Şimdi Ara

cdti ile multijet ne kadar aynı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
1
Favori
22.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün akşam arkadaşımın düğününde bir opel bir de chevrolet satış temsilcisi vardı,muhabbet döndü dolaştı arabalara geldi.Bir şekilde mevzu multijet ile cdti motorların aynı olup olmadığına geldi.Opel de çalışan eleman aynı motor olduğunu kabul etti fakat chevrolette ki sadece motor bloklarının aynı olduğunu diğer herşeylerinin farklı olduğunu,zaten multijetin commanrail olmadığını olsa dci,cdti,hdi gibi kısaltmalarla ifade etmesi gerektiğini falan söyledi,bunları eğitim de öğrenmiş!! ben zaten kendi arabamdaki motordan eminim ama adamı bir türlü ikna edemedim iş adresini aldım gideceğim yanına fakat aklıma takılan iki husus var sizden cevap bekliyorum

    1) cdti 1.3 torku 170nm multijette 180nm bu yazılımsal bir durum mudur?
    2) cdti ile multijet arasında illaki ufak tefek farklar olabilir(kullanılan parça markası gibi) bunlar hakkında bilgisi olan var mı?

    Arkadaşlar lütfen yorumlarımız opel fiat kıyaslaması çerçevesinde olmasın,1.3 cdti ile 1.3 multijet i (70hp) baz alalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasd -- 30 Ağustos 2006; 14:29:55 >







  • 2 motorda tıpatıp aynıdır sadece yazımsal yanlışlık olabilir. Dün fiatın resmi sitesine girdim bi baktım oda ne 1.4 multijet düşük yakıt falan filan yazıyo. Yanlış yazmışlardır. 1.4 multijet hiçbirzaman olmadı. Bunuda hiçkimse unutmasın commonrail fiatın yani multijetin icadıdır. Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor. Al sana bide bi link vereyim onu okursan ne demek istediğimi anlarsın.http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=155644



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezgintr -- 30 Ağustos 2006; 3:33:37 >
  • bizde 2side var motorlar aynı ama astra tabiki cok daa iyi vede 200 torku var yanlıs yazmıssın ztn aradaki farkı su cumleden anlayabilrsin astraya 40 milyar verdik sıfır aldık, palio klimalı multijete 15800
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkrtrk

    bizde 2side var motorlar aynı ama astra tabiki cok daa iyi vede 200 torku var yanlıs yazmıssın ztn aradaki farkı su cumleden anlayabilrsin astraya 40 milyar verdik sıfır aldık, palio klimalı multijete 15800
    Astradan bahsetmiyorum,corsa daki 1.3 cdti ile palio,punto daki 1.3 multijet motorlardan bahsediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    2 motorda tıpatıp aynıdır sadece yazımsal yanlışlık olabilir. Dün fiatın resmi sitesine girdim bi baktım oda ne 1.4 multijet düşük yakıt falan filan yazıyo. Yanlış yazmışlardır. 1.4 multijet hiçbirzaman olmadı. Bunuda hiçkimse unutmasın commonrail fiatın yani multijetin icadıdır. Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor. Al sana bide bi link vereyim onu okursan ne demek istediğimi anlarsın.http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=155644
    Hocam verdigin linki okudum ama common raili fiatin yaptigina dair bir sonuca ulasamadim.
    common rail olayini bosch gelistirmistir ve su anda 3. nesili surmek uzeredir.
    orda multijetten bahsediyor. multijet olayi fiat in bosch'a lisans odememek icn geistirdigi bi dalavere olmasin.
    bir de sunu oku istersen...
    http://www.swedespeed.com/news/publish/Features/printer_272.html
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    2 motorda tıpatıp aynıdır sadece yazımsal yanlışlık olabilir. Dün fiatın resmi sitesine girdim bi baktım oda ne 1.4 multijet düşük yakıt falan filan yazıyo. Yanlış yazmışlardır. 1.4 multijet hiçbirzaman olmadı. Bunuda hiçkimse unutmasın commonrail fiatın yani multijetin icadıdır. Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor. Al sana bide bi link vereyim onu okursan ne demek istediğimi anlarsın.http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=155644




