Şimdi Ara

bmw e39 520 alınırmı? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
13
Favori
142.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LPG motora tabiiki zarar veriyor.. ewt LPG dediğimiz esasında petrol gazının likit hale getirilmişi ancak direk LPG için üretilmiş modeller hariç sonradan yapılan uygulamalar motoru uzun vadede zarara uğratıyor bu çok doğru.. çünkü aslolan yanma prensibine göre üretilmemiş oluyor.. her çalışırken benzin, sonra lpg vs... al dizeli geç usta.. uğraşmaya gerek yok lpg vs..
  • iyi günler öncelikle bmw e39 kasa otomobiller eger dikkat edip temiz bir araç alınırsa oldukça sorunsuzdur kronik bir arızası yoktur yakıt her seçenek için ayrıca degerlendirilebilir gazlı seçenekde 2001 model 5.20 aracın yakıtı yaklaşık 200 ila 220 kuruştur benzinli ise 300.350arasında degişir dizeldede bu oran 250.ile 300 arasında degişir agır bakım dediginiz şeyse yıllarca yetkili serviste çalıştım çok anlayamadıgım bir şey mesela ototmatik şanzuman için agır bakım içindedersek mi dogru olur yoksa kesinlikle kullanmayla alakalı dersekmi doru olur bu yüzden ben dogru kullanımla uzun vadeli kullanım saglanacagına inanıyorum iyi günler
  • konuya hoşgeldin ustam;

    1 ay içinde kısmetse e39 araç almayı düşünüyorum açıkçası paramı cebime koyup uygun aracın çıkmasını bekleyeceğim.aslında bakarsanız ilan veren bazı araç sahiplerini aradım km orjinal oynanmamış olduğunu ve çok temiz kullanıldığını söyleyip duruyorlar ancak aradığım kişilerin çoğu aracı komple boyadıklarını söylüyor.yaklaşık 10 yaşındaki araçlarında çiziksiz ve güneş yanıklarının olmadığını söylesek yalan olur.parçası değişmemiş,takla atmamış ve direklerden kaza yapamamış araç olduğu sürece aslında benim için pek fark etmez.hiç değilse temiz araca binmiş olurum.lpg konusunda ön yargılı değilim eğer yoksa bile yakıt durumuna bakıp gerekirse lpg sistemi taktıracağım.
    benim kafamdaki en büyük sorun bakım ve parça değişim maliyetleri 1 kaç siteyi dolaştım abartı fiyat söyleyende var uygun fiyat söyleyende tam olarak bir fikir sahibi değilim.
    artık bu saatten sonra pek fark etmez aracı aldığım zaman zaten öğrenmiş olacağım.

    iyi günler




  • size referans olması bakımından... aracın aynası yaklaşık 2.000 tl (yan ayna)

    kaskosuz sakın binmeyin....

    lpg konusunda sorun yok çok iyi uyum sağlıyor... bir zararı da yok temiz bir motorsa hiç sorun olmadan çok uzun km binersiniz...
  • amma pahalıymış yaa:

    10 yaş ve üstü araçlara kasko yapılıyormu?

    Whisper911 sen aracına kasko yaptırabildinmi ben daha önce sigorta şirketlerinden bir tanesini aradım bu tip araçların ve yaş olarak sigorta yapılmayabileceğini ancak sigorta şirketlerin genel müdürlüğünden onay alınması gerektiğini söylemişlerdi.sen yaptırdıysan hangi şirkete kaça kasko yaptırdın?

    kendine iyi bak
  • şeytan m62 motorlu bir 540 al koy garaja haftasonu arabası yap :D

  • e39 alırken temiz olduğunu anlamak için içine bakman yeterli dostum.Hor kullanılmış bir e39'un içi harebe olur.

    Genel olarak sıkıntısız araçlardır fakat 98-99 yılından sonraki versiyon alınmasını öneririm.

    5.20 yerine 5.28 tavsiyem olur, yakıtları nerdeyse aynı ki LPG'li 5.28 vardı fotoğrafta ki araç.

    Bu yaşta ki araçlarda motor elektriğine baktırmayı unutmayın.Bir vanos arızası aracı çok hantal yapabilir, halbu ki ufacık bir parça ve maliyeti düşüktür.

    Şimdiden hayırlı olsun.


     bmw e39 520 alınırmı?




  • Arkadaşlar bende bir arac buldum 1998 molde ilk sahibinden full bir araba 168 bin km de lpg siz düşünüyorum ama emin değilim.

