Şimdi Ara

CASPER CN-MMI-4712Q i7 4712MQ işbankası kodu ile1749

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
2.207
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.mediamarkt.com.tr/mcs/product/CASPER-CN-MMI-4712Q-15-6-inç-Core-i7-4712MQ-2-30-GHz-GT840M-2-GB-8-GB-500-GB-Windows-8.1-Notebook,103452,504927,1649580.html?langId=-14

    ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM ÖNERİR MİSİNİZ?

    İşlemci: Intel Core i7-4712MQ İşlemci 2.30 GHz 6 MB Önbellek
    İşlemci Üreticisi: Intel
    İşlemci Modeli: Core i7-4712MQ
    İşlemci Sayısı: i7-4712MQ
    İşlemci Hızı: 2.30 GHz
    Turbo İşlemci Hızı: 3.30 GHz
    Chipset: HM86
    Ürün numarası: 1128713
    Toplam Bellek: 8 GB DDR3-RAM
    Çözünürlük: 1366 x 768
    Led Arka Işıklandırma: Evet
    Ekran Boyutu (inç): 15.6 inç
    Ekran Tipi: HD LED Ekran
    Grafik Kart: 3 GB DDR3 Nvidia GT840M Optimus E.K. ( 2 GB Ayrılmış Bellek )
    Grafik Kart Üreticisi: Nvidia
    Grafik Bellek Tipi: Harici
    Sabit Disk Kapasitesi: 500 GB
    Sabit Disk Tipi: HDD
    Sürücü: DVD ± RW DUAL
    Bağlantılar: Bluetooth, 2 x USB 3.0 port , 2 x USB 2.0 Port, 1 x HDMI
    Wlan (Standartlar): 802.11 b/g/n
    Bluetooth: 4.0
    İşletim Sistemi: Windows 8.1
    Ön Kamera: Evet
    Ön Kamera Çözünürlüğü: 1 MP
    Ürün Tipi: Notebook
    Üretici Garantisi: 2 Yıl Resmi Üretici Garantili



    _____________________________




  • Casper mi la ooo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Cabuk klavyeyi yere birak ve pc basindan uzaklas bir dahada casper dedigini duymiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Hesabım banlanmış demek buraya kadarmış DH :(
  • cidden soruyorum
    özelliklerine göre fiyat çok iyi
    işlemci M serisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Casper'i ben de hiç sevmem ama kardeşime de 1 sene önce buna benzer I7 M serisi aldım(Bluetooth Hoparlör Hediyeli idi). Şu ana kadar bir sıkıntı yok.

    Bu verdiğiniz özellliklerine göre bence çok iyi görünüyor. İhtiyacım olsa alırdım.
    _____________________________
    Silikon Vadisi, California, The US
  • Ekran çözünürlüğü berbat tabletlerde bile artik retina ekran varken fulhd olanadek alinmaz 1000 TL ustu hicbir laptop alinmaz. i5 4200m gt740 120gb SSD 500 GB HDD Laptop u 1200 e geldi 2 ay evvel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Casper bence gayet iyi bir marka. Kestane pisirmek icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Satılık Toshiba p755 s5276 i7
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunnkaar

    Ekran çözünürlüğü berbat tabletlerde bile artik retina ekran varken fulhd olanadek alinmaz 1000 TL ustu hicbir laptop alinmaz. i5 4200m gt740 120gb SSD 500 GB HDD Laptop u 1200 e geldi 2 ay evvel.

    sırf ekranı da olsa
    4.cu nesil de olsa
    i5 işlemciye para vermek istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afsinafsin -- 9 Ocak 2015; 0:19:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Casperin bazi modelleri koremarkalarinin aynisi oluyomus bir arkadasim yillardir kullaniyo cok memnun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ekran kartı nasıl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Casperi kötüleyenlere aldırma.5 sene önce aldığım casper laptop hala canavar gibi çalışıyor.Aynısından arkadaşım da almıştı onda da problem yok.
    _____________________________
  • o kadar para vericem



    Çözünürlük: 1366 x 768




    içgüveysinden hallice 1366x768 de yeterli olur ama unutmamak lazım oyun gpu'su değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Like a Sir -- 9 Ocak 2015; 1:02:40 >
    _____________________________

    İfrat tefritsiz olmaz.
  • 3.5 senedir 2. nesil i7 işlemcili GT 540m model ekran kartlı plastik kasalı bir Casper marka laptop kullanıyordum 3.5 senede bir kez bile garantiye gitmedi, tek sorun çıkarmadı. Alındığından beri benim çilemi çekip, oynadığım online oyunlar yüzünden haftalarca-aylarca kapanmadığı oldu ve doğal olarak ısınma sorunları başladı.

    Casper bir dizüstü oyun bilgisayarı üretici değil, firmadan yüksek performanslı ürünler beklemeniz hata. Herkesin alabileceği seviye de orta kalite de ürünler üretmekteler, tabi kullanıma da bağlı.

    Bir ürünü kötülemeden önce özelliklerini kontrol etmeniz en iyisi olacaktır.

    Kısacası bu ürün alınabilir fakat yeni dönemde çıkan oyunlar ve yüksek performans isteyen programlar için yüksek nitelik beklemeyin, ısınma sorunuyla karşılaşırsınız.
    _____________________________
    CE - MSc
  • CASPERDAN UZAK DUR KASA HEMEN ÇATLIYOR
    _____________________________
  • Hocam 3 sene once 1.500 tl casper laptop almistim halen canavar gibi. sonucta ekran karti, islemci,ram gibi parcalar belli firmalar uretiyor toshiba da alsaniz acer da alsaniz sonucta parca parca toplanip konuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Casper'ı kötülüyenler ezbere konuşuyor. Ben de HP arkadaşımda Casper notebook var bende 2 çubuk çeken yer onda full çekiyor. Gayet de memnun bilgisayarından. F/P uygunsa alınır.
    _____________________________
    ne kadar kendi oldu insan; o kadar başka.
  • Casper Alma Aldırtma

    Vestelle beraber başı çektiler bu ekstra vergilendirme olayında .
    _____________________________
  • 1750 tl BÜTÇE çıkarmışsın hocam yapma etme. Gt840 da keyif vermez .Yerinde olsam bekler belki bi 100 tl daha eklersiniz ,casper olmaz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "Ferguson ile aynı zamanda başladık ben 25 takım gezdim!"
    Yılmaz VURAL
  • 1080p ekran al alcaksan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    GAMEX
  • quote:

    Orijinalden alıntı: man utd

    1750 tl BÜTÇE çıkarmışsın hocam yapma etme. Gt840 da keyif vermez .Yerinde olsam bekler belki bi 100 tl daha eklersiniz ,casper olmaz



    peki işlemci i7 4212MQ
    ekran kartı geforce GTX850m
    8GB RAM
    SSD YÜKSEK
    çözünürlük 1600 üstü
    full hd ,RETİNA EKRAN

    bir bilgisayar önerir misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afsinafsin -- 9 Ocak 2015; 9:02:59 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.