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcyavuz

    Hocam verdigin linki okudum ama common raili fiatin yaptigina dair bir sonuca ulasamadim.
    common rail olayini bosch gelistirmistir ve su anda 3. nesili surmek uzeredir.
    orda multijetten bahsediyor. multijet olayi fiat in bosch'a lisans odememek icn geistirdigi bi dalavere olmasin.
    bir de sunu oku istersen...
    http://www.swedespeed.com/news/publish/Features/printer_272.html
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    2 motorda tıpatıp aynıdır sadece yazımsal yanlışlık olabilir. Dün fiatın resmi sitesine girdim bi baktım oda ne 1.4 multijet düşük yakıt falan filan yazıyo. Yanlış yazmışlardır. 1.4 multijet hiçbirzaman olmadı. Bunuda hiçkimse unutmasın commonrail fiatın yani multijetin icadıdır. Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor. Al sana bide bi link vereyim onu okursan ne demek istediğimi anlarsın.http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=155644


    Alıntıları Göster
    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..

    Alıntıları Göster
    bizim şirkette 1.3 multijet doblo ve corsa 1.3 cdti var. ikisininde aynı motor olduğu bence yalnış çünkü gaza tepki vermeleri hızlanmaları o kadar farklı kii. yane neredeyse dağlar kadar fark var. tmm diceksiniz kasa farklı fln filan .ama bu kadar farkı gerçekten kullanınca anlarsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: microab

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: microab


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...


    birinde eurodiesel vardır diğerinde normal dizel




  • quote:

    Orijinalden alıntı: microab

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: microab


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalkmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...



    İşte çoluk cocukla ugrasıyoruz burda. Dostum sen önce herşeyin rakamlardan ibaret olmadıgını ögren. Bi arabanın torku yüksek olunca daha hızlı olucak diye bi mecburiyet warmı?? Senin bildiklerinden önce benim unuttuklarım war... Fiat&Tofaş takımı işte ne beklemek lazımki sizden. Hayatınızda fiat tan başka arabaya binmemişsiniz bana lagaluga yapıyosun. Doğan şahinden inip punto ya binmek böyle bi duygu heralde :D
    Patrol'den önce Chevrolet Tahoe Kullandım 5700 Motor + chiptuning le 358 beygire çıkartılmıştı. Ama şu anda kullandıgım patrol ondan 2 kat daha hızlı.. 4200 Motor 256 Beygir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    quote:

    Orjinalden alıntı: microab


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalkmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...



    İşte çoluk cocukla ugrasıyoruz burda. Dostum sen önce herşeyin rakamlardan ibaret olmadıgını ögren. Bi arabanın torku yüksek olunca daha hızlı olucak diye bi mecburiyet warmı?? Senin bildiklerinden önce benim unuttuklarım war... Fiat&Tofaş takımı işte ne beklemek lazımki sizden. Hayatınızda fiat tan başka arabaya binmemişsiniz bana lagaluga yapıyosun. Doğan şahinden inip punto ya binmek böyle bi duygu heralde :D
    Patrol'den önce Chevrolet Tahoe Kullandım 5700 Motor + chiptuning le 358 beygire çıkartılmıştı. Ama şu anda kullandıgım patrol ondan 2 kat daha hızlı.. 4200 Motor 256 Beygir

    Alıntıları Göster
    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...

    Alıntıları Göster
    +9999

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcyavuz

    +9999

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...


    Alıntıları Göster
    quote:

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..



    1)Öncelikle Multijet ne demek biraz araştır,öğren gel ondan sonra yorum yap..
    2)biraz ingilizcen varsa oku bak cdti motor ne demekmiş,nerden alınmış?

    The 1.3-litre CDTi engine is derived from a General Motors/Fiat Multijet design. The Multijet system takes the idea of pilot injection squirting a small amount of fuel into the cylinder to prime the combustion chamber for the main ignition process and refines it still further. In this instance, the main injection is divided into a series of smaller injections, allowing smoother, more gradual combustion that utilises fuel more efficiently. The electronic control units therefore have to be astonishingly precise.


    kaynak:http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/car-and-driving/vauxhall-corsa-1.3-cdti-range-1005065.html

    ingilizcen yoksa al sana türkçe kaynak:

