Şimdi Ara

***BMW E39-E46***

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
6.017
Cevap
70
Favori
239.809
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Sizin araç bu şekilde sanırım



    Evet 528de böyleydi, 540'da önde. Ama her halukarda emme manifoldu onunde önce boğaz kelebeği sonra da asc kelebeği olur. Benim konuda yazmistiniz ya hocam, bmw boru degil adamlar 17 sene önce yapmis :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2503 Mesaj

    Şimdi şöyle sanırım,

    ASC kelebeği dediğiniz parça sanırım gaz kelebeği (throttle body) ve makyajsız modellerde orada 3 adet kablo var;

    -gaz teli
    -cruise control teli
    -asc teli

    Bu modellerde, yani drive by wire denilen gaz teli ile çalışan modellerde zaten bildiğim kadarıyla DSC yok. ASC+T var. Benim eski e31'de de sadece asc vardı. Asc arka 2 tekere müdahale ederken dsc 4 tekere de müdahale edebiliyor.

    Ama makyaj ile beraber bunların hepsi elektronik hale geldi (Bkz. EML)

    Lakin bütün sistemler tekerleklerdeki abs sensörlerinden bilgi alarak bu işi yapıyor. Yani hava girişi ile değil, fazla dönen tekere fren uygulayarak denge sağlanıyor hocam.

    Yanlış anlamayın, beyin fırtınası yapıyoruz
    |
    |
    Combalac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Şimdi şöyle sanırım,

    ASC kelebeği dediğiniz parça sanırım gaz kelebeği (throttle body) ve makyajsız modellerde orada 3 adet kablo var;

    -gaz teli
    -cruise control teli
    -asc teli

    Bu modellerde, yani drive by wire denilen gaz teli ile çalışan modellerde zaten bildiğim kadarıyla DSC yok. ASC+T var. Benim eski e31'de de sadece asc vardı. Asc arka 2 tekere müdahale ederken dsc 4 tekere de müdahale edebiliyor.

    Ama makyaj ile beraber bunların hepsi elektronik hale geldi (Bkz. EML)

    Lakin bütün sistemler tekerleklerdeki abs sensörlerinden bilgi alarak bu işi yapıyor. Yani hava girişi ile değil, fazla dönen tekere fren uygulayarak denge sağlanıyor hocam.

    Yanlış anlamayın, beyin fırtınası yapıyoruz


    Asc kelebeği ile boğaz kelebeği ayri. Asc önde diğeri arkada.
    Yanlıs anlayacak birsey yok hocam. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Combalac -- 8 Mayıs 2014; 22:31:56 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2503 Mesaj
    Bir arkadaş da yabancı forumda şunu söylemiş mesela:

    ASC+T applies ETR (engine throttle reduction) and/or ABS braking to the rear axle if one or both of the driving wheels have lost traction (slippage)

    Yani asc+t, arka lastiklerden 1 veya 2 si kayma eğilimi gösterdiğinde, abs ile fren uygular ve/veya gaz kesme olayını yapar diyor.

    MAkyajsız modellerde sanırım dediğiniz olay mevcut.
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bir arkadaş da yabancı forumda şunu söylemiş mesela:

    ASC+T applies ETR (engine throttle reduction) and/or ABS braking to the rear axle if one or both of the driving wheels have lost traction (slippage)

    Yani asc+t, arka lastiklerden 1 veya 2 si kayma eğilimi gösterdiğinde, abs ile fren uygular ve/veya gaz kesme olayını yapar diyor.

    MAkyajsız modellerde sanırım dediğiniz olay mevcut.

    Evet aynen. :) Yoksa 540'ı filan sadece arka teker freniyle durduramazdı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Bir arkadaş da yabancı forumda şunu söylemiş mesela:

    ASC+T applies ETR (engine throttle reduction) and/or ABS braking to the rear axle if one or both of the driving wheels have lost traction (slippage)

    Yani asc+t, arka lastiklerden 1 veya 2 si kayma eğilimi gösterdiğinde, abs ile fren uygular ve/veya gaz kesme olayını yapar diyor.

