Şimdi Ara

BRC Modelleri karışıklığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
4.442
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Haftasonu aracıma BRC LPG kiti taktırmak istiyorum ( aracım 2008 honda civic otm 1.6) ancak modeller ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.

    1- Konuştuğum firma my-07 modelini öneriyor. Ancak 2a mühendisliğin sitesinde seq-24 diye modeller var. Bunlar aynı modeller mi?

    2- my-07 nin de 2 versiyonu varmış biri plus (plug&drive) diğeri daha ucuz olan düz my-07. Şimdi ben plus olanı taktırsam bunun gerçekten plus olduğunu nasıl ayırdedeceğim?? bi yerinde yazar mı? plus olanının bana artısı nedir?

    Cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Saygılarımla.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeecee

    Merhaba,

    Haftasonu aracıma BRC LPG kiti taktırmak istiyorum ( aracım 2008 honda civic otm 1.6) ancak modeller ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.

    1- Konuştuğum firma my-07 modelini öneriyor. Ancak 2a mühendisliğin sitesinde seq-24 diye modeller var. Bunlar aynı modeller mi?

    2- my-07 nin de 2 versiyonu varmış biri plus (plug&drive) diğeri daha ucuz olan düz my-07. Şimdi ben plus olanı taktırsam bunun gerçekten plus olduğunu nasıl ayırdedeceğim?? bi yerinde yazar mı? plus olanının bana artısı nedir?

    Cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Saygılarımla.





    Sizin kafanız karışmış dostum,
    Sequent-24 my07 modelimiz en son modelimizdir.
    plug&drive ise proğramımızın ismidir




  • evet bayaa karıştı kusura bakmayın lütfen.

    peki plug&drive olmayan sürüm 1500tl, plug&drive olan sürüm 1750tl olması normal mi?
  • hangi ildesiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeecee

    evet bayaa karıştı kusura bakmayın lütfen.

    peki plug&drive olmayan sürüm 1500tl, plug&drive olan sürüm 1750tl olması normal mi?


    Ankara fiyatları öyle ewet normal :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faruksevgili


    quote:

    Orijinalden alıntı: yeecee

    Merhaba,

    Haftasonu aracıma BRC LPG kiti taktırmak istiyorum ( aracım 2008 honda civic otm 1.6) ancak modeller ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.

    1- Konuştuğum firma my-07 modelini öneriyor. Ancak 2a mühendisliğin sitesinde seq-24 diye modeller var. Bunlar aynı modeller mi?

    2- my-07 nin de 2 versiyonu varmış biri plus (plug&drive) diğeri daha ucuz olan düz my-07. Şimdi ben plus olanı taktırsam bunun gerçekten plus olduğunu nasıl ayırdedeceğim?? bi yerinde yazar mı? plus olanının bana artısı nedir?

    Cevaplarınız için teşekkür ederim.

    Saygılarımla.





    Sizin kafanız karışmış dostum,
    Sequent-24 my07 modelimiz en son modelimizdir.
    plug&drive ise proğramımızın ismidir


    PLUG&DRIVE BRC ürünümüzün bir versyonudur kafa karışacak bir şey iki ürün arasında hem yazılım hemde yapısal degişiklikler mevcuttur Ankara da oldugunuzu belitmisiniz ,2a mühendislik Ankara bölge bayi ve merkez servisi olarak tüm sorularınıza detaylı cevapları vermekten mutluluk duyarız




  • kusura bakmayın sizi rahatsız ediyorum ama aynı araca sahibiz ve bende otogaz dönüşümü yaptırmayı düşünüyorum.Siz otogaz taktırdınız mı,takdırdıysanız hangi markada karar verdiniz acaba?
    yanıt verirseniz çok yardımcı olacaksınız.
    Saygılarımla.
  • SEQ 24 MY07 kiti tüp sadece beyni farklı bravo diye geçiyor yerli üretim fiyatı ondan ucuz ben taktırdım yaklasık 2 gün oldu suan iyi ama sonraki izlenimlerimi anlatırım. tüpte sorun yok ama taktıracağın kişi çok önemli buna dikkat et ben sağlam olsun diye yetkili servisinde taktırdım ama tüpü takarken subap kapağını çatlattılar. dediğim gibi takan usta çok önemli. araca tüpü takarken mutlaka yanında bulun sonra yaptıkları hatayı kabul etmiyorlar

    olayı anlatayım hatta
    04.03.2010tarihinde aracıma lpg taktırmak için tokattaki opel ice yetkili servisine götürdüm aracı teslim ettim akşan 4-5 gibi alacağımı soylediler akşam üzeri telefon acıp aracın ne durumda olduğunu sordum aracta bir sızıntının olduğunu onu halletmeye çalıştıklarını ve biraz gecikebileceğini söylediler. Akşam 6 gibi aracımı aldım işe giderken daha yolda motor arıza lambası yandı. direk servisi aradım ertesi gün gelmemi istediler. ertesi gün nöbetten cıktıktan sonra servise gittim.kaputu açtılar motorun subab kapağında bir yağ sızıntısı olduğunu gördük pek fazla dikkate almadım.Zaten hemen aracı iceri alıp baktılar yaklasık 1saat bekledim sonra sorunun çözüldüğünü sölediler aracımı alıp cıktım eve gidip takılan malzemeleri incelemek için önce lpg deposuna baktım sonra kaputu actım ve takılan parcalara baktıktan sonra o yağlı bölge dikkatimi çekti kuru bir bezle temizledim ve motorun dökme aliminyumdan yapılmış olan subab kapağının vidalandığı kısımın etrafında çatlak olduğunu gördüm.hemen servisi aradım ertesi gün gelmemi istediler.servise gittim bana saçmasapan şeyler anlattılar. bana orasıyla işlerinin olmadığını ve o çatlağın serviste oluşmadığını söylediler.oysaki daha 27.02.2010 tarinde genel bir kontrole götürmüştüm Kaput açıldı bakıldı lpg taktırmadan önce aractaki sorunların halledilmesi için. Rölantisi normalden yüksekti ve 2. viteste biraz gaza bastığımda gaz yemiyordu birden sıçrıyordu onun için benzin filtresi değişti ve benzin kelebğimidir nedir onun kalibrasyonu (rölanti için) yapıldı.o günden sonra lpg takılana kadar kaputu bile acılmadı.eğer önceden olmuş olsaydı ordaki ustaların mutlaka göreceğinden eminim hadi onuda gectim o yağ asağılara kadar inmezmiydi önceden olmuş olsaydı. ne olduysa lpg takılırken oldu ama bunu kesinlikle kabul etmediler.bana söyledikleri akla mantığa sığacak şeyler değil.oraya çekiçle vurulmadığı sürece veya ısıdan kaynaklanır gibi sacmasapan sebepler söyledilerki busebeblerden olması imkansız ısıdan olacak olsa uzun yola falan gitmedim veya aracı zorlamadım nasıl ısınacakta catlayacak veya ısıdan catlasa 3 yıldır biniyorum şimdiye kadr nasıl çatlamadı. Çekiç konusuna gelecek olursa ben niye aracıma hasar vereyim bu işlerle uğrasayımki dökme demir çekiçle kırılırmı Eğer bunu onlar yapmadılarsa neden bana böle secenekler anlattılar onuda anladım. Ha birde subap kapağının kaynakla düzeltilebileceğini bunu tokatta bir ustanın yapabileceğinin servisin söküp sökme işlemi (elemeği olarak) 30 lira ve subap kapağı Acıldıktan sonra contanın da değişeceğini onunda 30 lira olduğunu söylediler. Bu arada o kapağın fiyatından da hiç bahsetmediler. Kaç defa sordum hatta öğlen gittim sonra aksam üzeri bir daha gittim sistemin bozuk olduğunu fiyatını bilmediklerini öğlen gittiğimde beni arayıp fiyatı söyleyeceklerini söylemişlerdi ama aramadılar. Ordaki vidanın ve kapağın zorlanmadığı sökülmediği veya oraya baska birsey takılmadığı sürece kırılmasının pek mümkün olmadığı açıkca ortada. Aracım suan yağ sızdırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bekir.5858

    SEQ 24 MY07 kiti tüp sadece beyni farklı bravo diye geçiyor yerli üretim fiyatı ondan ucuz




    Yanlış anlamadıysam BRC'nin bu modelinde yerli üretim beyin mi kullanılıyor ? Şimdi ben Hasanpaşa'daki bayiide BRC taktırmayı düşünüyordum ama eğer beyin yerli kullanılıyorsa bundan hemen vazgeçerim. Yanlış anlaşılmasın yerli malzemeye güvenmediğimden değil italyan deyip 500 lira fazladan fark alıp yerli malzeme kullandıkları için.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.