Şimdi Ara

Buji: NGK mı BOSCH mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
43.730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2009 Jetta 1.6 model lpgli arabamın yağ bakımını yaptırırken usta bujilerin ölü olduğunu söyledi.
    Bende kaliteli birşey tak deyince Bosch f7ltcr 1.00 mm 3 tırnaklı bujilerden taktı.

    üstündeki buji ise WV-Audi logolu NGK101000033AA yazılı bujilerden.
    yol bilgisayarımdan gördüğüm kadarıyla 1 litre kadar fazla yakar oldum.
    Sizce bu durum normal midir?
    Ortada başka bir sorun mu var?

    orjinali
     Buji: NGK mı BOSCH mu?

    yeni takılan
     Buji: NGK mı BOSCH mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero01 -- 15 Haziran 2014; 16:25:35 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Buji: NGK mı BOSCH mu?

    Bir aracın verimliliği, bujilerin kalitesine bağlıdır. NGK ve BOSCH, otomotiv endüstrisinde en çok güvenilen buji markaları arasındadır. İşte bu iki markanın artılarını ve eksilerini karşılaştıran bir kılavuz:

    NGK Bujileri:

    • Güvenilir Performans: NGK bujileri, üstün kaliteli malzemelerden üretilmiştir ve güvenilir ve uzun ömürlü performans sunar.
    • Geniş Ürün Yelpazesi: NGK, çok çeşitli araçlar ve motorlar için geniş bir buji yelpazesi sunar.
    • İleri Teknoloji: NGK, ateşleme performansını optimize eden iridyum ve platin gibi gelişmiş teknolojiler kullanır.

    BOSCH Bujileri:

    • OEM Kalitesi: BOSCH bujileri, birçok araç üreticisi tarafından orijinal ekipman olarak kullanılır ve orijinal performans standartlarını karşılar.
    • Dayanıklılık: BOSCH bujileri, aşırı sıcaklıklara ve titreşimlere dayanacak şekilde tasarlanmıştır.
    • Güçlü Ateşleme: BOSCH bujileri, güçlü ve tutarlı bir ateşleme sağlar ve motor verimliliğini artırır.

    Hangisini Seçmelisin?

    NGK ve BOSCH bujileri, farklı avantajlar sunar. Her ikisi de güvenilir markalardır ve aracının için en iyi bujiyi seçmek belirli ihtiyaçlarına ve tercihlerine bağlıdır.

    • Bütçe Dostu Seçim: Uygun fiyatlı bir seçenek arıyorsan NGK bujileri iyi bir seçim olabilir.
    • En Üst Düzey Performans: En iyi ateşleme performansını istiyorsan BOSCH bujileri daha iyi bir seçim olabilir.
    • Özgünlük: Orijinal ekipman kalitesi arıyorsan BOSCH bujileri senin için doğru seçimdir.

    Sonuç:

    İster NGK ister BOSCH bujileri olsun, aracın için yüksek kaliteli ve güvenilir bir seçenek seçtiğinden emin olabilirsin. Yukarıdaki kılavuzu göz önünde bulundurarak, ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayan ve aracının verimliliğini ve performansını en üst düzeye çıkaran doğru bujiyi bulabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    2009 Jetta 1.6 model lpgli arabamın yağ bakımını yaptırırken usta bujilerin ölü olduğunu söyledi.
    Bende kaliteli birşey tak deyince Bosch f7ltcr 1.00 mm 3 tırnaklı bujilerden taktı.

    üstündeki buji ise WV-Audi logolu NGK101000033AA yazılı bujilerden.
    yol bilgisayarımdan gördüğüm kadarıyla 1 litre kadar fazla yakar oldum.
    Sizce bu durum normal midir?
    Ortada başka bir sorun mu var?

    orjinali
     Buji: NGK mı BOSCH mu?

    yeni takılan
     Buji: NGK mı BOSCH mu?




