Şimdi Ara

BRC mi aldesa mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
2.577
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar..

    benim 91 model ford sierra 1.6 GL karbüratörlü aracım var.. buna 4-5 yıl önce stefanelli marka lpg kiti taktırmıştık.. ilk taktıklarında karbüratör kapağındaki hava girişini koli bandıyla kapamaları dikkatimi çekmişti, neden kapatıldığını sorduğumda "lpg'de böyle" cevabını aldım.. tabi belli bir süre aynı motora sahip bir ford taunus'ta hava girişinin kapatılmadığını gördüm.. benim aracın hava girişini açtığımda araba düşük devirde hemen stop ediyordu, tekrar geri bantladım.. hava girşini yeterince kapatamazsanız motor kalkışta sendeleyip stop ediyor, biraz daha kapatırsanız bu sefer de kalkışta çok iyi ama devir 3000'i zor buluyor, araba kalktıktan sonra devirlenmek istemiyor..
    bi ayar tutturuyorsunuz sonra hava filtresinin kirlenmesine göre tekrar bozuluyor, filtreyi değiştiriyoruz tekrar yapıyoruz flan filan derken baya bir cebelleşiyoruz.. son zamnlarda başka sorunlarda çıkmaya başladı, lpg servisine götürdüğümde beyinin körükleri sertleşmiş, arızalı dendi.. değiştiği zamn o hava girişini kapama olayı da kalkarmış,çekişte ve yakışta da fark olurmuş.. iki marka söyledi brc ve aldesa.. brc 1, aldesa 3 yıl garantiliymiş.. brc için 180ytl, aldesa için 120ytl fiyat verdi.. aldesa'yı tavsiye ederim dedi.. şimdi hangisini tercih etsem diye düşünüyorum, tekrar öyle yok hava ayarı, sirkeleme, boğulma vs.vs. falan uğraşmak istemiyorum..

    hangisini önerirsiniz? bir de beyin değiştiği zaman gaz göstergesi de değişiyor mu? yoksa eskisi mi kalacak üstünde?

    zahmet edip cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXcom_Zkko -- 12 Ekim 2006; 12:09:09 >







  • ZAVOLİ öneririm
  • Tartarini derim ama brc yi ele derim kaç arkım memnun değiller özellike titreme konusunda
  • Daha önce 3 yıl broadway kullandım. Bu 3 yılın tamamınında aldesa vardı.Gerçekten yerlilerin içinde en iyisi idi.2 yıl boyunca çok güzel çalıştı.Ancak ondan sonra saçmalamaya başladı.Önce anahtar yandı.Evet içindeki diyotlar yandı.Daha sonra benzin ayırıcı bozuldu.
    2 sene kullanım için bence alınır.Ancak kullanıcıları brc'nin daha kaliteli olduğunu söylüyorlar.
  • tüpün ılk cıktıgı zamanlarda herkez 1.000 marka normal tüp taktırırlardı hepside sıkayetcı olurdu 1.500 mark verıp brc taktıranlarda olurdu ama hıc sorun yasamazlardı aldesa hakkında bılgım olmadıgı ıcın brc dıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: EXcom_Zkko

    merhaba arkadaşlar..

    benim 91 model ford sierra 1.6 GL karbüratörlü aracım var.. buna 4-5 yıl önce stefanelli marka lpg kiti taktırmıştık.. ilk taktıklarında karbüratör kapağındaki hava girişini koli bandıyla kapamaları dikkatimi çekmişti, neden kapatıldığını sorduğumda "lpg'de böyle" cevabını aldım.. tabi belli bir süre aynı motora sahip bir ford taunus'ta hava girişinin kapatılmadığını gördüm.. benim aracın hava girişini açtığımda araba düşük devirde hemen stop ediyordu, tekrar geri bantladım.. hava girşini yeterince kapatamazsanız motor kalkışta sendeleyip stop ediyor, biraz daha kapatırsanız bu sefer de kalkışta çok iyi ama devir 3000'i zor buluyor, araba kalktıktan sonra devirlenmek istemiyor..
    bi ayar tutturuyorsunuz sonra hava filtresinin kirlenmesine göre tekrar bozuluyor, filtreyi değiştiriyoruz tekrar yapıyoruz flan filan derken baya bir cebelleşiyoruz.. son zamnlarda başka sorunlarda çıkmaya başladı, lpg servisine götürdüğümde beyinin körükleri sertleşmiş, arızalı dendi.. değiştiği zamn o hava girişini kapama olayı da kalkarmış,çekişte ve yakışta da fark olurmuş.. iki marka söyledi brc ve aldesa.. brc 1, aldesa 3 yıl garantiliymiş.. brc için 180ytl, aldesa için 120ytl fiyat verdi.. aldesa'yı tavsiye ederim dedi.. şimdi hangisini tercih etsem diye düşünüyorum, tekrar öyle yok hava ayarı, sirkeleme, boğulma vs.vs. falan uğraşmak istemiyorum..

    hangisini önerirsiniz? bir de beyin değiştiği zaman gaz göstergesi de değişiyor mu? yoksa eskisi mi kalacak üstünde?

    zahmet edip cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim..

    Öncelikle sizin sorununuz cihazın markası değil, montaj işçiliği.
    Yoksa Stefanelli bu ülkede az tanınan bir marka olmasına reğmen neredeyse BRC'ye yakın kalitede bir alet.

    Siz zaten sorunu aşağı-yukarı farketmişsiniz.
    Problem bant olayında.
    Bu işi bilmeyen kişiler, besleme işini ayarlayamayınca bant ve benzeri şeylerle havayı tahditleyerek ayar yapmaya çalışıyorlar.
    Tabii bu durumda kaçınılmaz olarak üst devirlerde karışım kontrolü imkansız hale geliyor.

    Sizin ihtiyacınız sadece bu işi gerçekten bilen bir usta.
    Bu da genellikle büyük montaj atelyelerinde bulunmaz, çünkü orada 3-4 yüz liraya çalışan zavallılar montaj yapar. (Ve birkaç ayda bir de değişirler) Ama bizim millet gösterişe meraklı olduğu için bu büyük dükkanlara gider tabii.

    Bir şekilde, kendi işinin sahibi ve işi gerçekten bilen birine montajınızı düzelttirin.
    O cihazı bırakıp başkasını almanız da çok anlamsız olur.




  • brc yi unutmanı tavsiye ederim enjektörleri çabuk bozuluyor 4 enjektör 400 lira aracım honda accord 90 model tek kelimeyle berbat bir sistem yok lpg ye geçmez yok titreme yapar enjektör sesi cabası ama aldesa kullandım rover 216 si aracımda 2 yıl birtek problem yaşamadm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.