Canlı Yayın
Apple, yılın ürünlerini tanıtmaya hazırlanıyor. iPhone 17 serisi, AirPods'lar, yeni nesi işlemci, Apple TV, AirTag ve dahası...
Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (387. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.221
Cevap
89
Favori
1.089.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 385386387388389
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaslar. aracimi hemen hemen 2 oldu kullaniyorum ve umdugumdan daha iyi sukur. genel olarak nasil bir aractir az cok bazi bilgilerim oldu. fakat arac tamir ve bakimlari ile alakali olarak yaklasik 10 yillik tecrubelerime dayanarak soylemeliyim ki yetkili servis harici bana pek mantikli gelmiyo. durust iyi insanlari tenzi ediyorum ama cok canim yandi, cok paralarim gitti cok psikolojilerim bozuldu. yapilmayan hatta daha kotu olan seylere cok paralar odedim ve bir kisi de yaptigini duzeltmek ya da yapamadigini kabullenip haksiz yere kabul edilen ucreti geri iade etmek gibi bir yaklasimda bulunmadi. garantili bir islem goemedim. bana gore sanayi diye tabir ettigim yetkisi olmayan servislere gidilecek durumlar gidilmeyecek durumlar var. komplike, onem arzeden durumlarda ben servisten baska bir yere gitmeye korkuyorum. icim rahat etmiyor basima gelen olaylardan dolayi. bir kac ornek verecek olursam, sanziman bakimi yapip yanlis filtre takan, hem de iyi kapatmadigi icin ailemle yolda kalmam, ariza lambasi sondurulsun diye gittigimde ariza lambasini yerinden sokup erizayi giderigini soyleyen, patlak amortisor takan falan filan.. hele bir seferinde 1500 tl para harcamistim 124 kasa mercedesim icin. arac daha kotu olmustu bu tamir bakimdan sonra. 3-4 kez gittim duzeltin diye. yine olmadi. en son gittigimde biz o isi biraktik demislerdi :))) yani daha neler neler.. esimin araci chevrolet aveo da yakittan dolayi enjeksiyonlari bozulmustu. 2.800 tl ye yetkili serviste yaptirdim. 1 ay sonra tekrar ayni sikinti oldu. goturdugumde 1 ay kullandigimi sikinti olmadigini bu yuzden tekrar yakittan dolayi ayni sikintinin meydana geldigini soylediler. ama bu sorunu yine de ucret talep etmeden tekrar kendilerinin halledeceklerini soylediler. gercekten cok sasirdim. hatta duygulandim:)) parasi bir yana hic gormedigim bir tavir yaklasim olmustu. bir seferinde gecenlerde arka bagaj kapagindan gicirti geliyordu ve bir onceki mesajimda bahsettigim enjektor kontrolu icin goturdugumde de kayda deger birsey yapmadiklarini ve ucreti olmadigini soylediler. teslim almaya geldigimde de ici disi yikanmis temizlenmisti. sanayi de ise civata sikmak olmus 20-30 tl. konu para degil bazen de gonul almak aslinda. yetkili servislerle tanisikligim sadece 3 yil ama bir sikinti gormedim biraz daha fazla para odemek haricinde. ben her zaman sunu bilirim. herseyin bir bedeli var. ucuzun da pahalinin da. rahatin da zorun da.. vs. birseylere fazla para odeyecek kadar zengin birisi degilim. isini layigi yapan insanlara da hic sozum olmaz. ama o isini layigiyla yapan insanlari bulana kadar baya bir yollardan geciyorsunuz. keyifli, kazasiz, belasiz surusler diliyorum tum arkadaslara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leo1612001 -- 21 Aralık 2016; 10:33:19 >




  • Bende yetkili servis karşıtı biriyim aslında :) Ustanın günün her saati arayıp ulaşırsın kafana takılanı sorarsın,gece yarısı yolda kalsan yine onu arar yardım istersin,servisler bana çok soğuk ve samimiyetsiz geliyor:)
  • sicaklik ve samimiyetten kastiniz nedir isin bitmesine bir faydasi olur mu bilmiyorum ama onlar olmasa da olur. cok da lazim degil. sadece is iliskisi. benim icin onemli olan icraattir isimin ne derece temiz garantili duzgun bittigine bakarim
  • leo1612001 L kullanıcısına yanıt
    ilk arabamda ben de servis işini iyi yapar diye düşünüyordum . ağır bakımlarda yağı bile değiştirmemişlerdi . kol gibi faturalar da cabası .captiva fiyatında bir arabada servis çok can yakar .eski arabamda elektrik problemi oldu . servis 2000 lira + 1 hafta istedi . dışarıda 400 liraya 3 günde yaptırdım . forumlar bu işler için biçilmiş kaftan . herkesin deneyimlerini paylaşması paha biçilemeyecek bir nimet
  • leo1612001 L kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle size katılmıyorum. Yetkili servislerde hem parçalar, hem de işçilik pahalıdır ve sizden para kopartmak için ellerinden geleni yaparlar. Kurumsal oldukları için de mecburen bir gülümseme, kibarlık ve yapmacık samimiyet gösterirler. E o kadar para alınca bırakın da garantili olsun. Neticede yetkili servis, garanti vermeleri gerekiyor zaten. Param var, neyse günahı veririm, yetkili servise giderim diyorsanız da o zaman captivaya binmeniz mantıksız bence. Çünkü aracınızda bir turbo arızası olsa 5 bin liranızı alırlar. Dpf tıkansa yenisi 10 bin lira, triger değişimi bin lira.. captivanın kendisi zaten kaç para? Sürekli yetkili servise gitseniz, hele bir de önemli arızalar yaşarsanız, birkaç sene içerisinde neredeyse bir captiva parasına yakın bir parayı yetkili servislere vermeniz olası. Forumları biraz incelerseniz, yetkili servislerden, memnuniyetten ziyade şikayet olduğunu görürsünüz. Yetkili servislerde genellikle küçük parça değişimleri veya tamiri yapılmaz, direk komple değiştirilir. Mesela salıncak burcunda problem varsa, yetkili servis, komple salıncağı değiştirir. Halbuki yalnızca burç değiştirmek mümkündür. Veya yalnızca conta, hortum, kelepçe vs değişmesi gereken durumlarda, komple bağlı olduğu parçayla birlikte değiştirmek isterler.. Önemli olan, ustalığına ve samimiyetine güvenebileceğiniz bir usta bulmak. Orijinal parçaları dahi piyasada servisin yarı fiyatına bulabilmeniz mümkün. İşçilikler zaten özel servislerde, yetkili servis işçiliklerine göre en az yarı yarıya daha düşüktür. Birkaç sayfa önce bahsetmiştim, mesela 2011 captivanın triger seti için, yetkili servis, yalnızca parça fiyatı olarak 623 Lira fiyat çekti. Ben aynı, orijinal GM marka triger setini 390 Liraya aldım. İşçiliği de eklediğinizde, neticede yarı yarıya bir fiyat çıkıyor.. Durum böyleyken de kalkıp yetkili servise bir sürü para vermek pek akıl kârı değil. Ayrıca yetkili servislerde sizi asla içeri, servise almazlar. Eğer çok para hesabı yapmayan zengin biri değilseniz ve arabanızı da seviyorsanız arabanıza biraz vakit ayırmalısınız. Yani internetten, sağdan soldan parça fiyatlarını araştırarak uygun fiyatlara parçaları temin edip, düzgün bir usta bulmalısınız ve araç yapılırken de başında durup ne yapılıp yapılmadığına, ustanın nasıl çalıştığına bakmalısınız. Böylelikle hem ne yapıldığını, nasıl yapıldığını görüp öğrenmiş de olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 22 Aralık 2016; 0:06:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yorumlariniz icin tesekkurler. durumum el verse inanin xc 90 alirdim. 80.000 tl ye neden devami olmayan bir arac aldigimi sordu herkes ama bu tarz meselesi aslina bakarsaniz. o paralara ben jetta, corolla v.s. binmek istemem. servis de bunun gibi birsey. onca seyi yazmamin aslinda bahsettigim uzere cok sebepleri var. 18 yasindan beri arac kullanirim suan 33 yasindayim. cok sey yasadim gordum duydum. w 124 hastaligimdan dolayi maddi manevi cok yiprandigim zamanlar oldu. harcadigim zaman ve paralar zoruma gitmezdi. isimin hala bitmemis olmasi bana cok koyardi. hatta bu olmamis diye gittigimde karsilastigim tavirlar falan filan. ya belaya kalacaksin, ya da arkani donup pasa pasa gideceksin. ne yazik ki her ikisi de oldu o donemlerde. tabi isini layigiyla yapan aldigini hakettiren insanlari kesinlikle tenzi ederim. ben bulamadim bahsettiginiz gibi yerleri onca zaman boyunca. ben diyorum ya bazi seyler sanayi de hallolabilir. ama bazi seyler de kesinlikle servisten vazgecmem. zaten 30.000 tl lik aveo nun enjeksiyonlarina 2.800 tl odedim gecen yil serviste. 1 ay sonra yine ariza yapti ve bu sefer bedel almadilar. ve bana yol gosterdiler hakkimi aramam icin. sikintinin kesinlikle yakittan oldugunu soylediler. o sirketi aradim ve durumu izah ettim. exper geldi numune aldi. seviste ki arkadaslar benim icin de agzi muhurlu 2 sise numune almislar. ve ben avukat a konuyu anlattigimda yetkili servis oldugu icin bu isle ugrasilmaya deger oldugunu soyledi. onun yolladigi bilir kisi de lehime sonuca vardi. captiva yi aldigimda sag amortisoru sertlesmis dediler. tikirtidan dolayi degistirsem dedim. yazik gunah 2 yil daha kullanabilirsiniz dediler. bu olaylar hakikaten sicak ve samimi olaylar bence. orjinal amortisorlerine 550 tl dediler. iscilik 200 tl. hadi 300 olsun. sanayi de opel&chevrolet satan arkadasima sordurdum 500 tl dediler.. hadi iscilik 150 olsun. aracim daha 43.000 km de. zaten 5.000 - 10.000 asagiya yuksek km lisini de alabilirdim. bu araclar bildigim kolay kolay turbo, motor yemez. zaten yilda 15-20.000 km yapan birisiyim. calistiridigim da 1 dk rolanti de beklerim. stop ederken de aynisini yaparim elimden geldigince. onemli seyler oldugunu bilirim hem motor hem turbo icin. Allah tan gelecek kazasina belasina karsi da kaskosu var zaten. bir de hedefim max 2 yil binmek. w 124 ile olan gonul bagimdan dolayi zor satmistim ama sonra ki araclarim oyle olmayacak Insh.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leo1612001 -- 22 Aralık 2016; 9:29:53 >




