Şimdi Ara

Böyle sağlayıcı OLMAZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 6 saat 5 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 3 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • MrWrong (7 mesaj) mcrew (2 mesaj) umutksk (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    NOT: MÜŞTERİ NUMARAM: 0002004766 Bu saçmalıklar silsilesi BİRİ ADSL den bir yöneticinin dikkatini çeker belkide, incelemek isterse diye!

    Merhaba arkadaşlar,

    Şimdiye kadar uydunet, ttnet kullandım ama biri adsl gibisini görmedim. İnterneti ilk alırken 0 dan bağlatmam 1 gün ya da 2 gün sürmüştü. Yeni abone olurken koşa koşa gelmişlerdi sağolsunlar!

    Lakin ellerine düşmeye görün abone olduktan sonra hizmet dertleri falan yok. 2 mbit interneti 60 kusur liraya kullandığım yetmiyor gibi istanbula taşındığım için interneti nakil ettireyim dedim.

    Sizi ilk abone olurken 2 günde internetinize kavuşturan BİRİ ADSL benim bu naklimi tam 3 HAFTADA(dile kolay) gerçekleştirdi. Bu nakil sırasında hiç aramadıysam 25 kere aradım (sözde) müşteri hizmetlerini. Bu aramlar sırasında giden cep telefon tl leri sinir stres de yanıma kar kaldı. Her neyse dedim bir kere aldık taahhütlü, çekeceğiz artık dedik.

    Geçenlerde istanbul içi taşındım(güneşli den levente). Numara aynı kalarak, internet nakili için birinin sitesinde ki formu doldurup fax çektim(3 kasım 2011 de). Üstünden bir kaç kere de aradım hep başladı başlayacak geçiştirdiler. Cep telefonuma bu pazar günü(aradan 10 GÜN GEÇMİŞ) nakil işleminiz başladı diye mesaj gelmiş. AMA DAHA YENİ BAŞLAMIŞ. Her neyse ertesi gün sinir stres müşteri hizmetlerini aradım. Dalga mı geçiyorsunuz benle 10 gün oldu, daha dün başladı diye mesaj geldi diyorum. Alt tarafı il içi nakil diyorum. Kadın pazar değil de aradığım gün(pazartesi) nakil işleminin başladığını ve 3 - 7 gün süreceğini söylüyor. Bir de bu arada fax ımın, bu pazartesiden 4 5 gün öncesinde geldiğini iddia ediyor. Bunun üzerine kan beynime iyice sıçradı. Yolladığım faxta 8mb ye kadar olan paket değişijkliği talebide vardı o kısa bir sürede gerçekleşti. Demekki fax ellerine geçmiş.


    Gördüğüm bütün forumlarda bu durumu paylaşıyorum. Bir defa olsa hadi diyeceğim talihsizlikler silsilesi bana denk gelmiş. Ama iki defadır başıma gelmesi ilginç...


    2 nakil işleminde(ilkinde 21 gün falan, bu nakil işleminde 13 gün oldu hala bizim nakil devam ediyor) yaklaşık 40 gün internet kullanımından mahrum kalmış bulunacağım(şu anki nakil işleminin 3 4 gün içinde biteceğini varsayıyorum(hiç sanmasamda Edit: 23. günde halloldu, oda başka kanallardan iletişime geçmem ile mümkün oldu)). Şimdi birde benden utanmadan 40 kusur günlük fatura tahsil edecekler.



    Siz siz olun internet sağlayıcınızı seçerken dikkatli olun. Biri adsl seçerseniz, taşınmadan 20 gün önce nakil işlemini başlatın ki anca yetişsin!!!!


    İyi akşamlar...



    GELİŞMELER:

    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    19. günüde bitirdik internet hala gelmedi. SADECE VE SADECE YUHHHHH DİYORUM.


    TAŞINDIĞIM EVLE ESKİ EVİMİN ARASINA 19 GÜNDE FİBER OPTİK HAT ÇEKİLİRDİ.

