Şimdi Ara

C-HR Toyota Ana Konu (120. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.985
Cevap
101
Favori
514.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    dizel en dolu juke 86 bin (juke ile kıyaslayana)
    dizel sky pack juke 73 bin
    benzinli QQ sky pack 87 bin (QQ ile kıyaslayana)
    1.5 dci QQ sky pack 96 bin fiyat alındı
    en boş chr 86 bin
    bunlar liste fiyatları. nissan bişeyler daha yapar :)
    aksesuar kıyaslayanlara nissanların hepsinde cam tavan olduğunu belirteyim.

    F/P aracı görünürde nissanlar.
    yani chr yi fiyat performans değilde fan ları alıyor anladığım kadarıyla.

    alana hayırlı olsun
    kullanana Allah kaza bela göstermesin
    birşeyi ima etmek için değil sadece kendi düşüncelerimi belirtmek için yazmak istedim

    İsteyen juke isteyen QQ alır farklılık arayan Toyota markasına inancı olan da CHR alır. Ötv 2017 öncesi devreye girmese idi CHR en çok satan suv araç olabilirdi Kasım 15 de satışa sunulmasına rağmen kasım aralık ayı rekor satış yapabilirdi. Fakat hem şimdilik Hybrid Chr nin satışa sunulmayışı hem de ötv de ki gereksiz artış satışları yavaşlatacaktır. CHR için sadece toyota fanları alıyor komik olur....Hayatında hiç Toyota otomobili olmayan bir sürü insan var CHR almak isteyen ya da alan.... CHR ı test edin sadece sıkışık trafikte değil, bayır performansını test edin, 140 km hızla viraja girin (tabi bayi izin verirse :) ) .. CHR ağırlık merkezi dengesi, bağımsız süspansiyon başarısı ve turbo motor özellikleri ile zaten üstün bir araç. Eksik bulduğumuz şeyler yok mu... var tabi 40 kez yazdık burda dile getirdik...




  • _haberci_ _ kullanıcısına yanıt
    taksici CHR alırsa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _haberci_

    hibrid almıştır maliyeti düşürmek için :)

    chr hybrid satışa sunulmadı daha ülkemizde.. satışa sunuldu daha doğrusu ama araç yok 2017 ilk çeyrekte diyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 28 Kasım 2016; 15:18:33 >
  • NovaTHOR kullanıcısına yanıt
    Bende tek soru işareti arka taraf.



    Arkada Diz mesafesi ve baş mesafesi nasıl? ( Boy kilo oranınızla söylerseniz kendime göre kiyaslayabilirim.)



    Arka taraf çok karanlık oluyor mu?
  • zamaneking kullanıcısına yanıt
    olmayan hibriti satışa sunup fiyat açıklayıp yine olmayan araca zam yaptılar. şaka gibi ama gerçek..
    kur farkı da yansıtırlarsa olmayan araca 2 kere zam yapıp milleti kandırdıklarıyla kalcaklar..
    bu gidişle satışa sunulana kadar dynamic + techno fiyatı 120-125i filan bulcak ve ancak yılda 4-5 adet hybrit satabilecekler.
    ben vazgeçtim gibi açıkcası:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chimenth -- 28 Kasım 2016; 15:30:5 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    dizel en dolu juke 86 bin (juke ile kıyaslayana)
    dizel sky pack juke 73 bin
    benzinli QQ sky pack 87 bin (QQ ile kıyaslayana)
    1.5 dci QQ sky pack 96 bin fiyat alındı
    en boş chr 86 bin
    bunlar liste fiyatları. nissan bişeyler daha yapar :)
    aksesuar kıyaslayanlara nissanların hepsinde cam tavan olduğunu belirteyim.

    F/P aracı görünürde nissanlar.
    yani chr yi fiyat performans değilde fan ları alıyor anladığım kadarıyla.

    alana hayırlı olsun
    kullanana Allah kaza bela göstermesin
    birşeyi ima etmek için değil sadece kendi düşüncelerimi belirtmek için yazmak istedim

    İsteyen juke isteyen QQ alır farklılık arayan Toyota markasına inancı olan da CHR alır. Ötv 2017 öncesi devreye girmese idi CHR en çok satan suv araç olabilirdi Kasım 15 de satışa sunulmasına rağmen kasım aralık ayı rekor satış yapabilirdi. Fakat hem şimdilik Hybrid Chr nin satışa sunulmayışı hem de ötv de ki gereksiz artış satışları yavaşlatacaktır. CHR için sadece toyota fanları alıyor komik olur....Hayatında hiç Toyota otomobili olmayan bir sürü insan var CHR almak isteyen ya da alan.... CHR ı test edin sadece sıkışık trafikte değil, bayır performansını test edin, 140 km hızla viraja girin (tabi bayi izin verirse :) ) .. CHR ağırlık merkezi dengesi, bağımsız süspansiyon başarısı ve turbo motor özellikleri ile zaten üstün bir araç. Eksik bulduğumuz şeyler yok mu... var tabi 40 kez yazdık burda dile getirdik...

    toyotaya inancı olan toyotanın fanıdır zaten.
    sadece fanları alır demek niye yanlış olsun ki. kendiniz söylemişsiniz inancı olan diye.
    ben toyota fanı değilim. nissanında fanı değilim. ben VW fanıyım. toyotaya inancım olmadığı için fanı değilim.
    fan demekteki kastımız şu. zaten toyota kullanan yada daha önce toyota kullanmış olan ve memnun olan kişiler "toyota yaptıysa iyi yapmıştır" diye düşündüğü için fan oluyorlar otomatikman ve alıyorlar.
    aynı şeyi vw sahipleride yapıyor. bende yapıyorum. passat yeni kasa çıkarsın sipariş listesinde en üstlerde olur ismim.
    motor konusunda ve viraj kabiliyeti konusunda tartışmaya girmem. çünkü trafik kuralları dahilinde araç kullanıyorum. CHR isterse virajı 200 le alsın. beni ilgilendirmez. bayırda hangi arabaya binerseniz binin gitmem demez. 86 model renault 12 var köyde. gelin onunla bile deneyelim isterseniz. artık hiçbir üretici kötü araba yapmıyor ve aracı götürmeyecek motor koymuyor. bi zaman birkaç firma yaptı sonra pişman oldu :)
    motor özellikleri bakımından söyliyim
    chr 1.2 turbo 114 hp 185 nm ortalama yakıt 5.9 lt
    QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım)