  • Bu arada, cam tavanlı e39'ların çoğu Borusan çıkışlıdır aklınızda bulunsun.
  • Selamlar arkadaşlar, bu başlığı yeni gördüm. Ben de bu aralar 2000 model civarı bir 520 düşünüyorum. Hatta bir tane buldum Adana' da (ben Ankaradayım) 280bin km de. Bu arabalarda kilometrenin çok fazla önemli olmadığını duydum ama çokta emin değilim. Sanırım en full olan modeli benim baktığım araç, sizde bir fikir verirseniz sevinirim.
    Gri renkte, cam tavanlı, elektrikli hafızalı ısıtmalı koltuklar, M teknik tampon jant vs.. Değişen yok, 3 parça boya varmış onlarda iki kapı bir çamurluk dedi aracın sahibi. Lpg yok ve dediğim gibi 280bin kilometrede.. Sizce kaç para vermeliyim??
  • Selam arkadaşlar, yeni üye oldum. İsmim Hakan, 44 yaşındayım. Bu güne kadar 18 arabam oldu, bunların bir kısmı da BMW idi. İkinci elden araç alacak (Tabii BMW için söylüyorum) arkadaşlara nacizane bir iki tavsiye de bulunmak istedim, BMW kullanan arkadaşların ve iyi bilen arkadaşların affına sığınarak. İkinci el bir bmw alacaksanız iyi bir ustaya muhhakkak göstermeden önce siz gözle iyi bir kontrolden geçirin, mesela arabanın dıştan çizgilerine iyice bir bakın (Kapı çamurluk aralıkları gibi), hep aynı eşitlikte olması lazım, çizgilerin birbirine uyumuna dikkat edin, km'ye takılmayın zira oynanmış olabiliyor, arabanın içini çok iyi inceleyin, aracın km'si 150 binde gösterir ama vites topuzu, direksiyon, koltuklar gibi şeyler gerçeği söyler, çok çok aşınmış ise bilinki çok km yapmıştır, bilmem kaç binde olduğuna inanmayın. Motoruna gelince sesini iyi dinlemenizde fayda var, zira BMW'nin kronik hastalıklarından biri vardır ki başınıza iş açabilir. Eğer motor daha önce hararet görmüşse etek vuruntusu yapabilir. 2000 - 3000 devir arası (ki buna tamirciler aptal devir ismini verirler) subap şıkırtısı gibi bir ses çıkarır. Nedeni şudur pistonlar yüksek ısıda bir miktar küçülür ve o devirlerde silindirlerde vuruntu yapar. Motor gayet güzel çalışır, sıkıştırmazsanız uzun zamanda götürür ama bir gün dert olabilir. Aracı deneme imkanınız varsa biraz sert kalkış ve duruşlar yapın arkadan küt diye bir ses gelirse arka travers takozları sorunludur. Elektronik aksamlarına falan gelince onları zaten bilen arkadaşlarım yazmış. En sonunda BMW den anlayan iyi bir ustaya gösterin. Eğer bir sorunu yoksa e 39 çok çok keyif alacağınız arabalardır. Ben şu anda BMW'ye binemiyorum ama ilk fırsatta eski - yeni demeyip alacağım bir tane hele 6 silindirli bir makine olursa çok daha iyi :-)

    Aklıma gelenleri yardımcı olabilmek için yazdım, yine aklıma gelenler olursa yardımcı olabilmek için yazarım, umarım ukalalıklarımı mazur görürsünüz, herkese iyi forumlar, sevgiyle kalın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hmangal

    Selam arkadaşlar, yeni üye oldum. İsmim Hakan, 44 yaşındayım. Bu güne kadar 18 arabam oldu, bunların bir kısmı da BMW idi. İkinci elden araç alacak (Tabii BMW için söylüyorum) arkadaşlara nacizane bir iki tavsiye de bulunmak istedim, BMW kullanan arkadaşların ve iyi bilen arkadaşların affına sığınarak. İkinci el bir bmw alacaksanız iyi bir ustaya muhhakkak göstermeden önce siz gözle iyi bir kontrolden geçirin, mesela arabanın dıştan çizgilerine iyice bir bakın (Kapı çamurluk aralıkları gibi), hep aynı eşitlikte olması lazım, çizgilerin birbirine uyumuna dikkat edin, km'ye takılmayın zira oynanmış olabiliyor, arabanın içini çok iyi inceleyin, aracın km'si 150 binde gösterir ama vites topuzu, direksiyon, koltuklar gibi şeyler gerçeği söyler, çok çok aşınmış ise bilinki çok km yapmıştır, bilmem kaç binde olduğuna inanmayın. Motoruna gelince sesini iyi dinlemenizde fayda var, zira BMW'nin kronik hastalıklarından biri vardır ki başınıza iş açabilir. Eğer motor daha önce hararet görmüşse etek vuruntusu yapabilir. 2000 - 3000 devir arası (ki buna tamirciler aptal devir ismini verirler) subap şıkırtısı gibi bir ses çıkarır. Nedeni şudur pistonlar yüksek ısıda bir miktar küçülür ve o devirlerde silindirlerde vuruntu yapar. Motor gayet güzel çalışır, sıkıştırmazsanız uzun zamanda götürür ama bir gün dert olabilir. Aracı deneme imkanınız varsa biraz sert kalkış ve duruşlar yapın arkadan küt diye bir ses gelirse arka travers takozları sorunludur. Elektronik aksamlarına falan gelince onları zaten bilen arkadaşlarım yazmış. En sonunda BMW den anlayan iyi bir ustaya gösterin. Eğer bir sorunu yoksa e 39 çok çok keyif alacağınız arabalardır. Ben şu anda BMW'ye binemiyorum ama ilk fırsatta eski - yeni demeyip alacağım bir tane hele 6 silindirli bir makine olursa çok daha iyi :-)

