Şimdi Ara

Bugatti veyron 16.4 super sport 1200 beygir 4 lastik fiyati ::))) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
1
Favori
9.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yanlış hatırlamıyorsam motorun komple değişimi 250.000 dolar,şanzıman değişimi ise 100.000 dolar civarında tutuyordu.Üretimden sonra motoru yüksek devirlerde saatlerce test ediyolar diye biliyorum.Ayrıca Türkiye'de en az 1 tane var sanki:)
  • Bu da Türkiye'deki aracın sorgulama bilgileri.Yabancı biri adına kaytlı muhtemelen.

    Plaka No34MB164
    MarkaBUGATTI
    Model2008
    Sahiplik Belge Tarihi14/10/2008
    Tescil BirimiİSTANBUL
    Renk 1SİYAH
    Renk 2MAVİ
    CinsiOTOMOBİL
    Çalıntı mı?HAYIR
    Hak MahrumiyetiVAR
  • Lastik fiyatı iyiymiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ulan vw bu aracta bile sira varmis ::)))

    Yarim milyon dolar kapora aliyorlarmis almanyada

    Onumuzdeki sonbahar teslim ::)))

    Doğuş Oto'yu en iyi bayi seçtiler ya, kesin üstün satış taktiğini uygulasın diye Doğuş genel müdürünü Almanya'ya transfer ettiler, adam Jetta için 12 ay beklemeli kuyruk oluşturuyor, Bugatti'de neler yapar diye düşünmüşlerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.aty

    Bu da Türkiye'deki aracın sorgulama bilgileri.Yabancı biri adına kaytlı muhtemelen.

    Plaka No34MB164
    MarkaBUGATTI
    Model2008
    Sahiplik Belge Tarihi14/10/2008
    Tescil BirimiİSTANBUL
    Renk 1SİYAH
    Renk 2MAVİ
    CinsiOTOMOBİL
    Çalıntı mı?HAYIR
    Hak MahrumiyetiVAR

    Türk bir işadamına ait olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir belgeselde izlemiştim maximum hızda tam dolu depoyla ancak 12 dakika gidebiliyormuş ve son sürate lastikler anca 15 dakika dayanabiliyormuş...
  • bu araba başka bir şey diğer pahalı arabalarla kıyaslanmaz bence.belgeselini mutlaka izleyin hak vereceksiniz.kullanılan teknoloji,motorun yapısı,aracın hızlanması,yavaşlaması bambaşka.
  • bu aracı alan istanbul trafiğinde sürmek için almaz zaten...
  • Vay anasını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: altunay2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    quote:

    Orijinalden alıntı: guyverland

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    1000 beygir olanın test sırasında vw fabrikasını motor test merkezini az kalsın yakıyormuş....motor 3000 beygirlik güç üretiyor..tam hızda frene bastığınızda 4000 beygirlik güç ortaya çıkartıyor...lastikler normal kullanımda yanlş hatırlamıyorsam 10000 km dayanıyor...

    ortalıkta beygirleri uçurtmuşsunuz nereden alıyorsunuz bu bilgileri anlamıyorum ki
    :)

    lastik fiyatıyla sizi yemişler burada seti 5 kağıt kadar o lastikler batı da 2 bin $ civarı


    1000 beygirlik motor dan 3000 beygir güç üretilmesi :D 1000 beygir şasi miydi yoksa hey ALLAH ım ya

    cahillik diz boyu..bilmiyorsan sus...kafamdan uydurdum..nasıl insanlar sınız biraz araştır ondan sonra yazmaya başla...nerden uydurduğuma gelince ...national geographıc de fabrikası ve yapım sürecini anlattı....bebelerin işi gücü millete sataşmak....

    kusura bakma ama


    ahahahaha :D

    Bende izlemiştim hem de 2 defa....Arkadaş doğru söylüyor...

    arkadaş fena batırmış, sonrada gülerek bastırmaya çalışmış

    nat geo nun bugatti için hazırladığı belgeseli izlersen arkadaşın söylediklerinin doğru olduğunu anlarsın. motorun testlerde ürettiği güç tam 3000 hp ve bu rakam limiterini tam zorlayamadıkları rakam. çünkü testler esnasında neredeyse vw nin motoru test ettiği bölümü yakıyormuş.

    teknik detaylar (şasi, şanzıman, aktarma, vs.) yüzünden aracın gücü limitlendirilmiş.

    Ilk olarak kimlerden alinti yapildigina dikkat et.

    Sanirim yenisin bu bolumde, insanlarin gecmislerini, bilgi biriklerini, tecrbulerini bilmek gerek.


    Bugatti olayina donersek,

    4 tane turbosu olan bir motordan 3000 beygir uretilir. Sorun degil.

    Sorun motorun dedigin gibi yanmasi.

    benim için kim olduğu değil ne söylediği önemli. doğru olan bir bilgiyi sanki yanlışmış gibi alay konusu yapılıyorsa, dalga geçilebiliyorsa burada bana da doğrusunu savunmak düşer.

    ayrıca yanan motor değil, motorun test edildiği bölüm.

    bölümde yeni sayılırım evet. ama hiç değilse bilmediğim konularda yorum yapmıyorum.

