Şimdi Ara

Bosch ve Siemens şikayetlerini OKUDUM kararsız kaldım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
2
Favori
9.357
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yakın zamaanda çamaşır makinası almayı planlıyorum ve araştırma yapıyorum ilk terciğim bosch ve siemensden oldu malum 7 yıla kadar uzatılabilen garantiden dolayı aslında Lg nin 9 kiloluk makinası çok hoşuma gitti ama malum 2 yıl garantisi var ve uzatmak mümkün değil bosch makinaları nın netdeki şikayetlerine baktım o dünya parası vermeyi düşündüğümüz makinalar hakkında genel şikayetler ya çamaşırı yıkamıyor yada delik deşik ediyor Lg makinalar ile kıyaslama yapıyorum bosch dan malzeme kaliesi ve fonksiyonel özellikler bakımından daha üstün yani bosch a sağlam diye fazla para veriyoruz ama şikayetler hiç öyle göstermiyor iyice kafamız karışıyor ne olurdu Lg firmasıda 7 yıla kadar uzatsaydı şu garantisini



  • Hocam o markaya göre değil de modele göre değişiklik gösteren bir durum , şahsi fikrim . Evimde kullandığım Profile CM1001CTR 'ye bir gözatın isterseniz .
  • Bakıyorum 1001 de inceliyorm 20464 ü de inceliyorum ital olan was serisinide inceliyorum genel şikayetler makinanın iyi yıkamadığı ve çamaşırı deldiği genel olarak
  • Arkadaşım şikayetlerin bir kısmıda kullanıcı hatası bunuda göz önünde bulundurunuz, nerdenmi biliyorum iş yaptıgım servislere arada çay içmeye gidiyorum inanın servisler nasıl çıldırmıyor hayret edersiniz.
    Mesela bir örnek vereyim makine, 6 kiloluk makine bir bayan şikayete geldi tam 6 kilo yünlü almıyor 5 kilo koydum onuda rezil yıkadı diyor, halbuki kullanma kulavuzuna baksa yünlü 2 kilo yıkanır yazıyor, veya 6 kiloluk makineyi tıka basa pamuklu doldurup kısa program seçerek pis yıkadı diyorlar, halbuki tam doldurulunca ekorenkliler seçilip lekelilere basmak gerekiyor bunları hiçbiri yapmıyor evlerine gidilip dogru program ayarlanınca çamaşır makinesi canavar gibi yıkıyor (arada istisnalarda vardır)

    Saygılarımla.
  • öncelikle internette lg ile ilgili çok şikayet bulamazsın çünkü satış rakamları çok yüksek değil.
    Türkiyede en çok arçelik ve bosch siemens makina kullanıldığı için(satış rakamları haricinde geçmişten gelen genel kullanım rakamları), şikayet oranları haliyle daha fazla olacaktır, özellikle son teknoloji makinalarda bir çok yıkama programı olduğundan temizlikten mennun olmama ve çamasırı yıpratma şikayetleri daha çok yanlış kullanımdan kaynaklanmakta...
    lg nin kalitesine sözüm yok ama ama satış sonrası hizmetlerde sınıfta kalıyor çok canınız sıkılır, bosch siemens grubuna ait bir makina aldığınızda emin olunki makinadan kaynaklanan bir sorun çktığında gönlünüz yorulmadan sorununuz çözülecektir.ben de lg makianları beğeniyorum özellik ve fiyat bakımından iyi ama 10yıl kullanmayı planladığım bir alet için önemli olan satış sonrası hizmet.en basitinden lg cep telefonu kullanıyorum yazılım desteği olarak avrupa ülkeleri aldı yürüdü lg Türkiye bildiğin uyuyor bir de müşteri hizmetleri var bildiğin evlere şenlik..
    beyaz eşyada şansım iyidir sorun yaşamam diyorsan lg al, beyaz eşya önemli iş bir sorun çıkınca karşımda adam gibi muhattab olsun sorunum çözülsün diyorsan tercihin bence bosch olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi neilblack -- 26 Şubat 2012; 16:50:01 >




  • Makinenin iyi yıkamama durumu hatalı program seçiminden, yırtılma sorunu ise makinenin fazla doldurulmasına bağlı olarak körük üzerine çamaşır taşırmasındandır diye tahmin ediyorum.