    Ayın 17 sinde mi ne(faxtan 13 14 gün sonra) nakilin bittiğini iddia ettiler ama internet hala yok. Günde 5 6 defa arıyorum. Artık öyle saçmalamaya başladılar ki. Neymiş efendim benim port bilgileri eksikmiş felan. Üzerinden 3 gün geçiyor bu defa başka bir sorun uyduruyorlar. Artık saçmalamanın dibine vurdular. Lafa bak: nakil kağıt üstünde olmuş ama teknik olarak eski evde kalmış. Diyorum telefonu kullanıyorum internet mi kalmış sadece :) evet diyorlar internet kalmış. Başkası çıkıyor santral size uzak kalmış santral değişimi için yönlendirilme balatıldı diyor. Bende taşındığımız bina yeni olduğu için türk telekom(binada ki daire komşularıyla başvurumuz üzerine) binamızın dibine yeni santral koydu. Komşularım aynı santralden internet kullanıyor ben niye kullanamıyorum. Cevap olarak KOCA BİR SESSİZLİK.

    Artık çağrı merkezinde ki elemanları tanır oldum. O kadar çok aradım ki aynı insanlarla defalarca konuşmuşluğum var, ismini söylüyor sizmiydiniz diyorum :). Bir ara çağrı merkezlerine gidip bakacağım ne yiyip içiyorlar acaba :) Yoksa piyango bana mı vurdu da süründürüyorlar....

    Artık yaptıkları işe sinirlenemiyorum bile, o raddeyide aşırdılar sağolsunlar :) Bu defa ne uyduracaklar diye meraktan çağrı merkezini aramaya başladım :))))



    SON OLARAK BİRİ ADSL'E BURADAN KOCAMAN BİR BAN YOLLUYORUM

    -------------------------------------------------------------------------------------------------



    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Son durum: Nakil işlemi için faxı çektiğim günden itibaren 20. günün sonuna doğru ilerliyoruz.



    Kağıt üstünde olan ama teknik olarak olmayan:)(bunu yazarken hala gülüyorum) nakil için gerekli işlemleri yaptıklarını hattımın aktif olduğunu iddia ettiler(bu sabah 11 de).

    Sıkı durun: INTERNET HALA YOK

    Edit: Dağ başında falan oturmuyorum:) İstanbulun en merkezi konumlarından birinde. İstanbul levent metrocity avm nin hemen arkasında ki mahallede oturuyorum. Acaba iç anadolu da, kırsalda bir yerde otursam ne olacaktı. Düşünmek bile istemiyorum


    Telefon hattını kullanıyorum dedim müşteri hizmetlerinde ki teknik birime. Telefon hattı düşük sinyalde de çalışabilir, ölçüm yapalım diyor. Bu gün santral kutuma kadar ölçüm yapacaklarmış sinyal kalitesi için. (Bina komşularım aynı santralden internet kullanıyor. Sorunun orda olduğunuda zannetmiyorumya neyse. Bu arada kendim bilgisayar mühendisiyim. Söyleyin nasıl bir ölçüm yapılacaksa değerleriyle beraber, gerekli cihazı temin edip ölçeyim, sizin bir iş yapacağınız yok diyorum. Onada yanaşmıyorlar :) )

    Şimdi ne yapmalıyım sizce?


    Bu işlem için (klasik cümle)kaydınızı alıyorum diyor.

    Kayıt falan alma kapatma işlemlerini başlatalım, portu ne kadar sürede boşaltırsınız dedim. O daha uzun sürer, 1-7 iş gününü bulur. Bu sorunu halledelim diyor :) Kafayı yiyecem ya. Acaba arkadaşın üzerine yeni bir telefon hattı aboneliği alıp, onun üzerinden mi yeni bir sağlayıcıdan internet alsam. Kapama işlemide istediği kadar sürsün :)


    Her neyse,

    Macera devam ediyor...

    Keep in touch guys...


    Edit: Az önce TTnet müşteri hizmetlerini aradım durumu kısaca anlattım. Sizin bu port boşaltma işlemininde yapabileceğiniz bir şey varmı. Yoksa bu işlemi sadece biri adsl mi gerçekleştirebilir diye sordum. Maalesef biri adsl'e mahkumum, sadece o boşalttırma yetkisine sahipmiş. 20 günde interneti getiremeyen kaç günde portu boşaltır Allah bilir. Nasıl bir kör düğümün içine düştük arkadaş. Kesin dış mihrakların işi bu

    -------------------------------------------------------------------------------------------------



    -------------------------------------------------------------------------------------------------
    Son durum: Nakil işlemi için faxı çektiğim günden itibaren 22. günün sonuna doğru ilerliyoruz.


