Şimdi Ara

Boğazdan Et Parçası Kusmak [YARDIM]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
39.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juu ichi ban tai taichou -- 14 Kasım 2011; 18:26:51 >



  • Gecmis olsun.
  • Geçmiş olsun kardeşim umarım önemli birşey değildir gelince sonucu bize de bildir de bizde öğrenelim neymiş.
  • bilgilendir.
  • Geçmiş olsun kardeşim. Önemli birşey değildir inşallah.
  • Geçmiş olsun. Ben o kadar büyük değilde küçük parça atıyordum ağzımdan iğrenç kokuyordu. Bademcik çıksa kanamada olurdu hem. Yemek artığıdır o.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Android

    Beyler ablam 25 yaşında.3-4 gündür soğuk algınlığı geçiriyordu.öksürük, nezle...
    az önce bi su şişesi kapağı kadar bi et parçası kustu.baktık boğazından biraz.sağ taraftaki bağdemciği gözükmüyordu.
    Neyse hemen acile gittiler.Ben kaldım.Var mı böyle bişey yaşayan ?

    Geçmiş olsun umarım iyi olur.
  • fake değil dimi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 42_SeNTeZ_42

    fake değil dimi


    house'a sorsana panpa
  • @berke1235: uyku zamanın gelmiş senin.

    @Renkli Sohbet: yemek artığı değil yahu.onu anlayabiliriz heralde.zaten biraz kanlı gelmiş.
    o dediğin beyaz parça da mikrop gibi küçücük bir şey.herkeste oluyor.

    ekleme: acımamış.culp diye kaymış gitmiş.hatta boğaz ağrısı geçmiş biraz.
  • Kanlı balgamdır. Beyin gibi tren yolu gibi şekilli falansa bademciktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renkli Sohbet

    Kanlı balgamdır. Beyin gibi tren yolu gibi şekilli falansa bademciktir.
  • Bağdemciğinin çıkmış olması imkansız bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Android


    quote:

    Orijinalden alıntı: Renkli Sohbet

    Kanlı balgamdır. Beyin gibi tren yolu gibi şekilli falansa bademciktir.




    O zaman büyük ihtimallle bademciktir. Ama yuh yani ameliyatla zor alıyorlar onu. Şaşırtıcı.
  • Bir insan bademciğini nasıl öksürerek çıkartır ya? Hocam kızma ama boğmaca olsa böbreğini felanda çıkarır heralde? Kızacak olursan silerim mesajımı.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi juu ichi ban tai taichou -- 14 Kasım 2011; 18:27:53 >
  • Hadi geçmiş olsun kardeşim. Acil şifalar dilerim.
  • Geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Renkli Sohbet

    Geçmiş olsun. Ben o kadar büyük değilde küçük parça atıyordum ağzımdan iğrenç kokuyordu. Bademcik çıksa kanamada olurdu hem. Yemek artığıdır o.

    O parça çok iğrenç kokuyor ya
  • evet arkadaşlar şimdi bana da oldu 3 gündür boğaz - kulak enfeksiyonum var . Bu ete benzer şeyden 3 tane çıkarttım serçe parmak tırnağı kadardı vallahi iyi hoştu rahatladım.

    Bi sıkıntı arz etmez bu ancak hasta değilken çıkarsa yine bi ciğerci doktora gözükün





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.