Şimdi Ara

***BMW E39-E46*** (282. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.024
Cevap
66
Favori
326.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    teorik olarak haklı olsanızda pratikte piyasa bunu yalanlıyor , gerçek hayatın işleyişi bu yönde değil hdi tdci dci crdi tdi bunların hepsi 2002 2003 yıllarında commonraile geçtiler ve hepsi piyasada alınıp satılan koşan araçlar
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    ayrıca piston eriten motora o piston değiştirilir ve rektefiye yapılır sandık motor takılmaz dci lar piston eritmesiyle meşhurdur ama sandık motor takılmaz tamirata gidilir sandık motorda sensörler bobinler enjektörler vs vs hepsi mevcuttur piston eridi diye 10 bin lira para harcamaz kimse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SMTRSLN

    teorik olarak haklı olsanızda pratikte piyasa bunu yalanlıyor , gerçek hayatın işleyişi bu yönde değil hdi tdci dci crdi tdi bunların hepsi 2002 2003 yıllarında commonraile geçtiler ve hepsi piyasada alınıp satılan koşan araçlar

    bakınız kötü motor demiyorum o yılın yakıtıyla 300 bine gelen motordan şahsen ben daha fazlasını beklemem. zaten sorulan sorulara bakarsanız hep 280-350 bin arası hep motor rektefiyesinden bahsediliyor. alan kişi senelik 20 bin binse 2 sene sonra 270 bine gelen bir araba için hala motor rektefiyesi istemez denemez yani bir şekilde kısa veya orta vadede büyük çaplı bir masraf bekliyor olacaktır. alınmazda demiyorum alınır ama uygun fiyatlı olursa alınır. ben olsam 32-35 bandında alırım maximum kasası düzgünse motor şanzımana herşeyine 10-15 bin en az masraf yaparım 50 ye gelir ama bi en az 250-300 bin gideri olan e segment aracım olur. zaten düzgün olan 40-45 e alınanlarda en kötü ihtimal genel ağır bakımına girsen bile yine 50 ye geliyor. her şeyi kendim yapıp 50 ye binmek daha mantıklı olur. neredeyse polo bile daha pahalı.


    kısacası alacak kişi için işin özeti budur. ikinci el demek masraf demek. 300 binde değil 600 bindede araba alınır. pahalı veya ucuz kelimesi ise fiyat performans oranı içinde kalmasına bakılır. önemli olanda odur zaten.




  • Masraf boyutuna girmeden bir kaç birsey söyliyeyim;

    Dizel araç bence biraz da zevk meselesi.
    Alt devirlerdeki canlılığı ve koltuğa yapıştırma hissiyatıni (ya da hafif gazla beraber virajda kolayca yanlamayı seven :) alır seve seve kullanır.

    Üst devirle beraber motor sesini, lineer hızlanmayı, geniş devir bandını seven benzinli kullanır. Hatta lpg li biner.

    Dizeli kullandım hatta arac 300+ps ya 2008 ya 2009 makyajlı 530d idi şahsen çok sevemedim benzinli aldım. Zevk meselesi biraz da yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acc04 -- 2 Kasım 2016; 19:23:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acc04 kullanıcısına yanıt
    aynen bende e39 5.30 d yi sevememiştim 193 hp 410 tork olması gerekiyordu. manuel olmasına rağmen sevemedim ilginç. zaten dizelde lineerlik olmaması araba sürüş zevki vermiyor bilmiyorum herkes aynımı dşünür. kısacası zaman geçtikçe biz bu atmosferikleri mum ışığında arayacağız gibi :S
  • Rektefiye sırf motor ile bitse gene iyi

    Bu tür araçlarda bir şeyi düzeltirken diğer tarafında kötü olduğunu anlayıp mecbur değiştiriyorsun.

    Ne oldu sana "nakit"

    Bizim baktığımız 50 bin tl bandındaki araçlarda Hiç mi masraf yok Elbette var, yoksa da kısa sürede olacaktır.