    MAkyajsız modellerde sanırım dediğiniz olay mevcut.

    Makyajlılarda da aynı ama ilave olarak 4 tekerden bağımsız frenleme mevcut.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2503 Mesaj

    yok kelebek deyince karışıklık oldu Sizin dediğiniz parça aktüatör veya kumanda teli gibi isimlerle geçiyor ondan dedim


    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DD62&mospid=47544&btnr=13_0413&hg=13&fg=15
    |
    |
    Combalac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Yarbay
    4107 Mesaj

    Jantların resimlerini goremiyorum ama fiyat güzel. Emre abinin dediği kes karpuzları, csl çok yakışacak



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SMTRSLN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • Yarbay
    4107 Mesaj

    Dostum seni araba kaç modeldi? 5.. i-d ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Combalac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • Yarbay
    2503 Mesaj

    Makyajlılarda bu sistem komple değişti dostum yalnız, gaz teli, asc teli gibi aksamlar elektronik hale geldi.

    Bu arada 4 tekerden bağımsız frenleme makyajsız e39'larda da mevcutmuş, yani makyaj gözetilmeksizin belli bir yıldan sonra bu standard veya opsiyonel olarak sunulmuş.

    Yani makyajsız olanlarda da DSC ile 4 tekerlek frenleme sistemi mevcut




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 8 Mayıs 2014; 22:55:13 >
    |
    |
    Combalac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Yarbay
    2503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-18-m3-csl-janti-18-inc-sorunsuz-145809050/detay
    kartondanmı acaba

    borusandan toplu alalım. 3-4 takım alırsak ciddi indirim olabilir.

    replika janta güven olmaz
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Yarbay
    2384 Mesaj

    kaçlarda bitiririz mesela
    |
    |
    emrebozkurt800 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bilgisayarcı
  • Yarbay
    4107 Mesaj

    Emre abi biliyordu fiyatlari. Benim tahminim 2750tl olur ortalama



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SMTRSLN kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
  • Yarbay
    2503 Mesaj

    valla jantına ve ebatına göre değişiyordu. Ama 15% indirim alınır sanırım o kadar alınca
    2500-3000TL olur tahminim.
    |
    |
    Bahsedilenler: SMTRSLN , GrandLotus
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Teğmen
    177 Mesaj

    bizim kasanın sağa doğru yatık olduğunu biliyoruzda, bu resimde niye bu kadar belli yahu
    |
    |
    Paul.Walker kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2503 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Valla bak sahibindende adımız gecer oldu. Millet itibar ediyor. Sonra bunlar öyle böyle, ipne bunlar derler iyi olmaz :D neyse pampa yıka arabayı lan

    gercekten mi? hangi ilan?
    |
    |
    _____________________________
    "Let me issue and control a Nation's money and I care not who writes its laws"
    Amschel Bauer Mayer Rothschild

  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Dostum seni araba kaç modeldi? 5.. i-d ?

    m5 hocam.
    _____________________________
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Combalac

    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Dostum seni araba kaç modeldi? 5.. i-d ?

    m5 hocam.

    Ama yabancısıyım, asıl ilgi alanım m harici 5 serileri :)
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-18-m3-csl-janti-18-inc-sorunsuz-145809050/detay
    kartondanmı acaba

    borusandan toplu alalım. 3-4 takım alırsak ciddi indirim olabilir.

    replika janta güven olmaz

    Replika jantı 1.000 liraya alırsın, 6 ay kullanırsın sonra arbadan anlayan gerçek kullanıcılar için fiyatı 100 TL'dir, dolgu malzemesi olarak. Galericiler, al satcılar, arabasını satacaklar veya arabadan hic anlamayanlar 500-600'e kadar para verebilir bunlara.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4107 Mesaj

    Resim atar mısınız? Gözümüz şenlenir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Combalac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Bayerische Motoren Werke
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
emek server
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,629
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.