    Ekonomi ve performans bir arada
    Punto'nun kaputunun altında Fiat ve General Motors ortaklığıyla kurulan Powertrain şirketinin ürettiği ilk dizel motor bulunuyor. Opel Corsa'da da karşılaştığımız bu motor Fiat ürün gamında 'Multijet' ismiyle anılıyor. Triger kayışı yerine zincir kullanan motor uzun bakım aralığıyla dikkat çekiyor. 1248 cc hacmindeki common-rail güç ünitesi 4000 d/d'de 70 HP güç, 1750 d/d'de 180 Nm tork üretiyor. Alt devirlerde cansız görünün motor, 2000 d/d'den sonra atak bir yapıya bürünüyor. Punto'yla 0'dan 100 km/s hıza 13.3 saniyede ulaştık. Hızlanma performansı açısında VW Polo'nun (13.2 sn) gerisinde kalan otomobil, Peugeot 206 HDI (13.4 sn) ve Renault Clio'dan (14.9 sn) daha hızlı. Akaryakıt istasyonunda sürücüsünün yüzünü güldüren Punto testimiz boyunca 100 km'de ortalama 4.9 litre motorin tüketti. 49 litrelik deposuyla menzili 1000 km


    kaynak:http://arabam.milliyet.com.tr/arabamtest/fiat_punto_multijet/fiat_punto_multijet1.asp
    3)corsa uçuyor punto kağnı gibi demişsin...punto 0-100: 13,6sn corsa 0-100: 13,5
    4)beğenmediğin puntonun eski kasası euroncap testinden 4yıldız,grande punto ise 5 yıldız aldı..
    5)sen bunları da anlamazsın o yüzden 87 kadett le gezmeye devam et




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcyavuz

    +9999

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mcyavuz

    +9999

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...






    Puahahahahahahaahahah Rep To Rep :D :D

    Aga büyüksün +98123t12389193

    shamsheytanı okumuyorm arkadaşım banane sizle ugraşamam... Tenekelerinzle oynayın siz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    quote:

    Orjinalden alıntı: mcyavuz

    +9999

    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    Sana anlatmak istedigim arabada yapılcak en ufak değişiklik bile hızını etkiler. Fazla konuşmanın alemi yok. Sizle tartışmaya gelmiyo. Ama 87 Model Opel Kadett 2006 Model Fiat modellerinin hepsinden iyidir...






    Puahahahahahahaahahah Rep To Rep :D :D

    Aga büyüksün +98123t12389193

    shamsheytanı okumuyorm arkadaşım banane sizle ugraşamam... Tenekelerinzle oynayın siz

    Alıntıları Göster
    Çok büyük farkları var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar]v[aDa

    quote:

    Orjinalden alıntı: microab


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    common rail bambaşka bi olay multijette böyle bi durum söz konusu değil.. Common rail az yakar çok kaçar hesabı :P Motor hacminin küçültülüp tork gücünün artırılması şeklinde tarif ediolardı.. Multijet nedir bilmiyorum ama cdti common rail dizel turbo injection şeklinde açılıyo.. Bence buda daha fazla performans demek... Fiat punto'nun 1.3 dizelini kullandım kagnı gibi yerinden kalkmıyo.. Aynı gün opel corsa 1.3 cdti sürdüm.. O Araç uçuyodu..


    Ehliyetin olduğundan bile şüphe duyuyorum

    Bu motorlar aynı motorlar olmakla birlikte Opel de CDTI -- Fiat da MJ olarak geçer.

    Corsa ya uçuyor Punto ya gitmiyor diyorsun aynı motoru paylaşıyorlar ve Punto tork 200...



    İşte çoluk cocukla ugrasıyoruz burda. Dostum sen önce herşeyin rakamlardan ibaret olmadıgını ögren. Bi arabanın torku yüksek olunca daha hızlı olucak diye bi mecburiyet warmı?? Senin bildiklerinden önce benim unuttuklarım war... Fiat&Tofaş takımı işte ne beklemek lazımki sizden. Hayatınızda fiat tan başka arabaya binmemişsiniz bana lagaluga yapıyosun. Doğan şahinden inip punto ya binmek böyle bi duygu heralde :D
    Patrol'den önce Chevrolet Tahoe Kullandım 5700 Motor + chiptuning le 358 beygire çıkartılmıştı. Ama şu anda kullandıgım patrol ondan 2 kat daha hızlı.. 4200 Motor 256 Beygir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ar]v[aDa

