Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
239
Cevap
13
Favori
142.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    güncel lpg fiyatlarıyla şehir içinde kilometrede 35 kuruş civarında yakıyor....

    Arkadaşlar 2 yıldan fazladır e39 5.20 kullanan ve her bir noktasını kurcalayan söküp takan birisi olarak size tavsiyem ya makyajlı olan m54 motor alın 2200 cc
    yada 5.28 falan alın..

    Performans yeterli özellikle uzun yolda hiç sıkıntınız olmaz lakin araç ağır olduğu için motor biraz fazla zorlanıyor... Büyük motorda bu sorun yok...Tamamen aynı yakıt sarfiyatıyla daha çok performans alırsınız...hatta 5.28 falan uzun yolda daha az yakabilir...

    Aynı durum piyasadaki atmosferik D sınıfı araçlar içinde geçerli (passat vectra laguna mondeo v.s.) bu araçları 1.6 alan kişiler bir çok durumda 2.0 olanlara göre aynı hatta fazla yakıt harcayarak araçlarını kullanıyor... (bu durumdan şikayet eden arkadaşım 1.6 lagunasını sattı)

    Motor aracın ağırlığına göre biraz yetersiz olduğu için gaza daha fazla basılıyor buda çok benzin harcanmasına yol açıyor....

    Bir örnek vermek gerekirse e39 bmw 5.20 ile e-5 te gidiyorsunuz diyelim bir aracı geçeceksiniz ve biraz gaza bastınız araç hemen vites ufaltıyor....
    ancak aynı örnekte bir 5.28 olsaydı bu biraz gaza basma durumunda en yüksek viteste dahi aracı rahatça hızlandırabilecekti...

    Hemen hemen aynı yakıtla çok daha iyi performans..


    Ancak aracın performansı kötü değil gene (5.20 ) özellikle uzun yolda oldukça memnun kalırsınız... Kick downlarda oldukça atak bir yapı sergiliyor...

    Alıntıları Göster
    bu konuya devam etmek gerekirse 2000 motor yukarısı araçların yıllık vergisi daha fazla peformans alalım derken vergi yükü bu arada artacak.ben performans arayan birisi olmadığımdan aracı sadece zevk'ine binmek istediğimden 520 serisi çok daha uygun olacaktır.aslında benimkisi sadece bir düşünce şimdiye kadar 5 sersi bmw kullanmadım ancak alırken birazda ekonomiyi düşünmem lazım.

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    bu konuya devam etmek gerekirse 2000 motor yukarısı araçların yıllık vergisi daha fazla peformans alalım derken vergi yükü bu arada artacak.ben performans arayan birisi olmadığımdan aracı sadece zevk'ine binmek istediğimden 520 serisi çok daha uygun olacaktır.aslında benimkisi sadece bir düşünce şimdiye kadar 5 sersi bmw kullanmadım ancak alırken birazda ekonomiyi düşünmem lazım.

    iyi günler

    Alıntıları Göster
    evet tek kusur vergi biraz daha yüksek oluyor...Ben çok uzun yol kullandığım ve aracı çok kullandığım için daha yüksek motorlu araçlar avantaj oluşturuyor....

    Performans konusunda hele ki çok beklentiniz yoksa hiç bir problem olmaz...


    2001 2002 2003 model alacağınız 5.20 lerin 2200cc 170 hp olduğunu hatırlatmak isterim... En ideal motor budur diyebilirim ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    evet tek kusur vergi biraz daha yüksek oluyor...Ben çok uzun yol kullandığım ve aracı çok kullandığım için daha yüksek motorlu araçlar avantaj oluşturuyor....

    Performans konusunda hele ki çok beklentiniz yoksa hiç bir problem olmaz...


    2001 2002 2003 model alacağınız 5.20 lerin 2200cc 170 hp olduğunu hatırlatmak isterim... En ideal motor budur diyebilirim ...

