Şimdi Ara

Bosch Çamaşır Makinesi Memnuniyetsizlik Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
1.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    2013 Yılında 3 yıl garantili olarak satın aldığımız ve satın alma esnasında + 4 yıl garanti süresini uzattığımız "Bosch WAY20560TR" marka/model makineden hiç ama hiç memnun kalmadık.

    Hiç unutmuyorum, yine forumda önerilen bir makine olduğu için bu makinede karar verdik ve özellikle adının "Home Professional" olmasına aldandım diyebilirim.

    Sürekli arıza ve sesleri ile geçti yıllar. Sadece benim bildiğim 4-5 kez servis gördü.
    Elimdeki servis fişlerinden kısaca değişen parçaları;
    1- Panel Kartı (3 Adet)
    2- Amortisör (3 Adet)
    3- Rulman Seti (1 Adet)
    4- Kapı Kiliti (1 Adet)

    Soruma gelecek olursam; 2 gün önce tekrar panel kartı arızasını verdiğini düşündüğümden dolayı (tüm ışıklar yanıyor ve makine tepkisiz) servis kaydı açtırdım. Bugün gelecekler.
    Allah aşkına yardım edin, toplam 7 yıllık garanti süresinin sona ermesine 20 gün kaldı.

    Bugün geldiklerinde tüm tespitleri yaptırıp, önce değişim isteyeceğim. Kabul etmezlerse tüketici hakem heyeti bana bu konuda yardımcı olabilir mi sizce? Biliyorum, bir çoğunuz "kardeşim 7 yıllık makine" diyecek. Fakat inanın 4 kişilik standart bir aile evinde kullanılan makineden bahsediyoruz.
    İnsanı aptal yerine koymaları canımı sıkıyor, muhtemelen bundan önceki sorunların bir çoğu tekrar bugünde tespit edilecek.

    Amacım para iadesi veya değişimden öte, memnuniyetsizliğimi telafi etmem.
    Devlet bu konuda bana destek olur mu dersiniz? Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Not. Faturayı bulamıyorum.
    Not2. Faturayı buldum.

    Teşekkürler.

    #Edit 1= Bugün (29 Nisan 2020) servis görevlisi geldi ve cihazda kontrol kartı ile birlikte 2 parçanın'da değişmesi gerektiğini söyleyerek rapor verdi.
    Onarım yaptırmak istemediğimi, THH 'ye şikayet edeceğimi bildirdim.
    Biraz önce başvurumu yaptım THH 'ye, değişim talep ettim. Süreci birlikte takip edelim.

    #Edit 2= Bugün THH'den cevap geldi, fatura ibraz edemediğim için faturayı bulup tekrar başvuru yapacağım.
    Bosch çağrı merkezi, değişim talebim için RED cevabı verdi. Sanırım ilk önce onarım yaptıracağım, daha sonra şikayetime devam edeceğim.
    Garanti süresi 14 gün sonra dolacak.

    #Edit 3= 05.05.2020 tarihinde teknik servis görevlisi gelerek kontrol kartı dahil yine toplam 2-3 parça değiştirip çalışır vaziyette teslim etti.

    #Edit 4= 10.05.2020 tarihinde makine ilk günkü kontrol kartı arızasını tekrar verdi. Çağrı merkezine tekrar şikayet kaydı oluşturularak THH kaydı güncellendi ve fatura ibrazı yapıldı.

    #Edit 5= 11.05.2020 tarihinde teknik servis görevlisi geldi ve makineyi inceledi. Kontrol kartı değişecek, ve garantinin 3 gün sonra dolmasından dolayı 1 adet yedek kontrol kartını'da bize bırakacağını söyledi.

    #Edit 6= Tüketici Hakem Heyeti son durumu; Bosch yetkili satıcı/servisinden savunma istendi bilgisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AktasarimTr -- 26 Mayıs 2020; 0:13:32 >







  • Konu günceldir.
  • Hocam hakem heyetinin peşini bırakmayın. Bizde sizin makinenin sonraki versiyonu waw2856xtr var şu an makinenin 4. kazanı takılı. Başına gelen zedeleri saymıyorum bile. Çok sorun yaşadık bizimde 5 yıl oldu ama değişim için hala diretiyorum. Yine aynı sorunu çıkarmasını bekliyorum. Çevremde yıllardır bizimle alıp kullanıp memnun olan insanlar var bi bizimki sorunlu çıktı. Tıpkı sizin gibi genel merkez caydırmak peşinde. Hakem heyeti sırf garantisi yok diye red verdi ek garantinin belgesini ibraz etmemize rağmen. Demem o ki kendiniz savaşmalısınız. Heyetteki insanlara mevzuyu eni konu anlatmalı ve servisi de kendi tarafınızda bulundurmalısınız. Nitekim bize 3 seferdir aynı adam geldi siz hala niye değişim için diretmediniz dedi bize. Anlayın artık durumun vahimiyetini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizata06

    Hocam hakem heyetinin peşini bırakmayın. Bizde sizin makinenin sonraki versiyonu waw2856xtr var şu an makinenin 4. kazanı takılı. Başına gelen zedeleri saymıyorum bile. Çok sorun yaşadık bizimde 5 yıl oldu ama değişim için hala diretiyorum. Yine aynı sorunu çıkarmasını bekliyorum. Çevremde yıllardır bizimle alıp kullanıp memnun olan insanlar var bi bizimki sorunlu çıktı. Tıpkı sizin gibi genel merkez caydırmak peşinde. Hakem heyeti sırf garantisi yok diye red verdi ek garantinin belgesini ibraz etmemize rağmen. Demem o ki kendiniz savaşmalısınız. Heyetteki insanlara mevzuyu eni konu anlatmalı ve servisi de kendi tarafınızda bulundurmalısınız. Nitekim bize 3 seferdir aynı adam geldi siz hala niye değişim için diretmediniz dedi bize. Anlayın artık durumun vahimiyetini
    Öncelikle, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Halen Tüketici Hakem Heyeti dosyamız devam ediyor ve bayi'den savunması istenmiş olduğunu gördüm.

