|
Bildirim

|
BMW, Rolls Royce gibi firmalar halihazırda 400V mimarisini kullanıyor. Çinliler sayesinde avrupalılar donanım koymaya başladı. Düne kadar D sınıfta bile cruise control koymayı çok gören alman devleri vardı
|
|
400V sunan diğer şirketler utanır mı? Sanmam
Şuan çoğu Avrupalı amerikalı şirketler Çinliler teknoloji geliştirmesin diye dua ediyorlardir. Çünkü onların hızına yetişemiyorlar. Tıpkı Applenin 25, samsungun 45W sunmaları gibi. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feerrroooo -- 5 Mart 2025; 7:34:29 > |
|
_____________________________
|
|
|
BYD ve Çinli otomobil üreticilerin batarya ile ilgili yeni teknolojilerini her okuyuşumda ister istemez borsadaki DOAS, FROTO, TOASO gibi hisselerin geleceğini sorgular hale geldim. Ve şuna karar verdim ki borsadaki otomotiv hisselerine yatırım yapmak mantıklı değil. Çin bu sektörü çok zorluyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
...
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Phenom II X4 940, Asus M3A78T (790GX), 2x2 GB DDR2-800 ,Samsung 2333SW 23"", Sapphire Ati HD6870 1GB, 160 Gb Intel X25-M SSD ve SCYTHE Silent Box içinde 3,5" Western Digital 750 Gb 5400 rpm sessiz HDD, 16 Mb önbellek , Lian-li PC-C32 Fanları kısılmış Kasa, Be-Queit 450 Watt güç kaynağı, Samsung DVD-RW Gümüş ön yüz, Microsoft Sidewinder X6, Cyber Snippa Intelliscope fare, SONY KDF-E50A11E 50" 3LCD HDTV, 2x Saitek P3000 Gamepad Scythe Zipang soğutucu
|
|
bataryayı büyütüp menzili uzatmaktansa şarj hızını yükseltip 5-10 dk şarjla 300-400km gidecek şekilde planlamak çok daha sağlıklı olabilir. en azından 800v mimarinin Elon Musk ın dediği akülerde 12v yerine 48v sistemin yaygınlaşması gerekir. |
|
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black // _______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
|
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
JUPİTER ve yörüngesindeki tüm UYDULARI ve doğal kaynakları ,madenleri Türkiye&#39;nindir . DH
Eski Üyelerin Mekanı... 2005 Üyesi. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
u/BerkanEngineer
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
JUPİTER ve yörüngesindeki tüm UYDULARI ve doğal kaynakları ,madenleri Türkiye&#39;nindir . DH
Eski Üyelerin Mekanı... 2005 Üyesi. |
|
|
BYD sahibi 10 sene sonra bataryayı değiştirmek istese yeni nesil uzun menzilli bataryaları kullanabilir mi? yoksa iphone gibi daha üst modele mi mecbur bırakırlar milleti |
|
_____________________________
|
|
|
|