Bu servis konusu ne yazıkki teslada da var, basit bir hasar için aylarca bekleyenleri biliyorum. Servis ağı sıkıntısı da var, çoğu aracı İstanbul a götürüp sorunu gidermek durumunda kalıyorlar. Bu arada Teslayı beğeniyorum sadece eleştirmek için yazmıyorum gerçekleri de söylemek lazım. BYD almasaydım düşünürdüm, hatta şuan bile düşünürüm ama haziran -temmuz teslimli görünüyor fiyat ne olacak emin olamıyorum. Togg daki gibi kapora iadesi de yok, küçük bir donanımla fiyat 2.5 a çıkıyorken zam veya kur artışı yaşanırsa 50 bin den olmak yada 2.5 için borca girmek durumu oluşur o yüzden riske giremiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
BYD Atto 3 Alıcıları ve Kullanıcıları (31. sayfa)
-
-
Hakısın otopilotu gözden kaçırarak yazmışım, diğeri sonradan alınabiliyor bu güzel bir durum. Teslayı seviyorum ama şuanki taleplere göre temmuz dan önce teslimi zor ve bu arada yaşanacak kur artışı veya zam aracı üst dilime sokabilir bu durumda 50 binden olmak veya 2.5 seviyelerine katlanmak durumu ortaya çıkabilir o yüzden ben şahsen risk edemem. Kendi aracımdan oldukça memnunum en büyük sorunu güncelleme gelmemesi ve uygulama yüklenememesi yoksa çok keyifli bir araç Atto 3.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kamerayı aldınız mı ? Bende düşünüyorum ama içinden kablo çıkıyor mu onu da arıca almak mı lazım bilemedim. Bazıları çıkıyor sadece kamera yeterli derken bazı arkadaşlar çıkmıyor almak kazım diyor alsak da tesisatı nasıl geçireceğiz ı da ayrı muamma olacak. Bugün aparatla takıldığı bölümü söküp bakmayı düşünüyorum umarım vardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Herkese merhabalar,
Aracım yaklaşık 18.500 km ye geldi ve 20.000 de servis bakımına girecek diye biliyorum.
Servis bakımına giren arkadaş var mı?
Hangi işlemler yapılıyor ve servis ücreti konusunda bilgi verebilir misiniz.
Teşekkürler.
-
Merhaba hocam, benim araç da 9000 km ye geldi. Ben de bu sorunun cevabını merak ediyorum.
Ekranda, en başından itibaren ortalama tüketim değeriniz nedir?
-
Merhaba,
En baştan beri yaptığım tüketim 17,2 şu an.
Ama şehirdışı da yaklaşık 8-9.000 km yapmışımdır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar,
Bende 3-4 aydır kullanıyorum şuan 16,5 civarı gösteriyor ama 400'leri hiç göremedim.
SIM kart ile ilgili bir gelişme oldu mu BYD tarafında? Yada yeni bir güncelleme yapıldı var mı servislerde yapılacak?
-
Uzun dönem bu aracı kullananlar.
Yaşadığınız kronik veya değil sorunlar nelerdir?
Togg'a bakınca insanların canı burnunda, sizde durum nedir acaba?
-
Uzun dönem sayılmaz ama 6 ay oldu memnunuz şu ana kadar ailece kulanıyoruz herhangi bir sorun yaşamadık, havadan güncelleme özelliği gelecek denmişti onu bekliyorum.
aracı çok daha uzun dönem kullanmaya karar verdik, yeni bir araç aldığımızda da bu ikinci araç olarak kalsın diye düşünüyoruz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Togg almaya niyetlendim, 13k lık telegram grubunda o kadar çok sorun okudum ki gözüm korktu açıkçası.
Atto3, Togg a göre sorunsuz görüntü vermekte, ama telegram grubu da dhforum sayfası da çok aktif değil.
Herhalde sorun olmayınca kimse de birşey yazmıyor :)))
Atto3ün kampanyası var, 2.el Togg almak yerine sıfır atto3 alma durumum da var.
Ama kararsız kaldım. Togg daha çok hoşuma gidiyor, ama sorunları ve servis sıkıntısı da cabası.
Atto3ün de sonu ne olacak o belli değil. firma işleri ağırdan alıyor, firmanın ne yapacağını anlayabilsem ona göre ön alırdım. sonuçta tek atımlık kurşunumuz var.
