Şimdi Ara

Booking.com parayı aldı kaçtı :-)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 14 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • aksinaletinsan (4 mesaj) x-rayted (3 mesaj) cleanton (3 mesaj) Khalees1 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Mayıs ayı için Pragda erken rezervasyon yapmıştım. Ucuz diye iptalsiz seçtim. Parayı da ödedim (öyle daha iyi oluyor benim için daha tatile gitmeden ödemiş oluyorum hem de biraz ucuz. tatilde daha rahat harcıyorum. dönüşte otel parası derdi yok)

    Ancak corona sebebiyle Çekya turist almıyor.
    Tesis bana ne kardeşim diyor.

    Şimdi hem Booking.com müşteri hizmetlerine, hem tesise ulaşılamıyor.
    Booking.com müşteri hizmetlerini kaldırmış siteden.yok ulaşamıyorsunuz

    En azından bir kısmını iade etmeleri şık olmaz mı. Sonuçta tüm avrupada seyahat kısıtlaması var. Benim dışında bir iptal sebebi.

    Bu salgın bitince booking.com dan rezervasyon yapacaklar bunu unutmasın.



    |
    |
  • Bankanıza bir harcama itiraz dilekçesi yazıp fakslayın. "Corona virüsü sebebiyle Ülke turist kabul etmemektedir bu sebeple gidemiyorum. Şu tarihteki harcamayı tarafıma iade edin. Firmaya yazıyorum taleplerimi dikkate almıyorlar" anlamına gelen bir dilekçeyi harcama tarihini ve miktarını hem yerel birimde hemde TL cinsinden belirterek yazın fakslayın. Bazı bankalar email olarak da kabul ediyor.
  • Bende de aynı durum var. Otel, siz bilirsiniz ister gelin ister gelmeyin diyor... ülken turist almıyor... şerefsizler ya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Avrupa Birliğinde yaşıyorum ve oteller yaklaşık 1 ay önce kapandı. Yani rezervasyonu olan bir müşteri istese bile otelde kalamaz.
    İşletme tamamen art niyetli olarak durumdan faydalanmaya çalışmış. Kurumsal olarak çalışan otel zincirleri bu durumda müşterilere yardımcı olmakta.
    Yasal olarak süreç;
    Tesis ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız
    Booking ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız
    Banka ile iletişime geçerek paranızı talep etme hakkınız bulunmakta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khalees1

    Merhaba arkadaşlar,
    Avrupa Birliğinde yaşıyorum ve oteller yaklaşık 1 ay önce kapandı. Yani rezervasyonu olan bir müşteri istese bile otelde kalamaz.
    İşletme tamamen art niyetli olarak durumdan faydalanmaya çalışmış. Kurumsal olarak çalışan otel zincirleri bu durumda müşterilere yardımcı olmakta.
    Yasal olarak süreç;
    Tesis ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız
    Booking ile iletişime geçmeniz, sonuç alamazsanız
    Banka ile iletişime geçerek paranızı talep etme hakkınız bulunmakta.
    Bookingle nasıl iletişime geçiliyor biz 3 kişi beceremedik. Hem mobilden hem uygulamadan hemde masaüstünden bütün menülere tıkladığımız halde booking müşteri temsilcisi ile iletişim kuracak menüyü bulamadık. Varsa link atarmısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksinaletinsan

    Bookingle nasıl iletişime geçiliyor biz 3 kişi beceremedik. Hem mobilden hem uygulamadan hemde masaüstünden bütün menülere tıkladığımız halde booking müşteri temsilcisi ile iletişim kuracak menüyü bulamadık. Varsa link atarmısınız?

    Alıntıları Göster
    Bookingcom ile iletişime geçmeye çalışmayın(vakit kaybı), doğruda bankanıza yazdığım şekilde harcama itirazı yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleanton

    Bookingcom ile iletişime geçmeye çalışmayın(vakit kaybı), doğruda bankanıza yazdığım şekilde harcama itirazı yapın.