    +1 ......kapak olmuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    0-100 km hiza 2.7 saniyede cikiyormus bu arada ::)))

    100 KM/S 'den 0 KM/S'ye kac saniye de duruyor? 2.2 saniye

    Yani Dünya da benzeri yok duruş mesafesinin...( Binek araç olarak )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9000 rpm

    Zenginlerin sırf egosunu tatmin etmek için yapılmış bir araba.Bir milyarderin bu aracın sınırlarını zorladığına inanmıyorum.

    abi zaten yer yok özel pistte ancak top speed yapılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    1000 beygir olanın test sırasında vw fabrikasını motor test merkezini az kalsın yakıyormuş....motor 3000 beygirlik güç üretiyor..tam hızda frene bastığınızda 4000 beygirlik güç ortaya çıkartıyor...lastikler normal kullanımda yanlş hatırlamıyorsam 10000 km dayanıyor...

    Hocam ne diyorsunuz ya, gözünüzü seveyim ya bilimsel açık açık konuşalım ya da böyle şeyler yazmayalım. Hani deseniz ki 4000 beygirlik bir aracın hızlanmasına eşit G kuvveti oluyor anlayacağım da frene basınca şahlanıyor mu bu meret?
  • alın size yerli oto bugatti veyron
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    1000 beygir olanın test sırasında vw fabrikasını motor test merkezini az kalsın yakıyormuş....motor 3000 beygirlik güç üretiyor..tam hızda frene bastığınızda 4000 beygirlik güç ortaya çıkartıyor...lastikler normal kullanımda yanlş hatırlamıyorsam 10000 km dayanıyor...

    Hocam ne diyorsunuz ya, gözünüzü seveyim ya bilimsel açık açık konuşalım ya da böyle şeyler yazmayalım. Hani deseniz ki 4000 beygirlik bir aracın hızlanmasına eşit G kuvveti oluyor anlayacağım da frene basınca şahlanıyor mu bu meret?

    hocam arkadaş yukarıda cevabını verdi...bilimsel olarak o kadar bilgiye sahip değilim...izlediğim proğramda anlatılanı yazdım..bugattinin yapım aşamasını anlatıyordu..kafamdan uydurmadım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ironbird


    quote:

    Orijinalden alıntı: dr.aty

    Bu da Türkiye'deki aracın sorgulama bilgileri.Yabancı biri adına kaytlı muhtemelen.

    Plaka No34MB164
    MarkaBUGATTI
    Model2008
    Sahiplik Belge Tarihi14/10/2008
    Tescil BirimiİSTANBUL
    Renk 1SİYAH
    Renk 2MAVİ
    CinsiOTOMOBİL
    Çalıntı mı?HAYIR
    Hak MahrumiyetiVAR

    Türk bir işadamına ait olması lazım

    mübariz mansimovun kardeşine ait yanılmıyorsam
  • 4000km bi yeni lastik istiyor lastikler tanesi 8000€, her 20.000km yeni jant şayet 400km hız yapıldıkdan sonra hemen jantlar değişmesi lazımış 4 jant 40.000€. Fren diskleri eskidiğini tartıp tespit ediyorlarmış gözlen pek fark edilmesede ağırlıkdan anlayabiliyorlar.
    Lastikler 4000km değişmesi o araç için normal, bir SL65 de 6-7 bin km lastik istiyor sırf pastane önlerinde gezmiyorsan.
  • nasıl aklınıza gelmedi şaşırdım.türkiyedeki tek bugatti ali ağaoğlunda.herifin manyak koleksiyonu var.türkiyedeki tek tesla'da onda.
    Emin değilim ama türkiyeden iki kişinin daha veyron sırasında olması lazım.

    Bana sorarsanız jetta derim.o da vw o da vw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    4000km bi yeni lastik istiyor lastikler tanesi 8000€, her 20.000km yeni jant şayet 400km hız yapıldıkdan sonra hemen jantlar değişmesi lazımış 4 jant 40.000€. Fren diskleri eskidiğini tartıp tespit ediyorlarmış gözlen pek fark edilmesede ağırlıkdan anlayabiliyorlar.
    Lastikler 4000km değişmesi o araç için normal, bir SL65 de 6-7 bin km lastik istiyor sırf pastane önlerinde gezmiyorsan.


    Ex-Diesel,

    "400km hız yapıldıkdan sonra hemen jantlar değişmesi lazımış"

    jantlar o kadar etkilenir mi , okuyunca şaşırdım gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ex-Diesel

    4000km bi yeni lastik istiyor lastikler tanesi 8000€, her 20.000km yeni jant şayet 400km hız yapıldıkdan sonra hemen jantlar değişmesi lazımış 4 jant 40.000€. Fren diskleri eskidiğini tartıp tespit ediyorlarmış gözlen pek fark edilmesede ağırlıkdan anlayabiliyorlar.
    Lastikler 4000km değişmesi o araç için normal, bir SL65 de 6-7 bin km lastik istiyor sırf pastane önlerinde gezmiyorsan.


    Ex-Diesel,

    "400km hız yapıldıkdan sonra hemen jantlar değişmesi lazımış"

    jantlar o kadar etkilenir mi , okuyunca şaşırdım gerçekten

    Jantlara etki eden santrifüj kuvveti jantı yumuşatıyor ve kırılmalara sebep oluyor bu nedenle değismesi gerekiyor




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.