Şimdi Ara

C VE D Sınıfı Premiumlar Gereksizleşti (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
2.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hadi f30 u tokatladın. Ama bir 2.0 tfsi a4 gelirse karşına onuda tokatla bakayım. Veya s4.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu açan arkadaş söylemek istediklerini toparlayamamış hatta verdiği örnekte yanlış ama anlatmaya çalıştığı şey doğru.

    artık 3 büyükler (mercedes, bmw, audi) hem donanım olarak,hem tasarım olarak, hem teknoloji olarak hatta kalite olarak birçok firmaya geçildi... tabi bu söylediklerim a-b-c-d sınıfları için geçerli e ve f sınıfları için hala rakipsizler bu iki sınıf çok ağır top
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    konuyu açan arkadaş söylemek istediklerini toparlayamamış hatta verdiği örnekte yanlış ama anlatmaya çalıştığı şey doğru.

    artık 3 büyükler (mercedes, bmw, audi) hem donanım olarak,hem tasarım olarak, hem teknoloji olarak hatta kalite olarak birçok firmaya geçildi... tabi bu söylediklerim a-b-c-d sınıfları için geçerli e ve f sınıfları için hala rakipsizler bu iki sınıf çok ağır top

    B sinifi zaten su an icin yok a1 haric. Peki c ve d de kimlere gecildiler mesela ornekler verebilir misiniz?

    Konu cok eglenceli bi hal aldi madem devam edelim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba demek donanim demek degil. Samsung iphone gibi marka telefonlarin yaptigi isin aynisini 250 tl lik cin mali telefonlar da yapiyor. Cin mali telefon kullanalim o zaman. Veya ayni donanimlar geely de de var geely alalim.

    araba iki seyden olusur. Araba ve marka. Bunlari ayiramazsiniz. Ayirdiginiz anda sacmalamaya basliyorsunuz demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesela c sınıfında mercedes cla ve audi a3 tam bir felaket sınıfında ilk 3 e bile giremezler özellikle ben cla nın içine bindiğimde defalarca sordum kendi kendime şuan bir mercedesin içindemiyim diye bu tarz araçlar benim gözümde premium değil ticari kaygıyla üretilmiş araçlar direk marka satıyorlar.
  • Mercedes C serisini C segmenti bir araç sanmış.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi f30 u tokatladın. Ama bir 2.0 tfsi a4 gelirse karşına onuda tokatla bakayım. Veya s4.


    2.0 tfsi a4 ne ? Kac hp ?

    S4 icinde S60 R aliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 21 Kasım 2015; 20:25:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    mesela c sınıfında mercedes cla ve audi a3 tam bir felaket sınıfında ilk 3 e bile giremezler özellikle ben cla nın içine bindiğimde defalarca sordum kendi kendime şuan bir mercedesin içindemiyim diye bu tarz araçlar benim gözümde premium değil ticari kaygıyla üretilmiş araçlar direk marka satıyorlar.

    Cla konusunda kismen haklisiniz ama premium olmayan hicbir c sinifi arac a3 den iyi degil. En azindan ust duzey bi yalitim ve malzeme kalitesi sunuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi f30 u tokatladın. Ama bir 2.0 tfsi a4 gelirse karşına onuda tokatla bakayım. Veya s4.


    2.0 tfsi a4 ne ? Kac hp ?

    S4 icinde S60 R aliriz

    252 hp.

    He şunuda belirteyim aracın hızını sadece beygir etkilemez. Ağırlığı,torku,kasa tipi de etkiler.
     C VE D Sınıfı Premiumlar Gereksizleşti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkiye şartlarında 100k üzeri bir araç alıpta az yaksın derdine düşmek benim mantığımla uyuşmuyor heleki dizel alırken 15-20 bin fazla vermek tamamen bana ters
    Bu paraları veriyorsam aldığım aracın mutlaka prestiji olmalı sürüş keyfi olmalı yılda 2-3 bin lira kar edeceğim diye dizel almak bence gerekli değil
    Mesela aynı fiyatlarda olan dizel passat yerine ben benzinli donanım az olsada bmw 3 serisini tercih ederim yada mercedes c serisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi f30 u tokatladın. Ama bir 2.0 tfsi a4 gelirse karşına onuda tokatla bakayım. Veya s4.


    2.0 tfsi a4 ne ? Kac hp ?

    S4 icinde S60 R aliriz

    252 hp.

