Şimdi Ara

Buji: NGK mı BOSCH mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
43.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Teknolojisini iyi incelemek lazım.

    Ben de OEM ile devam ederim.

    Ne fark yaratabilir ki??
  • yakıt bitince hesabını tekrar yapacağım ama, bariz şekilde çok yaktığımı hissediyorum.
  • Vw motorlarında bujilerin 30 binde değişmesi önerilir ve gereklidir.

    Araçlarda orijinal olarak ngk çıkıyor diye biliyorum, en azından benim leonda ngk vardı.

    Ama dikat edin piyasada fake ngklar mevcut, orijinal ngk bujiler bosh marka bujilerden daha iyidir ancak doğru buji takılmışsa çok da fark etmez.

    NGK nın 2008 sonrası 1.6 hitler motor için önerdiği buji şudur:

    http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=22

    şunlar da aracınızda sıkıntısız çalışacak bujiler (orjinal olması kaydı ile)

    http://tr.sparkplug-crossreference.com/convert/NGK_PN/BKUR6ET10

    Keyifli sürüşler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kimiferhat -- 18 Haziran 2014; 0:21:23 >




  • yahut yakıtla ne alakası var. bujı ateşler ya da ateşlemez 10 kıvılcım çaksa ne olur tek kıvılcım çaksa ne olur. benzın her şekılde yanacaktır. eğer ateşlemeyıp de kaçırıyorsa elbet yakar. ancak daha sıfır takılan bosch bujının kaçıracağını tahmın etmıyorum
  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Biraz geç oluyor ama. Kıvılcımı hangi açıyla attığı ne şiddetle attığı tırnak aralığı dahi önemli. Hatta pratikte az ama toride belirgin olrak bujilerin aynı hizada olması dahi olumlu yönde etkiler yakıtı çekişi verimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu piyasada orijinal bulabiliyorsan inan hiç fark etmez

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.