    Bosch-Siemens 2002'den bu yana makinelerinde değişik süreli programlamaya imkan verdiğinden ve bazı modellerde fabrika ayarı olarak kısa programı uyguladığından kullanım hatalarına bağlı şikayetler oluşabiliyor.

    Şikayet her markada oluyor. Forumda bizzat kullandığım ve hakkında yeterli bilgiye sahip olduğum ürünleri öneriyorum.

    Forumu takip ederseniz burada ürün önerildiği için önerilere bağlı olarak şikayetler de yazılıyor. Kullananlar olumlu ve olumsuz olarak dönüş yapıyorlar. O yazıları ve çözümlerini de takip edebilirsiniz.

    Elbette bunların dışında gerçekten hatalı çıkan ürünler de olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Makinenin iyi yıkamama durumu hatalı program seçiminden, yırtılma sorunu ise makinenin fazla doldurulmasına bağlı olarak körük üzerine çamaşır taşırmasındandır diye tahmin ediyorum.

    Bosch-Siemens 2002'den bu yana makinelerinde değişik süreli programlamaya imkan verdiğinden ve bazı modellerde fabrika ayarı olarak kısa programı uyguladığından kullanım hatalarına bağlı şikayetler oluşabiliyor.

    Şikayet her markada oluyor. Forumda bizzat kullandığım ve hakkında yeterli bilgiye sahip olduğum ürünleri öneriyorum.

    Forumu takip ederseniz burada ürün önerildiği için önerilere bağlı olarak şikayetler de yazılıyor. Kullananlar olumlu ve olumsuz olarak dönüş yapıyorlar. O yazıları ve çözümlerini de takip edebilirsiniz.

    Elbette bunların dışında gerçekten hatalı çıkan ürünler de olabilir.

    ustad cok soru sordum kusura bakma ama dun renklı 40 derecede polarlar havlular kotları montları yıkadım.kazanla koruk arası yakın oldugu ıcın bıraz surtmustu lastık kokuyordu,1200 devırde bazen oluyor.1000 devırde hıc olmuyor.cok su cektıgınden olabılırmı.makıne yenı zamanla gecermı. Makıne vestel 9412.sarsılma yok.s a y g ı l a r.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kullandığınız program doğru olmamış.

    Polar ve montlarınızı 3-4 parçayı geçmeyecek şekilde Spor programında 800 veya 1000 devirle yıkayınız.

    Kotlar ve havlular tam kapasite ile pamuklu renkli programında yıkanabilirler.

    Körükte aşınma veya üretim hatası varsa ya da çamaşırlar çok doldurulursa sıkmada taşma yaparlar.

    Bu yüzden yorgan veya battaniye yıkandığı zaman da uç kısımlarını içe katlayarak yerleştirmek gerekir. Uçları kazan ağzından görülmemelidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Kullandığınız program doğru olmamış.

    Polar ve montlarınızı 3-4 parçayı geçmeyecek şekilde Spor programında 800 veya 1000 devirle yıkayınız.

    Kotlar ve havlular tam kapasite ile pamuklu renkli programında yıkanabilirler.

    Körükte aşınma veya üretim hatası varsa ya da çamaşırlar çok doldurulursa sıkmada taşma yaparlar.