    Dün yine defalarca aradım. Aşağı yukarı son 50 aramamda olduğu gibi aşağı da ki keyword'leri kullanmak harici bir şey yapmadılar :)

    Kaydınızı alıyorum
    Gerekli yönlendirmeler
    Yönlendirme sonucu bekleniyor
    İstinaden


    Diyorum yeni argümanlarla gelin artık, ne bilim cümelelerinizde yenilikler olabilir mesela, istinaden yerine üzerine falan gibi :) Her aradığımda aynı hikayeyi baştan anlatmayayım diye birisine devamlı seni arayacağım dedim. Arıyorum teknik müşteri hizmetlerini diyorum bu adamı bağlayın bana, bazıları bekletip bağlıyor bazıları mırın kırın ediyor, yada ben yardımcı olayım diyor, eminmisin diyorum :)). Bazılarıda standartlarımıza göre yönlendirme yapamayız falan diyor. En son patlayıp bağırıyorum standardımı kaldı bu işin 22 gün olmuş bir interneti halledemediniz diye. Yönlendiriyor mecburen yada sizi arayacak diyor. Gerçi o adamda aynı şeyleri tekrarlamaktan başka bir şey yapmıyor. En üst aciliyette yönlendiriyormuş(!), bizzat takip ediyormuş, nasıl bir yönlendirmeyse bu, bir kaç saat dedi, üstünden 2 gün geçti bakamadılar.

    Her neyse, dün akşam üzeri genel merkezden farklı biri aradı(çağrı merkezi numarasından değil, farklı bir numaradan). Nerden haberi olduysa artık. Durumu anlattım konuşma 30 dk'dan fazla sürdü, müşteri temsilcilerinin anlattığı saçmalıkları anlattım, kendisi de güldü bazı şeylere zaten. Bu akşam mesai bitiminde eve döndüğümde ADSL sinyalimi yanmış halde bulacağıma dair garanti verdi. Duruma bizzat müdahale edeceğini, müşteri temsilcileri ile ilgilide gerekli incelemeyi de yapacağını söyledi. Bakalım göreceğiz artık.

    Sonucu yazarım akşam.


    Macera devam ediyor...

    Keep in touch guys...



    -------------------------------------------------------------------------------------------------



    -------------------------------------------------------------------------------------------------


    SONUÇ: 22 gündür müşteri temsilcilerinin yönlendire yönlendire getiremediği internet 23. günde geldi. En son artık müşteri temsilcileri ile iletişimi kesip biri adsl'in sitesinden bulduğum müşteri ilişkileri biriminin mail adresine, müşteri hizmetlerinin yöneticisinin iletişim bilgilerini istedim, artık müşteri hizmetleri ile muhatap olmak istemediğimi kesin bir dille belirttim(dün). Beni dün(yukarıda da belirttiğim) gibi ayşegül hanım(yanılmıyorsam) aradı, ve durumla bizzat ilgileneceğini TT den ilgili birimlere de ulaşacağını bu işi kesin halledeceğini bildirdi.

    Ve 22 gündür oraya buraya yönlendirme yaparak işimi halledemeyen müşteri hizmetlerinin aksine, 24 saat dolmadan internetimin gelmesini sağladı. Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. Bir sonra ki iş günü arayıp bizzat kendisine de teşekkür edeceğim.

    Demek ki iş ciddiye alınırsa halledilebiliyormuş. Ben bu durumu müşteri ilişkileri birimine mail atıp izah etmesem, müşteri hizmetleri beni 20 gün daha oraya buraya yönlendirerek oyalardı. Halbuki müşteri hizmetlerine de defalarca belirttim, bakın bu iş böle hallolmayacak, bir yöneticinizle veya yetkili kişiyle konuşup durumu anlatın, TT ile sistem üzerinden değil birebir iletişime geçilip durum izah edilip halledilsin, 22 gün olmuş benim durumum artık olağandışı bir hal aldı diye. Ama nafile, olaya at gözlüğü ile sadece önlerinde ki ekranlara baktıkları için, prosedür zırvalarından bahsedip durdular.

    Burdan tekrardan Ayşegül hanıma(ismini yanlış hatırlıyorsam da kusuruma bakmasın) teşekkür ediyorum.


    Şimdi sıra 23 gün + 21 gün = 44 gün kullanamadığım internetin faturasının düşülmesine geldi...




