Şimdi Ara

Bugün zorlu applede ne geldi başıma. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
13 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu kadar degisim yapilan cihazlar kimlere satiliyor. Belkide sizin ilk cihazinizda yine iade idi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Zig Zag kullanıcısına yanıt
    Eğer açmadan eve götürmüş olsaydınız bencede sorun çıkarırlardı iyi orda açmışsınız. Ayrıca sıfır kutudan buşekilde telefon çıkması bence böylesine kalite bir firmada kesinlikle ciddi sorun. Orda satıcı ben olsam yüzüm kızarırdı. Bu arkadaşın yaşadığıda ilk değil, ben gerçekten iphone 6 ile çok şaşırmaya başladım appleın kalitesi ile ilgili. Bence bu durumu mutlaka genel merkezlerinede bildirin yoksa bu vakkaların sayısı artacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İnternet alışverişlerinde koşulsuz 7 günde iade var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory


    quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Apple Storlardan alınanlarda çok fazla sorunlu ürün çıkıyor.
    iadeleri paketleyip geri satıyorlar galiba.

    Nasıl bir mantıktır bu?

    Kusura bakma ben biraz geri zekalıyım. Senin kadar ileri zekalı değilim.
    Herşeye rağmen forumlarda okuduğum kadarıyla kusurlu cihazların neredeyse hepsi Apple Stor ve AOS'dan alınmış cihazlar.
    _____________________________




  • Hocam kutusuyla birliktemi yeni cihaz getirdi yoksa sadece cihazımı değiştirdiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 HYUNDAI GETZ 1.5 CRDI VGT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Her markada hata olabilir, önemli olan firmanın hatayı nasıl çözdüğü.
    İnternetten alsanız da değişim yaptırabilirdiniz, sorun olmazdı.

    Adam sol üst köşesin de derin çizik vardı diyor..Daha sonra götürse teli görevli demezmi siz düşürmüş yada sürtmüş olabilirsiniz vs..sonuçta yazılımsal,home tuşu,ses tuşları yada ekranda bir sorun yok nasıl ispat edebilirdi zorludan çıkıp evde farketseydi çiziğin kendisinin yapmadığını biraz risk..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Her markada hata olabilir, önemli olan firmanın hatayı nasıl çözdüğü.
    İnternetten alsanız da değişim yaptırabilirdiniz, sorun olmazdı.

    Adam sol üst köşesin de derin çizik vardı diyor..Daha sonra götürse teli görevli demezmi siz düşürmüş yada sürtmüş olabilirsiniz vs..sonuçta yazılımsal,home tuşu,ses tuşları yada ekranda bir sorun yok nasıl ispat edebilirdi zorludan çıkıp evde farketseydi çiziğin kendisinin yapmadığını biraz risk..



    Risk ama tecrubelerime gore buyuk bir firmaysa sorun olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Her markada hata olabilir, önemli olan firmanın hatayı nasıl çözdüğü.
    İnternetten alsanız da değişim yaptırabilirdiniz, sorun olmazdı.

    Adam sol üst köşesin de derin çizik vardı diyor..Daha sonra götürse teli görevli demezmi siz düşürmüş yada sürtmüş olabilirsiniz vs..sonuçta yazılımsal,home tuşu,ses tuşları yada ekranda bir sorun yok nasıl ispat edebilirdi zorludan çıkıp evde farketseydi çiziğin kendisinin yapmadığını biraz risk..



    Risk ama tecrubelerime gore buyuk bir firmaysa sorun olmuyor.

    Risk olduğunu sizde kabul ediyorsunuz.Maalesef tecrübeler herkeze aynı şansı,imkanı tanımıyor..büyük firmalarda bazen şaşırtabilir..Konu sahibinin anlatmak istediği de bu bence.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAXSTAR

    İnternet alışverişlerinde koşulsuz 7 günde iade var.

    Apple Online Store sipariş alınan koşulsuz 14 gün içine iade hakkı var .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Her markada hata olabilir, önemli olan firmanın hatayı nasıl çözdüğü.
    İnternetten alsanız da değişim yaptırabilirdiniz, sorun olmazdı.

    Adam sol üst köşesin de derin çizik vardı diyor..Daha sonra götürse teli görevli demezmi siz düşürmüş yada sürtmüş olabilirsiniz vs..sonuçta yazılımsal,home tuşu,ses tuşları yada ekranda bir sorun yok nasıl ispat edebilirdi zorludan çıkıp evde farketseydi çiziğin kendisinin yapmadığını biraz risk..



    Risk ama tecrubelerime gore buyuk bir firmaysa sorun olmuyor.

    Risk olduğunu sizde kabul ediyorsunuz.Maalesef tecrübeler herkeze aynı şansı,imkanı tanımıyor..büyük firmalarda bazen şaşırtabilir..Konu sahibinin anlatmak istediği de bu bence.








    Kacirilan nokta bence şu; Baska bir yerden alsaydiniz ya da baska bir marka alsaydiniz haliniz ne olurdu?

