Şimdi Ara

Bu işte bir tuhaflık mı var?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba.

    Çok bilmediğim için soruyorum, aşağıdaki 2 bilgisayar arasında bariz bir ekran kartı farkı varken fiyatlarının neredeyse aynı olması normal mi? Ekran kartı daha iyi olanın fiyatı diğerinden daha düşük, bir hata mı var acaba?
    Teşekkürler
    www.vatanbilgisayar.com
    VATAN BİLGİSAYAR - Teknoloji & Bilgisayar Hiperstore'u
    https://www.vatanbilgisayar.com/urun_kiyaslama.aspx?uKods=30815,31430&lang=tr-TR&ozs=332



    _____________________________




  • Markacilik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynı markada aynı ekran kartının bile bir kaç versiyonu oluyor. Hazır sistemlerde genelde ucuz olan versiyon kullanılır. Yani modeli yüksek diye daha pahalı olmayabilir bir sistem. Bir de markaların böyle hazır sistemlerinden uzak durmak lazım yukarıda belirttiğim sebepten ötürü, kendiniz parça parça toplayın.

    Bu işte bir tuhaflık mı var?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Var mı böyle bir dizi
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.