    Bu yüzden yorgan veya battaniye yıkandığı zaman da uç kısımlarını içe katlayarak yerleştirmek gerekir. Uçları kazan ağzından görülmemelidir.

    sagolun sımdı makınede kalıcı hasar olrmu saaygılar
  • Sanmıyorum; ama hatalı şekilde sık kullanılırsa rulman, amorsitör ve lastiğin ömrü kısalacaktır.
  • her markadan her türlü şikayet olması doğanın kanunudur zaten... Hiçbir marka %100 mennuniyete sahip değildir...
  • siemenste bosch da zaten aynı fabrikadan çıkmaktadır aralarında tabikide kalite farkı vardır o okumuş oldugunuz camasır yırtılıyor iyi yıkamıyor vs vs şikayetler genelde kullanıcı hatasından kaynaklı sebeplerden dolayı sizde takdir edersenizki millet olarak okuma alışkanlığımız yoktur her ne kadar gelen teknisyen bu boyledir şöyledir bunu yapmayın desede 2 gun sonra unutup hic birimiz kullanma klavuzunu acıp okumayız hemen faturayı makineye cıkartırız vs. boschta alsanız siemenste alsanız pek memnuniyetsizlik hissetmezseniz. bu lakin lg olsun beko olsun bunlar hakkında yorum yapamayacagım ama genelde fiyat farklarının hepsi şu şekilde olmaktadır. örneğin siemens makinesinin ömrü 30 yildir yani cihazınız arzalansada etsede bir şekilde tamiri olmaktadır bosch 20 senedir bir şekilde tamiri olmaktadir lg 15 sene beko 10 sene gibi sadece bunlardan dolayı fiyat farkları vardır tabikide ek özellikleri olsun program özellikleri olsun bunlarda sebeptir fiyat farkına ama şayet orta seviye bir hayat standartınız varsa siemensten sasmayın hem servis ağı olarak hemde kalite olarak uygundur bence gönül rahatlığı ile siemens kullanabilirsiniz tabiki bunlar mekanik cihazlar elektronik cihazlar birazda şanstır aynı modeli almıs 2 insanı dusunelim biri 15 yil sorunsuz kullanırken digeri 15 yil icinde 5 kez tamir görebilir birazda şanş işidir. .




  • Şimdi Bosch hakkındaki bu konu başlığı altında ... İspat edemeyeceğim ancak çok derin ve keskin öyle hisettiğim ve dahi hoşuma gitmeyen bir durum nedeni ile ben de kısaca yazmak istiyorum. Tabi ki karar tüketici dostlarımızın. Ben mi ? Sektörle kullanıcı olmak dışında hiçbir ilgisi olmayan , sorsanız mühendis , ama "balıkçı" lık yapan bir fakirim. ( Semih Ovat )
    Bosch taki durumun sadece yanlış kullanımlardan kaynaklanmadığı muhakkak . İlk ispatım : Şikayetvar.com sitesine girdiğinizde çok fazla sayıda örnek bulabilirsiniz. İkinci ispatım ise : Bizzat yaşadıklarımdır. Uzun hikaye , canınızı sıkmadan kısa bir özet geçiyorum. Bosch çamaşır makinemizi 4 yıldır kullanıyoruz. Derken bir iki gün öncesinde elektronik panelinde arıza belirdi. Biz de servis çağırdık. Garantinin bittiğinin de farkındayız , ücreti ne ise ödeyeceğiz, yeter ki tamir edilsin. Servis gelir , bir iki kontrol : " kartınız arızalanmış , değişmesi gerekiyor." Buraya kadar sorun yok .Şimdi geliyoruz zurnanın zırt dediği yere : Haspel kader eşim sorar " Neden oldu ki bu arıza ? " keşke sormaz olaydı da .. ücretini ödeyip yaptıraydık :) . Sıkı durun cevap geliyor : " Efendim nemden oluyor ." Şaka yapmıyorum cevap bu .!! Bilseydik makinemizi oturma odasına ya da salona kurardık :) Bu arada yanlış anlaşılmasın , banyomuz bildiğiniz banyo .. Türk hamamı ya da sauna değil ..! Ve hiç bir rutubet sorunumuz da yok . Tabi kafamız çok karıştı .Şimdi kartı değiştirsek, dediklerine göre 3 sene sonra yine kart bozulacak . Rica ettik servisten ,lütfen servis fişine sorunun kaynağını yazar mısınız ? Bir kaçışı var ki görmeniz gerek .. Alması gereken 50 tl yi de almayacağını servis kaydını da gider girmez sileceğini (????) söyleyerek .... kaçarcasına uzaklaştı . ( kart gitti ama 50 tl servis parasını vermedik , zafer bizim .!! , demedik tabi ki :) Derken bosch un 444 lü nosu aranır . Üç aşağı beş yukarı aynı şeyler duyulur . Ama sıkı durun duyduğumuz bu iki şey gerçekten bomba :
    1) "Efendim tüketici mahkemesine gidebilirsiniz . " Yanlış anlaşılmasın biz konuyu açmadan telefonda bosch un "müdür bey" i teklif etti bunu ...
    2) " Nemden bu tür sorunlar oluyor , lütfen o bölümü bezle örtün..!" Arkadaşlar mizansen değil . EVET , AYNEN HARFİ HARFİNE BUNU SÖYLEDİ. BOSCH MERKEZ KALİTE KONTROL MÜDÜRÜ FELANCA BEY AYNI İLE BUNU İFADE BUYURDULAR ... Sevgili tüketici dostlarım , bosch çamaşır makinesi aldığınızda lütfen ananenize de dantel den bir örtü siparişi geçin . İhtiyacınız olacak, eklektik dizayn sevmeyenlere pek uygun bir durum değil tabi ama ... yapacak bir şey yok .! Müdür beyimiz öyle buyurdu , okumuş adam , koskoca müdür vardır elbet bir bildiği.. :)

