Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (72. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.985
Cevap
101
Favori
514.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakankaran

    sn zameking aracta trim sesi duydum demissiniz.. bunu acar misiniz toyoyota hala trim sorununu cozememis mi ?

    1.2 turbo test ederken bir ses duydum ses kesilmedi sebebi her şey olabilir. Slalom da ve fren testlerinde aracı zorlamanıza izin veriyorlar. 1.8 hybrid de ses duymadım. Daha sonra başka bir 1.2 turbo ya bindim onda da duymadım. Kilyosa Teste çağırılanlar mutlaka gitsin profesyonel ce hazırlanmış ve gerçek bir test her şeyiyle. Çağrılmayalar da gitsin yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Aracı test ederken sanki uzun yıllardır kullandığınız bir araç gibi rahat hissediyorsunuz dinamizm var his veriyor hiç yabancılık çekmiyorsunuz. Sürüş karakteri var. Golf gibi bir efsane doğuyor Sakarya dan abartmıyorum. Ama diyorum bu araç şimdi mi alınır 1 yıl sonra mı ilk üretimler de sıkıntılar olabilir. (Honda civik de 10. Nesle rağmen oldu park freni hatası )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • haunt54 H kullanıcısına yanıt
    Bu yazınızı şimdi gördüm. Aynı şeylerden bahsetmemişiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Hatalar elbet olacaktır, bu kaçınılmaz, global Toyota bu seneyi chr yılı ilan etti, siz düşünün ne kadar önemsediğini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haunt54

    Hatalar elbet olacaktır, bu kaçınılmaz, global Toyota bu seneyi chr yılı ilan etti, siz düşünün ne kadar önemsediğini

    Önem verilmediğinden dert yanıyorduk ama Kilyos da ilgi alaka çok güzeldi. Bu arada slalom testini önce pilot yapıyor sonra biz. Aracın limitlerinin ne kadar yüksek olduğunu slalom da anlıyor sunuz. Limit Yok testi CHR nin suv ve yarışçı ruhunu taşıdığını Tnga platform un neler yapabileceğine dair ufkumu açtı. Chr yi auris Yaris ya da corolla ile karşılaştırmak yanlış olur. Chr de Lexus genleri var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    Son iki cümlede işi çözdüğünüz belli oluyor
    Bir ara bir kaç detay yazarım, corolla ile arasındaki kalite farkını anlarsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haunt54 -- 20 Ekim 2016; 23:02:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne dersiniz arkadaşlar 1700 tl.ötv'sine rağmen 1800 c.c. iyi bir motormudur?bu motoru bilen tanıyan arkadaşlar, Hybrid aşkına bize teknolojisi eskimiş,ellerinden çıkartmak istedikleri bir motoru mu itekliyorlar?Yani,bu motorla ,bu hybrid olmuş mu olmamış mı?Lütfen bilen anlayan yazsın.
  • Evet günde 900 araba yapıp, tüm dünyaya itekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid ile test sürüşü yapın ve Toyota nın 16 yıldır hybrid Ar-Ge ye yatırımLarı araştırın sonra karar verin. Hybrid alan 5 yıl sonra geleceği görmüşüm iyiki almışım diyecek fakat turbo alan için aynı şeyi söylermi yiz bilemiyorum. Araçta eksik gördüğüm bir şey de 8" lik ekran. Ekranın konumlandırması çok iyi fakat android auto ve AppleCare play desteği sunmaması bana eksiklik olarak geldi. Bir de geri dönüş kamerasının çözünürlüğü daha yüksek olabilirdi. Touch-go2 bence daha iyi bir arayüze sahip olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hybrid motorun tercih edilmesi için halen teşviklerin yapılması gerekiyor. Mtv alınmaması yahut oldukça makul düzeye çekilmesi, %45 lik (chr için) ötv oranının daha aşağıya çekilmesi ve daha birçok konuda teşvik gerekiyor.
    Niye derseniz; tamam chr için ötv 90dan 45e çekildi ama mtv halen yüksek. Aracın 1.2 motorluya oranla fiyatı yüksek olacağı için trafik sigortası ve kaskosu da daha yüksek çıkacak hep. Ayrıca serviste dahi hybrid motor bilgisi yeterli olan (yüksek demiyorum dikkat edin) usta sayısı çok çok az olacaktır. Sanayi falan hak getire.. Çift motor da olduğu için bakım masrafları daha fazla olacaktır.
    Tüm bunları göz önünde bulundurunca hybrid olanı almak için biraz gözü karartıp gelecekte daha iyi konuma gelmesini beklemek durumunda kalıyor insan. Yoksa şu anki şartlarda bu saydıklarımı hesaba katarsan pek bi avantaj kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu motor hatirladgm kadariyla eski kasa rav4lerdede kullanilmisti sanirim ancak rav4ler zamaninda genelde d4d 2.0 olarak cok tutmustu ve hala da alicisi onn icin aliyor diyebilirim ama 1.8de sonucta vvt motor oldgndan en azindan mtv avantajin sunabiliyorsa pek de akla takilacak hatta atiklik ve gucluluk anlaminda sinifini gecen bir motordur die dusunuorm