    He şunuda belirteyim aracın hızını sadece beygir etkilemez. Ağırlığı,torku,kasa tipi de etkiler.
     C VE D Sınıfı Premiumlar Gereksizleşti

    B9 un verileri bunlar hocam s60 dedigim araba 2008 model kiyaslamak sacma olur arada daglar kadar teknoloji farki var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 20 senelik espsiz mersedesin girdigi viraja 2013 model aracimla anca girebiliyorsam o araca saygi duyarim. 80. 000 lik fark biraz fazla ama kisinin maddi durumuna gore degisir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    mesela c sınıfında mercedes cla ve audi a3 tam bir felaket sınıfında ilk 3 e bile giremezler özellikle ben cla nın içine bindiğimde defalarca sordum kendi kendime şuan bir mercedesin içindemiyim diye bu tarz araçlar benim gözümde premium değil ticari kaygıyla üretilmiş araçlar direk marka satıyorlar.

    Cla konusunda kismen haklisiniz ama premium olmayan hicbir c sinifi arac a3 den iyi degil. En azindan ust duzey bi yalitim ve malzeme kalitesi sunuyor.

    modelleri tek tek konuşursak çok uzun sürer ama mesela a3 üstünden gidersek dış tasarımı şahsına münhasır değil ve güzel değil en basitinden bir mazda 3 bile daha güzel tasarıma sahip hatta toyota corolla, iç tasarım olarakta güzel değil yine sınıfında bir çok modelden geride, donanım olarak bakarsak resmen bomboş opsiyon çok isterseniz dolu hale getirebilirsiniz ama o zamanda 1 hatta 2 sınıf üst sınıf araçların fiyatına geliyor en basitinden şuan çok sıradan bir donanım olan geri görüş kamerası bile a3 te yok ve opsiyon olarakta çok pahalı,sürüş zevkine dersek araç yığılıp kalıyor 0-100 zaten yerlerde sürünüyor, malzeme kalitesi eyvallah çok iyi ama elinde bir tek o kaldı ve malzeme kalitesindede diğer markalar baya ileri gitmeye başladı..

    yani önceden bu 3 büyükler bir araç çıkardığında har alanda tartışmasız en iyilerdi sadece birbirleri ile birincilik yarışı yaparlardı. şimdi öyle bir durum yok bence en büyük nedeni ticari kaygılarla anlamadıkları, uzman olmadıkları segmentte araba üretmeye başlamaları oldu her sene 1-2 tane yeni premium model çıkıyor artık




  • C180 ya da 320 ile otobanda 160-180 aralığında sessiz sedasız sorunsuz yolculuk edebilirsiniz. Focus ya da diğer C sınıfları bunu pek sağlayamaz. Ayrıca 2.0 hacme çıkılıyorsa, D sınıfı normal markalar da yüksek fiyatlara çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    mesela c sınıfında mercedes cla ve audi a3 tam bir felaket sınıfında ilk 3 e bile giremezler özellikle ben cla nın içine bindiğimde defalarca sordum kendi kendime şuan bir mercedesin içindemiyim diye bu tarz araçlar benim gözümde premium değil ticari kaygıyla üretilmiş araçlar direk marka satıyorlar.

    Cla konusunda kismen haklisiniz ama premium olmayan hicbir c sinifi arac a3 den iyi degil. En azindan ust duzey bi yalitim ve malzeme kalitesi sunuyor.

    modelleri tek tek konuşursak çok uzun sürer ama mesela a3 üstünden gidersek dış tasarımı şahsına münhasır değil ve güzel değil en basitinden bir mazda 3 bile daha güzel tasarıma sahip hatta toyota corolla, iç tasarım olarakta güzel değil yine sınıfında bir çok modelden geride, donanım olarak bakarsak resmen bomboş opsiyon çok isterseniz dolu hale getirebilirsiniz ama o zamanda 1 hatta 2 sınıf üst sınıf araçların fiyatına geliyor en basitinden şuan çok sıradan bir donanım olan geri görüş kamerası bile a3 te yok ve opsiyon olarakta çok pahalı,sürüş zevkine dersek araç yığılıp kalıyor 0-100 zaten yerlerde sürünüyor, malzeme kalitesi eyvallah çok iyi ama elinde bir tek o kaldı ve malzeme kalitesindede diğer markalar baya ileri gitmeye başladı..

    yani önceden bu 3 büyükler bir araç çıkardığında har alanda tartışmasız en iyilerdi sadece birbirleri ile birincilik yarışı yaparlardı. şimdi öyle bir durum yok bence en büyük nedeni ticari kaygılarla anlamadıkları, uzman olmadıkları segmentte araba üretmeye başlamaları oldu her sene 1-2 tane yeni premium model çıkıyor artık

    Bi konuda yaniliyorsunuz. 3 buyukler eskiden arac cikardiklarinda rakipsizlerdi cunku compact falan yapmiyorlardi. D, E, F segmentine calisiyorlardi. Bu yuzden diger markalarla pek anilmiyorlardi.

    Bugun c sinifina da el attilar ama belli basli disiplinlerden odun vermeden bu araclari urettiler. Yani gecmisteki o 100 yillik birikimden bu araclara biseyler kattilar.