-
Şöyle yorum yapabilirim esasında Byd Türkiye getiren ALJ otomotiv Toyota’yı da getiren onlar herhangi bir destek sorunu olacağını düşünmüyorum.
Byd firma olarak en büyük olmayı amaçlıyor. Yeni fabrikalar açmayı planlıyorlar. Bu tarafta da bana göre sorun olmaz diye düşünüyorum.
tahminlerim bu yönde tabi zaman gösterecek.
Çin’li ev ler için çıkan tebligattan dolayı getirdikleri araçlar ile kaldılar yeni araç gelemedi (ben esasında seal planlıyordum ama olmadı) dolayısıyla çok araç satılmadı ve devamı gelmeyince talepte çok olmadı ama şu andaki fiyat bence gayet iyi.
Togg olayında benim çekincelerim; verimliliği düşük, rüzgar direnci yüksek, nmc pil ve ısı pompalı termal yönetim sisteminin olmaması oldu.
sizin bahsettiğiniz satış sonrası sorunlar da maalesef yeni üretilen araçlarda oluyor ama önemli olan sorun olunca müşteriye verilen hizmetteki kalite ve hız tabi ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Selamlar arkadaşlar, yaklaşık 2 hafta önce Kar otomotivden aracımı teslim aldım. Öncelikle aracı alan kullanan herkese hayırlı olsun, Allah kazadan beladan uzak tutsun. Servis yüzü görmesin kimse :)
Aracı haziranın ilk haftası aldım. Araçla ilgili OTA yayınlanmıştı avrupada fakat Türkiye için yayınlanmamıştı. Eğer güncel OTA yayınlanmışsa henüz benim aracımda da yer almıyor. Ara ara Wifi ile aracı online hale getirip yazılım kontrolü yapıyorum fakat bir değişiklik yok maalesef.
Aracı alırken Hyundai IONIQ 5 ile arasında kalmıştım fakat BYD Blade bataryası tercihimi etkileyen büyük bir unsur oldu. Ayrıca ev-database.org a baktığınızda en çok ziyaret edilen 3.araç güncel durumda. Blade bataryanın en güzel yanı diğer arkadaşların da paylaştığı gibi 0-100 komple sizin isteğinize amade. Yani istediğiniz noktada şarj edebiliyor oluşunuz ayrıca güvenlik.
Araçla ilgili yaşadığım tüketim verileri hep şehir içine ait ve istanbulda kullanmaktayım 75km lik bir yol yaptım ve bu 12kwh toplam tüketim ile klima 20, fan 1 seviyesinde tek yolcu ile tamamladım. Fakat bu yolculuğun ilk 35km'si adaptif hız sabitleyicisini kullanarak yaptım. Kalanını ise kendim kullandım.
Adaptif hız sabitleyicisi ne yazık ki benim için biraz hayal kırıklığı yarattı. Öncelikle durduğunda otomatik kalkmasını tuşla veya gaz pedalı ile yapabiliyoruz ancak bunu otomatik yapmasını açıkcası isterdim. İkincisi de öndeki araçla olan mesafe. Akan trafikte bırakılan mesafe gerçekten iyi fakat dur kalklı bir yoğunlukta en düşük aralıkta bile çok ciddi derecede mesafe bırakıyor. Bundan dolayı da çok fazla arka sürücülerden korna sesleri yükselebiliyor. Bu durum yeni güncelleme ile düzelir mi bilgim yok. Redditte okuduğum mesajlarda bununla ilgili bir güncelleme görmedim fakat bir umudum var.
Rejenerasyon sistemine de değinmek istiyorum. Hyundai de i-Pedal olarak adlandırdığı tek pedal kullanımı mevcut ve kullanıcıları neredeyse freni hiç kullanmadıklarını iddia ediyor. Ne yazık ki deneyimleyemedim fakat BYD Atto 3 için mevcut High seviye çok yetersiz geliyor. High seviyesinin bile az frenleme yapması yazılımsal da olabilir Blade batarya ile ilgili de olabilir. Bu kısım ile ilgili kafam biraz karışık çünkü rejenerasyon işlemi sırasında açığa çıkan enerjiyi depolarken bir kısıtlama olabilir mi sorusu var aklımda.
Öndeki motor kısmına neden bir kablo için ufak alan bırakmamışlar cidden akıl alır gibi değil. Bagaj kapağını kaldırıp altından o kabloyu alıp koymak bazen işkence. Yük varsa hele daha da işkence. Sorduğumda ise mevzuat gereği olmadığını söyledi satıcı. Tesla o yönden nasıl bu durumu aşmış garip.
