Bildirim
Bu zararli midir beyler (fobisi olan gelmesin)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yararlı değildir
_____________________________ -
Beni yak kendini yak her şeyi yak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
yi beni yi beni diye bağırıyor yemelisin _____________________________ -
Ben bunu görsem tsunami çıksın diye dua ederim sanırım _____________________________ -
kurt örümceği yani wolf spider zehiri arı gibi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jetztt -- 21 Ağustos 2016; 1:10:09 >_____________________________
Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür. -
Caitlyn'e 2 Infinity Edge almaya devam mı kanka
_____________________________ -
-
ne fobisi oldugunu bilmedigim içim girdim ve bu gece uyuyamicam
Lanet olasi basligi duzelt
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Kesersen +9 efsunlu dolu düşer
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Yüzde yüz TÜRK olduğun gün, cihan senindir! -
Kraliçe Örümcek Sandığı düşer hocam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Jamie Cook
Caitlyn'e 2 Infinity Edge almaya devam mı kanka
Oha. Nasıl hatırladın o efsaneyi, adamın nicki görünce ben de hatırladım şimdi.
_____________________________ 
-
quote:
Orijinalden alıntı: Sexxx Dreams
quote:
Orijinalden alıntı: Jamie Cook
Caitlyn'e 2 Infinity Edge almaya devam mı kanka
Oha. Nasıl hatırladın o efsaneyi, adamın nicki görünce ben de hatırladım şimdi.
O avatarı görünce aklıma direk Caitlyn ve 2 Infinity Edge geliyor başka bir anım yok benim o avatarla
_____________________________
-
Geçen bizim arkadaş da gördüydü bundan gece takip etmiş yatarken kulağına kaçmıl
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bizim evde çok görüyorum bundan :( _____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Jamie Cook
Caitlyn'e 2 Infinity Edge almaya devam mı kanka
Throw back to 4 years ago vaay bee helal olsun hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Kocaeli Üniversitesi
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler












