Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (280. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
6.023
Cevap
66
Favori
326.531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam naptınız araç işini aldınız mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Usta,

    Sen ne yaptın buldun mu kafana göre ?

    Bitane baktim o km dusuruulmus olan bmw 528i 98 model. Aracin motorunds bisey cikmadi. Sanziman ve bir kac yerde hata verdi. Bakan usta garanti vermedi. Bende arac + 1500 teklif ettim. Verirae alicagim.

    Suanda bekliyorum. Bitane 200k km civarinda bi 5.28 i var degisensiz dedi adak araci guzel duruyor fakat fazla istiyor onuda almadim ama baktirmadim daha oyle sizde var mi arac begendiginiz ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: Talbot Lago

    10 yaşında ki bi araca 45bin lira vermek? bilemedim..

    Gerek donanım,gerek konfor,gerek kalite olarak bir çok C segmentten daha iyi bir araç.

    45 binliraya bu ozellıklerı ve bunun gıbı bakan bır araba varsa alırım
    sıfır olsun birde gazda ş.içi 30-35 kr yaksın yada benzınde yada dızelde :)
    birde o arabayı gıttıgım yerde vale kapının onune koyması lazım mekandan cıkınca dırek arabama binmek ısterım yanımdakıler usumesın :)
    arabama ılkkez bınen bir karşı cınsınde konsoldakı telefona sasırıp etkılenmesı lazım
    vede tavandakı sunroof acıldıgında ruzgarda saclarını dagıtması gerekıyor bunuda unutmamak lazım :)

    ve tabi gaza biraz yuklenınce cıgerlerden ses gelıp saf torku da arka tekerle ıletmesı gerekıyor



    yeminle şu yorumdan sonra ula dedim bmw aşkı bu işte




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VieraGT

    e46 ve e39 tayfası (ben dahil ) neyin kafasını yaşıyor ben anlamış değilim

    30 bin lira etmeyecek arabaya 45 isteyenler görüyorum, araç satılmıyor ancak inatla fiyatı makul seviyeye çekmiyorlar, gerizekalının birine denk gelmeyi bir umutla bekliyorlar 39'a sattığı arabayı 47'e verdiğini sallayan mı dersin, bomboş arabasına en full diyerek 50 küsür isteyen mi dersin ben hepsi bizde fiyatın yüksek olduğunu söylediğindede 'ikinci il hındı civic kıç pırı bıktın mı' şeklinde cvp veriyolar

    330d 204hp'lik makul bir motora sahip, performansı çok iyidir ancak otomatik şanzımanı her zamanki gibi canlı bomba, yokuş yukarı ters dururken geri vitese takıp ayağınızı frenden çektiğinizde aşağı ne kadar kayıyorsa şanzımanı o kadar kötü durumdadır. Normalde hiç kaymaması lazım. Turbo valfleri yine revizyon görmeli ve egzantrik zincir değişimi tuzludur. 10-15 yıllık bir arabanın geçmişini bilmek imkansıza yakın, araca binip 5-10 km sürünce kendini belli eder az çok.

    önceden benim ağır hasar kayıtlı e46 coupem vardı, takastan almıştım, herkese göre turşuydu ancak beni hiç yolda bırakmadı eski işyerimizde 320i sedanı olan bir komşumuz vardı, aracında boya yoktu jilet gibi parlıyordu ancak adam 10 günde 1 yolda kalıyordu

    durum bunlardan ibaret.

    He muhteşem soru olan : 'bu işin piyasası nedir gardaş' sorusunun ise bir dünya varyasyonu var...

