Bu ülkede doğru işler yapanı her zaman taşlamışlardır. Hiç şaşmamıştır. Adamlar çıktı geldi fabrika kuruyoruz Türkiye'nin otomobili olacağız dediler, yerli markamızdan bile daha uyguna satmaya çalışıyorlar. Yine de yaranamadılar bu aziz millete... Derken tabi mübalağa yapıyorum. Kafasının içinde kıvrımlı beyin olan her vatandaş ya kapora verdi ya aldı araçlardan birini zaten... Bir kaç şuursuz, piyasa nedir, ekonomi nedir bilmeyen bakkal çırağı yorumlarda bulunuyor sadece... Bayide araba yok. |
BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun'dan çok özel açıklamalar‼️ (2. sayfa)
-
-
Araca hakkından fazla 550.000 tl ödemek nasıl bir his sen onu anlat.
-
1 milyar dolardan fazla eden onbinlerce dönüm arsayı bedava verdin adamlara.
Fabrika çalışanlarından 10-15 sene maaş kesintisi, sigorta primi almayacaksın.
Fabrikadan 10-15 yıl elektrik vergisi, su vergisi, stopaj almayacaksın.
Heriflere bi ülkeyi teslim etmediğin kaldı, Avrupa'da 16.000$'a sattığı arabayı sana 38.000$'a satıyor.
Ne anlatıyorsun akboy sen?
-
İlk fırsatta tesla junıperla byd bayısıne gecmıs olsuna gıdecegım.
teslanın alda gel kampanyasını başlatmış bulunmaktayım buda benım kanpanyam
Elon musk a selamlar. Görmüş adamın halı başka oluyormus.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartalaraz -- 26 Ocak 2025; 15:33:48 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Delifisek.TuxAraca hakkından fazla 550.000 tl ödemek nasıl bir his sen onu anlat.
Sen ne öneriyorsun? Aldığın arabayı söyle de hangisi mantıklıymış konuşalım.
Fare dağa küsmüş, dağın haberi olmamış. Bu mantıksızlıkla vw, pejo, mercedes neden almanya fransa fiyatlarıyla Türkiye'de araba satmıyor demiyor musun?
Devletimiz neden Chery uygun fiyatla araç satarken birden bire yüzde 40 vergi getirdi de satışları bitirdi, demiyor musun?
-
BYd riskli bir marka çinli ve yeni 2.el kaygısı gibi çok önemli
bir coğrafya için bunlar çöp olacak paralar demek.
bunu herkes göze alamaz..
-
Ben diyorumki Chery kadar vergi kargıya rağmen arabayı Çinden ucuza satarken, BYD niye üzerine 550.000 tl daha koydu.
Sen de diyorsun ki, parası olan konuşsun.
Yüzsüzlüğün, arsızlığın bu kadarına da pes.
Tesla ve cherry dünya pazarı ile aynı paraya satıyorlar.
BYD neden devletten aldığı teşviği cebine atıyor, senin buna eyvallah demen için parayı havadan kazanıyor olman lazım...
Devletin neyi neden yaptığı ile kafa yormayı bırakalı çok oldu. Kesin vatandaşın faydasına olmayan bir şeydir.
Bütün sosyal medya ayağa kalkmış, sen hala devletimizin bir bildiği vardır modundasın.
Hayırdır ?
-
Devleti yaşat ki, insan yaşasın.
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi.
Boş muhabbetleri bırakın alan memnun satan memnun tasası size mi düştü...
2300 den 1850 ye indirdiler fiyatı yine yaranamadılar... siz gidin polo alın o fiyata, megane falan alın...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
BYD hakkında diyecek bir şey bulamıyorum, büyük ihtimal 5 10 sene araç satıp piyasadan çekilmeyi düşünüyorlar gibi. Cherry , mg de teşvik belgesi alırlarsa onlara da bakmak lazım. Cherry o kadar vergiye rağmen cidden fiyatını ucuz tutmak için uğraşıyor helal olsun diyoruz. BYD ise geldiği gibi lokmalar indireyim düşüncesinde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben muafiyet henüz yok da fiyatlar o yüzden bu kadar yüksek sanıyordum. Bunlar Fahiş karlar ile fabrikayı da bedavaya getirme derdinde anlaşılan.
Bu şartlar altında ne alırım ne aldırırım. Arabanın kalitesi- yürürü umurumda değil.
-
Aynı şekilde Chery veya MG buraya gelse idi, Byd ile benzer fiyatlamalar olacaktı, pazarın fiyatlama düzeyine bakıp ona göre bir ayarlama yapıp, teşviği ceplerine indireceklerdi. Çin'in kendi anakarasından doğrudan ithal ürünlerde izlediği fiyat politikası ile başka bir bölgede yatırım yapıp uyguladığı fiyatlar her zaman farklı olur, bu asıl otomotiv sektörü dışında böyle.
Çin'den gelirken bedavaya kapış kapış giden, yerli üretime geçince fiyatları uçan Xiaomi'lerden Oppo'lardan nasıl ayılmadı insanlar bunu pek anlamıyorum açıkcası.
Bu adam resmen "işini yapıyor" diye linçleniyor iki gündür. sanki suç işlemiş, insanları zorla kazıklamış, Byd'yi daha doğmadan öldürmüş, satışları yerlerde sürünen bir markaya dönüştürmüş gibi yorumlar. birileri sosyal medyada çıktı 4 işlem yaptı, topladı çıkardı çarptı bir fiyat ilan etti, herkes de koyun gibi peşinden gitti. Firma kendi stratejisine göre asıl kendi hesap kitabını, pazar fiyat dinamiklerini, yatırımlarını, kârlılığını, kendine açılan bu teşvik kapısını, her unsuru göz önüne alan bir fiyat belirleyip, üstüne bir de güzel de satış yapınca çıldırıyor şimdi bu insanlar.
Akıl edemiyor ki devlet bu teşviği verirken, neden önünü arkasını hesaplamadı, neden bir taban veya tavan fiyat uygulaması konuşulmadı, kazanılan teşviğin değerlendirilmesi ile ilgili doğru bir mukavele yapılmadı veya devlet özellikle mi bunu istedi? Yok, bu avantajı değerlendiren özel teşebbüse sinirleniyor adam. yahu kendisi aynı firmada aynı pozisyonda olsa belki daha da yüksek bir fiyat koyacak hedeflerini gerçekleştirmek için.
Tek yapacağınız şey "almamak". almayacaksınız, tepki koyacaksınız. medeni ve kollektif bilinci yüksek toplumlar böyle yaparlar. Ancak deli gibi satıldığı, talep aldığı başarılı oldukları sürece, doğru bir fiyat ortaya koymuşlar demektir. yüksek kârlılıkla, iyi satışlar yapıyorlar ve bu sabah akşam linçlenen adam da nokta atışı fiyatlama yapmış demektir, bu kadar basit ve açık, şuna bir türlü insanların kafası basamadı.
Ama bu konuda en çok hoşuma giden, takkesi düşüp keli görünen "Avrupa kanımızı emdi, Avrupa arabalarına ölüm, Çin'liler gelip bizi kurtaracak oley" diyen sevimli cahiller. inanılmaz tatmin edici onların ağlamalarını izlemek :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X