Şimdi Ara

C veya D SEGMENTİ EN AZ YAKAN BENZİNLİ MOTOR? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
0
Favori
25.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • c segmenti en az yakıt tüketimi=Lancer
  • b segmenti en sondan bir önceki kasa c3 1.6 110 bg berbat ötesi verimsiz 4 ileri tam otomatik şanzımanıyla şehir içinde 12-13 litreye imza atıyor. Kendisini tebrik ediyor bu gidişle kapının yolu gözüktüğünü bilmesini istiyorum. Hani çok yaktın bari git bazı hızlarda rollingde 18 vites bianchi tokatlar
  • 51 bin tl ye yeni Auris
    1.6 Active Skypack Multidrive S alındı. ortalama 5.7 lt yakıyor ama PRİNS düşünülüyor.
  • LPg olabilmesi için lpg ye tam uyum da lazım.
    Avensiste bu var,o açıdan D segmentinde rakibinin çıkacağını tahmin etmiyorum.
    C segmentinde de 1.33 corolla/auris rakipsiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    51 bin tl ye yeni Auris
    1.6 Active Skypack Multidrive S alındı. ortalama 5.7 lt yakıyor ama PRİNS düşünülüyor.

    Peygamber Sabrına sahipsiniz. Allah sizin arkanızdan giden şoförlere de sabır versin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç arkadaşın,
    ama ALLAH tabiki hepimize sapır versin.
    az yakan benzinlilerin arasına focus 1.0 motor da dahil edilebilir heralde.
    125 beygir 170 tork ve 5.1 lt ortalama yakıt.
  • Avensis.Ortalamam 8.3 kışın istanbul şehir icinde.Arada az otoban genelde trafikteyim.Konfor + ekonomi 10 numero...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat2001brava F kullanıcısına yanıt
    c3 1.2 fabrika verileri baya düşük
  • Fiat bravo derim hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    tsi ve tjet lere lpg takılmıyor doğru düzgün onları ele
    peugeot 1.6 vti (120 hp 160 nm ) lpg uyumlu birçok modelinde kullanıyor 207 (b)- 308(C)-508 (D)-3008 (crossover)

    t-jet ile tsı farklı diye biliyorum t-jetlerde sorun olmaması lazım nette bir çok lpgli t-jet bravo var.

    turbo benzınlı oldugu ıcın yeterlı uyumu ne kadar yakaladıkları meçhul nette bende görüyorum ama sonucta montajı iyi olsa bu benzın fıyatları varken birçoğuna takılırdı tek tük montaj var

    TSI'ye LPG takılamamasının nedeni turbo olması değil direkt enjeksiyonlu olması. Turbo benzinli B5 Passat 1.8T, S60 2.0T, vs. gibi motorlara sıralı sistem gayet güzel takılabiliyor.

    TJet de turbo ama direkt enjeksiyonlu değil. Sıralı sistem LPG gayet güzel takılabiliyor.

    İçlerinde Performans, tüketim ve LPG uyumu bakımından en mantıklısı 1.4 TJET bana göre. Turbo'nun gücü ve torku var, LPG'ye de gayet uyumlu.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.