|
Bildirim
|
B48 bloğunu 3 yildir kullanıyor... (Kardeşim) 1-2 saat araba kullanıp atip tutmam merak etme...
Ne yazacağımi iyi bilirim, işiniz gücünüz reklam... O araba 340bg sorunsuz 50.000km gitsin... Daha da birşey demem. Hatta 270bile zor gider... Sana olacakları istersen teker teker yazarım, benim diyen sana reklam verem adam kalmaz burada.. |
Başlığı bir kac km sonra g30dan piston kol çıkardı diye değiştirip yazsaniz daha çok izlenir...
|
Kullanım koşullarına göre,
Yoğun trafikte, soğukta ilk çalıştırmada verimliliği arttirmak için yazilimla oynanan lambda değerleri, fakir karışımlar, motor yağının piston içi sıcaklığın karşısında daha hızlı aşınması.ufak gelen Radyatörün sürekli fani acarak alternatör rulmanini erken bozmasi, kayislarin daha erken aşınması... Daha güçlü motor Torkunun kavrama da ve aktarmada (diferansiyel ve sanziman viskos kavramada) isisinin artışı... Motorun daha sıcak çalışması yağ sogutma elemanin kecelerinin daha erken aşınmasından, yag kecelerinden ekstra sicak hibrid turbonun yağ tutuşturup yolda giden aracin yanmasina kadar olan tüm olasılıkları goz önüne alarak değerlendiriyorum. O aracın bir sanzimani ne kadar ? Bir differensiyali ne kadar ? Torku bu kaldirir demek basit bunun servis aralığı hakkinda hicbir arge yapilmamis biri yarim milyon verdigi araci kurban etmek istiyorsa buyursun... |
Sağlıklı Olduğunu düşünmüyorum , 2. sahibine yazık
|
Yazilim ile Tork değeri sabit tutarak beygir arttırmak mümkün degildir. Özellikle Turbo büyütülmüş bir araçta tork düşük ise zengin karisim ile TWC'i eritirsiniz, egzoz subaplari ve egr de nasibini alir.
Volan gibi sabit parcalarda da değişiklik gerekir. En basitinden en fazla bu şanzıman ne tork kaldirir diye bakarsın ancak ne zaman servis yapman gerektiğini bilemezsin. Proje mroje bunlarin hepsi merdiven altı iş yapma, bu araçla -10C 'de basiniza ne geleceğini 30.000km sonra nasil bir problem yaşayacağınızı bilemezsiniz. Para tuzağı, paran varsa daha büyüğünü alirsin. 2.0litre motor hacminin küçültülmüş hâli oldugu bir çok araç var ancak ayni aracin daha küçük stroke ile orijinal hacminden bile 50% fazla guc aliyorsan burada bir dayanıklılık ve guvenilirlikten bahsedilemez. Şanzıman ve alttakim yazmadim, bence once ne yazdığımı okuyunuz. |
Ortada sizlik birsey yok yanlis anlamayin.
Bunlar züürt tesellisi (mecazi anlamda yoksa kac paralik araba bu). Iş blokdami bitiyor sadece? Kapagi, contasi, sibopu, sibop yuvasi, pistonu, piston kolu, segmani, yatagi kol burcu onlar ne olacak? Zaten motor çat diye blok kirmaz. Kirilsa benim 1.8 tbi alfanin ki kirilirdi belli kullanimdan sonra söküp içine bakacaklar mi aşintiyi gormek icin. umarim anlatabilmisimdir. Not: otomobil işindeyim yazarken yada yazilacak ise teknik aciklama yaparsaniz sevinirim |
Bu durum var birde üstüne yarım saat tapa gaz kullanın bakalım yazın o aracı ne oluyor
|
Konu sahibi kardesim kendini neden bu kadar yordun ki he de gec , bu is keyif isi ,adam 400 bintllik arabayla 1 milyon tllik araba performansi almis beyfendiler satsin 1 milyonlugu alsin diyor bunu amerikada yapsan vay be denir ilgi ceker insanlar sana bilgi almak icin soru sorar ,burda yapinca motorrrrrrr kirarsinnnnnn motorrrrrr amerikada 2500hp corvet yapiliyor ben yorumlarda daha bir tane bu akil isi degil motor kirar diyen bir insan evladi gormedim,millet 3 silindir 1.5 i8 e yazilim yapiyor stg1de hybridle 400hp guc aliyor,burda insanlar bir proje denemis onu anlatiyor gelen yorum motorrrrr kirarrrr motorrrr.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 17 Eylül 2019; 18:20:9 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 18:23:11 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExtremeZer0 -- 17 Eylül 2019; 18:43:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 21:13:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Eylül 2019; 21:42:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |