Şimdi Ara

Casper Yetkisiz! Servisleri - Para İadesi Macerası Başladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.475
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 26 haziran ürünü garantiye verdik. Kendilerinin yapamıyacaklarını bölge müdürlüğüne yollamaları gerektiğini söylediler.
    Şimdi ise arıyorum ve ürünü bıraktığım servisin numaralar kapalı. Kapalı derken açmıyorlar manasında değil bildiğiniz numaraları iptal etmişler.
    Bölge Müdürlüğünü arıyorum açan yok. Casper Müştesi Hizmetlerini aradım en son.
    Karşımda telesekreter ve " Üzgünün müşteri hizmetlerimiz yalnız haftaiçi 9-18.30 arası çalışmaktadır." cevanı alıyorum. Rezalet.



    Edit 1 ( 04.08.2010 ) :
    Evet bu pazartesi aradık ve cumaya hazır olacağını söylediler. Halbuki pazartesi 30 iş günü geçmişti. Bugün ben aradım ve para iadesi talebinde bulundum.
    Enterasandır bana ürününüz hazır burda, gelin alın dediler Bende artık ürünü istemediğimi para iadesi talep ettiğimi belirttim.
    Biz size döneriz dediler, bakalım haber bekliyorum. Let's begin to fight

    Edit 2 ( 05.08.2010 ) : Bügün Yetkili Servisi tekrardan aradım. Size döneriz diyip dönmeyince merak ettim haliyle, bişey mi oldu acaba diye Dün açan eleman çıktı. Durumu patronuma bildirdim, kendisi şehir dışında şu an yarın gelince halledecekmiş bu meseleyi dedi. İyi madem dedim yarın bir daha arar hallederiz dedim. Sonrasında birde müşteri hizmetlerinden yoklayım diyerekten aradım. Söyler söylemez doğal olarak firmasını koruma altına aldı arkadaş haklı tabi bunun için para alıyor. Bölge müdürlüğünden aldığınız yere gitmiş bilgisayar 30 iş günü içinde ama almamışsınız. Hobaa e adam ben müneccim miyim nerden bilecem dedim aramadılar mı dedi, dedim biz aradık 4-5 kez ama söylemediler. Bir an sesi kesildi. Şu an yapabileceğim birşey yok Comtek ile konuşun dedi. Bakalım nasıl halledecez comtekle.

    Edit 3 ( 06.08.2010) : Patronla görüştüm bugün. Israrla cumartesinin iş günü dahilinde olmadığını söyledi. Baya tartıştık. Sanayi Bakanlığı ile Çalışma Bakanlığının iş günlerini farklı olduğunu, ve cumartesinin Sanayi Bakanlığınca çalışma günü sayılmadığını söyledi. Bu konu hakkında kesin bilgi öğrenmem lazım. Birde Merkezi arıyorum Yetkili Servis ile görüşün diyorlar, Yetkili Servisi arıyorum Merkezle halledin işi diyorlar habire birbirlerine atıyorlar. Son olarak ürünü alacak mısınız dedi , bende hayır dedim, para iadesi meselesini kovalayacam dedim. Adam da ürünü almanız birşeyi değiştirmez dedi. İşlerim aksamaması için kabul ettim ama acaba bir sorun çıkarmı ki ?

    Edit 4 ( 05.09.2010 ) : Şikayetvar'a yazı yazdıktan sonra merkezden benimle iletişime geçtiler. Ve kendilerine taknik servisten ürünü verdiğim güne dair belgeyi fakslamamı istediler. Bende faksladım fakat bir kaç gün sonra kendilerine faks falan gelmediğini, gelen faksların hepsini kontrol ettiklerini fakat benim yolladığıma dair hiçbir belgenin ellerine geçmediğini söylediler. Daha sonrasında ise belgeyi mail yoluyla kendilerine ulaştırmamı istediler. Bende seve seve kabul ettim fakaaatt nasıl başardım bilmiyorum ama belgeyi kaybettim. Eve getirdiğime eminim ama yok, bir türlü bulamıyorum Sanırım buraya kadarmış. Gerçi merkezin verdiğim tarihi teknik servisten öğrenebilmesi gibi bir umudum var. İlgilenen bayana maili attım durumu belirten cevap bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nasozby -- 5 Eylül 2010; 16:19:13 >