    boyasız kazasız tertemiz ölümüne full 2005/2006 330ci olduğunu düşünelim km'si 100 bin olsun sahibi 75 bin istese haklı kendince

    hepsinin yanına araç fiyatına etki eden donanım/ servis maliyetini yazıyorum

    a- sunroof (yoksa -1000/-3000tl)
    b- düzgün çalışan klima (klima tamiri+ gaz doldurma -200/-400)
    c- ön takım düzgünmü ( -500)
    ç- motor hacmi ne? (325 - 5000, 320 -10000 , 316/318 -15000)
    d- kasa tipi nedir (cabrio ise +10000/ sedan ise -5000/)
    e- km kaç (150-200 bin az ise -3000/ 200-250bin -5000/ 300+bin -8000)
    f- tramer kayıtlarında neler var (1000tl ye kadar -1000/ 5000tlye kadar -3000/ 10000tlye kadar -5000 / 20000tlye kadar -7000 / ağır hasar -10000/-15000)
    g- dijital klima varmı (yoksa -500)
    h- koltuklar derimi (değilse -1000)
    i- deriyse düzgün mü (değilse -1000)
    j- recaro mu (değilse -2000)
    k- koltuk ısıtma varmı (yoksa -1000)
    l- bel şişirme/hafıza varmı (yoksa -1000)
    m- egzantrik zinciri değişmiş mi (değişim maliyeyi 3-4bin)
    n- duman atıyor mu (ölçümden çıkan sonuca göre maliyeti 2-3bin)
    o- yağ yakımı ne seviyede (n şıkkı)
    p- su eksiltiyormu (kaçak varsa duruma göre maliyeti 500-1000tl)
    r- şanzıman otomatikse kaçırıyormu (kaçırıyosa revize 3000)
    s- şanzıman düzse vites değişirken lok lok diye ses yapıyormu (500 tl)
    ş- boya durumu kaç parça? (lokal mokal -1000 , 2-3 parça -3000 , bel altı komple boyalı -4000)
    t- diferansiyel vuruntu yapıyormu (burası biraz sıçış, bulgardan bulayım getireyim/ tamir ettireyim / yenisini alayım 1000-4000 arası geniş bir skala)
    u- şaft sıkıntısız mı (bu hafta mesela şaft ıstavrozumun değişmesi gerektiği ortaya çıktı-hırılıtı çalışıyor 300-400tl)
    ü- araç modeli kaç yılı (2003 -20004 - 2000 / 2001-2002 -4000 / 99-2000 -6000)
    v- lastikler kabak mı? (yeni lastik 1000-2000)
    y- jantlar kaynaklı ya da yamuk mu (yeni jant 1200-1800)
    z- sunroof/arka perde/elektrik koltuk düzgün çalışıyor mu? (herbirinin tamiri 200-300 tl)


    harf bitti bir bu kadar daha var aklıma ilk gelenler bunlar zaten yoksa daha boya durumundan tut servis kayıdı gibi detaylara kadar bir bu kadar daha çıkar

    bunlar genel geçer piyasa rakamları/ yatırım tavsiyesi değildir.

    bunların hepsi sorunlu olan aracı almak için adamdan üste para isticez gibi




  • Aykutttdemirrr A kullanıcısına yanıt
    Valla üstat ben buldum 2-3 tane bütçeye göre (Mondeo yu sattık tan sonra tabi)

    45 ve üstü olanlar da var ama saçma buluyorum çok fazla

    1- 348069810
    2- 354922646
    3- 348555901

    Bir bakma yorumla bakalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Valla üstat ben buldum 2-3 tane bütçeye göre (Mondeo yu sattık tan sonra tabi)

    45 ve üstü olanlar da var ama saçma buluyorum çok fazla

    1- 348069810
    2- 354922646
    3- 348555901

    Bir bakma yorumla bakalım...

    Dostum. Sahibinde.cok.piyasasini uzunca suredir tskip.ediyorum. bir cok araci az cok bilirim.

    1. Arac degisensiz dedi. Masrafsiz dedi. Fiyatina gore makuk cok.pahali degil. Fakat bence ederi. 37.000

    2. Arac ilk olarak 34.500 tl den piyasaya cikti. Muhtemelen arizalari vardi ki yaptirdi ve fiyat yukseltti. Bence onun ederi 36.000tl

    3. Arac ise 0 masrafli olacagini dusunerek bence ederi maksimum. 33 34. Hepsi yuksek rakamlqr yqzmis. Bu fiyatkara duserse ustaya baktirip alinabilir.