    THE END



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 26 Kasım 2011; 1:12:23 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8124 Mesaj
    sürekli taşınan kişilerin taahhüt imzalaması çok sakıncalı bence.

    bu nakil işlemlerinde yine en az sorun yaşayanlar ttnet kullanıcıları sanırm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    TTnet bir kaç günden fazla sürmüyor. BİRİ süründürüyor resmen maalesef. Bundan sonra o interneti 5 sene kullanacağımdan emin olsam bilebir daha hiç bir firmaya taahhüt vermeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 23 Kasım 2011; 14:20:51 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    644 Mesaj
    geçmiş olsun kardeş. bir "biri adsl" maduru olaran seni çok iyi anlıyorum. ama internet kullanıcılarına nacizane bir tavsiyem var. ttnet'ten şaşmayın. ben biri adsl kullandım, sonra turkcell'in gazına gelip gidip superonline bağlattım, biri adsl neyse superonline da aynı inanın. bu iki kullandığım özel servis sağlayıcısından sonra vardığım tek nokta

    alt yapıya tamamen sahip olan ve diğerlerinin sadece onun alt yapısnı kullanmakla yetindiği "ttnet" in en iyisi olduğu gerçeği oldu.


    yahu sorun oluyor, telekom a haber verip onlardan alınan cevabı bekliyeceğiz, yok bizle alakalı değil telekom ile alakalı vs.. bende her seferinde aynı cevabı verdim

    her şey telekom ile alakalıysa lanet olsun size inanıpta para veren aklıma gider ttnet alırım hiç olmazsa olayı kaynağında çözerim...

    benim yaşadığım sinir harbi;
    http://forum.donanimhaber.com/m_53498528/mpage_1//tm.htm#54695065



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutksk -- 17 Kasım 2011; 8:31:34 >
    |
    |
    _____________________________
    2012 VW polo bluemotion + 1.2 TDI + sis farı + karter koruma + Cruise Control + Start&Stop + siyah




  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aynen öyle hocam her sorunda suçu tt ye atiyorlar. Sanki biz parayi biri adsl e değilde tt ye veriyormuşuz gibi.

    Arkadaş benim sağlayıcım sensin her sorunumu hemwn çözmekle mükellefsin eğer bu hizmeti verwceksen. Ama gelde anlat işte



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    19. günüde bitirdik internet hala gelmedi. SADECE VE SADECE YUHHHHH DİYORUM.


    TAŞINDIĞIM EVLE ESKİ EVİMİN ARASINA 19 GÜNDE FİBER OPTİK HAT ÇEKİLİRDİ.

    Ayın 17 sinde mi ne(faxtan 13 14 gün sonra) nakilin bittiğini iddia ettiler ama internet hala yok. Günde 5 6 defa arıyorum. Artık öyle saçmalamaya başladılar ki. Neymiş efendim benim port bilgileri eksikmiş felan. Üzerinden 3 gün geçiyor bu defa başka bir sorun uyduruyorlar. Artık saçmalamanın dibine vurdular. Lafa bak: nakil kağıt üstünde olmuş ama teknik olarak eski evde kalmış. Diyorum telefonu kullanıyorum internet mi kalmış sadece :) evet diyorlar internet kalmış. Başkası çıkıyor santral size uzak kalmış santral değişimi için yönlendirilme balatıldı diyor. Bende taşındığımız bina yeni olduğu için türk telekom(binada ki daire komşularıyla başvurumuz üzerine) binamızın dibine yeni santral koydu. Komşularım aynı santralden internet kullanıyor ben niye kullanamıyorum. Cevap olarak KOCA BİR SESSİZLİK.

    Artık çağrı merkezinde ki elemanları tanır oldum. O kadar çok aradım ki aynı insanlarla defalarca konuşmuşluğum var, ismini söylüyor sizmiydiniz diyorum :). Bir ara çağrı merkezlerine gidip bakacağım ne yiyip içiyorlar acaba :) Yoksa piyango bana mı vurdu da süründürüyorlar....

    Artık yaptıkları işe sinirlenemiyorum bile, o raddeyide aşırdılar sağolsunlar :) Bu defa ne uyduracaklar diye meraktan çağrı merkezini aramaya başladım :))))



    SON OLARAK BİRİ ADSL'E BURADAN KOCAMAN BİR BAN YOLLUYORUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 23 Kasım 2011; 17:20:07 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Son durum: Nakil işlemi için faxı çektiğim günden itibaren 20. günün sonuna doğru ilerliyoruz.



