Şimdi Ara

Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri (130. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.115
Cevap
118
Favori
167.491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Genel bir problem değil arkadaşlar. Bende herhangi bir sorun yok. Evdeki internet sağlayıcınız ile alakalı bir durum.. Modemi kapatıp açın, belki düzelir..
    Evde wifi ile kontrol etme olqyı da internet ile değil, yerel ağ ile..Yani evinizde internet olmasa bile ağ üzerinden, evinizden tüm cihazları kontrol edebilirsiniz diye tahmin ediyorum..

    Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri

    Sonunda ön sipariş ile aldığım SC1 i klimaya takmayı başardım.:)

    Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akemals42 -- 9 Haziran 2017; 8:45:2 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Broadlink e-control app ten region seçimini bulamadım. ios te en güncel sürümü indirdim appstore'dan. Yardımcı olabilecek var mı? 3g/4g uzerinden kontrol etmek istiyorum fakat edemiyorum aleti , yerel agda problem yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferisss -- 9 Haziran 2017; 17:31:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akemals42

    Genel bir problem değil arkadaşlar. Bende herhangi bir sorun yok. Evdeki internet sağlayıcınız ile alakalı bir durum.. Modemi kapatıp açın, belki düzelir..
    Evde wifi ile kontrol etme olqyı da internet ile değil, yerel ağ ile..Yani evinizde internet olmasa bile ağ üzerinden, evinizden tüm cihazları kontrol edebilirsiniz diye tahmin ediyorum..

    Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri

    Sonunda ön sipariş ile aldığım SC1 i klimaya takmayı başardım.:)

    Broadlink Ev Otomasyon Sistemleri

    SC1 i neden taktınızki klima'ya zaten kumanda ile açıp kapatma yapmıyormusunuz?




  • ShaRLooT kullanıcısına yanıt
    Böyle açık mı kapalı mı olduğu kesin belli oluyor. Kumanda ile bazen karışıyordu..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli forumdaslar iyi aksamlar,



    Ben halen rm pro ile uzaktan baglanti sorunu yasiyorum. Ayni agda sorun yok ama cep telefonu ile baski bir wifiden ya da mobil veri ile baglanmaya calistigimda network not initializing uyarisi aliyorum. Ayni wifiye baglaninca tekrar kontrol edebiliyorum. Bu konuda lutfen birisi yardimci olsun :)





    Ayrica yedekte bir rm pro daha vardi bende. Onu da sifirdan kurulum yapmak istiyorum ama kuramiyorum.



    Reset atinca mavi isik hizli yanip sonerken configure diyorum sonra mavi isik yavas yanmaya basliyor. Ama kac kez reset atip denediysem de configure hatasi aliyorum. Ben mi yanlis yapiyorum yoksa genel bir problem mi var serverlarinda. Anlamis degilim. Su guzel ramazan aksami bir ilgilenseni cok memnun olurum.



    Saygilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nargiletör kullanıcısına yanıt
    Modemin firewall'unu bir kapatın. Keza IP adresinizi öğrenip dışarıdan bir PING atın, modeme dışardan erişilebiliyor mu diye. Markası/modeli nedir modemin?

    İkinci RM Proyu aynı wifi de başka bir telefonla bir de başka Wifi üzerinde başka telefonla deneyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wellwet

    Modemin firewall'unu bir kapatın. Keza IP adresinizi öğrenip dışarıdan bir PING atın, modeme dışardan erişilebiliyor mu diye. Markası/modeli nedir modemin?

    İkinci RM Proyu aynı wifi de başka bir telefonla bir de başka Wifi üzerinde başka telefonla deneyin...

    Hocam kusura bakmayın bu mesajınızı yazıyorum ama size bir şey sormak istiyorum. Ben 2 gündür RmPro cihazıma reset atamadım. Tüm talimatlara uydum ama neyi eksik yaptığımı bulamıyorum. Cihazı fişe takıyorum ve mavi ışık yanıp sönüyor. Reset tuşuna 5 sn. basılı tutuyorum mavi ışık hızlı bir şekilde yanıp sönmeye başlıyor. sonra tablette uygulamayı açıyorum. evimde olan SSID'yi görüyorum ve şifremi yazıyorum. "Configre"yi tıklıyorum ama sürekli hata arıyorum. Aklınıza gelen bir şey var mı? Nerede hata yapıyorum? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.