    Hayirlisi olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2003-bmw-5.25d-full-plusfull-otomatik-individual-serisi-357044284/detay

    Bu arac hakkinda yorumlarinizi beklemekteyim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • coviden C kullanıcısına yanıt
    2 numaralı araç kesinlikle alınmaması gereken bir araç. diğerlerine bakılıp değerlendirilebilir.
  • Aykutttdemirrr A kullanıcısına yanıt
    araç dizel ve +300 000. 42 bin satış fiyatı üstüne 15 bin masrafda eklerseniz 57 bin yapar. 57 uygun bir fiyatsa alınır çok uzun süre sorunsuz kullanılır.
  • bu 520 ler çekiş yönünden nasıl ben genelde 530 ve 528 baktım ama

    Edit: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-memurdan-degisensiz-2002-bmw-5.20-business-full-kusursuz-358867455/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhansoylukan -- 1 Kasım 2016; 10:10:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    araç dizel ve +300 000. 42 bin satış fiyatı üstüne 15 bin masrafda eklerseniz 57 bin yapar. 57 uygun bir fiyatsa alınır çok uzun süre sorunsuz kullanılır.

    Neden 15 bin masraf var dediniz gormediginiz bir arabayi... ayrica satan kisi bakimli oldugunu soyledi... ayrica bayan kullanıyor ve arac buyuk geliyor diyip satiyor.

    Dizel motorlu olmasi benzinli ve lpgye gore daha az yipranir bence..

    Gercekten merak ettim. Buraya bazen arac atiyoruz. Cer cop diyenler oluyor hakilidirlar. Fakat by arabada 15bin.masraf ne var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykutttdemirrr -- 1 Kasım 2016; 10:50:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhansoylukan

    bu 520 ler çekiş yönünden nasıl ben genelde 530 ve 528 baktım ama

    Edit: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-memurdan-degisensiz-2002-bmw-5.20-business-full-kusursuz-358867455/detay

    5.25i ye göre hantal diyorlar.
  • Aykutttdemirrr A kullanıcısına yanıt
    Komple motor revizyonu gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    Komple motor revizyonu gerekli.

    Pes.dogrusu hic gormedigibiz bir arabaya komple revize demissiniz. Mumkunse daha yorum yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    araç dizel ve +300 000. 42 bin satış fiyatı üstüne 15 bin masrafda eklerseniz 57 bin yapar. 57 uygun bir fiyatsa alınır çok uzun süre sorunsuz kullanılır.

    Hocam dizel e39lar hakkinda ne dusunuyorsunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    Komple motor revizyonu gerekli.

    Pes.dogrusu hic gormedigibiz bir arabaya komple revize demissiniz. Mumkunse daha yorum yapmayın.

    aykut hocam bmwnin 2008 model dizelleri bile halen sıkıntı yaşıyorlar. 200küsür bin kmde çoğu sandık motor taktırıyor. Buna rağmen bu modeldeki aracın böyle büyük sıkıntı çıkarması sizin için sürpriz olmasın. Fiyatlardan zaten durumu anlayabilirsiniz. 2008 model 5.20dler 70-90 bandında iken benzinliler 80-100 bandında..
  • Ben 2005 ortasından itibaren makyajla beraber gelen 231ps lik (3lt lik) ve 520d 163ps lik Dizel motorların en iyisi olduğunu duydum. Zira triger zincir ve boğaz kelebeği kırılması riski bildigim kadarıyla bunlarda çok az, ya da hiç yok. Tabi o yıllardan sonra dizel yakıt kalitesi de TR de arttığı için de daha eski modeller tercih edilmiyor. Risk artıyor.


    Ayrica dizellerde her 200 bin km de 1, 10bin tl yi bulabilen genel bakim maliyetlerini de duymuştum.

    Kanımca bu yüzden en iyisi M54 motora tercihen Prins lpg kiti takmak veya takılı olanı almak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 1 Kasım 2016; 16:20:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2003 e39 kasa dizel.motorlar benzinluye gore vasat. 300k km devirmis motorlara guvenilmez diyorsunuz ....