    Bu tür eski model araçlar koleksiyoner yada maddi sıkıntısı olmayan hastalara hitap eder aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ötv zammını dayadılar arkadaşlar. Yılbaşı sonrası 5 serisi 2.elde neo lur ?
  • Suskunluk çökmüş
    Günaydın beyler / bayanlar

    Bu motor seçeneklerinde 2001 ve üstü 2003 arası motor kasa makyajlı olanı tercih edin diyorlar / diyorsunuz

    Fakat, 1998 - 2000 arası 5.28 / 5.30 alırsak bizi üzer mi ?

    Çok temiz (250.000 km geçmemiş) 5.28 ler mevcut. Baktırtmak istiyorum ama değmez mi ?

    Düşünceleriniz nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coviden

    Suskunluk çökmüş
    Günaydın beyler / bayanlar

    Bu motor seçeneklerinde 2001 ve üstü 2003 arası motor kasa makyajlı olanı tercih edin diyorlar / diyorsunuz

    Fakat, 1998 - 2000 arası 5.28 / 5.30 alırsak bizi üzer mi ?

    Çok temiz (250.000 km geçmemiş) 5.28 ler mevcut. Baktırtmak istiyorum ama değmez mi ?

    Düşünceleriniz nelerdir?

    benimde gönlümde yatan aradığınız araç. takipteyim




  • coviden C kullanıcısına yanıt
    530 zaten makyajlı olmuş oluyor yani m52b28 kalkıyor yerine m54b30 göreve geliyor
    2000 ve çok nadir 2001 5.28 bulursanızda temizini kaçırmayın zevkli arabadır yorgun 530 ile bakımlı 528 dynoda aynı koşar zaten biri 192 birisi 231 beygir
  • Beyler kismetse olursa bu arabayi alıyorum yorumlarinizi bekliyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tertemiz-525-takasli-356336665/detay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr

    Beyler kismetse olursa bu arabayi alıyorum yorumlarinizi bekliyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tertemiz-525-takasli-356336665/detay

    Birader kafayı mı kırdın araba 353bin km de, üstüne makyajsız far takılmış ne olduğu belli olmayan arabaya 41bin TL. Bence koşarak uzaklaş mis gibi bir tane 530i vardı düşük km arabanın sadece sunroofu yok. Al bu arabayı geç.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-135-bin-kmde-kazasiz-servis-bakimli-doktordan-5.30i-358932274/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr

    Beyler kismetse olursa bu arabayi alıyorum yorumlarinizi bekliyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tertemiz-525-takasli-356336665/detay

    Birader kafayı mı kırdın araba 353bin km de, üstüne makyajsız far takılmış ne olduğu belli olmayan arabaya 41bin TL. Bence koşarak uzaklaş mis gibi bir tane 530i vardı düşük km arabanın sadece sunroofu yok. Al bu arabayı geç.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-135-bin-kmde-kazasiz-servis-bakimli-doktordan-5.30i-358932274/detay/

    Hocam merhabalar. Bilgi edinmek maksadıyla soruyorum. Bu aracın satılmamasının tek nedeni sunroof olmaması mı ? Bu ilan favorilerimde de :)




  • VgrooveR kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle sunroof olsa 50bin ₺ ye elini öpene verirdin. Binici için ideal bir araç.

    Sunroof suz bir araç daha sessiz ve yalıtımlıdır, hafiftir ve baş mesafesi daha yüksektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: allstar34


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr

    Beyler kismetse olursa bu arabayi alıyorum yorumlarinizi bekliyorum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-tertemiz-525-takasli-356336665/detay

    Birader kafayı mı kırdın araba 353bin km de, üstüne makyajsız far takılmış ne olduğu belli olmayan arabaya 41bin TL. Bence koşarak uzaklaş mis gibi bir tane 530i vardı düşük km arabanın sadece sunroofu yok. Al bu arabayı geç.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-135-bin-kmde-kazasiz-servis-bakimli-doktordan-5.30i-358932274/detay/

    Beyler araci alacagim fiyat 39.000 . Km evet fazla 4 tane araca baktim hrp km dusurulmus bu orjinal . Far disinda hic bir problemi yok . Onun disinda genvlerin elinde hirpalanmis bir arac degil. Motor sanziman sorunsuz. Servis bakimli denebilecek bir temizlikte.

