Şimdi Ara

BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
145
Cevap
5
Favori
20.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
215 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam dostlar şirketler önceden kamuoyu yoklaması yapar nabız yoklar millet buna razıysa devlet böyüklerine bunu kabul ettirir. Konuyla ilgili yorumlarda herkes bayrakları indirmiş.

    Ülkenin durumu ortada ne deseniz haklısınız, Madem bu kurumlar görevini yapmıyor bizde elimizden geldiğince şikayet edip sesimizi duyuralım.

    Altyapı ve Ulaştırma Bakanının doğru bilgilendirilmediğini varsayalım ve CİMER üzerinden şikayet yağmuruna tutalım.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    BTK'nın bağlı olduğu bakanlık Altyapı ve Ulaştırma Bakanlığı aşağıda resimleriyle adım adım anlatıldı. İsteyen aşağıdaki metni isteyen içinden geldiği gibi "haklıyken haksız duruma düşmeden" şikayetini iletsin.

    ŞİKAYET METNİ İSTEK ÜZERİNE GÜNCELLENDİ;
    quote:

    Sayın Mehmet Cahit Turhan;

    Ülke olarak internet hızları, fahiş fiyatlar, kotalar ve altyapı gibi bir çok konuda yıllardır sıkıntı çekiyoruz.

    Türk Telekomun özelleştirilmesi sonrasında denetim, yatırım ve rekabetin sağlanamaması sonucu
    bakır kablo üzerinden verilmeye çalışılan hizmetler ülkemizi internet hızlarında yerinde saydırdı.

    Akamai raporuna göre Türkiye dünyanın en yavaş internet bağlantılarından birine sahip. Dünya sıralaması 71. ve ortalama hızı 7.6Mbit.
    Ülkenin büyük çoğunluğu yaygın olmayan fiber altyapı yüzünden 8-16mbit gibi hızlar kullanıyor. Upload hızlarımızda dünyanın en yavaşlarından.

    Çağ dışı 8mbit gibi hızları 20-30GB kotalarla satma cesaretini bulan Türk Telekom 2 sene önce kaldırılma kararı alınan AKK uygulamasını devam ettirmenin peşinde.

    Türk Telekom BTK kararını uygulayarak AKK 'yi kaldırmak yerine, kullanıcılarını sözleşmeye aykırı bir biçimde KOTA uygulamasına geçirmeye başlamıştır.

    Peki tüm internet sektörünü denetleme ve cezai müeyyide faaliyetlerini yürüten kurum; BTK ne yapmaktadır?
    BTK söz konusu duruma müdahale etmeyerek seyirci kalmakta tüketicilerin menfaatlerini gözetmemektedir.
    Bu sebeplerden BTK 'dan şikayetçiyiz ve Türk Telekomun yapmaya çalıştığı bu AKK cambazlığının durdurulmasını kotaların gerçekten kaldırılmasını istiyoruz.


    CİMER ŞİKAYETİ NASIL YAPILIR
    giris.turkiye.gov.tr
    e-Devlet Kapısı
    https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/gir

    E-Devlet üzerinden giriş yapın. Arama kısmına CİMER yazın ve Başvuru sorgulamaya tıklayın.
    E-Devlet şifreniz yoksa https://www.cimer.gov.tr/ adresinden devam edin.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Sonrasında yeni başvuru kısmına tıklayın.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Uygulamaya git.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Şikayet tıkını doldurun ve mail adresinizi girin.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    İsterseniz Nüfusa kayıtlı adres bilgilerinden farklı adres verebilirsiniz. Resimdeki gibi ilerle deyin.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Daha sonra şikayetinizi 1500 karakteri geçmeyecek şekilde yazın.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Seçtiğiniz kuruma gönderilecektire tıklayın. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığını seçin (yeni adı Altyapı ve Ulaştırma Bakanlığı)
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    Bilgilendirmeyi kabul edip başvurunuzu tamamlayın.
    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)

    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koyukahvecii -- 21 Kasım 2018; 21:26:41 >