    Benim basima geldi; s3 aldim zamaninda 3-4 cm cizik vardi ve derdimi anlatamadim, o telefonu cizik haliyle kullanmak zorumda kaldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory


    quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Apple Storlardan alınanlarda çok fazla sorunlu ürün çıkıyor.
    iadeleri paketleyip geri satıyorlar galiba.

    Nasıl bir mantıktır bu?

    Kusura bakma ben biraz geri zekalıyım. Senin kadar ileri zekalı değilim.
    Herşeye rağmen forumlarda okuduğum kadarıyla kusurlu cihazların neredeyse hepsi Apple Stor ve AOS'dan alınmış cihazlar.

    harbiden ha ibretlik tespit

    apple store cihazlarında hata daha sık olmaya başladı

    neyse malının arkasında duruyor istersen 300 kere değiştir. istersen 23. ayda al yeni cihazını

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus


    quote:

    Orijinalden alıntı: Te Amo Querido

    quote:

    Orijinalden alıntı: W.Amadeus

    Her markada hata olabilir, önemli olan firmanın hatayı nasıl çözdüğü.
    İnternetten alsanız da değişim yaptırabilirdiniz, sorun olmazdı.

    Adam sol üst köşesin de derin çizik vardı diyor..Daha sonra götürse teli görevli demezmi siz düşürmüş yada sürtmüş olabilirsiniz vs..sonuçta yazılımsal,home tuşu,ses tuşları yada ekranda bir sorun yok nasıl ispat edebilirdi zorludan çıkıp evde farketseydi çiziğin kendisinin yapmadığını biraz risk..



    Risk ama tecrubelerime gore buyuk bir firmaysa sorun olmuyor.

    Risk olduğunu sizde kabul ediyorsunuz.Maalesef tecrübeler herkeze aynı şansı,imkanı tanımıyor..büyük firmalarda bazen şaşırtabilir..Konu sahibinin anlatmak istediği de bu bence.








    Kacirilan nokta bence şu; Baska bir yerden alsaydiniz ya da baska bir marka alsaydiniz haliniz ne olurdu?

    Benim basima geldi; s3 aldim zamaninda 3-4 cm cizik vardi ve derdimi anlatamadim, o telefonu cizik haliyle kullanmak zorumda kaldim.

    İşte bu anlattıklarını konu sahibi arkadaş ta yaşayabilirdi..kaldıki satın aldığı yerde farketmiş yenisini getirmişler..
    _____________________________




  • Aynen.
    Hiç değilse diğer markalar gibi kullanıcı hatası deyip eline vermiyorlar aleti
    _____________________________
  • Bilerek çizik olan cihazı vermişlerdir.
    _____________________________
    ImSoFancy

    Bu hesap ''ImSoFancy''nin resmi bir temsilcisidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jelena

    Bilerek çizik olan cihazı vermişlerdir.

    apple'ın böyle sinek sülüğü gibi huyları yok gördüğümüz hizmet kadarıyla

    başka markalarla karıştırmış olmayasınız ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay A

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jelena

    Bilerek çizik olan cihazı vermişlerdir.

    apple'ın böyle sinek sülüğü gibi huyları yok gördüğümüz hizmet kadarıyla

    başka markalarla karıştırmış olmayasınız ?

    Herşeyin bir başlangıcı vardır
    _____________________________
    ImSoFancy

    Bu hesap ''ImSoFancy''nin resmi bir temsilcisidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: Extreme Victory


    quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Apple Storlardan alınanlarda çok fazla sorunlu ürün çıkıyor.
    iadeleri paketleyip geri satıyorlar galiba.

    Nasıl bir mantıktır bu?

    Kusura bakma ben biraz geri zekalıyım. Senin kadar ileri zekalı değilim.
    Herşeye rağmen forumlarda okuduğum kadarıyla kusurlu cihazların neredeyse hepsi Apple Stor ve AOS'dan alınmış cihazlar.

    Zekanla alakalı kısmı ben bilmem o senin kendi düşüncen, ama mantığın yanlış, apple markasından bahsediyoruz mahalle bakkalından değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Her Şey Çok Güzel Olacak... (çok sevdiğim bir Türk filmi)




  • Beyler Apple'dan aldığınız herhangi bir ürünü ilk 15 gün içerisinde, hiçbir gerekçe sunmadan ben bunu beğenmedim deyip yenisi ile değiştirebilirsiniz. Adamlar hata yapmıyoruz demiyo, ama hatasını kabul ediyo ve seni memnun etmeye çalışıyo. Kalite de budur zaten.
    _____________________________
  • Yether

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
  • Anında değişim yapmışlar. Marketten alıp, ertesi gün bu çüzük değiştirin deseydin, kullanıcı hatası diyeceklerdi.

    Asıl bu basınıza gelen, Apple'a gönül rahatlığı ile güvenebileceğimizin göstergesi.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.