Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (90. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.024
Cevap
66
Favori
326.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1-arkadaşlar 520i alırken makyajlı olanı 2001 den mi başlıyor yoksa 2001 de mi makyajsız?(motoru 2.2 olan)..(bide yakıt olarak 35 kuruşu çok geçer mi? normal kullanım?)
    2- 3 serisi olarak 316-318 falan nasıl(e46)? fazla performans istemez babam uçacak hali yok model olarak e46 kasada hangi modeller uygun? makyajsız kasa olsa ne olur?(bunun yakıt hangi aralıkta olur)
    ÇOK SORDUM TEŞEKKÜRLER
  • Combalac kullanıcısına yanıt
    dostum ASC tamam sadece arka tekerlere (yani tahriğin olduğu tekerlere) müdahale ediyor, ama hava girişine bir müdahalesi söz konusu değil.

    Aşağıda anlatıldığı gibi, ASC, DSC'nin bir parçası ve bir lastik diğerine göre fazla döndüğünde veya kaydığında fren uygulayarak diğeri ile uyumlu hale getiriyor, böylece yol tutuş sağlanıyor.

    http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/automatic_stability_control.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    1-arkadaşlar 520i alırken makyajlı olanı 2001 den mi başlıyor yoksa 2001 de mi makyajsız?(motoru 2.2 olan)..(bide yakıt olarak 35 kuruşu çok geçer mi? normal kullanım?)
    2- 3 serisi olarak 316-318 falan nasıl(e46)? fazla performans istemez babam uçacak hali yok model olarak e46 kasada hangi modeller uygun? makyajsız kasa olsa ne olur?(bunun yakıt hangi aralıkta olur)
    ÇOK SORDUM TEŞEKKÜRLER

    2000 yılının Eylül ayından itibaren üretilen e39'lar makyajlıdır. Yani araç modeli 2001 ise tamamdır.

    Yakıt olarak lpg ile belki 35 kuruş yakabilirsiniz (şehir içi) ama benzinde imkansız.

    e39 kasada makyajsız 520 (150hp) ne ise e46 kasada 316 o dur güç manasında. Kasayı pek çekmez. Bence en az 320 alınmalıdır o kasa için. Belki 318 de bir nebze idare eder.

    Sahibi olan arkadaşlar daha detaylı bilgi verebilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    dostum ASC tamam sadece arka tekerlere (yani tahriğin olduğu tekerlere) müdahale ediyor, ama hava girişine bir müdahalesi söz konusu değil.

    Aşağıda anlatıldığı gibi, ASC, DSC'nin bir parçası ve bir lastik diğerine göre fazla döndüğünde veya kaydığında fren uygulayarak diğeri ile uyumlu hale getiriyor, böylece yol tutuş sağlanıyor.

    http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/automatic_stability_control.html

    Motorun tam önünde kelebek var, emme manifoldunun önünde. Asc devreye girince asc teli vasitasiyla kelebek kapaniyor ve motora hava giremiyor araba yığıliyor.




  • Fren yaptığımda araba yere sürtüyormuş gibi ses çıkarıyor. Bu problem nedir. Balatalar mi yapıyor acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Combalac kullanıcısına yanıt
    Dostum yanlışın var, asc müdahaleyi gerekli lastiğe fren uygulayarak yapar. Gaz kelebeğinin bu işlem ile ilgisi yok.

    ASC'nin bir teli yok ki zaten, dme, eml gibi motor beyniyle senkronize çalışan bir ünite. Sanırım karıştırdın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: .mpower

    1-arkadaşlar 520i alırken makyajlı olanı 2001 den mi başlıyor yoksa 2001 de mi makyajsız?(motoru 2.2 olan)..(bide yakıt olarak 35 kuruşu çok geçer mi? normal kullanım?)
    2- 3 serisi olarak 316-318 falan nasıl(e46)? fazla performans istemez babam uçacak hali yok model olarak e46 kasada hangi modeller uygun? makyajsız kasa olsa ne olur?(bunun yakıt hangi aralıkta olur)
    ÇOK SORDUM TEŞEKKÜRLER

    2000 yılının Eylül ayından itibaren üretilen e39'lar makyajlıdır. Yani araç modeli 2001 ise tamamdır.