Aracın premium hissiyatı çok yüksek ve gerçekten çizgileri ve hatları çok başarılı. Tasarımsal olarak bakan dönüp tekrar bir bakıyor. Lansman rengi mavi fakat canlı görünce kırmızıyı tercih ettim :) Zevk meselesi tabii.
Araçla ilgili yazdığım olumsuz görünenler aslında benim kendi takıldığım konular. Genel anlamda çok başarılı bir araç ve fiyatını cidden hak ettiğini düşünüyorum. İnşallah BYD türkiyeye yatırımını arttırır, maliyetler düşer ve EV araçlar artar.
Son olarak ise merak ettiğim acaba BYD ilerde bize batarya extend etme imkanı verir mi? Teorik olarak mümkün olan bu işlem 75kwh'li bir batarya miktarı çok çok daha güzel olabilirdi. Umarım yapılır :)
-
Kaput altına şöyle bir ürün buldum fakat Türkiye'de bunu satan bir yer var mı bulamadım. Ayrıca araç için negatif bir etki yaratır mı o kısımdan da emin değilim.
ebayBYD ATTO 3 Frunk/Froot RHD Front Trunk Storage in Stock | eBayhttps://www.ebay.com.au/itm/375149651527 -
Ben de bu parçayı gördüm hatta montaj videosu bile vardı.
Sanırım avrupadaki araçlarda bu parça ile satış yapılıyormuş.
Niye yok diye sorulduğunda motor kısmının havalandırması ve ısı pompasının düzgün çalışması için o açıklık var diye de bit açıklama yapılmış.
öyle ise avrupada niye parça ile satılsın? biraz havada kalan bir durum. ama sorun olmayacaksa bu parça kullanılması güzel bişey.
-
Türkiye de bulma şansımız var mı acaba? Denk geldiniz mi?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İki araç hakkında da herhangi bir bilgim yok. Hangisi sorunlu, hangisi daha az sorunlu bilemem. Ama şikayet durumu ve konu canlılığı birazda satış adetleri ile de alakalı.
Mayıs ayında;
T10x 4140 adet
Atto 3 42 adet satmış.
Bence bahsettiğiniz durumu bu şekilde de değerlendirmek lazım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
En büyük sorun ne biliyormusunuz çinli araçlarda ki belirsizlik.. Devlet adamları dövmekten beter etti dolayısı ile umarım olmaz ama Byd dahil diğerleri çekip gitmez.. Atto 3 güzel araç ama servis konusunda sıkıntısı büyük.. Ve böyle giderse dahada büyük olacak.. Togg hiç olmazsa yerli, burada fabrikası var yedek parça ve servis konusunda sıkıntı yaşamazsın. Atto 3 için daha nekadar destek alırız muamma.. En basitinden şunu göz ardı etmemek lazım 1 ocaktan beri ülkeye Birtane bile tam elektrikli BYD Araç girmedi giremiyor.. Şu anda satılan Atto 3 ler kasım aralık ayında gelen araçlar sonrası yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhabalar,
Bu %40 lık vergi sonrası çinden ciddi bir tepki geldi çinde bir misilleme yapmaya hazırlanıyor. Bu extra vergi olayını abd ve ab de yapacağıda konuşuluyor. Bizde ki vergi kararının F-16 anlaşmasında karşılıklı imza atılmasından hemen ertesi günü gelmesi de garip bir tesadüf olarak duruyor. AB tarafındaki vergi kararından sonra VW, Mercedes ve Renault group tan itiraz geldiği söyleniyor. Bu firmaların çinde büyük bir pazarı var ve hammadde, yedek parça gibi bir çok kalemde çin'e bağımlılar.
Çinli firmalar TR den veya AB den çekileceğini düşünmüyorum ama burada ki yavaşlık bence distribütor kısmında ellerini yavaş tutan kısım burası gibi duruyor. Eğer %40 lık vergi hayata geçerse uzaktan güncelleme ve servis konuları çok sıkıntıya girecektir. TOGG'un ne kadar sorunları olursa olsun yedek parça ve güncelleme gibi avantajları fiyat performans olarka BYD'nin gereisinde olsa da TOGG'u daha cazip kılıyor.
Bizim gibi BYD kullanıcılarının korkuları umarım gerçek olmaz, gerçekten güzel araç her bakımdan(Yağmur sensörü konusu hariç :) ).
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X