    Alıntıları Göster
    2001 2002 2003 model alacağınız 5.20 lerin 2200cc 170 hp olduğunu hatırlatmak isterim... En ideal motor budur diyebilirim ...

    merhaba;

    verdiğiniz bilgide anladığım kadarıyla 2001 model ve üstü bütün 5.20'ler 2200cc ve 170bg. doğrumudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    2001 2002 2003 model alacağınız 5.20 lerin 2200cc 170 hp olduğunu hatırlatmak isterim... En ideal motor budur diyebilirim ...

    merhaba;

    verdiğiniz bilgide anladığım kadarıyla 2001 model ve üstü bütün 5.20'ler 2200cc ve 170bg. doğrumudur.

    Alıntıları Göster
    evet aynen öyle....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    evet aynen öyle....

    Alıntıları Göster
    yarbayım merhaba;

    2001 model e 39 520 aracın kullanma klavuzunu arıyorum bütün özelliklerini öğrenmek için.internette bazı sitelerde var ama yeterli bilgi vermiyor.açıkçası ön konsol ve araç içindeki düğmelerin ne işe yaradığını,triptonik vites sisteminin kullanımı (daha önce otomatik araba kullanmadım),motorun performans açıklama bilgilerini,fren ve güvenlik paketlerin ne olduğunu açıklayan bilgiler arıyorum.
    aslında benim istediğim alacağım arabaya bindiğim zaman neyin ne işe yaradığını bilerek direksiyon başına geçmek istiyorum.inanın yaklaşık 6 aydır aracın özelliklerini ve performanslarını öğrenmek için uğraşıyorum.ama hergün birşeyini öğreniyorum. sizin gibi üstadları bulduğum zamanda mümkün olduğu kadar bilgi edinmeye çalışıyorum.çok sağolun sizde yardımcı oluyorsunuz.

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    yarbayım merhaba;

    2001 model e 39 520 aracın kullanma klavuzunu arıyorum bütün özelliklerini öğrenmek için.internette bazı sitelerde var ama yeterli bilgi vermiyor.açıkçası ön konsol ve araç içindeki düğmelerin ne işe yaradığını,triptonik vites sisteminin kullanımı (daha önce otomatik araba kullanmadım),motorun performans açıklama bilgilerini,fren ve güvenlik paketlerin ne olduğunu açıklayan bilgiler arıyorum.
    aslında benim istediğim alacağım arabaya bindiğim zaman neyin ne işe yaradığını bilerek direksiyon başına geçmek istiyorum.inanın yaklaşık 6 aydır aracın özelliklerini ve performanslarını öğrenmek için uğraşıyorum.ama hergün birşeyini öğreniyorum. sizin gibi üstadları bulduğum zamanda mümkün olduğu kadar bilgi edinmeye çalışıyorum.çok sağolun sizde yardımcı oluyorsunuz.

    iyi günler

    Alıntıları Göster
    bmw gibi büyük markalarda internette çok değişik bilgilere ulaşılabiliyor....

    hangi vidanın kaç tork(NM) ile sıkılacağına kadar bilgiyi bulabilirsiniz..

    Maalesef türkçe bulmak imkansız ... Kaynaklar hep ingilizce...

    Mail adresinizi özelden yazarsanız ingilizce manual gönderebilirim....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    bmw gibi büyük markalarda internette çok değişik bilgilere ulaşılabiliyor....

    hangi vidanın kaç tork(NM) ile sıkılacağına kadar bilgiyi bulabilirsiniz..

    Maalesef türkçe bulmak imkansız ... Kaynaklar hep ingilizce...

    Mail adresinizi özelden yazarsanız ingilizce manual gönderebilirim....

    Alıntıları Göster
    vites falan çok kolay o konuda hiç bir şüpheniz olmasın...

    siz aracı alın ben iliklerine kadar anlatırım merak etmeyin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    vites falan çok kolay o konuda hiç bir şüpheniz olmasın...

    siz aracı alın ben iliklerine kadar anlatırım merak etmeyin

    Alıntıları Göster
    merhaba;

    yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    yarbayım kullandığınız araç ile alakalı birkaç sorum olacak.