    Aklıma gelenleri yardımcı olabilmek için yazdım, yine aklıma gelenler olursa yardımcı olabilmek için yazarım, umarım ukalalıklarımı mazur görürsünüz, herkese iyi forumlar, sevgiyle kalın...


    Bilgilendirme için teşekkürler.




  • Bir çok sitede olduğu gibi burdada lpg konusunda olumsuz yazılar var.:)
    Marka tabiki önemlidir ama bence çok bilindik markalardan herhangi birisini takdırın prins,tartarini,omvl,vs,vs yanlız takdıracağınız servis daha önemlidir lpg arızalarının çoğunluğu (elk.veya mekanik) genelde usta hatalarından oluyor.
  • arkadashlar e39 1999 model 520i ile 520ia arasindaki fark nedir?
  • 5.20i manuel vites, iA otomatik diye biliyorum ama olmayadabilir emin degilim..
  • sanmiyorum ustat cunku 5.20i lerinde otomatik versiyonlari var.
  • ewt ondan emin degilim zaten
  • konuyu hortlatayım....inform, başlık açıp onca tavsiye almışsın, insanlar yazmışlar etmişler ama ortadan kaybolup gitmişsin, insan bi döner arkadaşlar aldım, yada alamadım der...
  • çok detaylı bilgilendirmişsiniz ben teşekkür ederim.şimdi 98 model 5.20 bakmaktan geliyorum.Aracı çok begendim 2. araç olacak eşim istiyor.ama benim hala teredütlerim var biz türk insanı almadan daha satmayı düşünürüz ya arabanın son sahibi olmakta istemiyorum.En az 3-4 yıl kullanacağız .ev şaşmaza sanayiye yakın .Orda bir kaç usta var onlara düzenli götürürüm diyorum .Bu araça kasko kaça yapılılır yada yapılıyor mu acaba?birde km de lpg de ne yakar ?düz vites çok nadir var otomatikleerde sorun olmasından korkuyorum kafadan 10 000 patlar diyorlar.Motor reftifiye olacak olsa ne tutar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedefbyo

    çok detaylı bilgilendirmişsiniz ben teşekkür ederim.şimdi 98 model 5.20 bakmaktan geliyorum.Aracı çok begendim 2. araç olacak eşim istiyor.ama benim hala teredütlerim var biz türk insanı almadan daha satmayı düşünürüz ya arabanın son sahibi olmakta istemiyorum.En az 3-4 yıl kullanacağız .ev şaşmaza sanayiye yakın .Orda bir kaç usta var onlara düzenli götürürüm diyorum .Bu araça kasko kaça yapılılır yada yapılıyor mu acaba?birde km de lpg de ne yakar ?düz vites çok nadir var otomatikleerde sorun olmasından korkuyorum kafadan 10 000 patlar diyorlar.Motor reftifiye olacak olsa ne tutar?


    5.28 ımı satalı bır ay oldu.
    cok tatlı bır arabaydı. kesınlıkle 5ö28 derım.
    5.20 nın motor 2000 modelden sonra 2200cc oldu . kasanın cekmedıgı anlasıldı ve degıstırıldı motorlar.
    2000 modelın ustunde 2200cc alabılıyorsanız mantıklı olur.
    pıyasasını ıyı bılırım 5.28 lerın. alamdan once lınk yollayın buradan sıze yardımcı olurum ıns.
    motor sanzuman kolay kolay sorun cıkarmaz 5.28 de ama 5.20 2000cc motorla zorlanmıssa durum farklı.
    aracın testte arkayı atoıp atmadıgına dıkkat edın sert atıyorsa motor ıyıdır denılebılır.
    kaportada bel asagı bboya olur kafaya takmayın. degısen omasın. vsvs.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.