Şimdi Ara

&& CHEVROLET AVEO FAN CLUB && (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.124
Cevap
23
Favori
220.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende aveo s 2008 aldım araç sanki içeriye cok ses alıyo yanılıyormuyum? bu durumdan şikayetci arkadaşlarda varmı acaba
  • Eğer devirli kullanıyorsanız motor sesini alır içeriye. Haklısınız, benim tavsiyem kaput alt kısmına yalıtımlı kaplama yaptırabilirsiniz. Bu ciddi anlamda motor sesiniz azaltır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ßLaCK_EaGLe

    1.4 Aveo Sedan Çok Yakıyor..Bu Dertten Yakınan Tüp Taktıracak Arkadaşlar Varmı ?


    Aracım tüplü fabrika çıkış. Ben 100 Km için 10 TL veriyorum. Açıkcası Aveo'nun yakmasından şikayet eden ilk sizi duydum. Ama LPG başka. Taktırmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßLaCK_EaGLe

    1.4 Aveo Sedan Çok Yakıyor..Bu Dertten Yakınan Tüp Taktıracak Arkadaşlar Varmı ?


    ben de alırken lpg'li almıştım kampanyadan dolayı. diğerlerine bakınca lpg olarak da aveo gayet normal seviyelerde yakıyor. bence siz bujileri, hava filtresini vb... kontrol ettirin.
  • Temmuz ayında biraz acele davranarak hiç düşünmediğim araç olan aveo hb 1.4 sport model aldım (Eşim kırmızı rengine ve küçüklüğüne vuruldu:)). İlk zamanlarda araba içime sinmese de zamanla alıştım. Motor yeni olduğundan mıdır bilmiyorum ama yakıt miktarı baya fazla bende. Bi de antalya da her 100-150 mt de bir trafik ışığı var, benzin yetiremiyorum. Garanti filan dinlemeyip lpg ye geçmeyi ciddi ciddi düşünüyorum. Ama arabamdaki motor ecotech ve bu motorlara lpg uygulamasının verimli olmadığını duymuştum. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
  • Cruze araçlarına sahip olan arkadaşlarda aynı dertten muzdarip. Eğer servisinizle görüşüp bu işi yaparsanız sadece Motoru garantiden çıkarıp, diğer parcaları garanti dahiline alıp bir güzellik yapıyorlar. Ama her Chevrolet servisi böyle değil tabi ki. LPG taktırdığınız kuruluşta sadece kendi parçalarına garanti veriyor. Bu bir risk. Motora güveniyorsanız taktırın derim, servisinizle iletişime geçerek.
    Ama bir fikriniz yoksa yani motora güvenmiyorsanız o halde ilerde başınız agrıyabilir. Benim tavsiyem garanti bitimine kadar idare edin...

    Saygılarımla...
  • Arkadaşlar araçtan genel olarak memnunum, hiçbi sorun çıkarmadı şimdilik. Yalnız aklıma takılan bişey var, sanki aracın direksiyonu hız artınca hafifliyor, daha rahat dönüyor, oysaki tam tersi olması gerekmezmi, Auris'te hıza duyarlı direksiyon var mesela, şehir içinde direksiyon tüy kadar hafif, yüksek hızlardada ağırlaşıyor. Chevrolet de bu özellik olmasını beklemiyorum elbettede, hafiflemesinide istemezdim direksiyonun.
  • Bahsettiğnizi şey çok doğru. Bunun sebebini araştırdığımda Lastikler sonucuna vardım. Ne yazık ki aracın orjinal lastiklerinin yol tutuşu çok vasat. Bu yüzden hızlandığınızda yola tutunma azalıyor. Bu gerçekten tehlikeli...

    Benim tavsiyem ve ilerde yapmayı düşündüğüm şey, aracın lastiklerini değiştirmek olacak. Bu konuda benim tercihim, Michelin Ekonomi lastikleri. Yol tutuşu iyi ve ismi üzerinde tüketimde ciddi anlamda farkettiren lastiklermiş.