    Alıntıları Göster
    Birde öyle deneyelim.teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleanton

    Bankanıza bir harcama itiraz dilekçesi yazıp fakslayın. "Corona virüsü sebebiyle Ülke turist kabul etmemektedir bu sebeple gidemiyorum. Şu tarihteki harcamayı tarafıma iade edin. Firmaya yazıyorum taleplerimi dikkate almıyorlar" anlamına gelen bir dilekçeyi harcama tarihini ve miktarını hem yerel birimde hemde TL cinsinden belirterek yazın fakslayın. Bazı bankalar email olarak da kabul ediyor.
    Yapı Kredi bize ulaşın kısmında harcama itiraz diye bir yer var.
    Aynen dediğiniz şeyleri yazarak başvurdum. Üstünden 2 ay geçtiği için geri ödeme umudum yok .
    Yine de olumlu veya olumsuz cevabı buradan bildiririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-rayted

    Yapı Kredi bize ulaşın kısmında harcama itiraz diye bir yer var.
    Aynen dediğiniz şeyleri yazarak başvurdum. Üstünden 2 ay geçtiği için geri ödeme umudum yok .
    Yine de olumlu veya olumsuz cevabı buradan bildiririm.

    Alıntıları Göster
    Yapı Kredi Bankasında harcama itirazı o şekilde yapılmıyor. 0262 647 19 00 numaraya yazı yazıp imzalayıp faks göndermeniz gerekir. Kırtasiyelerden faks gönderebilirsiniz. Size örnek bir itiraz metni gönderiyorum. Durumunuza göre eklemeler yaparsınız. Detaya girmenize gerek yok, püf noktası hizmetin size teslim edilmemiş/verilmemiş olmasıdır.




    Yapı Kredi Bankası
    Fax: 0262 647 19 00


    Konu: Kredi Kart Harcama İtirazı
    Kart No: xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx


    23-02-2020 tarihli “AMZN Mktp DE” isimli firmaya yapılan 415,18 TL’lik (60,09 Euro) harcamaya itirazımdır.


    - Ürün tarafıma teslim edilmemiştir. (söz konusu hizmeti almadım yazabilirsiniz)
    - Firma taleplerime cevap vermemektedir.

    Bu sebeple kartımdan çekilen 415,18 TL’lik işlemin iptal edilmesini rica ederim.

    Order #306-9061430-4929957 (siz buraya bookingcom rezervasyon numarasını yazabilirsiniz)

    Ürün cinsi: (Burada ürün veya hizmetin ne olduğunu yazmak lazım)
    1- Relaxdays 10014055 Design Letter Tray: 1 adet
    2- Bamboo Pen Holder Desk Storage Box: 1 adet
    3- Relaxdays Bamboo Pen Holder for Pens: 1 adet


    İsminiz
    Cep numaranız
    İmzanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cleanton -- 27 Nisan 2020; 10:32:3 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cleanton

    Yapı Kredi Bankasında harcama itirazı o şekilde yapılmıyor. 0262 647 19 00 numaraya yazı yazıp imzalayıp faks göndermeniz gerekir. Kırtasiyelerden faks gönderebilirsiniz. Size örnek bir itiraz metni gönderiyorum. Durumunuza göre eklemeler yaparsınız. Detaya girmenize gerek yok, püf noktası hizmetin size teslim edilmemiş/verilmemiş olmasıdır.




    Yapı Kredi Bankası
    Fax: 0262 647 19 00


    Konu: Kredi Kart Harcama İtirazı
    Kart No: xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx


    23-02-2020 tarihli “AMZN Mktp DE” isimli firmaya yapılan 415,18 TL’lik (60,09 Euro) harcamaya itirazımdır.


    - Ürün tarafıma teslim edilmemiştir. (söz konusu hizmeti almadım yazabilirsiniz)
    - Firma taleplerime cevap vermemektedir.

    Bu sebeple kartımdan çekilen 415,18 TL’lik işlemin iptal edilmesini rica ederim.

    Order #306-9061430-4929957 (siz buraya bookingcom rezervasyon numarasını yazabilirsiniz)

    Ürün cinsi: (Burada ürün veya hizmetin ne olduğunu yazmak lazım)
    1- Relaxdays 10014055 Design Letter Tray: 1 adet
    2- Bamboo Pen Holder Desk Storage Box: 1 adet
    3- Relaxdays Bamboo Pen Holder for Pens: 1 adet


    İsminiz
    Cep numaranız
    İmzanız

    Alıntıları Göster
    Tamam bunu da yaptım..
    Bakalım ne olacak. Cevabınız için teşekkürler.




  • Bankadan yapmayı etik bulmadım. Tabi otelinkide ipnlik!
    Neyse, twitter dan booking e yazdım, ordan iletişime geçebildim. Otelle konuşup size döneceğiz dediler. Rezervasyonunuzu iptal ettik dediler.
    Bence sizde twitterdan deneyin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.