Şimdi Ara

...:::: BRAVA & BRAVO & MAREA ::::... (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.111
Cevap
50
Favori
1.636.390
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hüseyinaygun sizin araba otomatik mi?
    bu konuda bilgisi olan başka arkadaşlar yok mu?
    fiatın sitesinde bravonun otomatik vites arabalarında standart olarak verilmiş bu bilgiler
    yinede sormak istedim acaba modeller arası farklılık olabilir mi diye
    ve eğer kullanan varsa bu modlar hakkında bilgi verebilir mi
    teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: variationsonathemeof

    arkadaşlar forumu uzaktan uzağa hep takip ettim ama yazacak bişeyim yoktu şimdiye kadar
    98 model bir bravo almanın arifesindeyim
    1.6 sx otomatik vites
    size sormak istediğim istanbul trafiğinde yakıtı ne olur acaba?
    ve bravo otomatik vites seçeneklerinde olan sport, ice mod ve normal mod hakkında bilgi verebilirmisiniz?
    ve 98 bravoda nun otomatik vitesinde bu modlar varmıdır acaba?
    bilgilendirirseniz sevinirim
    şimdiden teşekkürler

    sport modunda vites devir aralıkları artmakta,ıce modunda ise karlı havalarda aracı sabit bir süratte tutuyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: variationsonathemeof

    arkadaşlar forumu uzaktan uzağa hep takip ettim ama yazacak bişeyim yoktu şimdiye kadar
    98 model bir bravo almanın arifesindeyim
    1.6 sx otomatik vites
    size sormak istediğim istanbul trafiğinde yakıtı ne olur acaba?
    ve bravo otomatik vites seçeneklerinde olan sport, ice mod ve normal mod hakkında bilgi verebilirmisiniz?
    ve 98 bravoda nun otomatik vitesinde bu modlar varmıdır acaba?
    bilgilendirirseniz sevinirim
    şimdiden teşekkürler

    unuttum aracı yakıtı manuellerin yakıtı ile eşdeğer sayılır,aman aman bir farklılık yok.98 modelinde varmı bilgim yok.otm vites kullanımı son derece rahat vede keyifli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: K_Storm


    quote:

    Orjinalden alıntı: daxir

    bende forma hergün giriyorum ama kimse birşey yazmıyor...
    hocam bu nidrojenle lastikleri şişirmek dikkatimi çekti peki bu işlemin herhangi bir tehlikesi varmı. bizim buralarda bu işi yapan yok olsa hemen denerdim.




    hiç bir tehlikesi yok.Aksine faydası var.Yolda lastik patladığında içerisi hava ile şişirilmiş lastiğe göre çok daha uzun süre inmeden seni taşıbiliyor.bu da muttemel kaza riskini azaltıyor.lastiğin düzensiz aşımasını alatıyor.lastiğin sürtünmeden ötürü ısınmasını azaltıyor.yol daki konforunu artırıyor.lastik sesi azalıyor.bence sen yine de bir sor.yapan çıkabilir.sonuçta tehlikesi olmayan faydasını görürsün.


    bu anlattıklarından sonra iyice merak eder oldum. valla dün sağa sola sordum ama bulamadım artık yolum başka şehire düşerse orda ilkişim bunu yaptırmak olacak. hayırlıosı bakalım
  • usta insanın arkadaşı olunca böyle nimetleride oluyo tabii. ne diyim allah herkeze işinin ehli usta versin. bizimki yapamıyacağı yada anlamadığı bişiy olduğu zaman hemen servise götürüyo arabayı yada seni servise yönlendiriyo.
  • arkadaşlar merhaba. 2001 model brava aracım var. aracıma lpg taktıracağım. manisa da bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz lpg ustası var mı? yardımlarınız için teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilker9728

    arkadaşlar merhaba. 2001 model brava aracım var. aracıma lpg taktıracağım. manisa da bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz lpg ustası var mı? yardımlarınız için teşekkürler...