    Konunun takipçisiyim. Bosch itibarından ödün vermemek için asla bize yardımcı olmaya çalışmadı bu değişim konusunda.
    Henüz ek garantinin bitmesine 2 gün varken, 2 gün erken bitirdi garantiyi.

    Allah ıslah etsin. Sadece Bosch değil ama birçok marka eskisi gibi değil.
    Yeni alım yapacak olanlar mutlaka buna dikkat ederek alış-veriş yapmasını öneririm.

    Geçen hafta Electrolüx EW6F3146EB modeli alarak bu süreci bu şekilde devam ettirmekteyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AktasarimTr

    Öncelikle, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Halen Tüketici Hakem Heyeti dosyamız devam ediyor ve bayi'den savunması istenmiş olduğunu gördüm.

    Konunun takipçisiyim. Bosch itibarından ödün vermemek için asla bize yardımcı olmaya çalışmadı bu değişim konusunda.
    Henüz ek garantinin bitmesine 2 gün varken, 2 gün erken bitirdi garantiyi.

    Allah ıslah etsin. Sadece Bosch değil ama birçok marka eskisi gibi değil.
    Yeni alım yapacak olanlar mutlaka buna dikkat ederek alış-veriş yapmasını öneririm.

    Geçen hafta Electrolüx EW6F3146EB modeli alarak bu süreci bu şekilde devam ettirmekteyim.

    Alıntıları Göster
    Merhaba. Bende Bosch ve elektrolix arasinda kaldım tam da sizin aldığınız model. Ama nette elektrolux sesli diyenler var boscha göre hatta forumda bir arkadaş iade etmiş bosch almış. Sizin tavsiyeniz bekliyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • yiğido__58 Y kullanıcısına yanıt
    Stabilite boschta daha iyi ancak kullanışlılık electroluxte daha iyi. Ben ihtiyaca göre seçim yaparsım mesela 50 derecede yıkama benim için ihtiyaç veya ekstra geniş tambur. O zaman electrolux alırdım. Ama sessizlik ve ideal ölçüler programlar da işimi görecekse bosch alırdım. İkiside kalitesiz makineler değil. Bu durum kişiden kişiye değişir. Birilerinin iade ettiği makine başka birilerine dünyanın en sessiz makinesi gibi gelebilir. Nitekim boschun bile sesli çalıştığını söyleyenler de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yiğido__58

    Merhaba. Bende Bosch ve elektrolix arasinda kaldım tam da sizin aldığınız model. Ama nette elektrolux sesli diyenler var boscha göre hatta forumda bir arkadaş iade etmiş bosch almış. Sizin tavsiyeniz bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    Merhaba,

    13 Mayıs Tarihinde hburada'dan 2,849 TL ye satın aldık, 18 Mayıs Tarihinde Horoz Lojistik tarafından teslim edildi.
    19 Mayıs Tarihinde kurulum için servisi aradım, aynı gün gelebileceklerini söylediler fakat ben su tesisatını henüz hazırlamadığım için ertesi gün gelmelerini rica ettim.

    20 Mayıs Tarihinde servis geldi ve makineyi ambalajından çıkardığında gördük ki sağ orta tarafı ve ön çerçevenin sağ kısmı hafif içeriye göçüktü. Yenisi ile değişimini yapabileceğimizi söyledi ve kabul ettik. Bu sefer makineyi Electrolüx yetkili servisi getireceğini söyledi ve bayramdan önce kurulum yapıp teslim ettiler.

    Yaşanan bu küçük aksilik dışında tüm süreçten ve makineden ilk izlenim olarak oldukça memnun kaldık. Deneyim sağladıktan sonra daha sağlıklı yorumlar yapabilirim, lakin şuan makinemizden oldukça memnunuz. İyi ki almışız. 1400 devir olmasından dolayı eski 1000 devirli makinemize göre daha sesli ve hareketli bir sıkma işlevi görüyor. Ama tekrar alacak olsam, aynı model makineden almak isterdim.

    2 ay sonra evlilik planım var. Evdeki tüm beyaz eşya ve ankastre setim için kararımı kısmet olur maddi durumum el verirse Electrolüx'ten yana kullanacağım.




  • Merhaba. Tüketici kanununun 56. maddesine göre Garanti süresi içerisinde ikinci kez arıza yapan cihazda değişim veya iade hakkınız vardır. Siz bu hakkınızı defalarca kazanmışsınız zaten. Fakat şu noktaya dikkat edin. eğer firma savunma yaparken bizden değişim istemedi onarım istedi biz de yaptık derse kaybedersiniz. O yüzden değişim istediğinizi belgeyebilmeniz lazım. Bunun için yanservis fişine değişim istediğinizi yazdırın. Ya da firmaya yazılı olarak mail atın ve yazılı cevap isteyin. Tüketici hakları konusunda takıldığınız yerde bana yazın yardımcı olurum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bosch kaliteyi iyice düşürdü annemde ilk çıkan wat serisi cihazlardan var bende ise profilo cmg100dtr arada belirgin kalite farkı var benim cihaz daha 7-8 aylık rulman sesi geliyor sıkma esnasında şuan için elletmiyorum iyice dağıldıktan sonra servisi çağıracağım.

    Electroluxte servis konusunda sabıkalı bir firma forumda ki arkadaşlardan birinin makinesi alev almış makineyi değiştirmemişlerdi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.