Şimdi Ara

Bu devirde Kartal veya Toros düşünüyorum 20 bin bütçe

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ayağımızı yerden kesmesi için düşündüğümüz konforlu denen Kartal SLX veya sağlamlığı için sert bir Toros düşünüyoruz. Bagaja önem verip, asla 90km/h hızı geçmeyeceğiz. Babam da ben de eski sporculariz, direksiyon ve vites konusunda sorun yaşamayız.

    Amacımız İstanbul İzmir arası yılda iki kez seyahat ve İzmir'in çevresinde taşra köy ortamında kullanmak. İstanbul'da trafiğe sokmayacagiz.

    Bu ekonomik ortamda LPG'li tüketimi ve ucuz parça işçiliği olduğundan mantıklı gözüküyor. Fakat bizi endişelendiren konular var.

    Galericiler, almayın uzak durun paranızı çöpe atarsınız diyorlar. Ustalar da alınır sağlam diyor. Bunları diyen galericiler ve ustalar babamın dostlarının tanıdıkları. Bizle alakaları yok. Herkes bizden para koparmaya çalışıyor diye düşünüyorum.

    Bu iki tarz aracı alırsak ileride kesin satamazsiniz ücretinden çok masraf yaparsınız çürüme yapıyorlar yine de tam adam olmaz diyorlar. Şuan bu araçlar piyasada 15.000 ile 20.000 TL arası


    İkinci el oto piyasası malum fiyatlar çok uçmuş durumda. Fiat Linea, Egea veya Megane alın diyenler de var. Sedan araba da alabiliriz. Bütçe olarak imkanımız var fakat içimize sinmiyor o kadar parayı hak etmedikleri için. Eski Corollalar veya Tempralar da önerildi bize.

    Kendi araştırmalarımla da r19 Alize paketi keşfettim

    Tavsiyelerinize açığım. Eger daha iyi bir seçenek varsa başka araç da düşünebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • söylenenin aksine sanayiide sevilmeme sebebi parça sökerken veya takarken devamlı kırılan civatalar.
    5 dklık iş 45dk a uzuyor. arabalar eskidi metal parçalar oksitlenmese bile ömürleri doluyor.

    megane corolla ve tempra taşra için rezalet olur, hem alçak hem mantıksız araçlar.
    taşradan geçtim yolda bile dökülüyorlar.

    taşra için toros daha iyi olur.
    her köyde mutlaka bir bileni var en azından.
  • Bu fiyat aralığında 98-01 Europa 19 mantıklı olabilir, bizde 2001 alize vardı fiyatına göre gayet iyiydi kaynimda 98 modeli var 380 binlerde gayet iyi. Dağ tasada gider bu araçlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla ben seni anlamadim , kartaldan girmissin egea megane dan cikmissin.

    Egea megane alacak butcen varsa niye kartal? Paranin hepsini tamam vermek istemeyebilirsin ama orta halli bisey bakin o zaman.

    Daga tasa gelecek alti yuksek arka koltuklar baya baya konforlu (10 senelik tecrubeyle sabit ) dacia sandero 2009 modellerden oneririm. Stepway olmayan normal kasalar daha uygundur fiyat olarak.

    Ona butcen yetmezse daha eski logan o da olmazsa solenza.

    En uygunu solenzadir.

    He butcen 20 bini gecmiyosa (egea corolla falan dedigin icin onlari onerdim) zaten sahin dogan parca olarak en ucuzudur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütçenin biraz daha üzerine çıkılıp, Logan 1 düşünülebilir... Hidrolik direksiyon, abs ve daha az metal yorgunluğu...

    ilan temsilidir...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-12B15DEEB

    söylenenin aksine sanayiide sevilmeme sebebi parça sökerken veya takarken devamlı kırılan civatalar.
    5 dklık iş 45dk a uzuyor. arabalar eskidi metal parçalar oksitlenmese bile ömürleri doluyor.

    megane corolla ve tempra taşra için rezalet olur, hem alçak hem mantıksız araçlar.
    taşradan geçtim yolda bile dökülüyorlar.

    taşra için toros daha iyi olur.
    her köyde mutlaka bir bileni var en azından.
    Anladım hocam, ben taşra diye belirttim fakat offroad tarla veya mıcır yola girmiyorum gittiğim yerler belli aslında. Öyle dememin sebebi araç büyük şehirde dur kalk hırpalanmayacak. Megane corolla tempra ben de şu geçen süreç içinde araştırma ve danışmalarım sonucu her türlü mantıksız bakmaya başladım zaten. İzmir çevresi toros dolu zaten ne zaman görsem yüzümde bir tebessüm oluşur. Onlarla ilgili tek endişem çürüyor denmesi. Tekrar satmaya kalksam alıcısının illaki olacağına inanıyorum özellikle köy bölgesine.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Puitu

    Bu fiyat aralığında 98-01 Europa 19 mantıklı olabilir, bizde 2001 alize vardı fiyatına göre gayet iyiydi kaynimda 98 modeli var 380 binlerde gayet iyi. Dağ tasada gider bu araçlar.
    İstanbulda bir tane 2000 HB model europa rte alize buldum. Çok temiz duruyor sadece tramerde bir kazası var ve orjinal 180 bin kilometre gözüküyor ilandaki hgs km sorguya göre. Atiker lpg var ve fiyatı 26900 galeride. Kredi kartına taksit bile yapıyorlarmış. Daha önce galeriden hiç 2.el araba almadığım için biraz şüphe uyandırıyor doğrusu.


