Şimdi Ara

Bugün zorlu applede ne geldi başıma. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
1.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt
    hocam sizinki biraz sanssızlık olmus ama sonucta eve bile gitmiş olsaydınız store den aldıgınız için 14 gün içinde kayıtsız sartsız değişim olucaktı,bende store den aldım cihazımı hiçbi problemim yok allaha şükür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yassu -- 17 Ocak 2015; 12:35:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clopin

    Kadın sözü dinlemek lazim bazen

  • Eminin cihazı iade alıp yenisi verirlerdi tabi. Fakat cihazı şirkete fatura ettirdiğimden bide iade faturası kesiceğim oraya tekrar gideceğim falanda falan ben kesin gitmez uğraşmazdım eşimde hadi halledelim diye hakkını savunma yoluna gidecekti ondan sonra buyrun aile içi huzrsuzluk :))) Bence apple üretim işçileri çok yoğunlar yada çok sıkıntıdalar. Çünkü bu tip şikayetler çok fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakış acınız içler acısı efendim kusura bakmayin ama :) adamlar hemen yenisini vermişler git Samsung veya başka bi telefon yada telefoncudan al yok be abi ne çiziği derler adama :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Extreme Victory kullanıcısına yanıt
    Türkiyede koyun çok pişirir pişirir kakalar.
    Ben gördüğümü söylüyorum sen kişisel güveninden bahsediyorsun.
  • infom@n kullanıcısına yanıt
    bu söylediklerimden bunumu algılayabildin?

  • adamlar direk yenisini getirmişler daha napsınlar teknoloji marketleri garantiye yollayalım vs diye diretirlerdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yassu

    hocam sizinki biraz sanssızlık olmus ama sonucta eve bile gitmiş olsaydınız store den aldıgınız için 14 gün içinde kayıtsız sartsız değişim olucaktı,bende store den aldım cihazımı hiçbi problemim yok allaha şükür

    Eve gitseydi olmazdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Extreme Victory kullanıcısına yanıt
    Sen anlayamamışsın
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt
    Eleştirilmeyecek gibi değilsiniz ki, mesela eşiniz farketmiş siz fark etmemişsiniz, acaba paketleyen adam da fark etmemiş olamaz mı? İnternetten kusurlu ürün alıp ta iade etmez,uğraşmaz kullanırdım demeniz sizin tercihiniz ama bu bi aptallık bana göre. Hem uğraşmam sormam diyorsunuz hem kusursuz ürün bekliyorsunuz, insanlar hep sizin gibi düşünse firmalar neden önem versin bu konuya. Her firmada,her üretilen malda olabileceği gibi Apple'da da olabilir, Samsung'da da ancak burada önemli olan firma sattığı malın arkasında ne kadar duruyor, bir sorun çıkması halinde bunu nasıl çözümlüyor konusu. Zaten netten de alsanız, mağaza da alıp evde de fark etseniz bu değişim olacaktı. Sadece biraz daha fazla uğraşmış olacaktınız. Bu durumda kusurlu ürünü alma olasılığı dilimine giren birisiniz sadece...
  • kralnigde K kullanıcısına yanıt
    Size hak veriyorum. Fakat Apple kısmından olaya bakarsak o derin çizik bir hata sonunda oluşmuş üretim hatası değil; onu toplayan kişi yanlışlıkla kasayı bir yere sürtmüş ve çiziği görüp aman boşver demiş, daha sonra o cihaz final hattına gelip son kontrolleri yapılmış ve OK alarak satışa gönderilmiş. Anlatmak istediğim bir çalışan hata yapıyor o hatasını gözardı ediyor daha sonra final bölümünde de o hata ya görülmüyor ya hiç bakılmıyor yada göz ardı ediliyor, kaldıki bunu yaşayan çok ama çok fazla insan var. Bakın ölü piksel veya bunun gibi üretim hatası demiyorum; gözden kaçırılan fiziksel hatalardan bahsediyorum. Demekki gerçekten bir üretim kalitesizliği var diyebiliriz. Madem konu bukadar ilgi çekti Başıma gelen bir olayı daha anlatayım, Samsung laptop aldım. Laptop kendi kendine kapanmaya başladı ve tarihi sürekli unutmaya başladı ürünü götürdüm servise; servis anakartını değişmiş yeni windows kurmuş ve işi bitirmiş, gitim ürünü aldım çalıştırdık felan sorun yok, eve gelince farkettim ki cihazı açan numune teknisyen klavyesini tornavida ile kastırarak açmış ve ciddi tornavida izleri belirmiş, iki gün sonra bide windows orjinal değil hatası verdi, ben yine soluğu seviste aldım, durumu anlattım windows için yeni kurulum yapalım dediler, tornavida izleri içinde buna bişe yapamayız bu cihazların kasaları böyle üretiliyor kastırmadan iz yapmadan açamıyoruz. Haliyle sinirlendim ben anlamam kardeşim aldığınız gibi cihazı verin kasamı değiştirisiniz klavyemi ben bilmem, tabi o sırada sorunlu bir ben değilim en az 10- 15 kişi hakkını aramaya gelmiş bütün sorunlu telefonlar hep yine arızalı hep müdahale sorunları ortalık karışık. Cihazı 1 hafta sonra geri aldım izleri ince işçilikle düzeltmeye çalışmışlar felan, sonra teknisyene sordum neden bu kadar acemisiniz. Çocuk başladı anlatmaya abi işe başlayalı 1 ay oldu herkes yeni burası aslında özel bi tamirci, samsung distiribitörü kendi servis vermiyor bu şekilde firmalara yetki veriyor tabelada firma adı yazmıyor sadece samsung yazıyor. o yüzden geri iade alma olayı imkansız gibi bir şey oluyor. Samsungun TELPA ve GENPA haricindeki distiribitörleri özelliklede SAMSUNG TÜRKİYE tam bir bela. Sizinde dediğiniz gibi kısacası APPLE ürünün arkasında durduğunu bildiğimiz için bakmadan alıyoruz.




  • hocam apple değişim konusunda kraldır
    ha ben zerre sevmem iphone ipod ve ipad yeter çok bile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • canibeyaz C kullanıcısına yanıt
    Keşke bütün firmalar olması gerektiği gibi olsa ancak Türkiye'de su götürmez bir gerçek var ki bizim uyanık(!) insanlarımız bu hakkı kötüye kullanıyor. Telefonum eskidi şundan dolayı gittim garantisi de devam ediyor nasılsa,değiştirip yenisini alayım diyen çok insan var malesef. Herşey insanda bitiyor ama insan bunu anlamakta aciz kalıyor bence.

    Bu arada bende Samsung laptop kullanıyorum hiç kanırtma falan yapmaya gerek yok, modelden modele de farklılık göstereceğini zannetmiyorum çünkü en nihayetinde ürünler arıza verince sökülmek üzere tasarlanıyor. Malesef hizmet verenlerin de çoğu sahtekar olduğu için yok orası öyle olmaz burası böyle olmaz diyip yutturmaya çalışıyorlar.

    Bende iphone 4s kullanıyorum güç tuşu bozulmuştu 2 ay önce 90 lira vererek değiştirdim ama şimdi tekrar bozuluyor bakalım götürünce düzgün basmıyosunuz,üstünde zıplıyosunuz falan mı dicek yoksa söylediği gibi sıkıntı halinde ilgilenecek mi?




  • bende adamlar çamura yatmışlar sandım, yapılması gerekni yapmış değiştirmişler, şu olsaydı bu olsaydı goygoyculugu bitmedi gitti.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.