Şimdi Ara

Ceviz kabuğuyla kurum temizleme yöntemini ülkemize getiren parayı kırar net! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
2.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • .i. . kullanıcısına yanıt

    bu şekilde dümdüz yorum doğru değil

    bu işlem yapıldıktan sonra ECU tekrar yazılır

    motorun nasıl işleyeceği ve en can alıcı bölüm aracın nasıl çalışacağının programlanması


    ve kullanım şekli etkiler


    ben aracın egr dpf'sini iptal ettim, ekstra güç elde ettim

    boğazına çökerek kullanırsanız araçta ne conta kalır ve başka birşey...


    egr iptal sonrası bir kere aracın tertemiz hava almaya başlar...

    tekrar atılmış egzost gazını yanma odasına gördermezsin...içeride oluşan yanma odası ısısı düşecektir...

    (yok back presure yapması lazım onu ortadan kaldırıyorsunuz...gibi lafları saha'da giden araba üzerinde gösterin)

    şu ölümsüz egr'siz dizelleri inceleyin lütfen, Alman taksiciler anahtar dokundurmadan sadece conta değiştirerek milyon km'ler çeviriyordu


    euro emisyonları sebebi ile icat edilmiş koca bir saçmalık bu ikili...

    sayısız dizel motor rektefiye ettik, bu kullanım tarzı ile ne dpf ne egr kurtarmıyor...


    düz gidip düz gelen bir adamsanız...

    sistemi aracı motoru ve yazılımı bilen usta tarafından iptal et

    bakımı aksatma yüzbinlerce km dizel motoru kullan...


    şu sistemler ucuz olsa idi yenileme...gibi şeyler...

    bunları konuşmak zorunda kalmazdık...


    sonuçta mühendisin geliştirdiği bir sistem ama bugün bir sistem yenileme egr+dpf marka model ortalama 80-100bin lira...





  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.