    Efendim , Bosch u biz de iyi biliriz ... Amma velakin durum ve tutum aynı ile budur . Kayda geçsin ve değerlendirme yapılırken " hep de kullanım hatası" olmadığının ve bosch ta ciddi kalite ve daha önemlisi TUTUM problemi olduğu bilinsin. "Para kaybederim ama müşterinin güvenini asla" diyen rahmetli Bosch un kemikleri sızlıyor olsa da ... torunlarının ettikleri budur .!

    Peki ben yaşadıklarımı yazınca herkes bosch almayı zinhar bırakacak mı ? Sanmıyorum ...ancak yaşadığımız rezaletlerden birbirimizi haberdar edersek , umulur ki kurumsal (?) yapı içerisinden bir aklı selim duruma "durun artık , tüy diktiniz" diyecektir. (mi?) ... ya da benzer durumlar yaşadığımızda sözümüzün tesiri artar .. ! Kalın sağlıcakla ..!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tetrazone69 -- 25 Ekim 2017; 17:42:40 >




  • https://forum.donanimhaber.com/bulasik-makinesi-suyu-isitmiyor-soguk-suyla-yikiyor-siemens-e9-hatasi--129571384



    Bosch , Siemens alacaklar !!!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Siemens ALMAYIN !!!

    350 lira servis ücreti verdim E9 hatası yüzünden, Tekrar Aynı HATAYI veriyor...

    Tekrar 350 TL istiyorlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tetrazone69

