederim Ahmet bey. memnun olmadığım bir durum da yok aslına bakarsanız. kullandığım araç şuanda bu olduğu için değil gerçekten bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 4 yıl oldu.

    ufak tefek olarak söyleyebileceğim; sürücü ve yolcu koltuğu daha rahat olabilirdi.

    klima ayak kısmına çok iyi üfürmüyor.

    kapı kolunda cam açma kapama ışıkları olmadığı için karanlıkta zor goruluyor.

    ön düzeni ile alakalı bir sıkıntım olmadı sağ tekerden bir tıkırtı geliyordu. o da çok az bir tıkırtı. normalde kimse duymuyor ama ben odaklandığım için duyuyorum. baya ugrastım. boşuboşuna amortisorleri ve tabla başlığıdyı galiba değiştirdim(tek yaptığım masraf bu oldu 4 yıldır). tabi ses gitmedi. bir çok ön düzenciye gittim kim sesin kaynağını bulamadı. aracın herşeyinin de kusursuz olduğunu söylediler.

    bazen değiştireyim diyorum ama değiştirdiğime değmesi için 200 ün üzerine çıkmak lazım. o da araç fiyatları çok şişti. böyle gider mi acaba da diyorum. aracım da daha 83.000 km de. varsın dursun diyorum. şimdi araç alacak olsam yine bunu tercih ederdim. 100.000 tl ye tenekelerle ugrasacagıma anın tadını çıkartmak lazım. hayat çok kısa. keyf fazla saçmadan savurmadan ama 3 ü 5 i de hesap etmeden keyif almaya bakmak lazım.. herkese kazasız belasız hayırlı günler diliyorum




  • kerem1000 K kullanıcısına yanıt
    sizde de hocam. max 9 lt yakıyor 4 yıllık tecrubem. ben kullandıgımda 8.5 i geçmedi hiç. en uzun yolu yazın yapmıştım 1200 km ortalaması 7 lt
  • ---CnR--- kullanıcısına yanıt
    merhaba. max 9 lt yakıyor 4 yıllık tecrubem. ben kullandıgımda 8.5 i hiç geçmedi şehir içerisinde. en uzun yolu yazın yapmıştım 1200 km ortalaması 7 lt. motoru çok sessiz. performansı da çok tatminkar. dp temizleme işini de geçen hafta sonu tecrube ettim. yaklaşık 70 km sonra gitmek istediğim yere tam ulaştığımda temizleme işlemi başladı tekrar geri döndüm sabit hızda 3000 devirde bir sonra arız ve dpf ışığı söndü. devamlı şehir içinde binildiği halde 4 yıldır ilk defa bu işlemi yaptım. normalde 15-20 dakika yüksek devir sabit hızda gidince mesele halloluyor sanıyordum ama öyle değilmiş. ilgili kişiler faydalansın diye aracılıgınızla bu bilgiyi de paylaşayım istedim
  • Aracında necvox takılı olan
    kullanıcılara bir kaç sorum olacak, cevaplarsanız sevinirim. aradım ancak bulamadım.

    1. Aracı her stop ettiğimde saati tekrardan başlıyor, konsoldaki dijital saatte öyle oluyor. Sebebi ne olabilir? Sizde de böyle mi?
    2. Aracın ekranında araçla ilgili hiçbir bilgi yok. Bu araçlarda uyarı sistemi nasıl oluyor? Ekrandan mı veriyor? Kadranın ordan mı uyarı veriyor?
    3. Lastiğin havası indiğinde uyarı vermiyor. Lastik basınç sensörü var mı araçta?
    4. Fren/Balata sensörü var mı?
    5. Işık sensörü de yok sanıyorum. Gündüz farım yanmıyor ve uyarı vermiyor.




  • Merhaba ;

    captivada ön cama hava akışını yönlendirdiğimizde klimayı otomatik açıyor. Bunu kapatmamızın bir yolu varmı?

    Ekranda klima simgesi aktif olmuyor ama ben motordaki klima borusuna dokunarak anlıyorum açtığını.

    Ayrıca Hyundai 'de dışardan hava alma düğmesine 5 defa basıldığında hava cama yönlendirildiğinde klimayı açmıyormuş açmasını istersen 5 defa aynı düğmeye başınca klima camda çalışıyormuş kısaca captivadada böyle bir özellik varmı havayı cama verdiğimizde klimanın devreye girmemesi ile alakalı?

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: namre001

    Merhaba ;

    captivada ön cama hava akışını yönlendirdiğimizde klimayı otomatik açıyor. Bunu kapatmamızın bir yolu varmı?

    Ekranda klima simgesi aktif olmuyor ama ben motordaki klima borusuna dokunarak anlıyorum açtığını.

    Ayrıca Hyundai 'de dışardan hava alma düğmesine 5 defa basıldığında hava cama yönlendirildiğinde klimayı açmıyormuş açmasını istersen 5 defa aynı düğmeye başınca klima camda çalışıyormuş kısaca captivadada böyle bir özellik varmı havayı cama verdiğimizde klimanın devreye girmemesi ile alakalı?

    teşekkürler.
    Merhaba hocam,
    Hyundaideki gibi bi kısa yolu yok sanırım, kendiniz manuel kapatmalısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hector81 kullanıcısına yanıt
    Klima açık görünmüyor ama manuel nasıl kapatacağım? Klimayı açıp manuel olarak kapatacam olarak anladım.
    Şöyle anladım manuel açıp kapatmayıda deneyeceğim. Sonucu paylaşırım.
    Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kar işareti varsa klima devrededir. Buğu çözücüdeyken klimayı devre dışı bırakamıyorsunuz ama camdan hava vermesini klima devreye girmeden "mode" kısmından seçebiliyorsunuz. Arabaya geçtiğim bir zaman denerim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada benim yakıt hortumu delinmişti onu değiştirirken turbo hortumunu da(hafif sızıntı vardı) değiştireyim dedim ama hanım(kendisi kullanıyor) bugün şikayet etti... Yakıt tüketimi acayip artmış 13-14 litrelere çıkmış. İstanbul şehiriçinde 10 litrenin üstüne çıkmazdı. Bu normal gelmedi bana...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.