    Saygılarımla...
  • Teşekkür ederim bu faydalı bilgi için, gerçekten işime yarayacak zira aklımı kurcalıyordu bu durum bikaç gündür.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmethazine


    quote:

    Orijinalden alıntı: ßLaCK_EaGLe

    1.4 Aveo Sedan Çok Yakıyor..Bu Dertten Yakınan Tüp Taktıracak Arkadaşlar Varmı ?


    ben de alırken lpg'li almıştım kampanyadan dolayı. diğerlerine bakınca lpg olarak da aveo gayet normal seviyelerde yakıyor. bence siz bujileri, hava filtresini vb... kontrol ettirin.



    araba otomatik vites düz viteslerden daha fazla yakıyor sanırım..
  • Benim aracımda Otomatik. Fark uzun yolda yok denecek kadar az. Ancak şehir içinde dur-kalk olduğu için, düzden daha fazla yakarız. Ben şuan şehirler arası yolda 100 km 10TL veriyorsam düz vites 9.7 TL civarında veriyordur. Ama şehir içinde bu fark 1 TL yi bulur.

    Saygılarımla...
  • 2. el aldığım 2007 model aveo sedan 1.4 se aracım war daha önce kullandığım araçlarımda her 15.000 km de bakım yaptırıyodum şimdi 7500 dede yaptırmak gerekiyomuş bu konu ile ilgili ve ayrıca 140 km den sonra acayip bi rüzgar alma sesi geliyo ancak servisler 120 km üstüne çıkamadıklarını söyledikleri için sesi çözemedik yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler ..
  • 7500 bakımıyla ilgili bir bilgim yok. Yani ben yaptırmadım. Ama belki yeni motorlarda böyle birşey gerekiyordur. Siz en iyisi Servisinize bir telefon açın, en iyisini onlar söylesinler.

    Rüzgar alma sesini ilk defa sizden duyuyorum. Benim başıma gelmedi daha önce. Aracın yalıtımı biraz kötü, onunla alakalı olabilir. Bununla ilgili birkaç modofikasyon yapabilirsiniz.Ses kapılardan geliyorsa, kapılara yalıtkan kaplamalar yaptırabilirsiniz.

    Saygılarımla...
  • 2006 aveo sedan aracımın sağ arka fren lambası patlak ve de katalogda tarif edilen vidaları sökmeme rağmen hala sağ arka lamba grubu yerinden ayrılmıyor, nasıl söküleceği konusunda bilgisi olan var mı?
  • Kataloga çok bakmanızı tavsiye etmem. Muhtemelen ayrıca yapıştırıcı kullanılmıştır. Far hava almasın ve su almasın diye. Benim tavsiyem, Servinizle baglantıya geçin. Onlar çıkarsınlar, sonra tekrar yapıştırma işlemini uygulasınlar. Hem böylece bir aksilik yaşanırsa sorumluluk onların olur.