    1:aldığınız araç kaç model ve tam olarak tipi nedir?
    2:aldığınız araç lpg'limi ve 1 depoyla kaç km gidiyorsunuz?
    3:aldığınız zamanki değeri ile şuan satmak istediğiniz değer arasındaki fark ne kadardır?
    4:10bin km bakım bedeli ne kadardır ve bu bakımda neler değişmektedir?
    5:bmw araçların ağır bakım diye birşeyi var bu bakım nedir ve ne kadarlık bir bedelden bahsediliyor?

    bu soruları sormamın sebebi artık araç almam için son kararı vermem gerekiyor.yaklaşık 1 ay içinde banka kredisi çekip iyi bir araç için bekleyeceğim bilmediğim bir yola girmek istemiyorum.sizin gibi üstadların engin bilgilerine ihtiyacım var.

    inşallah sizi sıkmamışımdır...

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    merhaba;

    yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

    yarbayım kullandığınız araç ile alakalı birkaç sorum olacak.

    1:aldığınız araç kaç model ve tam olarak tipi nedir?
    2:aldığınız araç lpg'limi ve 1 depoyla kaç km gidiyorsunuz?
    3:aldığınız zamanki değeri ile şuan satmak istediğiniz değer arasındaki fark ne kadardır?
    4:10bin km bakım bedeli ne kadardır ve bu bakımda neler değişmektedir?
    5:bmw araçların ağır bakım diye birşeyi var bu bakım nedir ve ne kadarlık bir bedelden bahsediliyor?

    bu soruları sormamın sebebi artık araç almam için son kararı vermem gerekiyor.yaklaşık 1 ay içinde banka kredisi çekip iyi bir araç için bekleyeceğim bilmediğim bir yola girmek istemiyorum.sizin gibi üstadların engin bilgilerine ihtiyacım var.

    inşallah sizi sıkmamışımdır...

    iyi günler

    Alıntıları Göster
    1-)2000 model 5.20
    2-)araç lpg li 2.5 sene önce ben taktırdım BRC marka ve çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı----45 Litre lpg ile şehir içinde (istanbul) 200 250 km şehir dışında 350 -400 km civarında gidiyor..
    3-) Aldığım zaman 32 idi şimdi 27-28 civarı satılır diye düşünüyorum...3 sene oldu.
    4-) Araç bakım aralığını kullanım tarzına göre kendi belirlemektedir ancak ben genede 10 binde yağını değiştiriyorum kesin... Yağ 6.5 litre gerekiyor ve (4+4 8 litre yağ sanayi yada alışveriş merkezlerinde 200 Tl civarı) (Castrol edge 0w-30) yağ filtresi- hava filtresi- polen filtresi (her 10.000 de gerekmeyebilir ) değişiyor... Kayışa bakmak gerekir. Zaten Triger kayışı yok zincir var. ... Polen filtresi 2 adet olduğu için fiyatı 2 ile çarpın... Fiyatları hatırlamadığım içinwww.otostart.com adresine bakmanızı öneriyorum.. hem diğer parçalar hakkında fikriniz olur..
    5-) Ağır bakım olarak şanzıman yağının 100.000 km de bir değişimini düşünebiliriz 320 TL civarı bir fiyatı oluyor... Ek olarak bujiler (durumlarına göre rot-rotil-rulmanlar-rot başları v.s. ) V kayışı. v.s. rutin bakımıda hesaba katarsak 600 -700 e epey toplanır araç..

    Ben aracın bakımlarını kendim yaptırıyorum. Parçalarını kendim alıyorum , senelerdir tanıdığım ustamda beraber değiştiriyoruz. . Aracın durumuna eksiğine göre parça alıp her bakımdan sonra tek tek yazıp sonraki bakımı planlıyorum...