    manisadan lpg li brava,marea kullanan üyemiz varmı bilmiyorum varsa mutlaka yardım ederler.Ama şunu belirteyim lpg kitinin markası kadar işçilikde çok önemli iyi araştır mümkünse lpg kitinin yetkili servisine motaj yaptır ki ilerde bir sorun oldumu ürünlerinin arkalarında dursunlar
  • sufim teşekkürler bilgiler için,
    arkadaşlar yokmu şu sıralar elinde otomatik bravo olan
    bi depoyala kaç km gider bu araç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: variationsonathemeof

    sufim teşekkürler bilgiler için,
    arkadaşlar yokmu şu sıralar elinde otomatik bravo olan
    bi depoyala kaç km gider bu araç

    benzinli iken şehir içinde hatırladığım kadarı ile 530 km yol yaptığımdı(benzini bitirip yolda kaldım),lpg ile 60 ytl 300-330 km arası kullanıma göre değişmekte.
  • son karizma yardım için teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilker9728

    arkadaşlar merhaba. 2001 model brava aracım var. aracıma lpg taktıracağım. manisa da bildiğiniz tavsiye edebileceğiniz lpg ustası var mı? yardımlarınız için teşekkürler...



    arkadaşım marka o kadar önemli değil ama sen oralarda ün yapmış işinin ehli bir usta bul bide dikkat et montaj yaptırdığın yer o kitin yetkili servisi olsun yoksa ilerde başın biraz ağrıyabilir. şimdiden hayırlı olsun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: variationsonathemeof

    sufim teşekkürler bilgiler için,
    arkadaşlar yokmu şu sıralar elinde otomatik bravo olan
    bi depoyala kaç km gider bu araç


    sevgili arkadaşım bi aracın yakıtını otomatik yada manual olması değil bilakis sürücü faktörü ve yol durumu etkiler.
    ama söyleyeceğim şuki ş.içinde 32 ykr nin altında bi yakıt sarfiyatı şu zamanda imkansız gibi bişiy tabi benzin için. lpg de bile 20 ykr civarında yakıyoo. artık sen yap hesabını. bide otomatiğin acemisiysen dikkat et yakıt biraz artabilir. fazla yüklenme araca.
  • kullanım mutlaka ilk faktör,
    teeşkkürler arkadaşlar yardım ve tavsiyeleriniz için
  • quote:

    Orjinalden alıntı: huseyinaygun


    quote:

    Orjinalden alıntı: K_Storm

    Sanırım topice girecek zama bulamıyorlar arkadaşlar.o yüzden hit düşük.marea topici bu yönden çok iyi.orada yazmadım ama hergün birçok kişi orada buluşup bilgi paylaşıyolar.bizim topicte böyle olursa çok güzel olur. sonuçta herkes fikirlerini paylaşırsa arabalarımızın ufak tefek sounlarına çözüm bulmuş oluruz.

    bu arada arkadaşlar cumartesi günü arabamı servise bıraktım.aynı gün akşam geri aldım.rot balans ayarını yaptırdım.mutlaka rot balans ayarını bilgisayara bğlatıp yapın.gerçekten çok fark ediyor.hassasiyet artıyor.birde lastiklerimi nitrojenle şişirdiler.yol sesini azalttı.konforu arttı.benim lastikler sert.daha önce de yazmıştım briston br 250 almıştım.sert bi lastik micheline göre.yalnız bu nitrojenden sonra hissedilebilir derecede olumlu olarak farketti.sibop kapaklarını da yeşil taktılar.başka yerde hava vurmasınlar anlaşılsın diye.faydaları çokmuş.serviste okudum.size de tavsiye edirim.lastiğin ömrünü artırıyormuş, ısınmasını geciktiriyormuş,yol sesisni azaltıyor(farkettim),konforu artırıyor(Farkettim) gibi.. bi çok faydası varmış. bi deneyin...


    servisde bu yaptırdıklarınız (rotbalans ayarı + nitrojenle şişirttirmek) fiyat olarak ne kadara mal oldu?


