Şimdi Ara

C-Elysee, 301, Linea, Accent Era, Sandero Stepway, Symbol Hakkında (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
3.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu yazacaklarıma belki şaşıracaksınız ama MB CLS ve BMW 6 serisinin crash testleri bulunmuyor ve bu araçlar türkiye de min 400.000 TL'den başlıyor.
    Konuya gelecek olursak Citroën'i öneririm yakıtı inanılmaz düşük, konforu yeterli, linea da kullandım C-Elysee de ama ben şansımı C-Elysee'den yana kullanırdım. Neden 301 değil dersen de Citroën'in daha hoş görünmesidir. Eraların piyasası nedi hiç bilmiyorum kullanmadım. Symbol ve Dacia zaten listenin dışında tutulmalı.

    Eski ve yeni araçların çarpışma testini karşılaştırmak doğru ise buyrun sizi videoyu izlemeye davet ediyorum.

    https://youtu.be/fPF4fBGNK0U

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Merhaba arkadaşlar;
    Başlıktaki araçlar Türkiye gibi pazarlar için tasarlanmış ucuz ekonomik araçlar.
    Az yakmaları, parçalarının ucuz olması ve Sandero hariç hepsinin sedan olmasından dolayı halkımız tarafından oldukça sevilen araçlardır.
    Taksiciler ve şirketlerde bu araçları fazlasıyla tercih etmektedirler.

    Fakat; olayı güvenlik olarak ele alırsak Euroncap da 301, C-elysee ve Sanderonun çarpışma testi var. Onlarda 3 yıldızlar. Yani 98 yılında tasarlanmış bir Golf bir Astradan daha kötüler...

    ...'den sonrasını okumadım, 98 yılındaki Ncap standartlarıyla günümüz standartlarının aynı olduğunu düşünüyor arkadaş, neredeyse 20 sene olmuş
  • Yorumda bulunan herkese çok teşekkür ederim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x



    Sağol hocam şükür iyiyiz.

    Fazla görünmeme sebebim konuda da belirttiğim gibi eskilerden kimse kalmadı ve teknik bilgi içeren konu yok artık forumda.
    Çevirip çevirip eski konuları okuyorum.

    Galiba sende biraz şikayetçisin kimse alıntı yapmasın yazmışsın İşte birazda bu sebep.

    Çok teşekkürler yorum için.

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland


    Hocam beni kırmayıp yazdığın için çok teşekkürler. Sana aynı şeyleri biraz tekrarlatıyorum ama kusura bakma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhani


    quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Bu tenekeleri alacağınıza aynı fiyatlara 6-7 yaş büyükte olsa c segmenti temiz araçlara bakın. Tr gibi geri kalmış veya gelişmekte olan pazarlara üretilen bu araçların c segmentindeki global modeller düzeyinde umursanmadığı para kazanmak için yapılan "kaktırılan" araçlar olduğu açıktır. Size değer vermeyen, sizi umursamayıp adam yerine koymayan firmaların bu tarz araçları aşırı derecede mide bulandırıyor. Mümkün olduğunca uzak durulması taraftarıyım.

    +1000
    Herkes sizin fibi düşünse şu ülkede 1 tane dacia, symbol c elyse vs satılmaz.

    +1000 çok saçma olmuş hocam. Bahsi geçen iyi araçlar ucuz olsun bizlerde alalım yani. Ben c sınıfı olsun diye 6-7 yaş büyük km li araca binmek istemiyorum mesela. Herkes niye böyle düşünmek zorunda anlamadım yani. İki sene yeni sembol kullandım içi geniş bagajı geniş hiç sıkıntı çıkarmadı ve hemende sattım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yargicc kullanıcısına yanıt
    Herkesin kendi görüşü. Ben 2-3 gün symbol kiraladım ve gerçekten benim gözümmde araba değil. Çok rahat söylerimki benim o sırada kullandığım 6 yaşındkai octaviam 100 basar benim gözümde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayhani -- 22 Eylül 2016; 21:28:20 >
  • insideman kullanıcısına yanıt
    Bildigim kadariyla söylim

    Linea : benim icin temsil eden tek sey sirket araci :D

    Accent Era : Cok az yakiyor kasasina gore bence (1.5dizel icin konusuyorum) motor cok hizli cok rahat 180-190 yapabilirsiniz ama frenler okadar saglam degil

    Stepway / Symbol ; Renault kotu araba derler donup dolasip gene bu arabayi alirlar yakitlari cok acayip dusuk motorlari dayanaklı ama kaporta olarak bunlari söylemem

    Esp bazen virajli yerlerde bi anlik hatada hizli girip frene dokundugunda diger tarafa atinca arkayi tam tersi kontra verince toparlamak icin arabayi dengeye sokmaya calisiyor Etkisi tabiki büyük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden fiat linea 2015 model pop 1.3 95 hp araç sahibi şimdi ford focus trendx 1.6 tdci 95 hp 2016 model araç sahibi olarak size söyleyeceğim 40.000 tl civarı fiyatıyla (10.000 km ikinci el) linea alınır kesinlikle. vergi avantajı ,dizel,esp standart , bagaj genişliği ile ...



    Ha 75.000 civarı para verirseniz(ikinci el 10.000 km civarı) ford focus için

    -daha az yol sesi

    -daha zevkli motor ve araç sürüşü(6.vites ve cc)

    -daha fazla güvenlik

    -daha fazla konfor



    Bunların maliyeti 35.000 lira yani bir linea parası.



    35.000- 40.000 civarı paraya gözün kapalı linea alın ama esp li olan modelden.Rakipleri Symbol,301,c-elysee , era dan daha iyi hepsini kullanmış olarak biri olarak söylüyorum.



    Linea aldığınızda önyargılarınızı yıkacak ama çevrenizdekilerin saçma sapan önyargıları ile karşılaşacaksınız.



    10 yıllık 100.000 km üstü arabaları örnek vererek bunu alaydın diyecekler.



    Yeni her zaman daha iyidir açık ve net. Yorulmuş lpg takılı bir araç yerine dizel candır.



    Aklınıza takılan bir şey olursa cevaplarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 0 araçlarda güzel kampanyalar var. Ziyaret etmekte fayda var

    http://www.vasitam.com/0-89faiz-20ay-30-000tl-0km-yetkili-citroen-bayii+690.html
  • Başlığa bütün tel maşa işçi sınıfı araçları yazmışsın. Hepsi de son derece güvensiz araçlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.