  • aydayd A kullanıcısına yanıt
    Maalesef bulunduğum şehirde servis yok.en yakın Ankara'ya gidiyorum.Sorma şansım olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön teker için kaliteli porya bulabileceğim bir site var mı acaba arkadaşlar.tercihiniz orjinal mi Kore malı muadil mi yoksa herhangi bir muadil mi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nudu -- 22 Aralık 2016; 12:41:11 >
  • Ben önceden 2 tane Alfa Romeo kullandım. Öncesinde hep şirket araçları olduğundan, şahsi araç almamıştım. Sanayide sürekli gittiğim özel bir Alfa Romeo servisim ve ustalarım var. Bugüne kadar hiç kazıklanmadığım gibi, bazen bir şey yapılmasını talep ettiğimde, boşver kardeşim, şu an gerek yok boşuna para harcama diyerek istediğimi yapmadıkları da çok oldu. Yolum düştükçe çay içmeye de hep giderdim. Captiva aldım ve servisi değiştireceğimden dolayı üzülüyordum açıkçası. Ancak yine işimi gördüler, sanayi sitesindeki yağcılarda bulamadığım 5w40 partiküllü gmdexos2 onaylı yağı onlarda buldum.captiva için 6lt yağa ihtiyacım vardı. Bahsi geçen yağ 5lt lik ambalajlarda olduğundan, 2 tane 5lik verdiler ve birinin içinden 1lt aldıktan sonra kalan 4lt yi getirirsin dediler. Zaten 5lt için ahbap işi iyi fiyat vermişlerdi, kalan 1 lt yi de verdikleri 5lt fiyatı üzerinden 5e bölerek aldılar. Böylelikle çok kaliteli bir yağı piyasada bulamayacağım fiyata almış oldum. Allah razı olsun, yine işimi gördüler.