    şunu anlamanızı istedim sadece. araç F/P aracı değil. araç sadece fanlarına hitap edebilecek türde bir araç. satış rekorları filanda kıramaz. yan yattı kıramaz çamura battı kıramaz. bahaneler bu gerçeği değiştirmez.

    alana almak isteyene tabiiki saygı duyarım. araç işi zevk ve para işidir. ama gerçekleri gözardı etmek için uğraşmak ancak FAN ların işidir. yani benim tezimi çürütmeye çalışmakla toyota fanı olduğunuzuda belirtmiş oluyorsunuz. saygı duyarım. aracın iyi yönleri kötü yönleri her ortamda tartışılır. ama yan yatsaydı çamura batsaydı satış rekorları kırardı kalite süper 140 la viraja gir gibi söylemler pek doğru olmaz.

    aracın şu anda bayide kalmamış olması ile ilgili birşeyler söylemek isterim.
    yeğenim doğuş grubunda çalışıyor.
    yeni çıkan aracın kalmaması ile ilgili küçük bir tüyo vereyim size.
    bayilere satsınlar diye kasım ayında 10 ar tane araç verilirse evet kalmaz. versin 150 şer araç bakalım neler kalıyor ?
    seat ateca da durum aynen böyleydi. ekim ayı bayi kotası 5 er araç. ufff çok sattı dedi herkes. araç yok. sipariş almıyorlar dedi millet. gerçekleri kimse bilmiyorki :)

    en güzel sonuç nerede çıkar biliyormusunuz. suv sınıfının aralık ayı satış rakamları açıklandığında. aylık bazda duster veya qashqai yi geçen suv görürseniz haber verin :) çok sevdiğim tiguanı yakıtından dolayı alamadım. atecayıda fiyat politikasını beğenmediğim için almadım. iyikide almamışım. jettadan sonra passat la tanışmış oldum :)

    lütfen yanlış anlamayın ortam tartışma ortamı. aynı fikirde olsak tartışma ortamı olmaz zaten. açıkça fikirlerimizi beyan edip tartışalım diye burdayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    dizel en dolu juke 86 bin (juke ile kıyaslayana)
    dizel sky pack juke 73 bin
    benzinli QQ sky pack 87 bin (QQ ile kıyaslayana)
    1.5 dci QQ sky pack 96 bin fiyat alındı
    en boş chr 86 bin
    bunlar liste fiyatları. nissan bişeyler daha yapar :)
    aksesuar kıyaslayanlara nissanların hepsinde cam tavan olduğunu belirteyim.

    F/P aracı görünürde nissanlar.
    yani chr yi fiyat performans değilde fan ları alıyor anladığım kadarıyla.

    alana hayırlı olsun
    kullanana Allah kaza bela göstermesin
    birşeyi ima etmek için değil sadece kendi düşüncelerimi belirtmek için yazmak istedim

    İsteyen juke isteyen QQ alır farklılık arayan Toyota markasına inancı olan da CHR alır. Ötv 2017 öncesi devreye girmese idi CHR en çok satan suv araç olabilirdi Kasım 15 de satışa sunulmasına rağmen kasım aralık ayı rekor satış yapabilirdi. Fakat hem şimdilik Hybrid Chr nin satışa sunulmayışı hem de ötv de ki gereksiz artış satışları yavaşlatacaktır. CHR için sadece toyota fanları alıyor komik olur....Hayatında hiç Toyota otomobili olmayan bir sürü insan var CHR almak isteyen ya da alan.... CHR ı test edin sadece sıkışık trafikte değil, bayır performansını test edin, 140 km hızla viraja girin (tabi bayi izin verirse :) ) .. CHR ağırlık merkezi dengesi, bağımsız süspansiyon başarısı ve turbo motor özellikleri ile zaten üstün bir araç. Eksik bulduğumuz şeyler yok mu... var tabi 40 kez yazdık burda dile getirdik...

    toyotaya inancı olan toyotanın fanıdır zaten.
    sadece fanları alır demek niye yanlış olsun ki. kendiniz söylemişsiniz inancı olan diye.
    ben toyota fanı değilim. nissanında fanı değilim. ben VW fanıyım. toyotaya inancım olmadığı için fanı değilim.
    fan demekteki kastımız şu. zaten toyota kullanan yada daha önce toyota kullanmış olan ve memnun olan kişiler "toyota yaptıysa iyi yapmıştır" diye düşündüğü için fan oluyorlar otomatikman ve alıyorlar.
    aynı şeyi vw sahipleride yapıyor. bende yapıyorum. passat yeni kasa çıkarsın sipariş listesinde en üstlerde olur ismim.
    motor konusunda ve viraj kabiliyeti konusunda tartışmaya girmem. çünkü trafik kuralları dahilinde araç kullanıyorum. CHR isterse virajı 200 le alsın. beni ilgilendirmez. bayırda hangi arabaya binerseniz binin gitmem demez. 86 model renault 12 var köyde. gelin onunla bile deneyelim isterseniz. artık hiçbir üretici kötü araba yapmıyor ve aracı götürmeyecek motor koymuyor. bi zaman birkaç firma yaptı sonra pişman oldu :)
    motor özellikleri bakımından söyliyim
    chr 1.2 turbo 114 hp 185 nm ortalama yakıt 5.9 lt
    QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım)