  • Arkadaşlar bu metni Cimer' e şikayet edeceğimiz için koltuk sahiplerine sövmeden şikayet oluşturun ve firmaların yapmaya çalıştıklarını detaylı bir şekilde belirtin ki bize destek çıkıp gerekeni yapsınlar. Yoksa bu ülkede meclisten bir dayı bulamadığın sürece kurumlarla özellikle de tekel olmuş kurumlarla boy ölçüşemezsin. Çünkü "baştaki adamlar insanların et yiyememesini ülkenin refah düzeyinin çok yükselip ete olan talep e yetişemediklerinden kaynaklı olduğunu sanıyor." Böyle aptallar yönetimde olduğu için net ve detaylı bir açıklama yapılmak zorunda. Bu zekaya sahip insanlara kendi sorunlarımızı anlatırken onların anlayabileceği ve inanabileceği metinler hazırlayın. Yoksa inanın bize yapılan ile kalacağız. Onlara kalsak ülkeye 5G gelmek üzere dünyadaki en yüksek hızlı internet bizde sanacaklar.
  • Kimi kime şikayet ediyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu şikayetlerden h.ç bir şey çıkmaz.BTK başkanı hükümet emrınden çıkamza.İSS hükemete danışarak uygulama yapıyorlar.BTK bu durumda ne yapıcak.
  • Siz vatandaş olarak isteklerinizi dile getirmezseniz koyun gibi güderler. Kamuoyu yaratmak adına güzel bir yazı ben gönderdim.
  • Hep beraber şikayetçi olalım lütfen. Konuyu ileri taşıyalım ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk Telekomun yaptığı tamamen hukuksuz bir safasatadır. İnsanları kandırmaktır. Buna izin vermeyin arkadaşlar herkes itiraz etsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 9 Kasım 2018; 12:19:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "şikayetten bir şey çıkmaz" "kimi kime şikayet ediyorsun" deniyor pes doğrusu.
    ne yapalım oturup ağlayalım mı?
  • +1

    BTK'YI BAKANLIĞA ŞİKAYET EDİYORUZ (DESTEK ÇIK)
  • bu metin ile destek bulamazsınız. metin daha sadeleştirilip doğru bir üslup kullanılmalı. Haklıyken haksız duruma düşürecek cinsten bir metin.
  • Düzgün bir örnek metin yazalım onunla şikayet edelim o zaman.

    Rica etsem metni düzgün üslup ile yazabilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiçbirşey olmaz demeyin arkadaşlar, ses çıkartmadan hiçbirşey değiştirilmez, siz üzerinize düşen en basit şeyi yapın en azından vicdanınız rahat olsun...
  • Metin olmamış. Düzgün yazmak lazım. Hem eksik hem üslup yanlış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Change. Org da da bi imza kampanyası m başlatsak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metin güncellendi. herkesin üzerinde mutabık kalacağı bir metni beklemek yerine zaman kaybetmeden şikayetimizi ilgili yerlere iletmemiz gerek.
  • zaferq Z kullanıcısına yanıt
    Valla pes doğrusu. Bu ne mantıktir ya.

    Yattığınız yerden adalet bekletmeye devam edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaferq Z kullanıcısına yanıt
    Kardeş yazmadıysan yaz he sende yazın millet, yazın en azından bi ses olur bu başlangıç.
  • Ezilmeye alışmış millet ne de olsa bir şey olmaz diye yazılar yine en üstlerde





    Şurada 5 dakikanızı almayacak bir işlem üşenmeyin gidin hakkınızı arayın forumda takılmaya vaktiniz olduğuna göre hayatınızdan kendi hakkınızı savunmak için 5 dk ayırabilecek kadar boşsunuz.Bir yazı da bir yazıdır ya damlaya damlaya göl olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onun yerine Turk Telekom'u BTK'ya şikayet etsek daha mantıklı değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 dakika bile sürmeyen bir şey için üşenmeyin ne zararı var kardeşim atın gitsin işte.Ben attım umarım işe yarar
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.