    Ayrica. Benim 30.000tl lii megani eski sirketine 32 ye satıyor ve ustune 7.000 tl verip bu araci aliyorum. Arac degisensiz ve masrafsiz. Bakimlari tam

    Daha ne olsun yanlis mi yapiyorim ?

    Arac bana 37 38 e geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aykutttdemirrr -- 10 Kasım 2016; 20:06:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aykutttdemirrr A kullanıcısına yanıt
    Hah bak bu güzel alışveriş, 37-38 de güzel. Hayırlı olsun diyelim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Hah bak bu güzel alışveriş, 37-38 de güzel. Hayırlı olsun diyelim

    Eyvallah abi ya. Hele sukur olumlu bir yanit geldi. 350 km olmasi dert mi. Ya adaam samimi herseyine kefilim dedi. Baktirmadim daha. Fakat isitmali koltuk yok hareketli hafizali elktrikli koltuk yok. Napim bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aykutttdemirrr


    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    Hah bak bu güzel alışveriş, 37-38 de güzel. Hayırlı olsun diyelim

    Eyvallah abi ya. Hele sukur olumlu bir yanit geldi. 350 km olmasi dert mi. Ya adaam samimi herseyine kefilim dedi. Baktirmadim daha. Fakat isitmali koltuk yok hareketli hafizali elktrikli koltuk yok. Napim bilemedim

    Ben bu arabadan bahsediyorum dostum:
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-orjinal-135-bin-kmde-kazasiz-servis-bakimli-doktordan-5.30i-358932274/detay/




  • İnsanlar çok uçuşlardalar fiyatlar konusunda.
    Zaten sene sonu geldi yılbaşında vergi var. Neyin özgüveni anlamıyorum.

    Birde 2000 modelden sonra yeni motora geçtiler o yüzden 98 99 5.20 lere de bakamıyoruz. Ne alalım neye binelim anlamadım.
    Corsa mı kullanalım yani

    Bir çok usta ile de yaptığım konuşmalar da ne kadar bakımlı olsa da olsun 200 binden sonraki her E veya F segment sorun çıkarır diyorlar.
    Örnekte verdiler misal 130 bin km yapmış 14 yaşında araç ile 220 bin km yapmış 14 yaşındaki aynı araçta bir hortum eskimesi yada bir elektronik aksam arızasında 1000 lira cepte olsun kardeşim dediler.

    Bu tür olumsuzluklar diğer araçlar da da olabilir ama ucuz

    O yüzden Bmw ve muadili satan beyler / bayanlar biraz makul olalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • coviden C kullanıcısına yanıt
    evet 4 yaşında olupda 50 binde olmasına rağmen 50 bini 550 bin gibi yaşamış canı alınmış araba yerine 14 yaşında 250 binde gayet düzgün kondisyonda bakımlı bir araba almayı tercih ederim.

    14 yaşında 130 bini şehir içinde yapandansa 14 yaşında 220 bini sakin halde şehir dışında yapanı tercih ederim.

    kısacası arabanın değeri km ile ölçülmez. kompresyon testi denen zımbırtı ile ölçülür. motorun ne durumda olduğu söylenir. o dyno testine çıkan arabanın motoru hakkında net yorum söylenemez. tork-hp grefiğine bakılır aracın genel izlenimi ortaya çıkar. otomatik şanzıman konusunda uzun kmlerce arızası minimum olan sistem tork konverterlü olanıdır. yeterki yağı zamanında değişmiş olsun. birde bunu üreten zf ise arıza işi artık şans işine kalmıştır. kaposrta boya takıntısına gerek yok kazasız şasesi alt takımı düzgün olsun bu saydıklarıma bakılarak oluru geçen araba gözü kapalı alınır.




  • 
Sayfa: önceki 280281282283284
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.