    şunu anlamanızı istedim sadece. araç F/P aracı değil. araç sadece fanlarına hitap edebilecek türde bir araç. satış rekorları filanda kıramaz. yan yattı kıramaz çamura battı kıramaz. bahaneler bu gerçeği değiştirmez.

    alana almak isteyene tabiiki saygı duyarım. araç işi zevk ve para işidir. ama gerçekleri gözardı etmek için uğraşmak ancak FAN ların işidir. yani benim tezimi çürütmeye çalışmakla toyota fanı olduğunuzuda belirtmiş oluyorsunuz. saygı duyarım. aracın iyi yönleri kötü yönleri her ortamda tartışılır. ama yan yatsaydı çamura batsaydı satış rekorları kırardı kalite süper 140 la viraja gir gibi söylemler pek doğru olmaz.

    aracın şu anda bayide kalmamış olması ile ilgili birşeyler söylemek isterim.
    yeğenim doğuş grubunda çalışıyor.
    yeni çıkan aracın kalmaması ile ilgili küçük bir tüyo vereyim size.
    bayilere satsınlar diye kasım ayında 10 ar tane araç verilirse evet kalmaz. versin 150 şer araç bakalım neler kalıyor ?
    seat ateca da durum aynen böyleydi. ekim ayı bayi kotası 5 er araç. ufff çok sattı dedi herkes. araç yok. sipariş almıyorlar dedi millet. gerçekleri kimse bilmiyorki :)

    en güzel sonuç nerede çıkar biliyormusunuz. suv sınıfının aralık ayı satış rakamları açıklandığında. aylık bazda duster veya qashqai yi geçen suv görürseniz haber verin :) çok sevdiğim tiguanı yakıtından dolayı alamadım. atecayıda fiyat politikasını beğenmediğim için almadım. iyikide almamışım. jettadan sonra passat la tanışmış oldum :)

    lütfen yanlış anlamayın ortam tartışma ortamı. aynı fikirde olsak tartışma ortamı olmaz zaten. açıkça fikirlerimizi beyan edip tartışalım diye burdayız.

    Sizin gibi seviyeli olsun insanlar her türlü konuyu tartışırız. Aylarca golf alsam mı almasam mı arada derede kaldım, makyaj gelecek mi gelmeyecek mi multimedya desteği değişecek mi değişmeyecekmi derken 2016 mart ayında ilk CHR fotoğrafları ortaya çıktığında takibe aldım ve zor bir kararla ilk üretim araçlardan bir tanesi aldım. Yani şu anda golf sahibi olabilirdim...
    chr 1.2 turbo 114 değil 116 hp 185 nm tork ortalama yakıt 5.9 lt QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm tork ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım) demişsiniz. Yanlız QQ da cvt şanzımanda tork 165 e düşüyor.. 0-100 hızlanma da 12.9 saniye çıkıyor. Şanzıman konusunda nissan QQ forumunu takip ediyorum hiç iç açıcı şeyler söylenmiyor. Toyota vw grup gibi bir satış politikası yok siparişle çalışmıyor. Benim aracı satın aldığım bayide 36 araç vardı hepsinin 3 gün içinde satıldığını söyledi bayi yalan da olabilir ama teslimatlara şahit oldum. Toyota son yıllarda müşterileri üzüyor müşteri odaklı olmaktan çıkmaya başladılar ama sevsek de sevmesek de dünyanın en çok satan markası 5 yıldır kolay bir şey olmasa gerek. eğer QQ 2018 de çıkacak yeni kasasında müşteri beklentilerine karşılık veremezse yeni rakipleri ile birlikte işi oldukça zor görünüyor. QQ ya rakip olarak yeni peugeot 3008 i CHR dan daha kuvvetli görüyorum..CHR herkese hitap etmiyor ama 3008 çok başarılı olmuş..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 28 Kasım 2016; 17:15:59 >




  • Bu aracın hybrid koşulları nedir
  • Cam tavan olmamasi bence buyuk eksiklik olmuş.Bugün trafikte yanimdan gecti guzel araba gercekten.Ilk defa yolda gordum.Tercih kişiye gore degisir ama boyle araclara cam tavan olmali mutlaka ferahlik versin iceriye diye düşünuyorum.Dış hatlar guzel.Son cikan araclar cok guzel insan zor karar veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bende aracı uzun sayılabilecek bir süre için kullandım. 1.2 Turbo CVT modeli ile Antalya şehir içi
    arada kapatmalı ve basmalı ortalama 7.5 litre tüketim verisi yakaladım. Oldukça iyi bir değer.

    Lastik sesi yok.
    Süspansiyonlar biraz sert ama konforlu
    Direksiyon hissizliğine ben şahit olmadım
    CVT ve 1.2t motor uyumu güzel
    Sürüş pozisyonu beklediğimden yüksek.
    tasarım oldukça dikkat çekici
    Diz ve baş mesafesi beklediğimden iyi
    malzeme kalitesi iyi
    virajlarda yol tutuş çok iyi (yükseklik sebebiyle yana yatma durumu yok)

    Negatif yönlerine gelirsek,
    Bagaj küçük
    Rüzgar sesi 100-110 dan sonra var
    Cam tavan opsiyonu yok
    Arka camlar küçük, ben sorun etmedim ancak başkası için can sıkıcı olabilir.