    Şunu belirtmek isterim ki BMW her ne kadar oldukça sağlam bir araç üretmişse de 2. el 9-10 yaşında bir aracın şanzımanını - motorunu kimse garanti edemez... Bir arıza durumunda yüksek ücretler ödemek zorunda kalabilirsiniz.. Düşük bir ihtimal olsa da maddi planlamanızı bunları da hesaba katarak yapmanızı öneririm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    1-)2000 model 5.20
    2-)araç lpg li 2.5 sene önce ben taktırdım BRC marka ve çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı----45 Litre lpg ile şehir içinde (istanbul) 200 250 km şehir dışında 350 -400 km civarında gidiyor..
    3-) Aldığım zaman 32 idi şimdi 27-28 civarı satılır diye düşünüyorum...3 sene oldu.
    4-) Araç bakım aralığını kullanım tarzına göre kendi belirlemektedir ancak ben genede 10 binde yağını değiştiriyorum kesin... Yağ 6.5 litre gerekiyor ve (4+4 8 litre yağ sanayi yada alışveriş merkezlerinde 200 Tl civarı) (Castrol edge 0w-30) yağ filtresi- hava filtresi- polen filtresi (her 10.000 de gerekmeyebilir ) değişiyor... Kayışa bakmak gerekir. Zaten Triger kayışı yok zincir var. ... Polen filtresi 2 adet olduğu için fiyatı 2 ile çarpın... Fiyatları hatırlamadığım içinwww.otostart.com adresine bakmanızı öneriyorum.. hem diğer parçalar hakkında fikriniz olur..
    5-) Ağır bakım olarak şanzıman yağının 100.000 km de bir değişimini düşünebiliriz 320 TL civarı bir fiyatı oluyor... Ek olarak bujiler (durumlarına göre rot-rotil-rulmanlar-rot başları v.s. ) V kayışı. v.s. rutin bakımıda hesaba katarsak 600 -700 e epey toplanır araç..

    Ben aracın bakımlarını kendim yaptırıyorum. Parçalarını kendim alıyorum , senelerdir tanıdığım ustamda beraber değiştiriyoruz. . Aracın durumuna eksiğine göre parça alıp her bakımdan sonra tek tek yazıp sonraki bakımı planlıyorum...


    Şunu belirtmek isterim ki BMW her ne kadar oldukça sağlam bir araç üretmişse de 2. el 9-10 yaşında bir aracın şanzımanını - motorunu kimse garanti edemez... Bir arıza durumunda yüksek ücretler ödemek zorunda kalabilirsiniz.. Düşük bir ihtimal olsa da maddi planlamanızı bunları da hesaba katarak yapmanızı öneririm.

    Alıntıları Göster
    cevabın için teşekkür ederim

    söylenenlerin aksine bakım bedelleri çok fazla tutmuyor.bu iş sadece temiz bir araç bulmaya bağlı inşallah şansım iyi giderde sorunsuz bir araç bulurum.

    kafama takılan bir soru var cevaplarsan sevinirim.bu tip araçların orjinal km.oynanıp daha düşük bir değer gösterebiliyorlarmış.aracın işlemcisininde bunu nasıl değiştiriyorlar oynanıp oynanmadığını nasıl anlayabilirim.veya aracı daha az kullanılmış şekilde başka bir hale getirebilirlermi?

    iyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    cevabın için teşekkür ederim

    söylenenlerin aksine bakım bedelleri çok fazla tutmuyor.bu iş sadece temiz bir araç bulmaya bağlı inşallah şansım iyi giderde sorunsuz bir araç bulurum.

    kafama takılan bir soru var cevaplarsan sevinirim.bu tip araçların orjinal km.oynanıp daha düşük bir değer gösterebiliyorlarmış.aracın işlemcisininde bunu nasıl değiştiriyorlar oynanıp oynanmadığını nasıl anlayabilirim.veya aracı daha az kullanılmış şekilde başka bir hale getirebilirlermi?

    iyi günler

    Alıntıları Göster
    işin ucu bilgisayara gidiyorsa her türlü hinlik oluyor maalesef..
    En iyisi varsa servis kayıtları (ki buda yetmez) ve tecrübeli ustanın aracı a dan z ye incelemesi olacaktır....