    Saygılarımla...
  • Düşündüm taşındım, kendi kendimizi avutmaya gerek olmadığı kararına vardım. Neden mi?
    Chevroletlerin teknik servisi yok. Opel teknik servislerinin inisiyatifinde. Chevrolet sattığı araçlarla ilgili şu açıklamayı yapmak mecburiyetinde, yoksa tüketici bence aldatılıyor. Chevrolet demeli ki " Sattığımız araçlarla ilgili teknik servis garantimiz yok. Opel teknik servislerinin insafına sizi terk ediyoruz." Bir malın fiyatını böyle olanaklar etkiliyor şimdi daha iyi anlıyorum. Aynı sınıftan diğer araç daha pahalıysa bunun nedeni satış sonrası sunduğu hizmetlerden de kaynaklanıyor. Örneğin, uyduruk bir onarım için İzmir'in onayını alma olayı sadece Chevrolet'te var. En basit parça bile bulunmuyor, İzmir'den gelmesi bekleniyor. Teknik servisi şikayet edebileceğin veya yakınma da bulunabileceğin hiçbir merci yok. Chevrolet'te bu yok. Bugün teknik servisle ilgili bir sıkıntı yaşansa ve bu araç ne bileyim, ford, hundai, vs. olsa, ve ana şirkete şikayet etsen, o teknik servisin burnundan getirirler. Chevrolet'te böyle bir şey yok. Aracı sattıktan sonra sizi terk ediyor. Bir aracın en temel parçalarının serviste bulundurulması gibi bir zorlaması olmalı satıcı firmanın. Cok nadir arıza yapan parça serviste o an bulunmayabilir bunu anlamak mümkündür, ama her şeyin İzmir'den getirilmesi, onay alınması çok mantıksız.
    Örnek istiyorsanız buyrun; Aveo sedanıma arkadan vurdular, bagaj kapağının değişmesi gerekiyor. Yok arkadaş Türkiye'de bagaj kapağı yokmuş, yurtdışından getirtilecekmiş. Daha başka bir şey söylememe gerek var mı?
    Lütfen biz yandık başkalarına sebep olmayalım. Çevrenizde Chevrolet alacak olup ta sizin fikrinizi soran olursa, bunları söyleyin. İnanamıyorum ya, İzmir'i geçin, Türkiye'de bagaj kapağı yok, inanasım gelmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi didamert -- 9 Eylül 2009; 15:49:16 >




  • benim sormak istediğim; otomatiklerde hold tuşu var. kataloğa baktım ama pek anlamadım ne işe yarar ne zaman kullanılmalıdır? yardımcı olursanız sevinirim
  • Sevgili didamert,

    Söylediklerinizde yerden göğe kadar haklısınız. Otomatik vites için ufakcık bir parçayı 20 gün beklediğimi bilirim. Bu yüzden size tam anlamıyla hak veriyorum.

    Yapılan işlem,

    Torbalıda ki depa aranıyor, parca isteniyor. Torbalı'ya uzaklığınıza göre parça 2-3 günde geliyor. Ancak Torbalıda ki depoda yoksa parça Fabrikadan istiyorlar... Bunun gelmisi de 15 günü geçiyor...

    Söylediğiniz çok doğru. Yani, araçın motoru çalışıyorsa, gidebiliyorsanız ne mutlu size, aksi halde aracınızı almak için günlerçe beklersiniz...

    Bunun sebebi, tam anlamıyla GM Türkiye... Torbalıda ki depoda bile parça tutamıyorlar. GM'in yapılanması, ekonomik önlemler alması, fabrikalar kapatması yaşadıklarımızın sonucu. Ben ilerki günlerde, daha iyi şartlar bekliyorum. Belki bir bir mucize... Olurda şu Torbalıdaki eski OPEL fabrikası olan Depo tekrar faaliyete geçerse, sıkıntılarımız o zaman tam anlamıyla bitecek.Ama şuan için ne yazık ki yapacağımız hiç birşey yok...

    Sevgili qwertylion,

    Otomatik Vites araçlarda yer alan HOLD tuşu, birebir çeviride TUTMA anlamına gelir. Otomatik vitesle giderken, bu tuşa bastığınızda modül, aracı bulunduğu viteste tutar.
    "Bu ne işe yarar?" derseniz,

    Rampalarda, ya da kaygan yollarda aracın çekişini arttırmak için güç gereklidir. Yani Gaza basarız. Ancak gazın belirli bir noktasında Otomatik Vites beyini, vites değiştirme komutunu uygular. Siz güce ihtiyacınız olan yerde bir üst vitese geçerek, aslında güc kaybedersiniz. Ve araç çekişten düşer. Bu yüzden, HOLD tuşuna basarsınız, gazı belirli bir noktaya getirsenizde araç Vites değiştirmez ve böylece bulunduğunuz Rampadan ve ya yoldan rahatlıkla çıkarısınız...

    Saygılarımla...




