|
|
_____________________________
|

1 Mobil
|
|
_____________________________
|
CASPER VİA T41 MODİVERSE AKTİVASYON SORUNU
CASPER VİA T41 tabletini MODİVERSE-A ile etkinleştirmekte sorun yaşıyorsanız, deneyebileceğiniz birkaç yöntem bulunmaktadır:
Etkinleştirme Kodunu Doğrulayın: Aldığınız etkinleştirme kodunu tekrar kontrol edin ve doğru girdiğinizden emin olun.
MODİVERSE-A Uygulamasını Güncelleyin: MODİVERSE-A uygulamasının en son sürümüne sahip olduğunuzdan emin olun. Uygulamayı Google Play Store veya App Store'dan güncelleyebilirsiniz.
İnternet Bağlantınızı Kontrol Edin: Aktivasyon sürecinin tamamlanması için istikrarlı bir internet bağlantısına ihtiyacınız vardır. Bağlantınızı kontrol edin ve gerekirse yeniden başlatmayı deneyin.
Tabletinizi Yeniden Başlatın: Tabletinizi kapatıp tekrar açmak, geçici aksaklıkları giderebilir.
CASPER Destek ile İletişime Geçin: Yukarıdaki adımları denedikten sonra hala sorun yaşıyorsanız, CASPER destek ekibiyle iletişime geçerek yardım isteyebilirsiniz. Web sitesindeki destek formunu kullanabilir veya doğrudan onlarla iletişime geçebilirsiniz.
Önemli Notlar:
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engin12314 -- 23 Mayıs 2019; 20:59:35 > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi modiverse -- 9 Ekim 2019; 16:11:23 > |
|
_____________________________
|