    Bayideki stok dosyasına bizzat kendim baktım. 35-40 adet aracın hepsi satılmış.
    Bayide araç yok. Aralık 3. haftası gelecek araçlar henüz sisteme yüklenmemiş belki
    ordan bulabiliriz dedi arkadaş. Satış temsilcisi eski bir arkadaşım. Abi peynir
    ekmek gibi sattık araç yok diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 29 Kasım 2016; 1:24:2 >




  • Merhaba arkadaşlar,

    3008 daha pahalı olmasına rağmen niye 3008 forumu daha canlı? C-HR'nin çok satıldığından bahsediliyor ancak forumun canlı olmamasının sebebi şu olabilir mi? ;

    C-HR konusu şu şekilde açılmış; Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> Toyota C-HR 2016 (Türkiye' de üretim) / Fiyatlar Açıklandı

    3008'in ise şu şekilde; Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Peugeot >> YENİ PEUGEOT 3008 ANA KONU.fiyatlar ilk sayfada

    Demek istediğim C-HR'nin konusunun yeri çok alt başlıklar içeriyor. Bu bir kıstas olabilir mi sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi silversmith -- 29 Kasım 2016; 2:4:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: racerant

    Bugün bende aracı uzun sayılabilecek bir süre için kullandım. 1.2 Turbo CVT modeli ile Antalya şehir içi
    arada kapatmalı ve basmalı ortalama 7.5 litre tüketim verisi yakaladım. Oldukça iyi bir değer.

    Lastik sesi yok.
    Süspansiyonlar biraz sert ama konforlu
    Direksiyon hissizliğine ben şahit olmadım
    CVT ve 1.2t motor uyumu güzel
    Sürüş pozisyonu beklediğimden yüksek.
    tasarım oldukça dikkat çekici
    Diz ve baş mesafesi beklediğimden iyi
    malzeme kalitesi iyi
    virajlarda yol tutuş çok iyi (yükseklik sebebiyle yana yatma durumu yok)

    Negatif yönlerine gelirsek,
    Bagaj küçük
    Rüzgar sesi 100-110 dan sonra var
    Cam tavan opsiyonu yok
    Arka camlar küçük, ben sorun etmedim ancak başkası için can sıkıcı olabilir.

    Bayideki stok dosyasına bizzat kendim baktım. 35-40 adet aracın hepsi satılmış.
    Bayide araç yok. Aralık 3. haftası gelecek araçlar henüz sisteme yüklenmemiş belki
    ordan bulabiliriz dedi arkadaş. Satış temsilcisi eski bir arkadaşım. Abi peynir
    ekmek gibi sattık araç yok diyor.


    Güzel bir değerlendirme olmuş... Bagaj için ve arka camın küçüklüğü için yapılabilecek bir şey yok fakat bu rüzgar sesi konusunda birşeyler yapılabilir diye düşünüyorum. Muhtemelen bu rüzgar sesini ön yan camın küçük bölmesinden alıyor benim anladığım kadarıyla servise gittiğimde bundan bahsedeceğim cam kaplama süngerlerini ve plastiğini değiştirirlerse bu rüzgar sesinin azaltılabileceğini düşünüyorum. Aracı satın alanlar servislere rüzgar sesini rapor etsinler ki bu konuda toyota bir düzeltme yapsın.. Araçta kaliteli malzeme var bu kadar rüzgar sesi normal değil kesinlikle düzeltilebilir diye düşünüyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 29 Kasım 2016; 8:54:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgtucel

    Bende tek soru işareti arka taraf.



    Arkada Diz mesafesi ve baş mesafesi nasıl? ( Boy kilo oranınızla söylerseniz kendime göre kiyaslayabilirim.)



    Arka taraf çok karanlık oluyor mu?

    1.70 boyum var, arka tarafa oturdum arka cam gırtlağımın seviyesine geldi alt çizgisi. Baş mesafesi benim boyumda birine problem olmaz arkası dar değil gömük. Hatta diz mesafeside genişti baya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    dizel en dolu juke 86 bin (juke ile kıyaslayana)
    dizel sky pack juke 73 bin
    benzinli QQ sky pack 87 bin (QQ ile kıyaslayana)
    1.5 dci QQ sky pack 96 bin fiyat alındı
    en boş chr 86 bin
    bunlar liste fiyatları. nissan bişeyler daha yapar :)
    aksesuar kıyaslayanlara nissanların hepsinde cam tavan olduğunu belirteyim.

    F/P aracı görünürde nissanlar.
    yani chr yi fiyat performans değilde fan ları alıyor anladığım kadarıyla.

    alana hayırlı olsun
    kullanana Allah kaza bela göstermesin
    birşeyi ima etmek için değil sadece kendi düşüncelerimi belirtmek için yazmak istedim

    İsteyen juke isteyen QQ alır farklılık arayan Toyota markasına inancı olan da CHR alır. Ötv 2017 öncesi devreye girmese idi CHR en çok satan suv araç olabilirdi Kasım 15 de satışa sunulmasına rağmen kasım aralık ayı rekor satış yapabilirdi. Fakat hem şimdilik Hybrid Chr nin satışa sunulmayışı hem de ötv de ki gereksiz artış satışları yavaşlatacaktır. CHR için sadece toyota fanları alıyor komik olur....Hayatında hiç Toyota otomobili olmayan bir sürü insan var CHR almak isteyen ya da alan.... CHR ı test edin sadece sıkışık trafikte değil, bayır performansını test edin, 140 km hızla viraja girin (tabi bayi izin verirse :) ) .. CHR ağırlık merkezi dengesi, bağımsız süspansiyon başarısı ve turbo motor özellikleri ile zaten üstün bir araç. Eksik bulduğumuz şeyler yok mu... var tabi 40 kez yazdık burda dile getirdik...