    Eş dost kime attıysam hala beğendiremedim bu ilanı. "Eski müzelik araba" "Metal yorgunluğu" vs. diyip bütçemi zorlayabileceğimi bildiğinden başka öneriler diretiyorlar.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yagızalp

    Valla ben seni anlamadim , kartaldan girmissin egea megane dan cikmissin.

    Egea megane alacak butcen varsa niye kartal? Paranin hepsini tamam vermek istemeyebilirsin ama orta halli bisey bakin o zaman.

    Daga tasa gelecek alti yuksek arka koltuklar baya baya konforlu (10 senelik tecrubeyle sabit ) dacia sandero 2009 modellerden oneririm. Stepway olmayan normal kasalar daha uygundur fiyat olarak.

    Ona butcen yetmezse daha eski logan o da olmazsa solenza.

    En uygunu solenzadir.

    He butcen 20 bini gecmiyosa (egea corolla falan dedigin icin onlari onerdim) zaten sahin dogan parca olarak en ucuzudur.
    Evet kararsızım doğru o yüzden kendimi iyi anlatamamışım. Ekonomik ortam yüzünden peder beyle çok temkinli yaklaşıyoruz. Amacımız az zararla araba işimizi görmek. Kartal, tempra, corolla seçeneklerini zaten eledik bile tercihlerimizden.

    Linea ve Egea'ya kadar uçmamın sebebi, bütçemize göre en yeni araba olarak alacak sınırımıza girmesi, aciliyet durumu olursa satmamız kolay gözüyle bakıyoruz.

    Taşra dedim fakat tarlaya dağa taşa girmiyoruz. (Taşra diye belirtmemin sebebi, büyükşehirde ve trafikte aracı dur-kalk hırpalamayacak olmamız fakat buna açıklık getirmem gerekirdi.) Sadece toz toprak yol en fazla. Normal son model alçak arabaların bile gidebildiği düzeyde bahsediyorum.

    Dacialar'a hiç bakmamıştım, piyasası oluyor diye tahmin ediyorum ilgileneceğim. Parça usta ve sayani yolu olarak çok üzmeyeceklerine inanıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: websosyal

    Bütçenin biraz daha üzerine çıkılıp, Logan 1 düşünülebilir... Hidrolik direksiyon, abs ve daha az metal yorgunluğu...

    ilan temsilidir...
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-kardesler-otomotiv-dacia-logan-1.4-sirali-sistem-lpg.li.klimali-816835361/detay
    Güzel öneriye teşekkür ederim. Bu araçların taksi çıkması olup olmayacağını tespit etmenin bir yolu var mıdır ? Çok fazla ilan ve fiyat aralığı var. Ucuzundan uzak durarak önlem alınabilir fakat taksi çıkmasına piyasa değeri ile kazıklanma riski hala var gibi geliyor bana. Burası Türkiye ve herkes ne koparsam kar moduna girdi iyice maalesef.




  • ben olsam mitsubishi L300 minibus alır bınerdım.hem camper hem araba olarak kullanılabılır.
    mekanik arabadır.taş gibi.kliması hidrolik direksıyonu var. ayrca dizel. hemde atmosferık karadizel
  • Frayne F kullanıcısına yanıt
    Açıkçası ne kadar para o kadar köfte mantığı ne yazık ki o fiyat aralığında sadece 20 yıllık arabalar alabiliyoruz. O yüzden çok fazla kişiye sormayın herkesin bir fikri olur ama önemli olan sizin kıstaslariniz. O fiyat aralığında dayanıklı az masraflı araçlara bakmak gerek. Europa sorun çıkarır fakat iyi bir usta bulursanız birçok sorunu ucuza halledilir. Size önerim bir kaç araç belirleyip piyasalarını inceleyin ona göre karar verin. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frayne

    Evet kararsızım doğru o yüzden kendimi iyi anlatamamışım. Ekonomik ortam yüzünden peder beyle çok temkinli yaklaşıyoruz. Amacımız az zararla araba işimizi görmek. Kartal, tempra, corolla seçeneklerini zaten eledik bile tercihlerimizden.

    Linea ve Egea'ya kadar uçmamın sebebi, bütçemize göre en yeni araba olarak alacak sınırımıza girmesi, aciliyet durumu olursa satmamız kolay gözüyle bakıyoruz.

    Taşra dedim fakat tarlaya dağa taşa girmiyoruz. (Taşra diye belirtmemin sebebi, büyükşehirde ve trafikte aracı dur-kalk hırpalamayacak olmamız fakat buna açıklık getirmem gerekirdi.) Sadece toz toprak yol en fazla. Normal son model alçak arabaların bile gidebildiği düzeyde bahsediyorum.

    Dacialar'a hiç bakmamıştım, piyasası oluyor diye tahmin ediyorum ilgileneceğim. Parça usta ve sayani yolu olarak çok üzmeyeceklerine inanıyorum.

    Alıntıları Göster
    Hiç düşünmeyin Toros alın. Saçma sapan Dacia Solenza falan tavsiye etmişler, ne Solenzası??? Parçası mı kaldı o araçların??? Toros o paralara alabileceğiniz en sağlam ve sorunsuz araçtır. Parçası ve bakım maliyetleri çok ucuzdur, her yerde anlayan usta bulursunuz, ve istediğiniz an elinizden çıkartabilirsiniz. Ayrıca iyi de pirim yapar. Örnek olarak çok değil 3-4 Ay önce Torosun en yüksek Modeli olan 2000 Modelleri 17.000 TL ye alınabilirken, şu an neredeyse 30.000 TL civarı fiyatları, gerisini siz düşünün.

    Toros un tek handikapı uzun yolda konforlu değildir, eğer konfor sizin için önemliyse Kartal SLX, SL, hatta L bile işinizi görür.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.