  • Arkadaşım hemen her markada bir çok arıza merkez servis tarafından yapılıyor, mesela ben Toshıba kullanıyorum, basit bir kalvye değişim işlemi için bile benim cihaz İstanbula gitti.
    Ayrıca hemen her markanın çağrı merkezi saat 18:00 dan sonra çalışmaz....
    Yani için rahat olsun bu yazdıkların sadece Caspere özel bir durum değil...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arama_Botu -- 17 Temmuz 2010; 19:39:50 >
  • Hocam istediği yere gidebilir, 30 gün yasal hakkı var ne olsa. Ama benim verdiğim yer kapandı mı ne oldu belli değil. Ayrıca müşteri hizmetleri diyorum koskoca şirket bu basit bir dükkan değil ki, çağrı merkezi sadece haftaiçi öalışsın birde 18e kadar saçmalıktır bu. Hangi firma olursa olsun.
  • ya lütfen ama , bir laptop aldın diye tüm markayı satın almadın ya. biraz hoşgörü ve anlayışla davranırsan sorunun farkettigin kadar büyük olmadıgını anlayacaksındır. p.tesi 9.00 da aradıgın zaman sorunun çözülecektir. buna ben garanti veriyorum; ok mi
  • Evet haklısın ama dediğim gibi..
    Mesela bir zamanlar HP kullandım, onlarda aynı şekilde idi, Cumartesi çalışmazlar, hafta içi de 18:00 e kadar ulaşabiliyordum.
    Şimdi Toshıba kullanıyorum onlarda ha keza aynı.
    Yukarıda bahsettiğinin benzeri bir olay benim de başıma gelmişti. Toshıba Bursa servisinden cihazımı teslim almaya gidecektim. Servise uzaklığım 50 km civarında olduğu için akşam iş çıkışı kapanmış bir servisle karşılaşmak istemediğim için telefon açıp akşam kaça kadar açıksınız diye sormak istedim. Ama servisin telefonu devamlı bozuk sinyali veriyordu. Bir türlü ulaşamadım. Toshıba çağrı merkezini defalarca aradım, servis istasyonları kapanış saatleri bakımından bağımsızdır cevabı aldım, Bursa servisin telefonunu verin o zaman dediğimde benim ulaşamadığım malum telefon numarasını verdiler. Çağrı merkezini defalarca aradım mail attım, Ankaradaki şubelerini aradım vs. Bursa servis çalışanının cep telefonunda 3-4 gün sonra nihayet ulaşabildim. Yani anlayacağın bahsettiğin saçmalıklar, sorumsuzluklar Caspera özel değil, hemen her markada var.




  • Şimdi konuyu casper'ı kotulemek için açtığımı sanmayın, hatta ben çoğu zaman savunmuşumdur tartışmalarda.

    Ama gokhancelik_turk arkadaşın sözleri inanın insanımızın profilini sergilemeye yetiyor. Ben adamlardan para verip bir ürün alacam bana 2 sene garanti verecek ama sonrasında bu tip sorumsuzluklar sergileyecek. Bakın bunu yapan firma reklamlarında bangır bangır "Türkiye'nin prestiji" sloganını kullanacak.

    Kaldı ki başka servislerin kötü olması onları haklı çıkarmamalı. İşin bir ilginç boyutu daha var bu servisle ilgili. İnternette bir numara, garanti için verdikleri ayrı bir numara, bastırdıkları kartta ise ayrı bir numara... 3 farklı telefon numarası var, insaf yahu. Bu nasıl sorumsuzluktur böyle, bugün ulaşabilseydim telefonla iyi şeyler olmayacaktı. Artık pazartesi sakin kafayla konuşuruz inşallah.
  • bende casper kullanıyorum. klavyemde c tusum kırılmıştı. 2 ayda zor geldi. ama sonucta hangi müşteri hizmetleri iyi ki..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ya arkadaşım , nasozby , ben sana hakkını arama mı diyorum.telefonu açtıkları zaman tüm şikayetlerini yüzlerine söyle. eger daha da tatmin olmazsan yasanın sana tanıdıgı hakları sonuna kadar kullanabilirsin.
    benim sana deginmek istedigim nokta ise hafta sonu olayı.
    sende biliyorsun ki cumartesi ve pazarlar tatil kategörisine giriyorlar. o adamlarda nihayetinde işçi ve her insan gibi tatil yapma hakları var. sen devlet dairesinde iş yaptırmaya giderken c.tesi kapalı diye yakınıyormusun yada hesap sormaya kalkıyormusun. aynı şey. mesela windowsunu orjinalleştirmek için telefonla arayıp kod girmek istedigin zaman da sana akşam 6 dan sonra hizmet vermiyorlar. şimdi microsoft ,prestijsiz bir marka mı???yada müşteri hizmetleri kötü mü ???

    demek istedigim tüm çalışanlar eşittir ve tatil yapma hakları vardır. firmadan bir ürün aldım diye adamlar tatil yapmayacak diye birşey yok.
    tekrar hoşgörü ve biraz da sabır.




  • zamanında masaüstü bir casper ım vardı ve ben bilgisayardanda , teknik servislerinden de gayet memnundum.
    taa ki biraz modifiye edene kadar.

    forum kurallarında teknik servis vermek yasak mı bilmiyorum ama ankara necatibeyde bir servisleri var. bu kadar mı sıcakkanlı ve güleryüzlü olabilirler. her gittigimde tüm ikramnlardan tutun da güler yüz ve telefonla yardıma kadar çok kapsamlı bir servisti.
  • Hayret kilitlememişler konuyu.Elinizde servise verdiğiniz tarihi belirten bi evrak varsa problem olmaz.Cumartesiler dahil 30 işgününü sayın bu sürede gelmezse ürün gidin değişim yada para iade talep edin.adamların umurunda bile değil size hizmet her marka için kastediyorum.Aynı sorunu acerla yaşadım şuan hakem heyet kararını bekliyorum.Son olarak bi öneri hiç teknik servisi arayıp uyandırmayın 30. gün yapılmayan cihazı yaptık diye yollarlar siz bilmeden alırsınız tekrar servise vermeniz gerekir.aynı süreç tekrar işler,başa dönersiniz.
  • İş günü sayımı için cumartesiler dahil ediyor muyduk

    Sözde geçen cuma parça gelmişti ve yapılıp gelcekti bölge müdürlüğünden 1 hafta geçti yok. Dediğiniz gibi artık aramayacam.
  • cumartesileri ne yazık ki işgününden sayılmıyor denebilir. fakat dikkat ettiğim kadarıyla ürün cumartesi günü servise alınmış servis (teslim tutanağında da görüldüğü üzere) çalışıyor. bu durumla ilgili tanıdık avukat arkadaşınız varsa ona da danışarak 30 işgünü dolu diye başvurabilirsiniz.

    onarımı tamamlanmıştır diye onarmadan geri gönderen servisler var. ondan dolayı teslim alırken cihazı kesinlikle kullanmadan bir şey imzalamayın. yanınızda kurulumu kasacak kadar büyük bir program bulundurun (office veya oyun gibi) bilgisayara kurmaya çalışın donanım sorunları devam ediyor mu görmenin en iyi yolu odur. 15 dakika kullandıktan sonra sorun yoksa cihazınızı geri alın.
  • Evet beni düşündüren de o. Cumartesi günü teslim verdiğimiz için , cumartesi iş günü sayılmaz efendim diye birşey söyleme hakları kalmıyor.
    Yarın olsun bilgisayarı teslim ettiğim yere gidip işlemleri başlatacağım, eğer sorun çıkartırlarsa öne şikayetvar sonra da tüketici birliğine gideceğim.
    Zira değiştirme yada para iade hakkım varsa bunu sonuna kadar kullanırım
  • Kesinlikle tecrübe ile sabittir ve YASALARA GÖRE CUMARTESİ İŞ GÜNÜDÜR.Bunu dikkate alın firmalar sizi bu konuda yanıltabilir aksini söyleyebilirler kanmayınız.Benim kız arkadaşım avukat ve bu konuda acerla sorun yaşadım 32. günde (cumartesiler dahil) cihazım yapıldı ve teslim almadım.Sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olmaya çalışabilirim.
  • Biraz araştırdım dediğiniz gibi, yasalara göre cumartesi iş günü diye geçiyor, kaldı ki o gün teslim aldılar bizden.

    Bakalım aslında gittiğimde süre geçmiş olduğu için yapılmış olsa da almamayı düşünüyorum.
    Siz para iadesi mi aldınız ? Şöyle bir sorum var nerdeyse 2 sene önce almıştım bu laptopu, para iadesi yapılırsa iade miktarı nasıl belirleniyor ?
  • Faturada hangi tutar yazıyor ise o tuatara göre iade alıyorsunuz TL olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abraxass34

    Faturada hangi tutar yazıyor ise o tuatara göre iade alıyorsunuz TL olarak.


    Cevabınız için teşekkürler. Son olarak ödemeyi kim yapıyor ? Casper'mı yani verdiğim servis mi yoksa aldığım yer mi?
  • Casper kabul ederse bir form gönderiyor o form aldığın yere ulaşınca işlemlerini yapıyorsun ama genelde bugün yarın diye diye aylarca oyalarlar aldığın yere gidersin casperdan form gelmedi derler hazırlıklı ol hiç vakit kaybetmeden haklem heyeti yada tüketici mahkemesine git böyle olursa .
  • Casper teknik servis noktası olarak kadar garip yaklaşımlar duymamıştım.Aynı işi bende yapıyorum.Ama sizlerin verdiğiniz servisler de belli ki bir sorun var .Sayın kullanıcılar bu zamana kadar casper firmasının istanbulda 30 gün de bir ürünü süründürdüğünü görmedin . Oem parçalarda ellerinde ürün varsa birebir değişim . Notebooklarda 15 ila 20 gün arasında yapılıp gönderiyorlar. İZMİR-ÇANKAYA
  • Keşke öyle olsaydı, şahsen bu durumdan çok hoşnut olduğum söylenemz. Ama bu saatten sonra para iade için bastıracağız bakalım nolacak.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.