    toyotaya inancı olan toyotanın fanıdır zaten.
    sadece fanları alır demek niye yanlış olsun ki. kendiniz söylemişsiniz inancı olan diye.
    ben toyota fanı değilim. nissanında fanı değilim. ben VW fanıyım. toyotaya inancım olmadığı için fanı değilim.
    fan demekteki kastımız şu. zaten toyota kullanan yada daha önce toyota kullanmış olan ve memnun olan kişiler "toyota yaptıysa iyi yapmıştır" diye düşündüğü için fan oluyorlar otomatikman ve alıyorlar.
    aynı şeyi vw sahipleride yapıyor. bende yapıyorum. passat yeni kasa çıkarsın sipariş listesinde en üstlerde olur ismim.
    motor konusunda ve viraj kabiliyeti konusunda tartışmaya girmem. çünkü trafik kuralları dahilinde araç kullanıyorum. CHR isterse virajı 200 le alsın. beni ilgilendirmez. bayırda hangi arabaya binerseniz binin gitmem demez. 86 model renault 12 var köyde. gelin onunla bile deneyelim isterseniz. artık hiçbir üretici kötü araba yapmıyor ve aracı götürmeyecek motor koymuyor. bi zaman birkaç firma yaptı sonra pişman oldu :)
    motor özellikleri bakımından söyliyim
    chr 1.2 turbo 114 hp 185 nm ortalama yakıt 5.9 lt
    QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım)

    şunu anlamanızı istedim sadece. araç F/P aracı değil. araç sadece fanlarına hitap edebilecek türde bir araç. satış rekorları filanda kıramaz. yan yattı kıramaz çamura battı kıramaz. bahaneler bu gerçeği değiştirmez.

    alana almak isteyene tabiiki saygı duyarım. araç işi zevk ve para işidir. ama gerçekleri gözardı etmek için uğraşmak ancak FAN ların işidir. yani benim tezimi çürütmeye çalışmakla toyota fanı olduğunuzuda belirtmiş oluyorsunuz. saygı duyarım. aracın iyi yönleri kötü yönleri her ortamda tartışılır. ama yan yatsaydı çamura batsaydı satış rekorları kırardı kalite süper 140 la viraja gir gibi söylemler pek doğru olmaz.

    aracın şu anda bayide kalmamış olması ile ilgili birşeyler söylemek isterim.
    yeğenim doğuş grubunda çalışıyor.
    yeni çıkan aracın kalmaması ile ilgili küçük bir tüyo vereyim size.
    bayilere satsınlar diye kasım ayında 10 ar tane araç verilirse evet kalmaz. versin 150 şer araç bakalım neler kalıyor ?
    seat ateca da durum aynen böyleydi. ekim ayı bayi kotası 5 er araç. ufff çok sattı dedi herkes. araç yok. sipariş almıyorlar dedi millet. gerçekleri kimse bilmiyorki :)

    en güzel sonuç nerede çıkar biliyormusunuz. suv sınıfının aralık ayı satış rakamları açıklandığında. aylık bazda duster veya qashqai yi geçen suv görürseniz haber verin :) çok sevdiğim tiguanı yakıtından dolayı alamadım. atecayıda fiyat politikasını beğenmediğim için almadım. iyikide almamışım. jettadan sonra passat la tanışmış oldum :)

    lütfen yanlış anlamayın ortam tartışma ortamı. aynı fikirde olsak tartışma ortamı olmaz zaten. açıkça fikirlerimizi beyan edip tartışalım diye burdayız.

    Sizin gibi seviyeli olsun insanlar her türlü konuyu tartışırız. Aylarca golf alsam mı almasam mı arada derede kaldım, makyaj gelecek mi gelmeyecek mi multimedya desteği değişecek mi değişmeyecekmi derken 2016 mart ayında ilk CHR fotoğrafları ortaya çıktığında takibe aldım ve zor bir kararla ilk üretim araçlardan bir tanesi aldım. Yani şu anda golf sahibi olabilirdim...
    chr 1.2 turbo 114 değil 116 hp 185 nm tork ortalama yakıt 5.9 lt QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm tork ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım) demişsiniz. Yanlız QQ da cvt şanzımanda tork 165 e düşüyor.. 0-100 hızlanma da 12.9 saniye çıkıyor. Şanzıman konusunda nissan QQ forumunu takip ediyorum hiç iç açıcı şeyler söylenmiyor. Toyota vw grup gibi bir satış politikası yok siparişle çalışmıyor. Benim aracı satın aldığım bayide 36 araç vardı hepsinin 3 gün içinde satıldığını söyledi bayi yalan da olabilir ama teslimatlara şahit oldum. Toyota son yıllarda müşterileri üzüyor müşteri odaklı olmaktan çıkmaya başladılar ama sevsek de sevmesek de dünyanın en çok satan markası 5 yıldır kolay bir şey olmasa gerek. eğer QQ 2018 de çıkacak yeni kasasında müşteri beklentilerine karşılık veremezse yeni rakipleri ile birlikte işi oldukça zor görünüyor. QQ ya rakip olarak yeni peugeot 3008 i CHR dan daha kuvvetli görüyorum..CHR herkese hitap etmiyor ama 3008 çok başarılı olmuş..

    teşekkür ederim. bilmukabele...
    nissan ın otomatik vitesleri ne yazıkki sorunlu. 2014 modellerde çok değişim yapıldığını duymuştum.
    toyota ile ilgili 1.4 dizellerinde sıkıntı olduğu söyleniyordu bir ara. ama toyota genel politika olarak yenilikçi olmadığı için türkiyede çok müşteri kaybetti. özellikle kasa güncelliğini yitiren corolla. yaris artık yollarda neredeyse hiç görmüyorum. corollanın rakibi jetta civic gibi araçlar daha baskın oldu satış konusunda. buda iç piyasada toyotaya çok yaramadı. şimdiki yeniliğide hybrid yerine 1.6 dizel olsa satış konusunda çok rahatlayacaktı.
    maalesef ki halkımız hybrid konusunda elektrikli otomobil konusunda henüz birşeyleri aşmış değil. sadece bilinçli bir kesim var bu konuyla ilgilenen. bir çok tanıdığım beni arayıp 1.2 motor bu arabayı çekermi gibi sorular soruyor halen(daha önce 1.2 tsi dsg jetta sahibiydim). yani 1.2 motoru kabul edemedik daha. bmw nin 3 silindirine laf sokmaya çalışanlarımız var halen. bu durumda bir piyasaya sahipken 1.8 hybrid motoru sadece bilinçli kesim alacaktır. buda satış başarısı getirmez toyotaya. nitekim honda civic hybrid te , renault fluance ze de aynı durumu yaşadı. hatta derinderenin yaptığı elektrikli corollaları çok beğendim çok başarılı olmuş gerçekten. ama piyasamız kabul edemiyor maalesef.
    chr 1.2 konusunda biraz hareketli olacak. fakat yakıtı kabul edilebilir seviyedemi ? kullanan siz olduğunuz için bu konuda neler yaşadığınızıda paylaşırsanız sevinirim.
    1.4 tsi dsg passat kullanıyorum. ortalama yakıtım 6 litre olmuyor. yani benim kullanım şeklim ile aracımın şehir içi olarak verilen rakamı benim ortalama rakamımın üstünde kalıyor.