    Kağıt üstünde olan ama teknik olarak olmayan:)(bunu yazarken hala gülüyorum) nakil için gerekli işlemleri yaptıklarını hattımın aktif olduğunu iddia ettiler(bu sabah 11 de).

    Sıkı durun: INTERNET HALA YOK

    Edit: Dağ başında falan oturmuyorum:) İstanbulun en merkezi konumlarından birinde. İstanbul levent metrocity avm nin hemen arkasında ki mahallede oturuyorum. Acaba iç anadolu da, kırsalda bir yerde otursam ne olacaktı. Düşünmek bile istemiyorum


    Telefon hattını kullanıyorum dedim müşteri hizmetlerinde ki teknik birime. Telefon hattı düşük sinyalde de çalışabilir, ölçüm yapalım diyor. Bu gün santral kutuma kadar ölçüm yapacaklarmış sinyal kalitesi için. (Bina komşularım aynı santralden internet kullanıyor. Sorunun orda olduğunuda zannetmiyorumya neyse. Bu arada kendim bilgisayar mühendisiyim. Söyleyin nasıl bir ölçüm yapılacaksa değerleriyle beraber, gerekli cihazı temin edip ölçeyim, sizin bir iş yapacağınız yok diyorum. Onada yanaşmıyorlar :) )

    Şimdi ne yapmalıyım sizce?


    Bu işlem için (klasik cümle)kaydınızı alıyorum diyor.

    Kayıt falan alma kapatma işlemlerini başlatalım, portu ne kadar sürede boşaltırsınız dedim. O daha uzun sürer, 1-7 iş gününü bulur. Bu sorunu halledelim diyor :) Kafayı yiyecem ya. Acaba arkadaşın üzerine yeni bir telefon hattı aboneliği alıp, onun üzerinden mi yeni bir sağlayıcıdan internet alsam. Kapama işlemide istediği kadar sürsün :)


    Her neyse,

    Macera devam ediyor...

    Keep in touch guys...


    Edit: Az önce TTnet müşteri hizmetlerini aradım durumu kısaca anlattım. Sizin bu port boşaltma işlemininde yapabileceğiniz bir şey varmı. Yoksa bu işlemi sadece biri adsl mi gerçekleştirebilir diye sordum. Maalesef biri adsl'e mahkumum, sadece o boşalttırma yetkisine sahipmiş. 20 günde interneti getiremeyen kaç günde portu boşaltır Allah bilir. Nasıl bir kör düğümün içine düştük arkadaş. Kesin dış mihrakların işi bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrWrong -- 23 Kasım 2011; 17:18:57 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Nakil işlemi için faxı çektiğim günden itibaren 22. günün sonuna doğru ilerliyoruz.


    Dün yine defalarca aradım. Aşağı yukarı son 50 aramamda olduğu gibi aşağı da ki keyword'leri kullanmak harici bir şey yapmadılar :)

    Kaydınızı alıyorum
    Gerekli yönlendirmeler
    Yönlendirme sonucu bekleniyor
    İstinaden

    Diyorum yeni argümanlarla gelin artık, ne bilim cümelelerinizde yenilikler olabilir mesela, istinaden yerine üzerine falan gibi :) Her aradığımda aynı hikayeyi baştan anlatmayayım diye birisine devamlı seni arayacağım dedim. Arıyorum teknik müşteri hizmetlerini diyorum bu adamı bağlayın bana, bazıları bekletip bağlıyor bazıları mırın kırın ediyor, yada ben yardımcı olayım diyor, eminmisin diyorum :)). Bazılarıda standartlarımıza göre yönlendirme yapamayız falan diyor. En son patlayıp bağırıyorum standardımı kaldı bu işin 22 gün olmuş bir interneti halledemediniz diye. Yönlendiriyor mecburen yada sizi arayacak diyor. Gerçi o adamda aynı şeyleri tekrarlamaktan başka bir şey yapmıyor. En üst aciliyette yönlendiriyormuş(!), bizzat takip ediyormuş, nasıl bir yönlendirmeyse bu, bir kaç saat dedi, üstünden 2 gün geçti bakamadılar.