    Ben soyke bir seyde duydum. Bmw motorlari lpg ile uyumku degildir. Motor omrunu kisaltir diye duydum
    .ayrica.bir.kac malzemeyi.cabuk.bozuyormus.

    Siz olsaniz. Km 100k dusurulmus. 225 binde 5.28i 98 model koltuk isitma haric ful. Onu mu alırdınız


    Yoksa 310.km.dizel 2003 5.25d mi alirsiniz.
    Aracin ilan no bu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2003-bmw-5.25d-full-plusfull-otomatik-individual-serisi-357044284/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr

    2003 e39 kasa dizel.motorlar benzinluye gore vasat. 300k km devirmis motorlara guvenilmez diyorsunuz ....


    Ben soyke bir seyde duydum. Bmw motorlari lpg ile uyumku degildir. Motor omrunu kisaltir diye duydum
    .ayrica.bir.kac malzemeyi.cabuk.bozuyormus.

    Siz olsaniz. Km 100k dusurulmus. 225 binde 5.28i 98 model koltuk isitma haric ful. Onu mu alırdınız


    Yoksa 310.km.dizel 2003 5.25d mi alirsiniz.
    Aracin ilan no bu

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-2003-bmw-5.25d-full-plusfull-otomatik-individual-serisi-357044284/detay

    Performans kaygınız yoksa;

    Dizel eğer çok bakımlı ve üzerine bakım için düzenli para harcanmış ise e39 da dizeli tercih edebilirdim.

    Yoksa bakımlı 528i'yi lpg li kullanırdım.

    Bmw de atmosferik benzinliyi lpg ile kullanmak en güvenli seçim bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • exotic. kullanıcısına yanıt
    çok verimsiz bir motor. yakıtın karşılığını alamıyorsunuz. torku yüksek devirde veriyor alt devir cansız. motor epey gürültülü titreşimini yolda giderken bile hissediyorsunuz. işin kötü yanı motor rektefiyesi epey maliyetli. 3000 cc olan dizelinki dışarıda sanayide 17 bin tl tutuyor. 5.30i ise 7 bin tl rektefiye yapılabiliyor. bu sadece motorla bitmiyor enjektör turbo mili filan derken rakam yükselirde yükselir. ha bu masrafları herkes mi yapacak elbette hayır ama 300 bini geçmiş bir araba için kısa zamanda bunların yapılacağının garantisini veririm. bu tür bir araç alımında çok uygun fiyat olmalı ki yapacağınız masrafa deysin. tabiki bu km düşürülmemiş şeklini varsayıyorum. zaten ikinci elde alınan arabaya akü alt takım triger yağ filitreler lastik amortisör takozlar ufak tefek elektik arızaları sensör arızaları düğme arızaları derken sadece bunlar 6-7 bini geçiyor. birde motor rektefiyesi dediğinizde işte diyorlarya bmw adama biniyor hepsi bu yüzden. mesela ben dizel e39 alacaksam bunun hiçbir şekilde 30 bin tl üstü olmamalı ki yapacağım masraflara deysin. benzinlisine temizliğine göre +5+10 bin verilir yani 35-40 arası alınır.

    birde şu yeni ötv düzenlemesi var. bakalım ikinci elde civic corolla parasına bmw kalacak mı ? ben 2005 e46 yı alırken 2005-06 civic corollada aynı paraydı :D bakalım ötv bu durumu ne yönde değiştirecek. bende e39 bakıyorum bu aralar aslında mantıklı seçim 5.25 ve 5.30 bakalım temiz full denk birşeyler getirirsem alırım. ısrarım 5.25 üzerine ama pek satılık ilan yok olanlarda biraz pahalı. uygun fiyatından dolayı 5.28 de aslında birazcık gözüme çarpıyor sırf torkunu alt devirde veriyor olmasından dolayı. 3500 devirde 280 nm tork ve bunu yaklaşık 5300-5500 devire kadar taşıyor.




  • 
Sayfa: önceki 278279280281282
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.