    QQ 2018 de çıkaracağı modelle teknolojik olarak birçok yenilik yapacak. ama otomatik vites konusu halen muallak. fakat geçmişten gelen başarısı yeni modeldede ilk etapta seçim sebebi olacaktır. sonrası ne olur araç çıktığı zaman göreceğiz :)
    3008 i bizzat görmedim. ama kağıt üzerindeki veriler iyi. ayrıca 1.6 dizel otomatik seçeneği onu gözde bir araç haline getirecektir. çünkü 1.6 dizel otomatikte QQ dışında rakibi yok gibi. onunda yüzü eskidi. peugeot birde 6R şanzıman ile otomatik vites olayını çözmüş görünüyor.

    golf yerine chr tercih etmenizden yenilikçi tasarımları sevdiğiniz anlaşılıyor. ben biraz daha gelenekçiyim diyebilirim. ilk gelen arabalardan birini gidip almanız benim için biraz çılgınca. kumarı severim ama kağıtları ben dağıtırsam :) belli başlı modeller dışında gelir gelmez alacağım bir araba olacağını sanmıyorum. yani çok beğenirsem jettanın yenisini çıkmadan alırım. veya passatın yeni kasasına sipariş veririm. ama vw yeni bir crosover çıkartıyor gel al dediklerinde gidip alamam. vw bile olsa risk benim için.
    maaşlı çalışan biriyim ve araba benim için sermaye. sermayemden birşeyler kaybetmeyi göze alamam...

    ilk fırsatta satış rakamları belli olduğunda paylaşırsanız sevinirim. merakla takip ettiğim bir konu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki


    quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking


    quote:

    Orijinalden alıntı: nabaki

    dizel en dolu juke 86 bin (juke ile kıyaslayana)
    dizel sky pack juke 73 bin
    benzinli QQ sky pack 87 bin (QQ ile kıyaslayana)
    1.5 dci QQ sky pack 96 bin fiyat alındı
    en boş chr 86 bin
    bunlar liste fiyatları. nissan bişeyler daha yapar :)
    aksesuar kıyaslayanlara nissanların hepsinde cam tavan olduğunu belirteyim.

    F/P aracı görünürde nissanlar.
    yani chr yi fiyat performans değilde fan ları alıyor anladığım kadarıyla.

    alana hayırlı olsun
    kullanana Allah kaza bela göstermesin
    birşeyi ima etmek için değil sadece kendi düşüncelerimi belirtmek için yazmak istedim

    İsteyen juke isteyen QQ alır farklılık arayan Toyota markasına inancı olan da CHR alır. Ötv 2017 öncesi devreye girmese idi CHR en çok satan suv araç olabilirdi Kasım 15 de satışa sunulmasına rağmen kasım aralık ayı rekor satış yapabilirdi. Fakat hem şimdilik Hybrid Chr nin satışa sunulmayışı hem de ötv de ki gereksiz artış satışları yavaşlatacaktır. CHR için sadece toyota fanları alıyor komik olur....Hayatında hiç Toyota otomobili olmayan bir sürü insan var CHR almak isteyen ya da alan.... CHR ı test edin sadece sıkışık trafikte değil, bayır performansını test edin, 140 km hızla viraja girin (tabi bayi izin verirse :) ) .. CHR ağırlık merkezi dengesi, bağımsız süspansiyon başarısı ve turbo motor özellikleri ile zaten üstün bir araç. Eksik bulduğumuz şeyler yok mu... var tabi 40 kez yazdık burda dile getirdik...

    toyotaya inancı olan toyotanın fanıdır zaten.
    sadece fanları alır demek niye yanlış olsun ki. kendiniz söylemişsiniz inancı olan diye.
    ben toyota fanı değilim. nissanında fanı değilim. ben VW fanıyım. toyotaya inancım olmadığı için fanı değilim.
    fan demekteki kastımız şu. zaten toyota kullanan yada daha önce toyota kullanmış olan ve memnun olan kişiler "toyota yaptıysa iyi yapmıştır" diye düşündüğü için fan oluyorlar otomatikman ve alıyorlar.
    aynı şeyi vw sahipleride yapıyor. bende yapıyorum. passat yeni kasa çıkarsın sipariş listesinde en üstlerde olur ismim.
    motor konusunda ve viraj kabiliyeti konusunda tartışmaya girmem. çünkü trafik kuralları dahilinde araç kullanıyorum. CHR isterse virajı 200 le alsın. beni ilgilendirmez. bayırda hangi arabaya binerseniz binin gitmem demez. 86 model renault 12 var köyde. gelin onunla bile deneyelim isterseniz. artık hiçbir üretici kötü araba yapmıyor ve aracı götürmeyecek motor koymuyor. bi zaman birkaç firma yaptı sonra pişman oldu :)
    motor özellikleri bakımından söyliyim
    chr 1.2 turbo 114 hp 185 nm ortalama yakıt 5.9 lt
    QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım)

