Şimdi Ara

BOSCH KGE58BI44N(SİEMENS KG58EBI44N) İNCELEMEM (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
131
Cevap
11
Favori
32.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hayansame H kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam bende 6 ay önce evlenmiştim 6 aydır gayet güzel çalışıyor elektrik faturasıda çok çok az geliyor. Şimdiye kadar ben neredeyse hiç sorun yaşamadım sadece geçen ay dedemlerden aldığım farklı bi peynir vardı o biraz üzeri küflenmişti geçen haftada pasta 3 veya 4. gününde iç kısmında birkaç küf oluşmuş bu durumlar normaldir diye pek önemsemedim. Dereceler üst taraf 5 alt taraf -18 de. Benim dondurucuda et dolu ağzına kadar.
  • Bosch almayı düşünüyorduk ama dolap ölçüleri uymadığı için arçelik aldık. Arçelik no-frost 2630 A+++ 630lt hacim, hacmine göre A++ olması kabul edilebilir bence :)). Aldığımız model hakkında fikri olan varsa yazarsa memnun olurum. Adıyaman da kullanılacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayansame H kullanıcısına yanıt
    İnşallah hakem heyeti lehinize karar verir. Bosch aslında iyi bi marka belki sizin ürün şanssızlığınıza bozulmuştur. Dilerim en kısa zaman çözüm bulursunuz. Çünkü buzdolabı olmadan gerçekten işler çok zor oluyor. Bizimkisi mesela kurban bayramında bozulmuştu, yoğunluğu taşıyamadı emekliye ayırdık :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayansame H kullanıcısına yanıt
    Hocam sizinki kişisel bir problem olduğunu düşünüyorum. Servis olayı problemli olmasını Bosch genel merkezi ile görüşebilirsiniz. Bulunduğunuz ildeki servis personellerinin bilgisiz olması nedeniyle o markayı kötülemenin doğru olmadığını düşünüyorum. Ben 7-8 aydır kullanıyorum ve bu forumda kullanan onlarca kişi gibi bende gayet memnunum.
  • hayansame H kullanıcısına yanıt
    Hocam normalde servis geldiğinde herhangi bir arıza bulamaz ise genelde servis ücreti alınır fakat sizinki yüksek ihtimalle termostatı arızalanmış. Servisle konuşun başka bir ekip göndermelerini isteyin yapmaz iseler müşteri hizmetlerine ciddi baskı kurun ve müşteri hizmetleri de servise baskı kurarak o parçayı değiştirmek zorunda kalsınlar. Eski bir servisçi olarak söylüyorum, teknik servisler genel merkezden gelen talepleri ivedi şekilde çözüme kavuşturmak isterler, en azından biz öyle idik. Müşteri hizmetlerine yaşadığınız bütün mağduriyetleri uzun uzun mail atın daha sonra arayın tekrar tekrar arayın baskı kurun. Teknik servis de genel merkezden gelen baskı sonrası parçayı değiştirmek zorunda olacaktır emin olun.
  • dd2dl5 kullanıcısına yanıt
    Cok tesekkur ederim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2450 ye 2.sini aldık bakalım
  • Dolabı 11 aydır kullanıyorum ve şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım. Tam aksine dolaptan çok memnunum. Tüm beyaz eşyalarım bosch olduğu için eninde sonunda servisle muhattap olacağım. Umarım Ankara servisleri daha düzgündür.
  • Low Frost alacak gibiyim..
    Sanırım her markada (Elektronik şans işi) memnuniyet olduğu kadar şikayette var..
    karar vermek zor..
  • yil 2018 ve ben bu buzdolabını aldım 2 ay oldu alalı ve açıkçası hiç araştırmadan aldım şuan memnun gibiyim ama içimde endişeler var umarım kötü çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıl önce peşin 2250 tl'ye aldığım dolabım hala ilk günkü gibi. Elektrik faturası çok düşük geliyor. Çok sessiz. En önemlisi de (tercih sebebim zaten buydu) nofrost'lar gibi hava üflemediği için sağlıksız değil. 1 yılda yarım cm buz anca oluyor.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.