    İşte çoluk cocukla ugrasıyoruz burda. Dostum sen önce herşeyin rakamlardan ibaret olmadıgını ögren. Bi arabanın torku yüksek olunca daha hızlı olucak diye bi mecburiyet warmı?? Senin bildiklerinden önce benim unuttuklarım war... Fiat&Tofaş takımı işte ne beklemek lazımki sizden. Hayatınızda fiat tan başka arabaya binmemişsiniz bana lagaluga yapıyosun. Doğan şahinden inip punto ya binmek böyle bi duygu heralde :D
    Patrol'den önce Chevrolet Tahoe Kullandım 5700 Motor + chiptuning le 358 beygire çıkartılmıştı. Ama şu anda kullandıgım patrol ondan 2 kat daha hızlı.. 4200 Motor 256 Beygir




    Yukarıda yazılan tork konuyu açan arkadaşın yazdığından yüksek torku olduğu anlamında idi,seninle burada IQ karşılaştırması yapmak durumunda değilim...

    Ne mal olduğun başta imzandan sonra yukarda yazdıklarından belli. Muhattabım değilmişsin teknik bir hata yapıp cevap yazmışım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    2 motorda tıpatıp aynıdır sadece yazımsal yanlışlık olabilir. Dün fiatın resmi sitesine girdim bi baktım oda ne 1.4 multijet düşük yakıt falan filan yazıyo. Yanlış yazmışlardır. 1.4 multijet hiçbirzaman olmadı. Bunuda hiçkimse unutmasın commonrail fiatın yani multijetin icadıdır. Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor. Al sana bide bi link vereyim onu okursan ne demek istediğimi anlarsın.http://www.radikal.com.tr/haber.php?haberno=155644
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor.

    böyle birşey yok.. cr 1950lerde gemilerde kullanılmaya başlandı Fiatın patenti altında değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor.

    böyle birşey yok.. cr 1950lerde gemilerde kullanılmaya başlandı Fiatın patenti altında değil

    Alıntıları Göster
    Yukarıda yorum yapan ve uzaklaştırılmış fake arkadaşa tavsiyem gidip chevrolet te satış temsilcisi olarak çalışsın görüyorum ki dün konuştuğum elemanın iki gömlek daha üstü.
    Arkadaşlar benim esas merak ettiğim konuya bir örnek vereyim :
    Yanlış hatırlamıyorasam 106 gti ile saxo vts nin motorları aynı fakat birinde bosch ateşleme diğerinde magnetti marelli vardı.1.3 70 hp cdti ile 1.3 70 hp multijet motorlarda böyle bir fark mevcut mudur?
    Bir de opel 15000 de bir periyodik bakıma çağırıyor fiat 10000 km de bir bunun nedeni kullanılan yağın niteliği olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasd

    Yukarıda yorum yapan ve uzaklaştırılmış fake arkadaşa tavsiyem gidip chevrolet te satış temsilcisi olarak çalışsın görüyorum ki dün konuştuğum elemanın iki gömlek daha üstü.
    Arkadaşlar benim esas merak ettiğim konuya bir örnek vereyim :
    Yanlış hatırlamıyorasam 106 gti ile saxo vts nin motorları aynı fakat birinde bosch ateşleme diğerinde magnetti marelli vardı.1.3 70 hp cdti ile 1.3 70 hp multijet motorlarda böyle bir fark mevcut mudur?
    Bir de opel 15000 de bir periyodik bakıma çağırıyor fiat 10000 km de bir bunun nedeni kullanılan yağın niteliği olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    Fiat periyodik bakım için 20.000 km de çağırıyor.

    Kendi aracım için söylenen bu şekilde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor.

    böyle birşey yok.. cr 1950lerde gemilerde kullanılmaya başlandı Fiatın patenti altında değil

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sezgintr

    Bütün otomobil firmaları kendi yaptıkları motor için bile fiata patent ücreti ödüyor.

    böyle birşey yok.. cr 1950lerde gemilerde kullanılmaya başlandı Fiatın patenti altında değil


    Doğru diyosun zaten bu commonrailin patent işini bende tofaşta çalışan bi abimizden duymuştum banada pek inandırıcı gelmemişti.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.