    şunu anlamanızı istedim sadece. araç F/P aracı değil. araç sadece fanlarına hitap edebilecek türde bir araç. satış rekorları filanda kıramaz. yan yattı kıramaz çamura battı kıramaz. bahaneler bu gerçeği değiştirmez.

    alana almak isteyene tabiiki saygı duyarım. araç işi zevk ve para işidir. ama gerçekleri gözardı etmek için uğraşmak ancak FAN ların işidir. yani benim tezimi çürütmeye çalışmakla toyota fanı olduğunuzuda belirtmiş oluyorsunuz. saygı duyarım. aracın iyi yönleri kötü yönleri her ortamda tartışılır. ama yan yatsaydı çamura batsaydı satış rekorları kırardı kalite süper 140 la viraja gir gibi söylemler pek doğru olmaz.

    aracın şu anda bayide kalmamış olması ile ilgili birşeyler söylemek isterim.
    yeğenim doğuş grubunda çalışıyor.
    yeni çıkan aracın kalmaması ile ilgili küçük bir tüyo vereyim size.
    bayilere satsınlar diye kasım ayında 10 ar tane araç verilirse evet kalmaz. versin 150 şer araç bakalım neler kalıyor ?
    seat ateca da durum aynen böyleydi. ekim ayı bayi kotası 5 er araç. ufff çok sattı dedi herkes. araç yok. sipariş almıyorlar dedi millet. gerçekleri kimse bilmiyorki :)

    en güzel sonuç nerede çıkar biliyormusunuz. suv sınıfının aralık ayı satış rakamları açıklandığında. aylık bazda duster veya qashqai yi geçen suv görürseniz haber verin :) çok sevdiğim tiguanı yakıtından dolayı alamadım. atecayıda fiyat politikasını beğenmediğim için almadım. iyikide almamışım. jettadan sonra passat la tanışmış oldum :)

    lütfen yanlış anlamayın ortam tartışma ortamı. aynı fikirde olsak tartışma ortamı olmaz zaten. açıkça fikirlerimizi beyan edip tartışalım diye burdayız.

    Sizin gibi seviyeli olsun insanlar her türlü konuyu tartışırız. Aylarca golf alsam mı almasam mı arada derede kaldım, makyaj gelecek mi gelmeyecek mi multimedya desteği değişecek mi değişmeyecekmi derken 2016 mart ayında ilk CHR fotoğrafları ortaya çıktığında takibe aldım ve zor bir kararla ilk üretim araçlardan bir tanesi aldım. Yani şu anda golf sahibi olabilirdim...
    chr 1.2 turbo 114 değil 116 hp 185 nm tork ortalama yakıt 5.9 lt QQ 1.2 turbo 115 hp 190 nm tork ortalama yakıt 5.6 lt (QQ ile kıyasladığınız için yazdım) demişsiniz. Yanlız QQ da cvt şanzımanda tork 165 e düşüyor.. 0-100 hızlanma da 12.9 saniye çıkıyor. Şanzıman konusunda nissan QQ forumunu takip ediyorum hiç iç açıcı şeyler söylenmiyor. Toyota vw grup gibi bir satış politikası yok siparişle çalışmıyor. Benim aracı satın aldığım bayide 36 araç vardı hepsinin 3 gün içinde satıldığını söyledi bayi yalan da olabilir ama teslimatlara şahit oldum. Toyota son yıllarda müşterileri üzüyor müşteri odaklı olmaktan çıkmaya başladılar ama sevsek de sevmesek de dünyanın en çok satan markası 5 yıldır kolay bir şey olmasa gerek. eğer QQ 2018 de çıkacak yeni kasasında müşteri beklentilerine karşılık veremezse yeni rakipleri ile birlikte işi oldukça zor görünüyor. QQ ya rakip olarak yeni peugeot 3008 i CHR dan daha kuvvetli görüyorum..CHR herkese hitap etmiyor ama 3008 çok başarılı olmuş..

    teşekkür ederim. bilmukabele...
    nissan ın otomatik vitesleri ne yazıkki sorunlu. 2014 modellerde çok değişim yapıldığını duymuştum.
    toyota ile ilgili 1.4 dizellerinde sıkıntı olduğu söyleniyordu bir ara. ama toyota genel politika olarak yenilikçi olmadığı için türkiyede çok müşteri kaybetti. özellikle kasa güncelliğini yitiren corolla. yaris artık yollarda neredeyse hiç görmüyorum. corollanın rakibi jetta civic gibi araçlar daha baskın oldu satış konusunda. buda iç piyasada toyotaya çok yaramadı. şimdiki yeniliğide hybrid yerine 1.6 dizel olsa satış konusunda çok rahatlayacaktı.
    maalesef ki halkımız hybrid konusunda elektrikli otomobil konusunda henüz birşeyleri aşmış değil. sadece bilinçli bir kesim var bu konuyla ilgilenen. bir çok tanıdığım beni arayıp 1.2 motor bu arabayı çekermi gibi sorular soruyor halen(daha önce 1.2 tsi dsg jetta sahibiydim). yani 1.2 motoru kabul edemedik daha. bmw nin 3 silindirine laf sokmaya çalışanlarımız var halen. bu durumda bir piyasaya sahipken 1.8 hybrid motoru sadece bilinçli kesim alacaktır. buda satış başarısı getirmez toyotaya. nitekim honda civic hybrid te , renault fluance ze de aynı durumu yaşadı. hatta derinderenin yaptığı elektrikli corollaları çok beğendim çok başarılı olmuş gerçekten. ama piyasamız kabul edemiyor maalesef.
    chr 1.2 konusunda biraz hareketli olacak. fakat yakıtı kabul edilebilir seviyedemi ? kullanan siz olduğunuz için bu konuda neler yaşadığınızıda paylaşırsanız sevinirim.
    1.4 tsi dsg passat kullanıyorum. ortalama yakıtım 6 litre olmuyor. yani benim kullanım şeklim ile aracımın şehir içi olarak verilen rakamı benim ortalama rakamımın üstünde kalıyor.

