|
Bildirim
BMW, Rolls Royce gibi firmalar halihazırda 400V mimarisini kullanıyor. Çinliler sayesinde avrupalılar donanım koymaya başladı. Düne kadar D sınıfta bile cruise control koymayı çok gören alman devleri vardı
|
400V sunan diğer şirketler utanır mı? Sanmam
Şuan çoğu Avrupalı amerikalı şirketler Çinliler teknoloji geliştirmesin diye dua ediyorlardir. Çünkü onların hızına yetişemiyorlar. Tıpkı Applenin 25, samsungun 45W sunmaları gibi. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feerrroooo -- 5 Mart 2025; 7:34:29 > |
|
BYD ve Çinli otomobil üreticilerin batarya ile ilgili yeni teknolojilerini her okuyuşumda ister istemez borsadaki DOAS, FROTO, TOASO gibi hisselerin geleceğini sorgular hale geldim. Ve şuna karar verdim ki borsadaki otomotiv hisselerine yatırım yapmak mantıklı değil. Çin bu sektörü çok zorluyor. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
bataryayı büyütüp menzili uzatmaktansa şarj hızını yükseltip 5-10 dk şarjla 300-400km gidecek şekilde planlamak çok daha sağlıklı olabilir. en azından 800v mimarinin Elon Musk ın dediği akülerde 12v yerine 48v sistemin yaygınlaşması gerekir. |
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
BYD sahibi 10 sene sonra bataryayı değiştirmek istese yeni nesil uzun menzilli bataryaları kullanabilir mi? yoksa iphone gibi daha üst modele mi mecbur bırakırlar milleti |
|
|
|