  • Bu sorunla karşılaşan oldu mu arkadaşlar.https://youtu.be/RNcnvi_2OaU Çözümü bilen varsa lütfen yardım etsin. Cihazımı tanıtamıyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanıtma problemi olan arkadaşlar, RM Pro'yu başka telefonla ve/veya başka WiFi'de de denediniz mi? Modeminizin marka ve modeli nedir?
  • wellwet W kullanıcısına yanıt
    Ttnet modem var hocam zyxel in. Sorunsuzdu onceden. Simdi tanitamiyorum. Dediklerinizi yaptim baska yer baska tel denedim ama configure edemiyorum. Hele ikinci cihazim hic acilmamisti yedekte tutuyordum. Onu da dun acip eslestirmek istedim yine olmadi. Evde de dukkanda da zyxel modem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nargiletör kullanıcısına yanıt
    bendeki modemde zyxel ve daha önce benim modem de de sorun yoktu. sanırım 2 - 3 haftadır dışarıdan bağlanamıyor. belliki broadlinklerinin modemlerimizle alakalı sorunu var
  • zyxel modemler ile broadlink ile çalışması sorunlu o zaman..
    eğer telekomdan modemi kiraladıysanız, ttnet i arayıp problemli modemi değiştirmesini isteyebilirsiniz..
    yalnız modem sorunu olarak wifi gücü düşük gibi bişeyler derseniz belki daha fazla yardımcı olurlar..
  • 1 yıl boyunca hiç sorun olmadı şimdi birden benzer şekilde başka arkadaşlarda da aynı modemle ilgili sorun yaşanıyorsa bunun broadlink sisteminden serverlarından vs kaynaklanması söz konusu olabilir diye düşünüyorum. yarın öbürgün eğerki tahminimiz doğru ise başka bir modem de de benzer sorun aniden gelişirse onuda tekrar değiştirmemiz mi gerekecek. çoğu zaman broadlink yerine xiaomi yi tercih etsem daha mı iyi olurdu diye düşünmüşümdür zira broadlink kararlı ve tam olarak aklıllı bir ev sistemi olamadı neyazıkki.
  • benim rp proda da sıkıntı var. tp link modeme bağlıydı ve sorunsuzdu. 2 aydır sorun çıkartıyor.
  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Belli ki konu modemle alakali degil. Server baglantisi ile ilgili. Ben de alarm sisteminde xiaomi ye gectim ama bildigim kadariyla xiaominin 433 mhz ile calisan cihazi yok. O nedenle sorunu broadlink e bildirmek gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Broadlink yazılım konusunda çok zayıf, bir o kadar da ilgisiz.,
    Skype den kaç kere yazdım hiç önemsemediler.Özellikle A1 konusunda.
    2 ay önce normal şekilde kullanılabilen modemler, belki yapılan güncellemeler yüzünden sorun çıkartıyor olabilir.
    Broadlink skype aracılığı ile bildirmek lazım ki ne kadar yardımcı olacaklar şüpheli..

    Bu aralar çinden getirilen mallara vergi olayı gündem de, almak isteyen varsa acele etsin.
    Bu gidişle dolar la beraber artan ürün fiyatları, bu vergi ile birlikte, Türkiye fiyatları aynı olacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nargiletör

    Belli ki konu modemle alakali degil. Server baglantisi ile ilgili. Ben de alarm sisteminde xiaomi ye gectim ama bildigim kadariyla xiaominin 433 mhz ile calisan cihazi yok. O nedenle sorunu broadlink e bildirmek gerekiyor.

    aynen hocam server yada yazılım ile alakalı. ben komple xiaomiye geçtim. sorunsuz sıkıntısız kafam rahat
  • Bende broadlink sisteme daha ilave etmiyorum, gidebildiği yere kadar kullanırım belki daha sonra xiaomi ye geçiş yapabilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wellwet W kullanıcısına yanıt
    Benim cihazım güncelleme sonrası bağlanmama problemi yaşamaya başladı. Dediğiniz gibi başka bir WLAN'da başka bir telefonla tekrar bağlanmayı deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu cihazı RMPro'yu bilgisayara USB ile bağlayıp firmware downgrade yapabilir miyiz? Bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 128129130131132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.