    Hüseyin aygün arkadaşım serviste rot balansa ve nitrojen için 45 ytl almışlar.benim sisfarının camıda kırılmıştı ve birde sisleri çalıştıran tuşta arıza olmuştu.sisfarınıda komple değiştirityorlarmış.sadece camını değiştirmiyorlarmış.iç kabindeki sis farının tuşunuda yaptılar.koplada bir sorun oluşmuş.ayrıca kapıların iç tarafındaki lastiklere bi sıvı püskürttüler.arka kapıdan ses geliyordu bozuk yolda.ses gitti buarada.demekki lastik yapıyormuş gıcırtı sesini.arabanın altına da baktırdım bi sorun varmı diye ki arka sol helezon yayının içerisindeki plastik takoz kopmuş.onuda yenisi ile değiştirmeme gerek kalmadan hallettiler.takozun yenisi 52 ytl imiş.Ama değiştirmeden hallettiler.hepsine 122 ytl aldılar.
  • sevgili K_STROM hangi servise gittin benim bravanın kapılarındanda benzer sesler geliyo. adres verebilirmisin.
  • benim aracatada arka sol amortisörün içindeki lastik takoz kopup düşmüştü servise gitmedim o lastiğin yapıştığı yeri gazlı bezle sildim sonrada balley le bir güzel yapıştırdım. sorunsuz devam ediyor. yapalı yaklaşık 3 ay oldu hiç birşey olmadı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: daxir

    benim aracatada arka sol amortisörün içindeki lastik takoz kopup düşmüştü servise gitmedim o lastiğin yapıştığı yeri gazlı bezle sildim sonrada balley le bir güzel yapıştırdım. sorunsuz devam ediyor. yapalı yaklaşık 3 ay oldu hiç birşey olmadı.

    Bravalarda arka amortisör takozları zayıf bağlantı yerleri yukarı doğru ve çabuk kopuyo,marealarda ise tam tersi takozların bağlantı yeri helezonun içinde alt kısımda
    Bende takozlarımı değiştirmiştim hatta bağlantı olan ince kısmı tekrar koparsa tutsun diye usta slikon sürmüştü bol bol öyle monte etmiştik
  • quote:

    Orjinalden alıntı: K_Storm


    quote:

    Orjinalden alıntı: huseyinaygun


    quote:

    Orjinalden alıntı: K_Storm

    Sanırım topice girecek zama bulamıyorlar arkadaşlar.o yüzden hit düşük.marea topici bu yönden çok iyi.orada yazmadım ama hergün birçok kişi orada buluşup bilgi paylaşıyolar.bizim topicte böyle olursa çok güzel olur. sonuçta herkes fikirlerini paylaşırsa arabalarımızın ufak tefek sounlarına çözüm bulmuş oluruz.

    bu arada arkadaşlar cumartesi günü arabamı servise bıraktım.aynı gün akşam geri aldım.rot balans ayarını yaptırdım.mutlaka rot balans ayarını bilgisayara bğlatıp yapın.gerçekten çok fark ediyor.hassasiyet artıyor.birde lastiklerimi nitrojenle şişirdiler.yol sesini azalttı.konforu arttı.benim lastikler sert.daha önce de yazmıştım briston br 250 almıştım.sert bi lastik micheline göre.yalnız bu nitrojenden sonra hissedilebilir derecede olumlu olarak farketti.sibop kapaklarını da yeşil taktılar.başka yerde hava vurmasınlar anlaşılsın diye.faydaları çokmuş.serviste okudum.size de tavsiye edirim.lastiğin ömrünü artırıyormuş, ısınmasını geciktiriyormuş,yol sesisni azaltıyor(farkettim),konforu artırıyor(Farkettim) gibi.. bi çok faydası varmış. bi deneyin...


    servisde bu yaptırdıklarınız (rotbalans ayarı + nitrojenle şişirttirmek) fiyat olarak ne kadara mal oldu?