  • Herkese Selamlar,
    Teknik Servis konusunda yaşadığım bazı olayları aşağıda anlatacağım, yorumları size bırakıyorum
    1- Öncelikle Chevrolet'e kızgınım, neden derseniz, Chevrolet'in biz alıcılarla teması ne yazık ki aracı satın aldıktan sonra tamamiyle kesiliyor. Aracı satın aldıktan sonra Chevrolet'in kendine özgü, has teknik servisi yok. Opel teknik servislerinde sığıntı gibiyiz. Sanki, lütfen benim aracıma da bir el atın gibi oluyur.
    2- Teknik servisle ilgili bir sorun yaşanırsa, bu konuda yakınmada - şikayette bulunabileceğiniz hiçbir merci ne yazık ki yok. Girin Chevrolet'in web sitesine bir mail adresi bile yok. Uzun uğraşlar sorunu bir adres temin edip birşeyler yazarsanız cevap alma ihtimaliniz %5 civarında. Verdikleri cevapların son cümlesi de saç baş yolduracak cinsten. Siz elma diyorsunuz, onlar armutun faydalarından bahsedip sonunda bir de güya nezaket cümlesi koyuyorlar ki sanki dalga geçiliyorsunuz. Diğer firmalar böyle değil, teknik servisle ilgili bir sorun yaşarsanız ve bunu Ana merkeze bildirirseniz sizinle hemen irtibata geçiyorlar, hatta teknik servisi uyarıyorlar ve o servis sizi arayarak yeniden işleminizi gözden geçiriyorlar. Chevrolet'te bu yok. Aracı satın aldıktan sonra herşey bitiyor.
    3- Demek ki bir aracın fiyatını etkileyen kıstaslardan biriside satış sonrası verilen, sunulan hizmetlermiş. Bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Ucuz diye Chevrolet aldık, ucuzluğunun bir nedeni de buymuş.
    4- Bu nedenle, bana aracımdan memnun olup olmadığımı soranlara, memnun değilim diyorum. Satış sonrası hiçbir hizmet alamazsınız diyorum.
    5- Aracım henüz 80 km iken, vites halatı koptu. Olacak şey değil, 2 ve 4. viteslere geçmedi. Satın aldığım yere gittim (Ankara - Opis)vites halatı bulunmadığı söylendi. Temin edilecek, bu arada (hani garanti var ya) mağdur olmamak için bana ikame araç verin dedim. Chevrolet sitesinde böyle bir olanak olduğu söyleniyor. Neymiş, ben ağır ağır 2 ve 4. vitesi kullanmadan kendim servise kadar geldiğim için, ikame araç verilemezmiş. Daha Bismillah demeden yaşanan bir hayal kırıklığı,
    6- 3000 km olunca arka koltuk oturma yerinde yaklaşık 5 cm büyüklüğünde dikiş yerinde patlama oldu, imalat hatası. Arka koltuk neredeyse hiç kullanılmamıştı. Opis - Ankara'ya gittim, tamir edeceğiz dediler. Ettiler, 20 gün sonra aynı yerden aynı şekilde dikiş bir daha patladı. İmalat sırasında dikiş payı az verildiği için oluyor bunlar. Yine gittim bu sefer Ankara-Reis'e, tamir istemiyorum değişsin dedim. Prosedüre bakın, İzmir'in onayını almadan değiştiremezlermiş. Neyse yaklaşık 2 ay kadar sürdü bu formalite. Sonunda randevu verdiler gelin değiştirelim dediler. Lütfettiler anlayacağınız. Randevu saatinde gittim, sadece alt oturma kılıfı değiştirilecek ve herşey hazır denildi. Arabayı tahminen en geç 1 saatte alırım diye düşündüm. Boya kaporta yapılmayacak ya. Sabah aracı götürdüm, akşam mesai bitiminde alırsın dediler. Böyle bir saygısızlık olmaz ya. Dedim ya Opel servislerinde sığıntı gibi davranıyorlar. Sinirimden aldım aracımı ayrıldım. Ben davranışa çok sinirlendim. Adam yerine konulmamaya çok kızdım. Bizler avare boş adamlarız ya, ne zaman canları isterse, bizim işimizi o zaman yapacaklar. Servis yetkilisi ile görüştüm, canın isterse demeye getirdi. Şikayet edecek bir yer yok ama sizi heryere şikayet edeceğim dedim, dalga geçer gibi, bide benden selam söyle der gibi istersen Chevrolet'in telefonunu vereyim demez mi. İşte sözün bittiği yer burasıdır.
    7- Bende de aşırı şans var ya, bu hafta park yerinde aracıma arkadan yüksek kasalı bir şey, muhtemelen kamyonet gibi bişi vurmuş. Tamponda sıyrık, sol stop lamsası iptal, ve bagaj kapağı içerde( Aracım kaskolu olduğu için Ankara Opis'e gittim. Eksper işlemleri falan bitti. Herşey tamam ama, bagaj kapağı Türkiye'de yok arkadaşlar. Yok, yok. Yurtdışından gelecekmiş. Bişi daha söyleyeceğim, inşallah bu araç ile kaza yapmam, Arkadaşlar araç teneke gibi. Çin arabalarını herkes kötülüyor ama, inanın Chevrolet'in aşağı kalır yanı yok.
    8- Şimdi Chevrolet'ten neden soğuduğumu anladınız umarım. Asla, bundan sonra Chevrolet satın almayacağım ve bana fikrimi soracak olan satın alacaklara tavsiye etmeyeceğim.
    9- Chevrolet yerine başka bir firma olsaydı, sağda solda kendileri için yazılan herşeyi takip ederler ve benim bu yazdıklarımı okuduktan sonra, gönlümü almak için eminin bişiler yaparlardı. Chevrolet'te hiçbişi yok.
    Allah yardımcımız olsun.