    Ayrıca Bmwlerin bir çoğu kilometre bilgisini kontak anahtarına kaydetmektedir. Eğer onu unutup yada bilmeyip düşürmedilerse (anahtar değişmediyse orjinalse) burada belli olabilir...

    e39 larda bu dediğim özellik sanırım var...

    anahtar kaybedilmemişse orjinaldir zaten ... Pil araç çalışır haldeyken şarj olduğu için pil bitme gibi sorunlarda olmuyor anahtar kurcalanmıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    işin ucu bilgisayara gidiyorsa her türlü hinlik oluyor maalesef..
    En iyisi varsa servis kayıtları (ki buda yetmez) ve tecrübeli ustanın aracı a dan z ye incelemesi olacaktır....

    Ayrıca Bmwlerin bir çoğu kilometre bilgisini kontak anahtarına kaydetmektedir. Eğer onu unutup yada bilmeyip düşürmedilerse (anahtar değişmediyse orjinalse) burada belli olabilir...

    e39 larda bu dediğim özellik sanırım var...

    anahtar kaybedilmemişse orjinaldir zaten ... Pil araç çalışır haldeyken şarj olduğu için pil bitme gibi sorunlarda olmuyor anahtar kurcalanmıyor..

    Alıntıları Göster
    95 den sonra bütün bmw lerde bu özellik var... Kontak anahtarından km öğrenme...

    Gösterge paneli - Aydınlatma modülü-( LCM) de kaydoluyor kilometre ancak dediğim gibi işin ehli biri hepsini sıfırlayacaktır...Bu tarz kitler maalesef gayet ortalıkta ilan edile edile satılıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    95 den sonra bütün bmw lerde bu özellik var... Kontak anahtarından km öğrenme...

    Gösterge paneli - Aydınlatma modülü-( LCM) de kaydoluyor kilometre ancak dediğim gibi işin ehli biri hepsini sıfırlayacaktır...Bu tarz kitler maalesef gayet ortalıkta ilan edile edile satılıyor...

    Alıntıları Göster
    Zamanında 2001 model 5.20i kullanıcısı olarak aldıktan sonra çıkacak sorunlar kesinlikle şansınıza kalmış. 100.000km den sonra özellikle elektronik sıkıntılar bıktırmıştı.
    Ama 170.000km de araç alıp sorunsuzca binen bir arkadaşım da mevcut. Özellikle herkesin değindiği gibi düzgün servis bakımlı ve az el değiştirmiş bir araç tercih edilmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Zamanında 2001 model 5.20i kullanıcısı olarak aldıktan sonra çıkacak sorunlar kesinlikle şansınıza kalmış. 100.000km den sonra özellikle elektronik sıkıntılar bıktırmıştı.
    Ama 170.000km de araç alıp sorunsuzca binen bir arkadaşım da mevcut. Özellikle herkesin değindiği gibi düzgün servis bakımlı ve az el değiştirmiş bir araç tercih edilmeli.

    Alıntıları Göster
    merhaba;

    100 bin km sonrasındaki sorunlar nelerdi? bu sorunları nasıl halledebildiniz?

    paylaşırsanız sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    merhaba;

    100 bin km sonrasındaki sorunlar nelerdi? bu sorunları nasıl halledebildiniz?