    Mercedes 124 zaten klasik bir araba. Bence böyle bir arabaya ilginiz varsa kendi garajınız olacak, kendiniz yapacaksınız. Ya da çok paranız olacak verip parasını a dan z ye profesyonel bir yerde restore ettireceksiniz.

    Captiva için iyi bir özel servis bulabilmeniz bence Mercedes 124 gibi zor değil.

    Captivanın Devamı olmayan bir araç olarak tercih dışı bırakılması gerektiğini düşünenlere de captivayla aynı fiyata 2004 model honda crv tavsiye ediyorum alıp binsinler mutlu ve tüplü bir şekilde..

    Ben 37 yaşındayım ve gayet de bilinçli bir tüketiciyim. Ve yaptığım uzuuun araştırma neticesinde captiva almaya karar verdim. Ve gerçekten de en iyi kararı verdiğimi düşünüyorum. Captiva devamı olmayan bir araç olmayıp 2016 modelleri mevcuttur. Yalnızca 2013 ten sonra Türkiye ye gelmedi. Chevrolet iflas etti diyenler de var, opel 2018den sonra bakmayacakmuş diyenler de var. Malum, söylentiler ülkesinde yaşıyoruz. Yine de bu söylentilerden Allah Razı olsun ki, 90-100 bin Liralık arabalara 70-80 bin Liraya binebiliyoruz. Öncelikle Chevrolet GM üretimidir ve GM dünyanın en büyük otomobil üreticilerinden biridir. Ayrıca Opel de GM grubuna dahil olup chevroleti bırakması gibi bir durum söz konusu değildir. Ayrıca Opel servisleri, yetkili chevrolet servisi olarak, yalnızca captiva, cruze, aveo gibi arabalara bakmıyor. Son model yüzbinlerce dolarlık camaro gibi araçların da yetkili servisi olarak hizmet vermekte.

    Büyük bir araca ihtiyacım olup da, suv tipi bir araç almaya karar verdiğimde, bütçeme göre olan bütün suv araçları inceledim. Çoğu araç zaten jeep gibi değil, şehir suvu şeklinde. Bir kısmı zaten 4×4 bile değil. Önde gelen araba üreticileri, pazardan pay kapmak için ürettikleri c sınıfı hb araçları yükselterek suv olarak tüketiciye sunuyorlar. Ya da gerçek, kaliteli bir suv almak isterseniz de 100-150 bin Lira vermeniz gerek. Marka prestiji olarak ise captiva, her ne kadar uzakdoğu üretimi olsa dahi, amerikan chevrolet ruhunu ve tasarımını yansıtıyor bence. Yedek parça ise, hem orijinal hem de yan sanayi olarak piyasada rahatlıkla bulunabiliyor ve fiyatı da uygun. 7 kişilik, lüks ve konforlu dev bir suv captiva. Bu fiyata bu konfor, genişlik ve özelliklerde başka bir suv kesinlikle yok. Zengin olsam zaten gider Range Rover, X5 falan alırım. Olmadığıma göre yaşasın Captiva

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nudu N kullanıcısına yanıt
    Google üzerinden "chevrolet yedek parça" yazarak aratın. 2 tane sırf chevrolet parçası satan büyük firma var. Biri İstanbul Anadolu yakasında, diğeri de Avrupa yakasında Aksaray da zannedersem. İnternet fiyatlarına bir bakın, telefonla daha iyi fiyatlar almanız da mümkün. Havale indirimli ya da kredi kartına taksitle kargolatabilirsiniz. Ayrıca chevrolet türkiye forumuna üye olduğunuzu, forum üyelerine %5 indirim yaptıklarını söyleyerek bu indirimi de kendilerinden istemeyi unutmayın. Alternatif olarak, gg, n11, shibinden gibi siteler üzerinden de lazım olan parçayı aratıp fiyat kıyaslaması yapabilirsiniz.