    Mesela bir ornek: bmw 1 serisi, her modelinde oldugu gibi 50:50 agirlik dagilimi, uzunlamasina yerlestirilmis motor, compact olmasina ragmen arkadan itis olmasi gibi kucumsenemeyecek detaylarla geldi. Bu detaylar kimisinin umrunda olmayabilir ama cok ince ve onemli detaylardir bazilari icin. 3 serisi ile surus hissini ayirmak cok zor.

    Corolla demissiniz de corolla bana gore c segmentinin en cirkin bi kac aracindan biri. Mazda yi ben de begeniyorum. Ama tasarim tamamen goreceli ve bir otomobilin kalitesini belirlemez.

    Donanim olaylarina falan hic girmeyecegim. Bmw 1 serisinden daha dolu dacialar, fiatlar var. Daha da yazmama gerek yok sanirim.

    Yani anlayacaginiz ust segmentten altlara dogru inildikce ister istemez premium hissi azalacak dogal olarak. Ama premiumluk modelle, seriyle degil, marka ile oluyor. Su modeli premium da, su modeli degil diye birsey soz konusu olamaz. Her markanin belli bir standartlari var. Bunlarin altina dusmeden uretim yapiyorlar.

    Mesela ne kadar sevmesekte golf c segmentinin en iyilerinden biri. Ama bi a3 un icine oturdugunuzda golften fazla seyler oldugunu hissediyorsunuz. Kesinlikle daha rahat. Ama surus konusunda fazlasi oldugunu dusunmuyorum cunku ayni altyapi ve cok benziyorlar. Direksiyon tepkileri golften kesinlikle cok cok iyi. Boyle ince detaylari hemen yakaliyorsunuz zaten.

    Ornekler cogaltilabilir. Ha derseniz ki arada bu kadar fiyat farki olmamali, misal focus 90 bin lira ise ayni donanimdaki a serisi en fazla 110 bin lira olmali, ona eyvallah derim.

    Ama su anki sartlarda premiumlardan iyi olan marka model oldugunu dusunmuyorum. Zaten hicbirinin oyle bir cabasi yok. Klasmanlar farkli, rakipler farkli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Araba forumuna konu açmak için ya +18 yaş sınırı getirilsin ya da ehliyet numarası falan istensin..

    Bu ne yahu, Mersedes C serisi ve Ford Focus kıyaslaması.... Valla VW Passatçılara gülüyorduk, şimdi focusçu ergenler çıktı Mersedes kıyaslamasına..

    Tofaşçılar sizin neyiniz eksik, siz de açın bari..

    Bir ara fiat 500cü vardı çok şükür artık açmıyorTerry leather miydi neydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dolu focus yerine en boş c serisini tercih ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hlksnrr -- 21 Kasım 2015; 21:51:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • C ve 3 ü oldum olası sevmedim zaten, o kocaman şanzımanı ortaya koyuyorlar, birde ortadan devasa şaft gidiyor, daracık boğuk bir araba çıkıyor ortaya, arkadan itişli fazla geliyor bu sınıflara.
  • aslında arkadaşa yaşından dolayı yüklenilmiş fakat ben haklı olduğunu düşünüyorum.

    eskiden bir c,e serileri diğer araçlara göre farklıydı. ya da o dönem rakipleri yoktu bilemiyorum ama premium farkı hissedilirdi. şimdi aynı sınıftaki araçlarda çok ciddi farklar yok ama fiyat yönünde aynı değişim olmadı. mesela b8 passat bence 3 serisinden daha konforlu fakat yola 3 serisi daha sağlam basıyor. 3, b8e kıyasla epey dar. örnekler çoğaltılabilir. yani elbette 3 daha iyi fakat aradaki fiyat farkını hakettiğini düşünmüyorum. yinede b8 almak yerine 3 alırım ama bu teknik değil, sosyal kaygılardan ötürü olur.
  • Vergi sisteminden kaynaklı zaten araçlar gereksiz pahalı. Premium markalar gereğinden fazla pahalı. Türkiyede premium markalar Türk insanın yapısını iyi analiz ettikleri için fiyatları resmen köklüyorlar, karlarını maksimize ediyorlar. Normalde avrupada bu derece fark yok. Benzer donanımda insignia 1.6 dizel 34bin euro ise mercedes c dizel 40bin euro. Adamlar mercedes E serisini taksi yapıyor :) Türkiye'ye bu araçlar girince makas açılıyor. Kalite farkı var mı var ama eskisi gibi değil. Eskiden uçurum olurdu.
    Ticarette premium arabayla görüntü olayı da tırt. Birçok düzenbaz, üç kağıtçı bu arabaları kullanıyor ki herkese şüpheyle bakıyorsun. Geçti o arabayla itibar durumları.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.