    paylaşırsanız sevinirim

    Alıntıları Göster
    390 bin km de bmw var elimde ilk aldıgım zaman 100 bin km de idi arac motor istemiyor şuanda hala bunun dışında 227 bin km de bmw var o 390 bin şirket araci niyetine zaten 5.28i birde 227 bindeki 5.20 i var bana sadece bi şanzıman problemi cikardi 5.28i oda hal oldu otomatik şanzıman oldugundan bazen cıkarma şansı var fakat 5.20i 227 bin deki 60 bin km sürdüm ve hala sürmekteyim manuel şanzıman 5.20i 5.28i de otomatik yakıt dersen şehir ici 5.28i 275 lira yakiyor km de 520i 250 bin lira fakat 5.28 daha atak daha zevkli ama zaten 5.20i yi alma sebebim manuel ve bi proje var kafamda mpaket e cevirip turbolamak :D musait zamanda hal edecem bunu parcalarımı biriktiriyorum :) 520 i alıp motor silindir cap degiştirdinizde gömlek şu bu vs performansını istediginz gibi artirirsiniz ha ama şu var periyodik bakım pahalı degil elektronik aksam beyin vs pahalı degil
    hele ki suriyeye gidip gelme şansınız varsa 500$ lık parcayı orda 100 dolar a alıp gecersin boyle güzellikler var bmw yagsız kalsa bile calışır ki bunu peder başardı xD 5 bin km yagsız gezmiş haberimiz yok irak a gitmişti aracta karter delinmiş fark etmemiş iticilerden fena ses geliyordu ordan caktık durumu =) bakımını yap keyfine bak :) hem ucuz fiyat ta alıp 0 ve diger lüks sayılcak arabalardan 10 kat daha fazla teknoloji var bendekiler ikiside 98 model :) 100bin km sonrası önemli olan bakımını baktırt ben her 7 bin km de bir yag degiştiririm cünkü 6 silindir 24 subap bir araba devir degeride yüksek bu nedenle illaki birşeyler yapmak şart :) bakımlı olsun temiz olsun gerisi kolay :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Almas -- 23 Kasım 2010; 23:26:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Zamanında 2001 model 5.20i kullanıcısı olarak aldıktan sonra çıkacak sorunlar kesinlikle şansınıza kalmış. 100.000km den sonra özellikle elektronik sıkıntılar bıktırmıştı.
    Ama 170.000km de araç alıp sorunsuzca binen bir arkadaşım da mevcut. Özellikle herkesin değindiği gibi düzgün servis bakımlı ve az el değiştirmiş bir araç tercih edilmeli.

    Halbuki elektronik altyapısı oldukça sağlam bir araç... Her yerini söküp taktığım için epey tecrübe edindim.
    Sizinki şansızlık olmuş biraz... Pek rastlanan şeyler değil e39 larda.. Ama illaki bazı sorunlar olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    Zamanında 2001 model 5.20i kullanıcısı olarak aldıktan sonra çıkacak sorunlar kesinlikle şansınıza kalmış. 100.000km den sonra özellikle elektronik sıkıntılar bıktırmıştı.
    Ama 170.000km de araç alıp sorunsuzca binen bir arkadaşım da mevcut. Özellikle herkesin değindiği gibi düzgün servis bakımlı ve az el değiştirmiş bir araç tercih edilmeli.

    Halbuki elektronik altyapısı oldukça sağlam bir araç... Her yerini söküp taktığım için epey tecrübe edindim.
    Sizinki şansızlık olmuş biraz... Pek rastlanan şeyler değil e39 larda.. Ama illaki bazı sorunlar olur...

    Alıntıları Göster
    motor benzınde kullanıldıgı surece yanı benzınlısı lpg kullanılmazsa bakımlarda aksatılmazsa 1 mılyonu gorur katılıyorum kaya gıbı motor var e39 da... ama turkıyede bunun benzınlısı kullanılmaz bu kadar pahallı akaryakıtla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dbmaster

    motor benzınde kullanıldıgı surece yanı benzınlısı lpg kullanılmazsa bakımlarda aksatılmazsa 1 mılyonu gorur katılıyorum kaya gıbı motor var e39 da... ama turkıyede bunun benzınlısı kullanılmaz bu kadar pahallı akaryakıtla...