    Yakıt olarak lpg ile belki 35 kuruş yakabilirsiniz (şehir içi) ama benzinde imkansız.

    e39 kasada makyajsız 520 (150hp) ne ise e46 kasada 316 o dur güç manasında. Kasayı pek çekmez. Bence en az 320 alınmalıdır o kasa için. Belki 318 de bir nebze idare eder.

    Sahibi olan arkadaşlar daha detaylı bilgi verebilirler.

    Teşekkürler peki km olarak ne aralık uygun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 200 ile 300 bin araları gerçektir genelde gerisi araca ve kmnin araca çektirdiğine bağlıdır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Dostum yanlışın var, asc müdahaleyi gerekli lastiğe fren uygulayarak yapar. Gaz kelebeğinin bu işlem ile ilgisi yok.

    ASC'nin bir teli yok ki zaten, dme, eml gibi motor beyniyle senkronize çalışan bir ünite. Sanırım karıştırdın

    Önceki ascli aracımda tel koptu, 50 TL'ye alıp değiştirdim. Adim gibi eminim hocam. Boğaz kelebeğinin önünde asc kelebeği olur. Kontağı çevirince kelebeğin açma kapatma sesi de gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SMTRSLN kullanıcısına yanıt
    Videoyu yeni izledim dostum.Yolda duruşunu demiyorum ben.O lastik ile nasıl hızlanıyor araba ben onu merak ediyorum.Ağırlaştırır arabayı.Sana zahmet bi 0-160 yapabileceğin yada en azından 0-120 yapabileceğin göstergeleri çekebileceğin bir şekilde bi video.Araba şekil duruyor ha
  • ASC ünitesi makyajlı modellerde gaz kelebeğinin aksi istikametindedir. Gaz kelebeği hava akışmetre-hava filtresi tarafında iken, ASC ünitesi cam yıkama suyu tarafında hocam. Foto koyuyorum, ama sizin araç kaç model? Eski ise onun düzeneği farklı, ben makyajlı için konuşuyorum



    Samet Dostum senin gösterdiğin parça ASC erişim düzeneği (actuator)



    Realoem sayfasındaki gaz kelebeği şeması

    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT61&mospid=47546&btnr=13_0919&hg=13&fg=15

    ASC kontrol ünitesi

    http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DT61&mospid=47546&btnr=34_1039&hg=34&fg=20

    ABS/ASC modülü olarak da geçiyor, tekerleklerdeki abs fişlerinden bilgi alarak fazla dönen lastiğe fren uygular (abs)

    Mesela abs bozulduğunda asc ışığı ile birlikte yanar, bunun sebebi, otomatik stabilite kontrolünüz (ASC) devre dışı kalmıştır anlamına geliyor


    Bu arada resimler neden görünmüyor yönetici arkadaşlarım? Sanırım mesaj taslaklarımdan ayrı bir başlığa dönüşmüş, onu da silebilirsiniz, yanlışlıkla oldu veya sitede bir sorun oluştu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 8 Mayıs 2014; 21:43:05 >




  • GrandLotus kullanıcısına yanıt
    Zevkle ama dscmiz off haberiniz ola

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrebozkurt800 kullanıcısına yanıt
    Adamın dibisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    Adamın dibisin

    dostum şimdi resimleri ve linkleri düzenledim umarım çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    Adamın dibisin

    dostum şimdi resimleri ve linkleri düzenledim umarım çıkar

    Emre koyduğun resimler farklı. Motorun tam önünde boğaz kelebeğinin önünde bir kelebek daha var. Simdi bakiyim bulursam resmini koyarim. Yani bu isten adim gibi eminim, gözümle kaç defa gördum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    Adamın dibisin

    dostum şimdi resimleri ve linkleri düzenledim umarım çıkar

    Asc kelebeği.




  • Sizin araç bu şekilde sanırım

  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Sizin araç bu şekilde sanırım



    Evet 528de böyleydi, 540'da önde. Ama her halukarda emme manifoldu onunde önce boğaz kelebeği sonra da asc kelebeği olur. Benim konuda yazmistiniz ya hocam, bmw boru degil adamlar 17 sene önce yapmis :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.