    Hüseyin aygün arkadaşım serviste rot balansa ve nitrojen için 45 ytl almışlar.benim sisfarının camıda kırılmıştı ve birde sisleri çalıştıran tuşta arıza olmuştu.sisfarınıda komple değiştirityorlarmış.sadece camını değiştirmiyorlarmış.iç kabindeki sis farının tuşunuda yaptılar.koplada bir sorun oluşmuş.ayrıca kapıların iç tarafındaki lastiklere bi sıvı püskürttüler.arka kapıdan ses geliyordu bozuk yolda.ses gitti buarada.demekki lastik yapıyormuş gıcırtı sesini.arabanın altına da baktırdım bi sorun varmı diye ki arka sol helezon yayının içerisindeki plastik takoz kopmuş.onuda yenisi ile değiştirmeme gerek kalmadan hallettiler.takozun yenisi 52 ytl imiş.Ama değiştirmeden hallettiler.hepsine 122 ytl aldılar.



    gerçektende çok iyi fiyat (rot balans ve nitrojen için 45 ytl), çünkü ankarada rot-balans ayarı için 40 ytl alıyorlar, 5 ytlye nintojen bastırmış oluyorsun demektir. gerçektende iyi fiyat
  • Bende bugün sanayiye gittim, lpg de bi tekleme vardı, hatta stop ediyordu, usta eli değince düzeldi, akünün (- ) ucunundaki lpg beynine giden bi kablo vardı, kablo ucundan tutuyormuştu, usta kablo ucunu değiştirdi ve sağlamlaştırdı.
    ayrıca yeni bir ürün çıkmış lpgli ve enjeksiyonlu bütün araçlara uygulanıyormuş, filtreye benzer silindir şeklinde bir parça, tanıtım broşürü arabada kaldı ismini tam olarak hatırlayamadım ama yarın detaylı bilgileri yazarım, ustaya sordum işe gerçekten yarıyormu diye, motoru düzgün ve sağlam araçlarda %20 yakıt tasarrufu, performansdada %5de extra güç kazandırıyormuş, dur-kalk olaylarında araç daha çok yaktığı için bunun takılmasında faydalı olacağını söyledi, çalışma şeklini felanda anlattıda detaylı bilgileri yarın yazarım. fiyatıda 200 ytlmiş ama tanıtım fiyatı 170 ytlmiş.
  • arkadaşlar internette gezerken buldum detaylı bilgiler aşağıdadır:
    NanoCharger – YAKIT TASARRUFU VE PERFORMANSDA DEVRİM

    Öncelikle olarak belirtmek isteriz ki NanoCharger elektronik bir ürün değildir. Benzin, Lpg ve Dizel araçların manifolt hava emişine, westinghouse’a veya turbo westgate’e parelel olarak bağlanan ve aracınızda orijinal aksamını değiştirmeden montajı yapılan bir üründür.

    Özellikle otomobilinizde(motor) dur-kalk esnasında gaz kelebeği açılıp kapandıkça, çalışan motor havayı karter havalandırmasından alır, Ancak oradan gelen hava genleşmiş, 60 derece sıcaklığında kullanılmış, kirli ve yağlı bir havadır, Siz gaz pedalına dokunduğunuz an, gaz kelebeği açılır ve enjektörlerin yakıt püskürtmesinde artma meydana gelir. Manifolt hava filtresinden gelen taze hava ile dolar ve piston vakumlama yapar. Ancak bu hareket ve reaksiyonlar esnasında mili saniyeler içinde yakıt bakımından zengin ve hava bakımından fakir bir karışım oluşur.

    NanoCharger dur-kalk esnasında motorun pistonlarını taze hava ile besler ve bu sayede yakıtın tamamen yanmasını ve aynı yakıtla daha fazla kilometre yapılmasını, dolayısıyla çekiş gücünün artmasını sağlar. Daha detaylı bilgi ve akış şeması içinwww.nanocharger.net adresine bakabilirsiniz.

    Ürün montajı çok kolaydır ve dakikalar içinde gerçekleştirilebilir. Ancak bizim tavsiyemiz ürünü indirimli fiyat ile internet ortamından almanız ve sitemizden ulaşabileceğiniz merkez mağazamızda veya bayilerimizde montaj yaptırmanızdır.

    Basında Biz: Buraya Tıklayınız...

    bilgiler başka bir siteden alıntıdır.
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.