    Alıntıları Göster
    merhaba;

    lpg konusunda kararsız değilim aldığım araçda lpg yoksa en kısa zamanda lpg satın alacağım.sadece marka olarak kararsızım tanıdığım çoğu kimse brc veya prins marka taktırdı.fiyat konusunda brc biraz daha öne çıkıyor.umarım alacağım arabada bu 2 markadan vardırda takma derdinden kurtulurum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inform

    merhaba;

    lpg konusunda kararsız değilim aldığım araçda lpg yoksa en kısa zamanda lpg satın alacağım.sadece marka olarak kararsızım tanıdığım çoğu kimse brc veya prins marka taktırdı.fiyat konusunda brc biraz daha öne çıkıyor.umarım alacağım arabada bu 2 markadan vardırda takma derdinden kurtulurum..

    Alıntıları Göster
    BRC iyidir, Prins'de tavsiye edilen bir marka BMW'ler için..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    BRC iyidir, Prins'de tavsiye edilen bir marka BMW'ler için..

    Alıntıları Göster
    aşağıda yazan yorumlar almayada yaşayan türklerin lpg konusundaki düşüncelerinin bir kaçı almanyada daha çok prins marka tercih ediliyor burada hala lpg motora zarar verir düşüncesi var.sanırım bu endişeler yersiz.türkiyede yaşadığımızı unutmamamız lazım dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz.



    Slm ustam
    ben 3 sene önce taktirdim cok memnunum zaten baska türlü 528 binmek sanki imkansiz gibi birsey malum 15 litre 100km de bu devirde cokmu cok
    sana tavsiyem en yakin tamirhane sec marka okadar önemli degil dikkat edecegin yapan isi ehli olmali ve tankini yedek tekere taktiracaksan mesela benimki 82 litrelik4
    sana bastan savmak icin derler buna anca 67 girer diye inanma tabiki benim kombi malesef abdeckung hafif yukari bakiyor sen yok ben hic bozmak istemem dersen ozaman 77litrelik tak derim
    dedigim gibi yakin olsunki illaki bastan problem cikiyor oyüzden benim gibi 50km ileriye zirt pirt gitme


    Selam Dostlar,

    Kullandigim Araba : BMW 520i ( E60) 6 Silindir ,170PS ,Yakit ortalama 10,litre

    Iki Sene önce gas (lgp) taktidim 2000€ ya mal oldu ama gayet memnunum.
    2000€ verene kadar insan baya bi cekiniyor.acaba dogru mu yapiyorum diye!!
    Yakit ortalama iki litre artiyor.yani ortalama 12litre yakiyor.
    45litre lpg(25€) ile yaklasik 360km yol katlediyorum.

    Tabi ki bazi etkenleri göz önünde bulundurnak lazim:

    1- LPG takildikdan sonra arabayi uzun süre kullanmak gerekiyor(yani bir iki seneligine degmez)veya cok kilometre katlediyorsaniz yani senede en azindan 12000 km o zaman da lpg taktirmak anlamli.
    2-Taktirdiginiz firmanin uzakda olmamasina özen gösterin,nedeni ise en azindan sene de bir kere ayar yaptirmak gerekiyor.10000 kilometrde gas filitresi (10€) degismesi gerekyor vs.
    3-isi yapan ustanin isin ehli olmasi gerekiyor.ayarlari dogru dürüst yapilmaz ise yakit fazla olur, motor düzensiz calisir vs.
    4-Lpg ile araba en azindan 10% güc kaybina ugruyor

    Eger daha fazla bilgi ihtiyaci olan Arkadaslar var ise yazsinlar.Elimen geldigince cevablamaya calisirim.

    Saygilar


    kardes ver uc bes kurus fazla ama en yakininda guzel is yapana taktir zaten cogu kisinin hem fikir olduguda bu

    tabi birde tr de taktirmayi dusunenler var sen bide onlara sor

    benim arkdas 528 prins markayi taktirdi cok memnun


    Arkadasim Temsa Türkiye de Vialle distribütörüdür ve suan Almanyada takilan en son teknolojik sistemdir ...ben 2 sene önce taktirdim Ford Explorerima masallahi var ,periyodik bakimindan baska yani taktirdiktan 1000 km sonra servise gitti birdaha ugramadim oraya tavsiyem Vialle LPI dir...




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.