    Bazı parçaların orijinal olması önemliyken, bazı parçaların yan sanayilerinin kullanılmasında bir sıkıntı yok. Bu konuda da ustanıza danışın. Mesela ben triger setini orijinal aldım. Ancak ustam v kayışı yan sanayi de olsa olur dediğinden v kayışını orijinal almadım. Onu da zaten Continental (bildiğiniz lastik markası olan) marka verdiler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 22 Aralık 2016; 14:08:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar bana ankarada iyi bir ozel servis lazim 2012 ve uzeri yeni kasalara uygun yazilimi olan!!!!!. park sensoru lambam yandi sensorler calismiyor. yetkili servise rica ettim cihaza bagladilar arabanizin yarim gunluk isi var arka tampon sökülere bakilacak sokme takma 150 tl. tesisatmi sensormu vb. mi parca gerekirse o ayri fiyat dediler randevulu gelin dediler. bende şuana kadar şaşmazda 3 adet ozel servise gosterdim yazilimlari dandik eski bir turlu bulamadilar cozemediler fazlada kurcalatmak istemiyorum. Bana yenikasalara yazilimi uygun işten anlayan ozel servis lazim yardimlarinizi bekliyorum.
  • Yazılımla düzelecek bir şey olsa zaten serviste hemen hallederlerdi. Bir de başka bir yetkili servise götürseniz bakalım ne diyecekler.. Zaten özel serviste de tamponu söktürseniz en az 100 Liranızı alırlar. Sensörlerin soketlerinde oynama veya oksitlenme olmuş olabilir. Bu durumda yetkili servis sensörleri direk değiştirme yoluna gidecektir. Özel serviste spreyle falan temizlenip geri takıkabilir. Tabi sorun başka bir yerde de olabilir. İyi bir elektrikçi de işinizi çözebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benden bir tavsiye.

    Geçenlerde bakım yaptırdım captivaya. 10bin km sonra hava filtresi ciddi manada dolmuştu.
    Yetkili servis 15bin diyor ama ben kesinlikle tavsiye etmem. Polen filtresi bile dolmuş diyim, gerisini siz hesap edin :). Zaten bu 15bin olayını pek anlamış değilim. Filtre teknolojisi yıllardır aynı neye göre 15bin veriyorlar?

    Birde bir sorum olacaktı. Özellikle 100den sonra camdaki fitillerden çok ses geliyor. Bir çözüm bulan veya tavsiyesi olan varsa dinlemeye hazırım.
  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    15 bin deniliyor ama ben de katılmıyorum. On binde bir filtre yağ değişimini yapmak lazım. Bir de mazot filtresini 2 on binde bir değiştirenler var. Onu da her on binde değiştirmekte fayda var diye düşünüyorum. Orijinali bile 70-80 Lira en fazla.. 3-5 kuruşun hesabını yapmamak lazım.

    Fitiller zamanla sertleştiğinden dolayı özelliğini kaybediyor malesef. Eğer çok kötü değilse, ilk etapta değiştirmeye gerek yok. Silikon sprey diye bir sprey var, ben eski arabada kullanmıştım, çok işe yarıyor. Sertleşen fitillerin üzerine sıkıyorsunuz ve yumuşatarak özelliğini geri kazanmasını sağlıyor. Ben bauhausta oto reyonundan almıştım. İnternetten falan da bulabilmeniz mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Captivacilar



    2 gundur captivam'da 3. vitesten 2. vitese duserken vites dususu sert cekilde anlik hissediyorum.Genelde vitesi manuel olarak arttiriyorum zaten hiz dususune gore vites kendinden dusuyor bu dusus esnasinda hissediyorum vites gecisini. diger vites dusmelerimde hic bir sert gecis olmamakta. Sizce sorun nedir? Ona gore ustaya gotureyim ve bu sorunu goz ardi edersem ilerde viteste daha buyuk sorunlar tasarmiyim?



    Yurtdisinda nissan aracin vardi ve daha siddetli benzer sorun yasiyordum. Yuksek kmli nissan araclarin kronik sorunuydu vites gecisleri. benim captiva suan 83 bin kmde. Captivalarda da mi acaba boyle kronik bir sorun var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: quu

    Merhaba Captivacilar



    2 gundur captivam'da 3. vitesten 2. vitese duserken vites dususu sert cekilde anlik hissediyorum.Genelde vitesi manuel olarak arttiriyorum zaten hiz dususune gore vites kendinden dusuyor bu dusus esnasinda hissediyorum vites gecisini. diger vites dusmelerimde hic bir sert gecis olmamakta. Sizce sorun nedir? Ona gore ustaya gotureyim ve bu sorunu goz ardi edersem ilerde viteste daha buyuk sorunlar tasarmiyim?