    @chesteren
    hcm valla tam turk kafasiyla bakmisin olaya ama haklisinda aslinda sanayiyle ilgili soylediklerinde;yine de olaya daha o acidan bakmamak lazim sanki.toyota bu modeli daha yeni cikartti ve goz bebegi gibi takip edecektir die dusunuyorum ki bu deger verecegi anlamina geliyor.nasil ki vvt motor 2000li yillarda ilk cikti ve en az 8-10 sene cikan problemlere cozum getirdiyse ve boyle yaparak da hala 2.elinin kuvvetli olmasini sagladiysa marka olarak yeniliklerin arkasinda durabilecek bir durum vari gormek lazim.ha olumsuz yani yok mu, var, nedir:sanirim mmt sanzimanli araclarda baya bir magduriyet ve sikinti yasanmis ama sanziman konusunda sorun yasatmayan markami var ztn.bkz.vw grubunn sorunlu dsg si



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dj.trust.06 -- 21 Ekim 2016; 9:43:44 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • slalom, yol tutus için karşılaştırmak gerekirse, jülyet, focus gibi araçlar dan daha mı iyi tutuşu? yerden yüksek gibi görünüyor ama ağırlık merkezi "piller" tabanda falan sanırım o şekilde bir gelişme sağlanmış o zaman...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Hybrid ile test sürüşü yapın ve Toyota nın 16 yıldır hybrid Ar-Ge ye yatırımLarı araştırın sonra karar verin. Hybrid alan 5 yıl sonra geleceği görmüşüm iyiki almışım diyecek fakat turbo alan için aynı şeyi söylermi yiz bilemiyorum. Araçta eksik gördüğüm bir şey de 8" lik ekran. Ekranın konumlandırması çok iyi fakat android auto ve AppleCare play desteği sunmaması bana eksiklik olarak geldi. Bir de geri dönüş kamerasının çözünürlüğü daha yüksek olabilirdi. Touch-go2 bence daha iyi bir arayüze sahip olabilir.

    Hibrit teknolojisinin çopk önemli olduğu ve elektrikli araçlara geçiş teşkil ettiği bir gerçek. Ancak ülkemizinde bazı gerçekleri var maalesef. Bir dönem hatırlarsanız Civic Hybrid ler vardı. Bu araçlar benzinliler 40 bin iken 50 bine satılıyordu yani yüzde 25 daha pahalı idi ülkemizde. Ancak ikinci ele düşünce işler değişti. Hibrit benzinlinin altında fiyatlara alıcı bulabildi. Günümüzde durum biraz farklı Toyota Yaris hibriti satıyor, teknolji daha ilerledi vs ancak ülkemizdeki algıyı kırmak zaman alacaktır.

    VW Golf ve Passat GTE modellerini sunduğunda işler biraz daha değişebilir. VW algısı ülkemizde çok daha yüksek




  • 2 saat sonra canlı yayın başlıyor, yüksek ihtimal fiyatlar açıklanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyat açıklanmazsa büyük yıkım olur, can sıkar..
  • dj.trust.06 D kullanıcısına yanıt
    Elbette türk kafasıyla bakacağım, ingiliz fransız kafadı katılacak halim yok. Yaşadığım yer belli milliyetim belli.. Bu şartlarda bir artısının kalmadığından bahsetmeye çalıştım. Motoru kötülemek gibi bişey değil yani yaptığım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umarım almak isteyen arkadaşlar için ulaşılabilir bir fiyat aralığında olur. Şimdiden hayırlısı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haunt54 H kullanıcısına yanıt
    abi dur heyecanlandırma, zor duruyorum. Sırf vakit geçsin diye iş yarattım kendime.
  • haunt54 H kullanıcısına yanıt
    Nereden izliyoruz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan 3448

    Nereden izliyoruz ?

    Facebook'ta Toyota Türkiye yaptı açıklamayı. Orada link verilir.
  • Hybrid için nereye imza atıyoruz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7071727374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.