    QQ 2018 de çıkaracağı modelle teknolojik olarak birçok yenilik yapacak. ama otomatik vites konusu halen muallak. fakat geçmişten gelen başarısı yeni modeldede ilk etapta seçim sebebi olacaktır. sonrası ne olur araç çıktığı zaman göreceğiz :)
    3008 i bizzat görmedim. ama kağıt üzerindeki veriler iyi. ayrıca 1.6 dizel otomatik seçeneği onu gözde bir araç haline getirecektir. çünkü 1.6 dizel otomatikte QQ dışında rakibi yok gibi. onunda yüzü eskidi. peugeot birde 6R şanzıman ile otomatik vites olayını çözmüş görünüyor.

    golf yerine chr tercih etmenizden yenilikçi tasarımları sevdiğiniz anlaşılıyor. ben biraz daha gelenekçiyim diyebilirim. ilk gelen arabalardan birini gidip almanız benim için biraz çılgınca. kumarı severim ama kağıtları ben dağıtırsam :) belli başlı modeller dışında gelir gelmez alacağım bir araba olacağını sanmıyorum. yani çok beğenirsem jettanın yenisini çıkmadan alırım. veya passatın yeni kasasına sipariş veririm. ama vw yeni bir crosover çıkartıyor gel al dediklerinde gidip alamam. vw bile olsa risk benim için.
    maaşlı çalışan biriyim ve araba benim için sermaye. sermayemden birşeyler kaybetmeyi göze alamam...

    ilk fırsatta satış rakamları belli olduğunda paylaşırsanız sevinirim. merakla takip ettiğim bir konu.

    Toyota CHR 1.2 turbo uzun yolda çok gaza basmas isen 100 km de 5.5 - 6 litre yakıyor.(uzun yol yaptım) Şehir içinde 7-8 litre arası yine gaz tepkimelerine dikkatli olunursa... Şanzıman konusnda kafam çok rahat çünkü toyota nın 10 yıldır cvt şanzımanları arıza vermiyor belki 5 araba da falan sorun olmuştur onlar da yağ koyulmadan fabrikadan çıkan araç falandır heralde. Toyota CHR da motor şanzıman uyumu CVT şanzımanlarda yüksek tork zor bir durum olmasına rağmen çok başarılı test etmenizi öneririm...Toyota CHR ile yeni bir sayfa açıyor bence başarı gelecektir. Hybrid konusu muamma çünkü artık otomobil firmaları büyük yatırımları direkt elektrikli araçlara yapıyorlar toyota da bu konuda girişime başladığını duyurdu.Mercedes 10 milyar euro yatırım yaptığını duyurdu elektrikli araçlar için..... Tesla Amerika'da çok iyi gidiyor satın almalar gerçekleştiriyor.. Avrupa'da CHR fırtına gibi esiyor ve fiyatları da diğer rakiplere göre hiç de ucuz değil çoğu ülkede QQ den pahalı satılıyor..... Risk almak bence vw almak... eğer dsg şanzıman ile alıyorsanız bence dünyanın en büyük riski :) Amerika'da 10 yıl garanti ile satılan DSG ülkemizde 2 yıl garanti ile büyük tehlike.. CHR da kullanılan şanzıman bir dsg kadar hızlı olmasa da isteklerinize anında karşılık verebiliyor.. CHR ın 100 km hızdan sonra rüzgar sesi vermesi talihsizlik bu durumun giderilmesi gerekiyor.. Satış rakamları konusunda fabrika dan yeterince araç alamadıklarından yakınıyor Toyota bayileri... 2017 için 10.000 adetin üstünde istese de satamayacak çünkü fabrika yoğun talepten Türkiye'ye 10-12 bin adetlik satış vermiş durumda... (CEO öyle diyor) Kasım 15 te satışa başlayan CHR için kasım ayı faturalanmış satış rakamı sanırım 1000 adet civarı olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zamaneking -- 29 Kasım 2016; 15:43:15 >




  • Araç gayet güzel, hiç *ok atmaya gerek yok. Kasti yapılan yorumları es geçiniz.

    Bu yükseklikte bu sınıfta tüm araçlarda hemen hemen rüzgar sesi var ama az ama çok.
    Bundan dolayı kendinizi üzmenize gerek yok. Ha mesela bizim şirkette bir adet ML350 var onda ses yok
    O kadar paraya olmasın zaten....

    Bugün bir adet C-HR giriş donanımı arkadaşıma aldık 1.2T otomatik 4x2. Sırada iki kişi vardı vazgeçersek diye bekliyorlardı.

    Bende şu an takipteyim. Bulurlarsa değerlendirmeyi düşünüyorum. Diamon Premium otomatik 4x2 için yazıldım sıraya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 29 Kasım 2016; 20:14:25 >
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Burası çok hareketli olmasa da bayiler hareketli istediğin aracı bulmak zor....Şimdi araç yok dedikçe müşteriye.... almak için daha da iştahlanacak insanlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamaneking

    Burası çok hareketli olmasa da bayiler hareketli istediğin aracı bulmak zor....Şimdi araç yok dedikçe müşteriye.... almak için daha da iştahlanacak insanlar..

    Aman diyeyim hocam. Tutulsun tabii ki de. Yeni bir inceleme videosu;

    https://www.youtube.com/watch?v=um_avw13cn0
  • silversmith S kullanıcısına yanıt
    Torpido açma yerini hakikaten gece bulmak zor oraya fosforlu bir sticker yapıştıracağım.. Bu testte arka diz mesafesi dar diyor da kendi yarma gibi onu hiç söylemiyor sürücü koltuğunu en geriye çekersen tabi arka dar gibi gelir :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • racerant kullanıcısına yanıt
    CHR satın almak için sıra falan var demeyin şimdi VW Ve HONDA fanları burayı basar aman haa!!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.