    Yurtdisinda nissan aracin vardi ve daha siddetli benzer sorun yasiyordum. Yuksek kmli nissan araclarin kronik sorunuydu vites gecisleri. benim captiva suan 83 bin kmde. Captivalarda da mi acaba boyle kronik bir sorun var?

    Benim araçta 3 senedir var. Manuelde ve motor soğukken yapıyor. Bir iki kere serviste sorun olmaz dediler. Ama yağla alakalı olduğunu düşünmeye başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar şu otomatik bayır inme tuşuna basınca arabadan kütür kütür sesler geliyor bunun sebebi ne? Sanki abs kütürdemesi gibi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dejavu_54

    Arkadaşlar şu otomatik bayır inme tuşuna basınca arabadan kütür kütür sesler geliyor bunun sebebi ne? Sanki abs kütürdemesi gibi?

    Frenler ayni anda degil farkli siralamayla tutup birakarak kaymayi engelliyor. Ayni ses bende de oluyor. Bu ses bildigim kadariyla normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyarr

    15 bin deniliyor ama ben de katılmıyorum. On binde bir filtre yağ değişimini yapmak lazım. Bir de mazot filtresini 2 on binde bir değiştirenler var. Onu da her on binde değiştirmekte fayda var diye düşünüyorum. Orijinali bile 70-80 Lira en fazla.. 3-5 kuruşun hesabını yapmamak lazım.

    Fitiller zamanla sertleştiğinden dolayı özelliğini kaybediyor malesef. Eğer çok kötü değilse, ilk etapta değiştirmeye gerek yok. Silikon sprey diye bir sprey var, ben eski arabada kullanmıştım, çok işe yarıyor. Sertleşen fitillerin üzerine sıkıyorsunuz ve yumuşatarak özelliğini geri kazanmasını sağlıyor. Ben bauhausta oto reyonundan almıştım. İnternetten falan da bulabilmeniz mümkün.

    Kesinlikle hocam aynı dediğiniz gibi.
    Heleki ülkemizde yapılan 500 akaryatıt istasyonundan yaklaşık 250sinin testi geçemediğini düşündüğümüzde hiç düşünmeden değiştirilmeli.
    Şunu farkettim, 10bin bakımın sonuna doğru yakıt tüketimi hissedilir derecede arttı. Soğuk havanın etkisi var ama filtreleri değiştirdikten sonra hissedilir derecede düşme oldu.

    Avrupa yakasında servis bakanlar pmden ulaşabilirler bana.
    Benim akrabam var floryada teyzeoğlu. Çok şükür giden herkes memnun. Telefonunu veririm, ne dediyse onu yapacaktır EvvelALLAH.
    Şimdi telefonla konuştum, benim arabaya 5/30 shell partikül filtreli olanlar için koyduğunu söyledi.
    Motulu da iyi bilir ama açıkçası fiyatından dolayı pek yanaşmıyor. Özellikle son zamanlarda ciddi zam gelmiş motula. Kurdan dolayı hepsine gelmiş ama motul arayı iyice açmış :)

    @quu
    Belki şanzıman yağı ile alakalı olabilir. İsterseniz bir kontrol edin, eksilme vs varsa müdahele edersiniz.

    @dejavu_54
    Hocam o ses benden de geliyor. Bende normal diye biliyorum.




  • muhoi M kullanıcısına yanıt
    Hocam yağ konusu gereğinden uzun ve gayet açıklayıcı olarak konuşuldu diye düşünüyorum. Altını çizerek tekrar söylüyorum ki, yağ konusu bence çok önemli. Öncelikle, eğer eski kasa captiva kullanıyorsanız yağınız 5w30 değil, 5w40 olmalı. Benzin istasyonlarının yağları ise bildiğim kadarıyla üretici onaylı değil ve çok kaliteli de değil. Tercih size kalmış. Markası önemli değil. Bence GmDexos2 onaylı, doğru vizkozitede ve özellikte olması yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyarr -- 23 Aralık 2016; 12:29:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 385386387388389
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.