    Her neyse, dün akşam üzeri genel merkezden farklı biri aradı(çağrı merkezi numarasından değil, farklı bir numaradan). Nerden haberi olduysa artık. Durumu anlattım konuşma 30 dk'dan fazla sürdü, müşteri temsilcilerinin anlattığı saçmalıkları anlattım, kendisi de güldü bazı şeylere zaten. Bu akşam mesai bitiminde eve döndüğümde ADSL sinyalimi yanmış halde bulacağıma dair garanti verdi. Duruma bizzat müdahale edeceğini, müşteri temsilcileri ile ilgilide gerekli incelemeyi de yapacağını söyledi. Bakalım göreceğiz artık.

    Sonucu yazarım akşam.


    Macera devam ediyor...

    Keep in touch guys...
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    SONUÇ: 22 gündür müşteri temsilcilerinin yönlendire yönlendire getiremediği internet 23. günde geldi. En son artık müşteri temsilcileri ile iletişimi kesip biri adsl'in sitesinden bulduğum müşteri ilişkileri biriminin mail adresine, müşteri hizmetlerinin yöneticisinin iletişim bilgilerini istedim, artık müşteri hizmetleri ile muhatap olmak istemediğimi kesin bir dille belirttim(dün). Beni dün(yukarıda da belirttiğim) gibi ayşegül hanım(yanılmıyorsam) aradı, ve durumla bizzat ilgileneceğini TT den ilgili birimlere de ulaşacağını bu işi kesin halledeceğini bildirdi.

    Ve 22 gündür oraya buraya yönlendirme yaparak işimi halledemeyen müşteri hizmetlerinin aksine, 24 saat dolmadan internetimin gelmesini sağladı. Buradan kendisine çok teşekkür ediyorum. Bir sonra ki iş günü arayıp bizzat kendisine de teşekkür edeceğim.

    Demek ki iş ciddiye alınırsa halledilebiliyormuş. Ben bu durumu müşteri ilişkileri birimine mail atıp izah etmesem, müşteri hizmetleri beni 20 gün daha oraya buraya yönlendirerek oyalardı. Halbuki müşteri hizmetlerine de defalarca belirttim, bakın bu iş böle hallolmayacak, bir yöneticinizle veya yetkili kişiyle konuşup durumu anlatın, TT ile sistem üzerinden değil birebir iletişime geçilip durum izah edilip halledilsin, 22 gün olmuş benim durumum artık olağandışı bir hal aldı diye. Ama nafile, olaya at gözlüğü ile sadece önlerinde ki ekranlara baktıkları için, prosedür zırvalarından bahsedip durdular.

    Burdan tekrardan Ayşegül hanıma(ismini yanlış hatırlıyorsam da kusuruma bakmasın) teşekkür ediyorum.


    Şimdi sıra 23 gün + 21 gün = 44 gün kullanamadğım internetin faturasının düşülmesine geldi...




    THE END
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8124 Mesaj
    hocam Turk Telekom'un yaptığı en büyük ayıplardan biri bu aslında. Normalde telekom alt yapısını çeşitli firmalara kiralıyor. Bu kiracılardan biri de TTNET.

    Resmi olarak baktığın zaman TTNET, Smile veya Biri ADSL kiracı olarak gözüküyor. TTNET in tek farrkı Turk Telekom kuruluşu olması.

    Yani ben ttnet müşterisiyim. TTNET'i aradağımda bir sorunum var halledebilir misiniz dediğimde TTNET, Turk Telekom yetkililerini santral görevlilerini arıyor sorunu açıklıyor ve en kısa zamanda çözülmeye çalışılıyor.

    Ama smile veya biri adsl müşterisi olayım. Bir sorunum olduğunda müşteri hizmetlerini arayım. Onlar bu sorunu Turk Telekom yetkililerine iletsin. Turk Telekom kendi firması değil diye pek seri davranmıyor veya sorunu hiç çözmüyor. Buradaki amaç insanları TTNET e yönlendirmek. TTNET li olursan sorunun daha çabuk çözülür, görüntüsü kazandırmak.

    Şuan öyle de oluyor malesef. Müşteri hizmetlerinde çok sıkıntı yaşayan vardır kabul ediyorum ama yine kötünün iyisi TTNET in müşteri hizmetleri.
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Bitcoin
Cancer Clinical Trials
bankalar.org
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.