    Şimdi Bosch hakkındaki bu konu başlığı altında ... İspat edemeyeceğim ancak çok derin ve keskin öyle hisettiğim ve dahi hoşuma gitmeyen bir durum nedeni ile ben de kısaca yazmak istiyorum. Tabi ki karar tüketici dostlarımızın. Ben mi ? Sektörle kullanıcı olmak dışında hiçbir ilgisi olmayan , sorsanız mühendis , ama "balıkçı" lık yapan bir fakirim. ( Semih Ovat )
    Bosch taki durumun sadece yanlış kullanımlardan kaynaklanmadığı muhakkak . İlk ispatım : Şikayetvar.com sitesine girdiğinizde çok fazla sayıda örnek bulabilirsiniz. İkinci ispatım ise : Bizzat yaşadıklarımdır. Uzun hikaye , canınızı sıkmadan kısa bir özet geçiyorum. Bosch çamaşır makinemizi 4 yıldır kullanıyoruz. Derken bir iki gün öncesinde elektronik panelinde arıza belirdi. Biz de servis çağırdık. Garantinin bittiğinin de farkındayız , ücreti ne ise ödeyeceğiz, yeter ki tamir edilsin. Servis gelir , bir iki kontrol : " kartınız arızalanmış , değişmesi gerekiyor." Buraya kadar sorun yok .Şimdi geliyoruz zurnanın zırt dediği yere : Haspel kader eşim sorar " Neden oldu ki bu arıza ? " keşke sormaz olaydı da .. ücretini ödeyip yaptıraydık :) . Sıkı durun cevap geliyor : " Efendim nemden oluyor ." Şaka yapmıyorum cevap bu .!! Bilseydik makinemizi oturma odasına ya da salona kurardık :) Bu arada yanlış anlaşılmasın , banyomuz bildiğiniz banyo .. Türk hamamı ya da sauna değil ..! Ve hiç bir rutubet sorunumuz da yok . Tabi kafamız çok karıştı .Şimdi kartı değiştirsek, dediklerine göre 3 sene sonra yine kart bozulacak . Rica ettik servisten ,lütfen servis fişine sorunun kaynağını yazar mısınız ? Bir kaçışı var ki görmeniz gerek .. Alması gereken 50 tl yi de almayacağını servis kaydını da gider girmez sileceğini (????) söyleyerek .... kaçarcasına uzaklaştı . ( kart gitti ama 50 tl servis parasını vermedik , zafer bizim .!! , demedik tabi ki :) Derken bosch un 444 lü nosu aranır . Üç aşağı beş yukarı aynı şeyler duyulur . Ama sıkı durun duyduğumuz bu iki şey gerçekten bomba :
    1) "Efendim tüketici mahkemesine gidebilirsiniz . " Yanlış anlaşılmasın biz konuyu açmadan telefonda bosch un "müdür bey" i teklif etti bunu ...
    2) " Nemden bu tür sorunlar oluyor , lütfen o bölümü bezle örtün..!" Arkadaşlar mizansen değil . EVET , AYNEN HARFİ HARFİNE BUNU SÖYLEDİ. BOSCH MERKEZ KALİTE KONTROL MÜDÜRÜ FELANCA BEY AYNI İLE BUNU İFADE BUYURDULAR ... Sevgili tüketici dostlarım , bosch çamaşır makinesi aldığınızda lütfen ananenize de dantel den bir örtü siparişi geçin . İhtiyacınız olacak, eklektik dizayn sevmeyenlere pek uygun bir durum değil tabi ama ... yapacak bir şey yok .! Müdür beyimiz öyle buyurdu , okumuş adam , koskoca müdür vardır elbet bir bildiği.. :)

    Efendim , Bosch u biz de iyi biliriz ... Amma velakin durum ve tutum aynı ile budur . Kayda geçsin ve değerlendirme yapılırken " hep de kullanım hatası" olmadığının ve bosch ta ciddi kalite ve daha önemlisi TUTUM problemi olduğu bilinsin. "Para kaybederim ama müşterinin güvenini asla" diyen rahmetli Bosch un kemikleri sızlıyor olsa da ... torunlarının ettikleri budur .!

    Peki ben yaşadıklarımı yazınca herkes bosch almayı zinhar bırakacak mı ? Sanmıyorum ...ancak yaşadığımız rezaletlerden birbirimizi haberdar edersek , umulur ki kurumsal (?) yapı içerisinden bir aklı selim duruma "durun artık , tüy diktiniz" diyecektir. (mi?) ... ya da benzer durumlar yaşadığımızda sözümüzün tesiri artar .. ! Kalın sağlıcakla ..!


    Semih ovat Fish mekan mi yoksa ☺

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.