  • Sevgili didamert,

    Bu kadar anlattıklarınıza tek şey söyleyeceğim...

    0 216 651 77 88 Bu numarayı arayın. Derdinizi anlatın, yaşadıklarınızı anlatın. Gittiğiniz servisin yetersiz olduğunu anlatın. Ve çaresiz olduğunuzu söyleyin, madur olduğunuzu da.

    Ve sizden ricam, size ne söyleyecek olurlarsa buraya yazın. Ve hep beraber ne kadar ilgili olup olmadıklarını görelim...

    Saygılarımla...
  • Değerli Arkadaşlar,
    Yukarıda yaşadığım sıkıntılarımı sizlerle paylaştım. Dün gece, 10/09/2009 gecesi, google'den GM yazıp arattım. GM Europa sitesine girdim. Burada bütün Avrupa ülkeleri var. GM Türkiye başta olmak üzere, gözüme kestirdiğim diğer Avrupa ülkeleri GM yetkili, yetkisiz mevcut iletişim maillerine yukarıda yazdığım sorunları kopyala yapıştır yaparak herkese gönderdim. En başta GM Türkiye'ye, Türkiye sorumlusu Tolga isminde bir bey, dediğim gibi Türkiye GM dahil, Avrupa GM'lerine gönderdim. Bu nedenle ayrıca telefon açma gereği duymuyorum. Anlayacağınız, sorunumu (bu sorunlarla inşallah sizler karşılaşmazsınız ama ihtimal dahilinde) duyurabildiğim her yere yazdım. İngilizce bilmediğim içinde, yazının başına ingilizce olarak (Sory, I don't know English, please translation Turkish) yazdım. Umarım, birileri merak eder, Türkçe'ye çevirerek veya çevirterek bu sorunları duyar.
    Şimdi, bekliyorum, acaba birileri beni arayacak mı? İnsafa gelerek ne diyorsun sen kardeşim diyecek mi? Diye telefonun ve bilgisayarın başında bekliyorum.
    Eğer, herhangi birileri zahmet edip bana ulaşırsa, burada sizinle herşeyi paylaşacağım.
    Sizlerin de yapabileceği, ulaşabileceği bir yerler varsa, lütfen bana yardımcı olun. Yabancı dil bilenleriniz varsa, yukarıdaki yazdıklarımı çevirerek bir yerlere ulaştırırsanız, benim ve hepimiz için faydalı olacağını umuyorum.
    Hepinize saygılarımı sunarım.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.