    VW için bilemiyorum da sahibi olduğum Hyundai de önceki bujiler BOSCH olarak takılmıştı, son bakımda ustam Bujilerin NGK ile değiştirmemi tavsiye etti ve değiştirdik. Sonra yaptığım araştırmalarda HYUNDAİ nin NGK yı tavsiye ettiğini ve orjinal olarak bunları taktığını öğrendim. Bence orjinal buji neyse o takılmalı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    2009 Jetta 1.6 model lpgli arabamın yağ bakımını yaptırırken usta bujilerin ölü olduğunu söyledi.
    Bende kaliteli birşey tak deyince Bosch f7ltcr 1.00 mm 3 tırnaklı bujilerden taktı.

    üstündeki buji ise WV-Audi logolu NGK101000033AA yazılı bujilerden.
    yol bilgisayarımdan gördüğüm kadarıyla 1 litre kadar fazla yakar oldum.
    Sizce bu durum normal midir?
    Ortada başka bir sorun mu var?

    orjinali
     Buji: NGK mı BOSCH mu?

    yeni takılan
     Buji: NGK mı BOSCH mu?




    VW için bilemiyorum da sahibi olduğum Hyundai de önceki bujiler BOSCH olarak takılmıştı, son bakımda ustam Bujilerin NGK ile değiştirmemi tavsiye etti ve değiştirdik. Sonra yaptığım araştırmalarda HYUNDAİ nin NGK yı tavsiye ettiğini ve orjinal olarak bunları taktığını öğrendim. Bence orjinal buji neyse o takılmalı.
    ngk.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    ngk.

    Alıntıları Göster
    İkiside aynı görev aynı ömür ama ngk bi tık öndedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    2009 Jetta 1.6 model lpgli arabamın yağ bakımını yaptırırken usta bujilerin ölü olduğunu söyledi.
    Bende kaliteli birşey tak deyince Bosch f7ltcr 1.00 mm 3 tırnaklı bujilerden taktı.

    üstündeki buji ise WV-Audi logolu NGK101000033AA yazılı bujilerden.
    yol bilgisayarımdan gördüğüm kadarıyla 1 litre kadar fazla yakar oldum.
    Sizce bu durum normal midir?
    Ortada başka bir sorun mu var?

    orjinali
     Buji: NGK mı BOSCH mu?

    yeni takılan
     Buji: NGK mı BOSCH mu?




    üzeriden çıkan buji nin aynısını alsanız daha iyi olurdu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    2009 Jetta 1.6 model lpgli arabamın yağ bakımını yaptırırken usta bujilerin ölü olduğunu söyledi.
    Bende kaliteli birşey tak deyince Bosch f7ltcr 1.00 mm 3 tırnaklı bujilerden taktı.

    üstündeki buji ise WV-Audi logolu NGK101000033AA yazılı bujilerden.
    yol bilgisayarımdan gördüğüm kadarıyla 1 litre kadar fazla yakar oldum.
    Sizce bu durum normal midir?
    Ortada başka bir sorun mu var?

    orjinali
     Buji: NGK mı BOSCH mu?

    yeni takılan
     Buji: NGK mı BOSCH mu?




    üzeriden çıkan buji nin aynısını alsanız daha iyi olurdu
    tek tırnaklı lpg bujilerinin daha az yaktıgı ve verimli olduğu doğru muduur?
    yoksa şehir efsanesi midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    tek tırnaklı lpg bujilerinin daha az yaktıgı ve verimli olduğu doğru muduur?
    yoksa şehir efsanesi midir?

    Alıntıları Göster
    OEM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powermoon

    OEM

    Alıntıları Göster
    Fabrikanız neyi tavsiye ediyorsa o buji. Veya aynı teknik değerlere sahip başka marka buji. Ancak tırnak aralığıyla oynamayın. Kârlı çıkmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Fabrikanız neyi tavsiye ediyorsa o buji. Veya aynı teknik değerlere sahip başka marka buji. Ancak tırnak aralığıyla oynamayın. Kârlı çıkmazsınız.

    Alıntıları Göster
    Bosch bujiler nkgya göre daha kötü ateşlemeye ve daha çok yakıt harcamaya sebep olur bosch takmanız hata olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkke

    Bosch bujiler nkgya göre daha kötü ateşlemeye ve daha çok yakıt harcamaya sebep olur bosch takmanız hata olmuş

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle NGK hatta platinum serisi.
  • berkke kullanıcısına yanıt
    yanlış tip buji kullanılırsa evet... yoksa bosch bujiler o kadar da kötü değil...
  • zero01 kullanıcısına yanıt
    3 tırnaklı olmasından ziyade bosch'un lpgli araçlar için "platinum" serisi bujileri var... onlar daha uygun olurdu diye düşünüyorum... e-katalog açılmıyor şu anda; açılırsa sizin araca uygun buji bakabiliriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mortarxl

    3 tırnaklı olmasından ziyade bosch'un lpgli araçlar için "platinum" serisi bujileri var... onlar daha uygun olurdu diye düşünüyorum... e-katalog açılmıyor şu anda; açılırsa sizin araca uygun buji bakabiliriz.
    Artık almış bulundum. 100 km yol yaptım en az. geri verilmez oldu.
    Gerekirse tekrardan buji alıp bunları yedeğe çekeyim diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    Artık almış bulundum. 100 km yol yaptım en az. geri verilmez oldu.
    Gerekirse tekrardan buji alıp bunları yedeğe çekeyim diyorum.

    aracın orjinal bujisini alın
  • ngk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DOMIX

    ngk
    NGK daha iyidir.
    Ben bu cumartesi yetkili serviste taktırdum. NGK platin.
    Fiyat olarak Bosch dan pahalı. Tanesi 40 TL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    tek tırnaklı lpg bujilerinin daha az yaktıgı ve verimli olduğu doğru muduur?
    yoksa şehir efsanesi midir?

    bence doğru eski aracımda çif tırnaklı ve çok yakıyordu şimdikinde tek tırnaklı az yakıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    quote:

    Orijinalden alıntı: zero01

    tek tırnaklı lpg bujilerinin daha az yaktıgı ve verimli olduğu doğru muduur?
    yoksa şehir efsanesi midir?

    bence doğru eski aracımda çif tırnaklı ve çok yakıyordu şimdikinde tek tırnaklı az yakıyor

    Alıntıları Göster
    Japonlarda sanırsam genelde ngk kullanılıyor. Birdahaki buji değişiminde çift tırnaklı takmayı düşünüyorum bende. Ufakta olsa fark oluyormuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pi

    Japonlarda sanırsam genelde ngk kullanılıyor. Birdahaki buji değişiminde çift tırnaklı takmayı düşünüyorum bende. Ufakta olsa fark oluyormuş.

    Alıntıları Göster
    Benim bildiğim bu çok tırnaklı bujilerin yıllardır üfürme olduğu, hatta bir ara bilmem kaç tırnaklı bujilerin ekstra hp kazandırdığı söyleniyordu da balon çıkmıştı. Fabrika hangi numarayı tavsiye ediyorsa onu kullanmalı, yıllar önce yetkili servisin taktığı yanlış buji yüzünden, silindir yüzeyinin delindiğini auto bildin yaptığı uzun dönem yol testlerinde okumuştum aracı hatırlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Benim bildiğim bu çok tırnaklı bujilerin yıllardır üfürme olduğu, hatta bir ara bilmem kaç tırnaklı bujilerin ekstra hp kazandırdığı söyleniyordu da balon çıkmıştı. Fabrika hangi numarayı tavsiye ediyorsa onu kullanmalı, yıllar önce yetkili servisin taktığı yanlış buji yüzünden, silindir yüzeyinin delindiğini auto bildin yaptığı uzun dönem yol testlerinde okumuştum aracı hatırlamıyorum.

    +1

    dünyanın parasına sattıkları bujiler hep fos çıktı. Fos tan kastım belki bir derece iyileştirme yapmıştır ama vaad ettiği iyileştirmeler hayalden öte değil.

    fabrikasyon-orijinal bujiler en iyi randımanı verir her zaman.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.